Minstensquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Spuug in haar eten vanavond!!
Tof dat die havermout je zo goed bevalt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Minstens
O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
T: ik zie hier een koekje liggen en het roept me
D: snijbonen, aardappel (halfje, want ik vind ze vies) en kip (denk ik)
T: twee mandarijntjes
S: Havermout met yoghurt
Ik moest nog eens iets met fruit gaan doen denk ik.
Ik was mijn haar maar 1x in de 2-3 dagen (meestal na het sporten en na en voor het uitgaan) want ik krijg toch echt nooit vet haar..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Die gebruik ik dagelijks, ipv condtioner.
Guhl is heer en meester van de haarproducten.
En voor de cheapo's : schwarzkopf is de beste tweede en superbetaalbaar.
Er zijn er hier ook best veel die veel moeten eten om normaal te functioneren hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Hoe kunnen jullie op zulk weinig eten werken?
Op mij moet je al helemaal niet letten want ik heb vrijwel nooit een honger en/of dorstgevoelquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ik lurk hier altijd mee voor tips enzo , maar als ik die lijstjes zie schrik ik toch wel.
Wat eten jullie ontzettend weinig zeg![]()
Een knakcerbroodje en dan een kiwi en dan daarna nog niet veel meer
Hoe kunnen jullie op zulk weinig eten werken?
Is dat nou door de Prednison? Ik sprak laatst namelijk iemand die had het omgekeerde ervan: geen verzadigingsgevoel, dus constant honger!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mij moet je al helemaal niet letten want ik heb vrijwel nooit een honger en/of dorstgevoel
Volgens mij kom ik aan als ik meer eet, vooral omdat ik zelf het avondeten niet kan kiezen nog! Op hoeveel kcal per dag is het dan gezond om af te vallen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef SHE het volgende:
En toch zeg ik:
meer eten
meer dansen
Basta.
Eierkoekje, ben je al naar hhuiiiiiisssss?
Ja, op zich ben ik er blij mee, want ik ben met veel havermout redelijk stabiel (maagtechnisch en bloedsuikerspiegeltechnisch). Wat me niet zo bevalt is mijn eenzijdigheid. Maar ik kan nog niet echt vinden wat er anders kan. De donkerbruine boterhammen met pindakaas zijn heel oke, evenals de amandelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef SHE het volgende:
Tof dat die havermout je zo goed bevalt.
Geniaal spul is dat ook
Nee ik zit (nog) niet aan de Prednison, dat komt gewoon door die fijne ziekte van mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Is dat nou door de Prednison? Ik sprak laatst namelijk iemand die had het omgekeerde ervan: geen verzadigingsgevoel, dus constant honger!
Dat soort dingen heb ik al vaker gelezen online, daarom geloof ik nog maar heel heel weinig van dat soort topicsquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie dit topic al? Schijnbaar is dit topic van noorsbloed grote onzin geweest . Wat een aso's heb je toch online.
Ik zie toch echt 348 bij de vorige?quote:
Yeps, ik ken het. Heb het gevolgd. Was aanvankelijk geschokt, maar had ook al redelijk snel de alarmbellen rinkelen. Die gozer spoort niet. Ziekelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie dit topic al? Schijnbaar is dit topic van noorsbloed grote onzin geweest . Wat een aso's heb je toch online.
Sommige mensen hebben echt hobbies nodig! Ga dan punniken ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 13:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps, ik ken het. Heb het gevolgd. Was aanvankelijk geschokt, maar had ook al redelijk snel de alarmbellen rinkelen. Die gozer spoort niet. Ziekelijk
Bwuargh nu heb ik zin in aardbeienkwark van Mona maar die is veel te vetquote:Op maandag 5 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer terug SHE!
Hondje blij, poesje blij, Greys blij en hopelijk ook SHE blij, want ik heb net twee volkoren crackers op, eentje met sambal smeerkaas en eentje met pindakaas!
En na het werk ga ik boodschapjes doen zodat ik morgen bruine boterhammen met rosbief op het werk kan eten en kwark met cruesli. Ben je dan weer lief tegen me?
Uhm.. Ik vind computeren leuk (quote:Op maandag 5 januari 2009 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF: wat vind je allemaal interessant/leuk, en waar ben je goed in?
met de competentie 'empathie faken' kom je ook een heel eind hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 14:08 schreef P.F het volgende:
Ik ben informatie aan het googlen over nieuwe opleidingenMaar dit staat er bij mijne o.a.
Wat zijn de belangrijkste competenties?
* Inlevingsvermogen. Je houdt rekening met de gevoelens en behoeften van je cliënten. Je laat hen in hun waarde en je verplaatst je in hun positie. De kennis die je hiervoor nodig hebt, doe je op in vakken als sociologie en psychologie.
* Integriteit. Je oefent je functie adequaat uit en gaat zorgvuldig om met de gegevens van je patiënten of cliënten. Je neemt je verantwoordelijkheden serieus en houdt je aan de geldende regels, bijvoorbeeld aan de richtlijnen van de Nederlandse Vereniging van Diëtisten.
* Communicatief. Naast product- en medische kennis heb je communicatieve vaardigheden nodig om voorlichting te kunnen geven over voeding en om goed te kunnen overleggen met je patiënten, collega's en andere professionals.
* Innovatief. Je bedenkt hoe je een voedselhulpprogramma kunt opzetten of je ontwikkelt zelf nieuwe voedingsmiddelen. Tijdens de opleiding krijg je vraagstukken of probleemsituaties voorgelegd, waarbij je, alleen of in groepsverband, een antwoord of oplossing bedenkt.
* Samenwerken. Als diëtist werk je nauw samen met andere professionals. In de gezondheidszorg zijn dat vaak (huis)artsen, verpleegkundigen, inkopers en voedingsassistenten. Kies je voor het bedrijfsleven, dan zul je nauw samenwerken met bijvoorbeeld onderzoekers, productontwikkelaars en marketeers.
Het klinkt wel vrij algemeen al jammer dat ik er nu achter ben gekomen dat de meeste dingen niet echt mijn sterkste punten zijn
competenties zijn stom
Hehe, maar dat kan ik nietquote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
met de competentie 'empathie faken' kom je ook een heel eind hoor![]()
tvp
Ik herken mezelf nogalquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Ik vind computeren leuk () maar daarna voel ik mij nooit zo nuttig.. En ik vind het leuk om in een schoon huis te wonen en te koken als ik veel tijd heb.. En ik hou van lezen, (mode)glossy's, boeken, de krant maar dan wel het liefst een paar weken of dagen oud dan skip ik al het nieuws en voetbal en economie
En ik vind het leuk om te kickboksen en te fitnessen maar bij alles wat ik doe heb ik altijd veel voorbereidingstijd nodig dus mijn plan/dag loopt nooit zo op rolletjesEn ik vind het leuk om naar een vreemde stad te gaan en daar rond te lopen en te winkelen.. En ik vind het leuk om stedentrips te maken naar het buitenland.. En ik hou van poezen maar ik ben er wel allergisch voor
Wat ik het meeste op een dag doe buiten de normale dingen is luieren computeren en uitslapen. Maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet echt leuk want daar voel ik mij nooit zo goed bij. Maar of ik doe dat of ik sport meteen 3 uur per week + 4 uur reistijd en werk/loop 12 uur per week + veel reistijd en doe dit en dat en zus en zo. Het is nooit rustig aan beginnen maar alles in een keer en dan haak ik weer af
O en ik ben goed in wiskunde a! en ook wel een beetje in aardrijkskunde en geschiedenis maar dat heb ik al lang niet meer gehad dus dat weet ik niet meer of dat nog zo is! En ik ben goed in dingen willen doen die ik net niet kan en daardoor altijd faal want als ik doe wat ik wel kan vind ik het te makkelijk en jaa maar dat kan iedereeen.
Pfoe de eerste keer dat ik een beetje een antwoord heb op zo een vraag
en hoe zit het met je mond houden en af en toe 'goh', of 'dat meeeeen je niet?...' of 'vertel daar eens wat meer over?' zeggen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, maar dat kan ik nietIk klink al sarcastisch als ik iets wel aardig bedoel, laat staan dat het niet zo is
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Hehe, maar dat kan ik nietIk klink al sarcastisch als ik iets wel aardig bedoel, laat staan dat het niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |