Ja, nu is het stúkken duidelijker hoe je het uit moet spreken. Not!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:28 schreef eleusis het volgende:
[..]Die ga ik sowieso onthouden
Al spreek je het wel uit als e-'lui-sis i.v.m. het oud-grieks![]()
Dag allemaal, ik ga me de non-sneeuw in
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef Viking84 het volgende:
O en eleusis, kijk eens wie Muis gequote heeft?.
Ja maar dan kan het nog lui als in luis of lui als in Luigi zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik, hij zegt e-lui-sis, dus niet e-leu-sis
Lekker wegbekken doet het alleen niet!
Eau de verwarring!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het nog lui als in luis of lui als in Luigi zijn
Luis, als in hoofd-luis?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eau de verwarring!
Want een vriend van mn zus heet weer Luis
Nee niet echtquote:Op maandag 5 januari 2009 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vik, hij zegt e-lui-sis, dus niet e-leu-sis
Lekker wegbekken doet het alleen niet!
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eau de verwarring!
Want een vriend van mn zus heet weer Luis
en al helegaar niet kuis is!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef kwakveense het volgende:
Eleusis, die niet muis is
eleusis, die niet pluis is
de niet thuis is
of wel thuis is
en een huis is
of willem duys is
spuitelf!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]!
lui als in hoofdluis of lui als in Luigi/Luis dan
Sshhh, straks krijgt Soylent eleusis spijtquote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee niet echtEn misschien heeft de naam heel veel betekenis voor Soylent, maar voor het gros van fok echt niet. Dan is het gewoon een raar uitspreekbaar woord.
Nog 1 danquote:Op maandag 5 januari 2009 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]!
lui als in hoofdluis of lui als in Luigi/Luis dan
Erover posten heeft wel tot gevolg dat we straks precies weten wie Eluisis nu isquote:Op maandag 5 januari 2009 11:39 schreef Viking84 het volgende:
Sshhh, straks krijgt Soylent eleusis spijt.
:Haha, maar de Lui uit Luigi en de Lui uit Luis als Loeiez is hetzelfde! Alleen is Lui/Luigi een wat snellere klank dan Lui/Loeiez. De fonemen zijn echter hetzellefduh. Volgen we hem nogquote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog 1 danTis een Peruaan dus hij heet Loe-iez. En ik noem hem wel vaak luis, to spite my sistah
Edit: en we zagen bij de drogist ergens "ANTI-LUIS"was ook hilaaaarisch. Echt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:41 schreef Viking84 het volgende:
eleusis, die stiekem verliefd op muis is.
Helaas volg ik hemquote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
:Haha, maar de Lui uit Luigi en de Lui uit Luis als Loeiez is hetzelfde! Alleen is Lui/Luigi een wat snellere klank dan Lui/Loeiez. De fonemen zijn echter hetzellefduh. Volgen we hem nog
Hij is een beetje klein, maar gelukt! Was eigenlijk heel simpelquote:Op maandag 5 januari 2009 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Gebruik je fantasie!!! En dan [ [url= vóor het plaatje zetten en ]afbeelding[/url] ] erachter!
Mwehe dat plaatje is nog erger dan mijn Donald Duck!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hij is een beetje klein, maar gelukt! Was eigenlijk heel simpel
Wat betekent GMTAquote:
Gutter Minds Think Alikequote:
Je moest het maar weten!! En GMTA betekent Great Minds Think Alikequote:Op maandag 5 januari 2009 11:45 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hij is een beetje klein, maar gelukt! Was eigenlijk heel simpel
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erover posten heeft wel tot gevolg dat we straks precies weten wie Eluisis nu is
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moest het maar weten!! En GMTA betekent Great Minds Think Alike
Da wist ik ook heel lang niet! Net als dat ik pas sinds gisteren weet dat brb be right back betekent. Ik dacht altijd dat iemand last had van maagkrampen oid....
quote:
Hu? Hoe kom je dáár nou weer bij dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moest het maar weten!! En GMTA betekent Great Minds Think Alike
Da wist ik ook heel lang niet! Net als dat ik pas sinds gisteren weet dat brb be right back betekent. Ik dacht altijd dat iemand last had van maagkrampen oid....
Ohhh natuurlijk! Dommerik die ik benquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Waarom denk je dat hij hier ineens komt posten?
En hij heeft natuurlijk die naam gekozen omdat het rijmt op muis. Maar dat hebben natuurlijk alleen de allerslimsten onder ons door.
*kuch* paranoide-alarm! Vanaf hier gaat het meestal berafwaarts, complotten zien, theorieen bedenken die niemand snapt, straks ga je ook dingen zien en horen die er niet zijn -ohnee, dat laatste zal niet zo snel zijn..-quote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Waarom denk je dat hij hier ineens komt posten?
En hij heeft natuurlijk die naam gekozen omdat het rijmt op muis. Maar dat hebben natuurlijk alleen de allerslimsten onder ons door.
En dat is weer hetzelfde als: mwbjnom*quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh natuurlijk! Dommerik die ik ben![]()
Also, brb is eigenlijk hetzelfde als afk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo eensch bammetjes met pindakaas smeren.
En ik kwam er net achter dat degene waar ik het eerst naartoe moet straks ws een audioloog is.
Ik ga niet wéér piepjes luisteren en woordjes nazeggen, verdomme!.
Niet meer actief op Fok!
De associatie ging onbewust als volgt: brb>burp>colagedronken>boeren zoiets.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hu? Hoe kom je dáár nou weer bij dan?.
Afk?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh natuurlijk! Dommerik die ik ben![]()
Also, brb is eigenlijk hetzelfde als afk
Away from keyboardquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Afk?
Altijd flirterig kansloos?
Anders ff komen?
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat is weer hetzelfde als: mwbjnom*Er staat geen msn op deze pcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo eensch bammetjes met pindakaas smeren.
En ik kwam er net achter dat degene waar ik het eerst naartoe moet straks ws een audioloog is.
Ik ga niet wéér piepjes luisteren en woordjes nazeggen, verdomme!.
alleen een speciale versie zodat ik met al mijn moeder's onderdanen collega's kan praten en dat doe ik maar niet.
En van die tests kom je niet af hoor! Moet ook als je een CI hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |