quote:Op maandag 5 januari 2009 12:38 schreef SHE het volgende:
Hier op schema
O: proteine reep
T: magere yoghurt
L: rode rijst met vetvrije chili met kidneys
D: zuurdesembroodje Co
kiwi? met deze kou?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Planninglijstje!
O/L: twee sneetjes brood met boerenmetworst (vriend was brood vergeten en anders was het zonde)
T: kiwi kiwi kiwi(nouja 1 of 2 dus, maar tis zo'n leuk woord!)
T2: knackebrotje iets
D: geen idee, wat el potto schafto!
En verder een boel thee
Ik heb een fancy schmancy toaster; daar passen hele stokbroden in.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Wel roosteren, dat broodje he!!
Ik zit net de foto's te bekijken van Griekenland en Cootje sprong niet zo heel eerbiedig om met de overblijfselen der oudheid! Ik lig daar gewoon in een eeuwenoud ligbad, met een sigaret in mijn fikken en samen met dat vriendinnetje berijden we een Kouros.
Die ligt in Brabantquote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef SHE het volgende:
[..]
kiwi? met deze kou?
skiwi?
*ril*
Hier breekt de zon door trouwensWaar blijft de sneeuw?
Uhh..die bestaan gewoon hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben warm binnen dus die kiwi is niet kouder dan normaal hoor!Wou laatst fruitjes halen alleen er was nie zoveel tofs @ AH om de tijd dat ik er was, dus toen maar 4 kiwi's gehaald
![]()
skiwi*ziet kiwi op ski's voor zich, incluus sjaaltje*
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Uhh..die bestaan gewoon hoor![]()
[ afbeelding ]
Goeie vraag want ik ga de hele tijd niet omdat het te koud isquote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat trekken jullie aan om te hardlopen met dit weer?
Dit mietje wacht gewoon tot de lente.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg dat welquote:
Ik heb aan:quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
joggingbroek = chillbroekquote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
Joggingbroek, t-shirt lange mouw, sweatshirt capuchon.
uh huhquote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Capt'n obvious strikes again!
Bij Den Bosch viel het nog mee! Waar ik woon lag 4x zoveel, echt achterlijk. En er was natuurlijk nog niet gestrooid.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Wij kwamen vanuit Scheveningen en begrepen al die verhalen over sneeuw niet totdat we bij Den Bosch warenhet werd steeds witter
Ja daarom zei ik ook dat het steeds witter werdquote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij Den Bosch viel het nog mee! Waar ik woon lag 4x zoveel, echt achterlijk. En er was natuurlijk nog niet gestrooid.
Mijn moeder had 112 nog gebeld omdat er een vrachtwagen was geslipt, midden over de weg heen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef neen het volgende:
[..]
joggingbroek = chillbroek
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |