Minstensquote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Spuug in haar eten vanavond!!
Tof dat die havermout je zo goed bevalt.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Minstens
O: Havermout met yoghurt
L: Havermout met yoghurt
T: ik zie hier een koekje liggen en het roept me
D: snijbonen, aardappel (halfje, want ik vind ze vies) en kip (denk ik)
T: twee mandarijntjes
S: Havermout met yoghurt
Ik moest nog eens iets met fruit gaan doen denk ik.
Ik was mijn haar maar 1x in de 2-3 dagen (meestal na het sporten en na en voor het uitgaan) want ik krijg toch echt nooit vet haar..quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Die gebruik ik dagelijks, ipv condtioner.
Guhl is heer en meester van de haarproducten.
En voor de cheapo's : schwarzkopf is de beste tweede en superbetaalbaar.
Er zijn er hier ook best veel die veel moeten eten om normaal te functioneren hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Hoe kunnen jullie op zulk weinig eten werken?
Op mij moet je al helemaal niet letten want ik heb vrijwel nooit een honger en/of dorstgevoelquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef N.icka het volgende:
Ik lurk hier altijd mee voor tips enzo , maar als ik die lijstjes zie schrik ik toch wel.
Wat eten jullie ontzettend weinig zeg![]()
Een knakcerbroodje en dan een kiwi en dan daarna nog niet veel meer
Hoe kunnen jullie op zulk weinig eten werken?
Is dat nou door de Prednison? Ik sprak laatst namelijk iemand die had het omgekeerde ervan: geen verzadigingsgevoel, dus constant honger!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op mij moet je al helemaal niet letten want ik heb vrijwel nooit een honger en/of dorstgevoel
Volgens mij kom ik aan als ik meer eet, vooral omdat ik zelf het avondeten niet kan kiezen nog! Op hoeveel kcal per dag is het dan gezond om af te vallen?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:19 schreef SHE het volgende:
En toch zeg ik:
meer eten
meer dansen
Basta.
Eierkoekje, ben je al naar hhuiiiiiisssss?
Ja, op zich ben ik er blij mee, want ik ben met veel havermout redelijk stabiel (maagtechnisch en bloedsuikerspiegeltechnisch). Wat me niet zo bevalt is mijn eenzijdigheid. Maar ik kan nog niet echt vinden wat er anders kan. De donkerbruine boterhammen met pindakaas zijn heel oke, evenals de amandelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef SHE het volgende:
Tof dat die havermout je zo goed bevalt.
Geniaal spul is dat ook
Nee ik zit (nog) niet aan de Prednison, dat komt gewoon door die fijne ziekte van mij.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Is dat nou door de Prednison? Ik sprak laatst namelijk iemand die had het omgekeerde ervan: geen verzadigingsgevoel, dus constant honger!
Dat soort dingen heb ik al vaker gelezen online, daarom geloof ik nog maar heel heel weinig van dat soort topicsquote:Op maandag 5 januari 2009 13:41 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie dit topic al? Schijnbaar is dit topic van noorsbloed grote onzin geweest . Wat een aso's heb je toch online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |