Nou het viel me mee! Stond wel even met tranen in mn ogen in de klas. Maar Noah zat daar gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maf kind. 3 jaar lang drama's met naar de creche gaan en dan gewoon zomaar naar school alsof het niks is. Ben zo benieuwd hoe ie het heeft gevonden straks!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Succes, Texelonia. Ik vond het heel erg moeilijk, beide keren. Zo'n klein kind op zo'n grote school. Dat gevoel heb ik overigens nog steeds als ik ze naar school breng.
Spannend inderdaad wat zijn verhalen zijn! Hij spat vast uit elkaar van enthousiasme en vemoeidheid..!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou het viel me mee! Stond wel even met tranen in mn ogen in de klas. Maar Noah zat daar gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maf kind. 3 jaar lang drama's met naar de creche gaan en dan gewoon zomaar naar school alsof het niks is. Ben zo benieuwd hoe ie het heeft gevonden straks!
Whoops! Sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 08:41 schreef Webkim het volgende:
Er was nog geen nieuwe.
Thomas was vroeg wakker vanmorgen. We hobbelen samen slaapdronken (nouja, ik dan) naar beneden voor een boterham. Ik trek de gordijnen open en...
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Sneeuw!
Onaangeroerde sneeuw in de achtertuin!
Toch al gauw een centimeter of... 3?
Ik heb weer helemaal het lagere school-kerstavakantie gevoel.
Zó jammer dat F. wil uitslapen, anders konden we mooie Thomasfoto's maken. Nouja, wie weet ligt het nog een paar uurtjes.
*duimt*
Eindelijk tijd voor jezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 09:08 schreef texelonia het volgende:
Ik ga maar even de stad in om de tijd te doden
En je ziet er geen dag ouder uitquote:
Hier vriest het alleen maarquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
hier gaan we voor de 10 cm sneeuw
en het sneeuwt nog
dat heb ik gister hier ook meegemaakt. ben 4x op mn gezicht gegaan, vinger is totaal blauw nu, en knieen liggen nog openquote:
Kwil ook sneeuw, hier is het guur koud, de oudste weer naar schoolquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
en het sneeuwt nog
Hier is het alleen maar glad en vies. Ik vind het stom.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
en het sneeuwt nog
ja euh, ik liep naar huis vanaf de bus. Vrijdag had het hier gesneeuwd en daarna nog gevroren, dus stap de bus uit, en de stoep is daar niet geruimd, dus vol op mn knieën,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef dutchie het volgende:
Ynske wat doe jij toch altijd?
Rewimo gefeliciteerd met je 25e verjaardag!Dat je maar een grote meid mag worden.
graag, maar ik ga t niet doenquote:
quote:
doe voorzichtigquote:Rewimo gefeliciteerd!
Hier ook gladde stoepjes..valt niet mee met een nog half brak hoofd en een maxi cosi aan de arm
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
en het sneeuwt nog
zon hier niet te zien, hoop ook dat hij blijft liggen, tis mooie dikkere sneeuw nu, de eerste laag stenen van de vijver is al niet meer zichtbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Fuente het volgende:
Rocka, aan de bel trekken bij de HA hoor, da's niet goed als je zo lang last van je voet hebt.
Hier schijnt het zonnetje nu, maar ik hoop dat de sneeuw wel blijft liggen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik gister hier ook meegemaakt. ben 4x op mn gezicht gegaan, vinger is totaal blauw nu, en knieen liggen nog opencamera had gelukkig niets
Balen zegquote:Op maandag 5 januari 2009 10:18 schreef Reinhilde het volgende:
mooie foto yns! * Reinhilde wilt ook sneeuw
Tex, mn pakje is er nog steeds niet.Stink H&M
![]()
Fijn dat jouw pakje nog wel op tijd was!
Zodra we weten waar we moeten zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Reinhilde het volgende:
Burdie, als hij op tijd zijn melk krijgt vind hij alles best.
Wanneer kom je op bezoek?
Was je nog geslaagd voor een leuke outfit voor de jaarwisseling?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef texelonia het volgende:
[..]
Balen zegMaar H&M kan er ook niks aan doen dat het TNT het achterhoudt in Zwolle toch... Zou een klacht indienen bij TNT
Ik heb overigens het pakje van Esprit nog maar even 'verstopt' voor Micha... Net zoals ik de bestelling van de Hema die ik net heb opgehaald ook nog maar even verstop![]()
Zie je PM-boxquote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zodra we weten waar we moeten zijn.
Ja nog wel geslaagdquote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was je nog geslaagd voor een leuke outfit voor de jaarwisseling?
Volgens mij gaat zo'n buik echt snel, een collega van me meldde laatst dat ze zwanger was, en *plop* daar was ineens de buik.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef dutchie het volgende:
Ben moed aan het verzamelen om zo het hok van Luigi het konijn te verschonen. Tis zo koud.
Ben wel trots op Luigi, die is echt winterhard nu. Heb echt vaak medelijden met hem gehad, maar hij schijnt echt nergens last van te hebben. Je zou verwachten dat hij lekker warm weggestopt in het stro in zijn nachthok zou gaan zitten, maar hij gaat gewoon op 'de begane grond' zitten (ja meneer heeft ook een penthouse). Kan hij nog wat zien. Boven hangt nl. dik plastic voor tegen de tocht.
Vond het met O&N wel lastig. Toen zat hij wel weggestopt in zijn nachthok.
Blij dat dat voorbij is.
Maar goed, een beetje moed dus...
Ja maar ik kan nog wel lopen! En ik strompel niet eens. Ik voel het gewoon continu in de zachte delen van de voet.quote:
Op 't werk doe ik er niet aan hoor, en als ik er niet aan ontkom, dan strek ik mijn arm heel ver uit. Ik ga geen collega's zoenenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef texelonia het volgende:
Ja dat gezoen en gedoe met oud&nieuw heb ik ook een hekel aan. En sowieso dat je nog weeeeeken bezig bent met 'de beste wensen' omdat je dan altijd nog mensen tegenkomt die je in het nieuwe jaar nog niet had gezien/gesproken![]()
Heb nu nog 2 weken vakantie, hoop dat ik het op mn werk een beetje heb kunnen ontlopen daarmee
Of je bent aan het zeurpieten, of je bent aan het eigenwijzen. Ik vermoed het laatstequote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nog wel lopen! En ik strompel niet eens. Ik voel het gewoon continu in de zachte delen van de voet.
Hebben ze die UGG's ook in fatsoenlijke maten? Ik heb maat 42 en zoek al heel lang zulk soort laarzen, ik heb ook dikke kuiten, past dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Of je bent aan het zeurpieten, of je bent aan het eigenwijzen. Ik vermoed het laatste
Kan je vandaag je voetje niet vertroetelen met rust en warmte? (Warm voetenbadje, even lekker insmeren en masseren, UGGS aan enz) En dan morgen als het niet beter is alsnog naar de HA!
wat een geluk dat jullie heel weer thuis zijn, doe voorzichtig strakjes hequote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef E.T. het volgende:
Het is hier nu een grote ijsbaan buitenIk vond het net echt niet fijn om Saskia uit school te halen
![]()
Tijn glibberde alle kanten op en moest hem dus goed vasthouden.. de kinderwagen met Nienke er in glibberde ook alle kanten op, dus ook goed vasthouden en met een hand sturen en duwen.. En dan zelf nog staande blijven..
Zeker plekken waar auto's vanmorgen het flinterdunne laagje sneeuw hebben losgereden en iets gesmolten is nu vastgevroren tot een grote gladde baan.
Ik vond het eng(en straks weer
maar gelukkig heb ik dan een peuter minder, die ligt dan in bed)
Fietsenmaker hoorde ik van Bertquote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een geluk dat jullie heel weer thuis zijn, doe voorzichtig strakjes he
k ben me aan t afvragen of en waar k mn schaatsen moet laten slijpen, misschien wil ik strakjes nog even de vijver op
ah thnx zometeen maar eens even op googlen, en dan de moed verzamelen om de vijver op te gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Fietsenmaker hoorde ik van BertEn anders even in de Gouden Gids kijken.
ik zou iig niet meer na 4 uur gaan, dan word t weer kouderquote:Ik moet nog naar het ziekenhuis om bloed te prikken, maar ik vind het helemaal niet erg dat Ruben nog slaapt. Hoe langer ik wacht, hoe minder glad het is straks toch?
Nee, ik ga hoe dan ook wel eerder, want de bloedprikpost sluit ook vrij vroeg geloof ikquote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah thnx zometeen maar eens even op googlen, en dan de moed verzamelen om de vijver op te gaan
[..]
ik zou iig niet meer na 4 uur gaan, dan word t weer kouder
O jee, heeft Jen iets voor je meegenomen van het KDV?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:43 schreef Ticootje het volgende:
ik moet zo even naar de dokter, ik heb opeens allemaal vlekjes/bultjes/plekjes op mn buik.
Geen idee, ze was al 2 weken niet meer geweest... Ik zie het wel. Misschien ben ik gewoon in staat van ontbinding... (Zo ruik ik soms wel...na een goede gourmet)quote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Macka66 het volgende:
[..]
O jee, heeft Jen iets voor je meegenomen van het KDV?
das idd erg lastig lopen ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef bixister het volgende:
bar wat een spannende dag voor jou, ik hoop dat de echo goed is en je een mooi babybeginseltje hebt kunnen bewonderen met kloppend hartje!
het was inderdaad behoorlijk glibberig op stations en stoepjes, bah! (had ik nu maar NIET m'n hakkenschoenen aan gedaan...).
Ik zat op de OSGquote:Op maandag 5 januari 2009 07:57 schreef E.T. het volgende:
Nee, de Copernicus innepin
zat jij op de RSG? ('vroegah' heette die tenminste RSG ipv OSG)
*profiel checkt*quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef innepin het volgende:
Ik zat op de OSGEn toen heette ie al een paar jaar zo
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
*profiel checkt*
dat scheelt bijna een generatieWel een veel voorkomende achternaam in de regio
![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef marit1978 het volgende:
oei P_iglet .. dat is bálen ja !
hier véééél sneeuw en op de weg vanmorgen spekglad![]()
Alle auto's glibberend met 5km/uur de heuvels op en af. Godzijdank werd de Cauberg nét afgesloten door een politiebusje voor ik moest beslissen of ik het zou aandurven![]()
Heb 1,5uur gedaan over normaal 15min
Bij ons zijn ze zeer star. Of althans de uitzonderingen worden slechts met heel veel gedoe toegestaan, moet via brief naar de examencommissie etc. En die uitzonderingen heb ik allemaal al een keer gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zonde piglet, bij ons zijn ze daar wat minder star in. Is het een groot vak qua ECTS of valt het mee?
Uiteindelijk die andere berg omhoog .. dat ging al amper !quote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]daar zou ik dus echt niet afgedurfd zijn
al moet ik bekennen dat ik nu helemaal niet meer in de auto zou durven met dit weer
aah omhoog, omlaag zou ik t helemaal niet gedaan hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef marit1978 het volgende:
[..]
Uiteindelijk die andere berg omhoog .. dat ging al amper !
Had Cauberg ook niet aangedurfd hoor!
Ja zie, bij ons mag de studieadviseur dat beslissen (en dat gaat dan best willekeurig soms, maar ja). Ik heb er zelf nooit om durven vragen, maar toch wel fijn dat het kan als het echt niet anders gaat. Wij kunnen ook niet compenseren bij verplichte vakken, bij keuzevakken kun je wel gewoon een ander vak kiezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Bij ons zijn ze zeer star. Of althans de uitzonderingen worden slechts met heel veel gedoe toegestaan, moet via brief naar de examencommissie etc. En die uitzonderingen heb ik allemaal al een keer gehad(ok wel voor een ander tentamen). Het is een vak van 7 ECTS geloof ik, 5 oude studiepunten. Maar het maakt geen reet uit hoeveel ECTS of studiepunten het is. Ik moet toch ALLES halen, al zou het maar 1 ECTS zijn. Je kunt bij ons niets compenseren met iets anders.
Maneki vertelde dat ze ziek was en iets met verhuizen? Ik mis haar ookquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vanochtend zat ik al om 6h in de auto bij
om naar Tilburg te glibberen. Hij moest om 6h45 beginnen, ik pas om 8h, maar moest anders met de bus en het was nog maar de vraag of die wel zou rijden [en op tijd]. Dus samen naar de stalling [
is buschauffeur] en vanuit daar naar mijn werk gelopen door de sneeuw. Wel lekker sprookjesachtig met die krakende sneeuw onder mijn voeten.
De portiers meldden dat één collega al ruim een uur in de file te stond en was dus te laat. Afdeling alvast opgestart, want de OK draait sinds twee weken weer gewoon een vol programma. Dus de eerste lading patiënten in m'n eentje naar de voorbereiding gereden. Andere collega die om 7h30 moest beginnen was ook te laat, dus ik was blij dat er om 8h wat mensen binnendruppelden en ik eindelijk een bak koffie kon pakken.
Ik moest met de bus weer terug naar huis, daar heb ik maar twee uur over gedaan in plaats van 5 kwartier, en nu zit ik met tintenlende tenen achter de laptop. Zo naar school om onze junior op te halen, de hond in de sneeuw te laten ravotten en dan straks op de bank met een mok warme chocolademelk met slagroom.
hier willen de vogelkes niet echtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Balen p_iglet, duimen maar dat het volgende keer lukt!
Even showen wat er in onze achtertuin woont
[ afbeelding ]
Heb daarstraks een hele serie vogeltjes geschoten door het keukenraam, echt super zo'n voerplek in de tuin
Nu verder met de sneeuwpretfoto's
klinkt heel gezelligquote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef livelink het volgende:
Eind van de middag heeft Job muziekles in de stad en dan duiken Katja en ik in dat uurtje altijd lekker een café in. Lief schuift dan ook meestal aan vanuit zijn werk en dan gaan we met zijn allen Job weer ophalen van de les. Ik vind dat zo kneuterig gezellig altijd.
we (lees: mn ouders) hebben hier regelmatig een merel, duif, bendes roodborstjes en koolmeesjes op bezoek. maar nu nog helemaal niets kunnen spotten.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Hier zitten heel veel vogeltjes, ik heb vanmorgen gespot: heggemus, roodborstje, pa en ma merel, koolmeesjes, pimpelmeesjes, vinkjesLekker veel foto's gemaakt.
Hij zit nu op algemene muzikale vorming, maar thuis hebben we een drumstel, een piano, gitaren, een keyboard en dwarsfluiten, dus hij heeft keus genoeg voor later.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig
wat voor muziekinstrument speelt Job?
k vind dat zo goed hequote:Op maandag 5 januari 2009 15:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zit nu op algemene muzikale vorming, maar thuis hebben we een drumstel, een piano, gitaren, een keyboard en dwarsfluiten, dus hij heeft keus genoeg voor later.
Katja heeft helemaal geen interesse voor muziek, maar Job al van jongsafaan.
http://www.familienaam.nl/ is een leuke site om te kijken hoe het met de regionale spreiding van je familienaam is gesteldquote:Op maandag 5 januari 2009 13:59 schreef innepin het volgende:
Balen piglet...
[..]![]()
Maar ik ken helemaal niemand verder met mijn achternaam in die regio hoorSowieso geen familie.
Ik heb er geen last van hoor. Alleen ik dacht vanmorgen "wat is dat nou???" Allemaal plekjes. Mijn man dacht aan gordelroos, de doktersassisente in eerste instantie ook. Maar het blijkt veel minder erg. Gewoon een onschuldige huidschimmel.quote:
Valkenburgquote:
DOE EENS NIET!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Nog even de tuin erin gooienSleefoto's in het kinderfototopic
[ afbeelding ]
Terecht!quote:
yepzquote:
Dat wil ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Balen p_iglet, duimen maar dat het volgende keer lukt!
Even showen wat er in onze achtertuin woont
[ afbeelding ]
Heb daarstraks een hele serie vogeltjes geschoten door het keukenraam, echt super zo'n voerplek in de tuin
Nu verder met de sneeuwpretfoto's
hmmm misschien zometeen toch nog maar even durvenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:25 schreef Rewimo het volgende:
Nog even de tuin erin gooienSleefoto's in het kinderfototopic
[ afbeelding ]
Hier staan er nog een paarquote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef senesta het volgende:
Dat wil ik ook![]()
Ik wil al steeds zo'n voederstandaard halen maar op de één of andere manier komt het er gewoon steeds niet van. Misschien toch van de week maar eens een tuincentrum opzoeken, is ook leuk voor de kids al die vogeltjes
Laat maar komen!quote:
Heeft ie eerst door de sneeuw liggen rollen op het dak?quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heeft ie eerst door de sneeuw liggen rollen op het dak?
Dat is geen merelquote:Op maandag 5 januari 2009 16:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het een zij is. Een merel.
daar is deze te dik voor en wiki zegtquote:Op maandag 5 januari 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dacht een Tuinfluiter. Maar Die zijn heel schuw enzo.
die zijn bijna zo groot als een merel, deze is echt klein. in de hoogte een cm of 6 als hij rechtop staatquote:
Dan zou het goed kunnen dus, want het is nu januariquote:Op maandag 5 januari 2009 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar is deze te dik voor en wiki zegt
Vanaf half juli tot begin oktober verdwijnt dit vogeltje uit Nederland
denk eerder dat hij lijkt op deze
[ afbeelding ]
de spreeuwen hier in de tuin zijn iets groter dan een mus, maar kleiner dan een merel, en gespikkeld, met een beetje methalic glans over hun veren. En meestal als eerste bij het nieuwe voer, heel brutaal dusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn bijna zo groot als een merel, deze is echt klein. in de hoogte een cm of 6 als hij rechtop staat
volgens mijn paps is die weer te bontquote:Op maandag 5 januari 2009 16:17 schreef Rewimo het volgende:
't Zou een heggemus kunnen zijn, even zoeken... Zo eentje dus:
[ afbeelding ]
Wij hebben hier gelukkig veel musjes
Dan heeft hij gewoon teveel vetbollen gegeten.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mijn paps is die weer te bont
niet te dikquote:Op maandag 5 januari 2009 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan heeft hij gewoon teveel vetbollen gegeten.
Het is een te dikke mus.
hier gelukkig geen afspraken meer deze weekquote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ehm ja, dat is fotografisch wel leuk maar werktechnisch toch wat minder... Morgen blijf ik maar thuis werken denk ik.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:12 schreef Belana het volgende:
BE, wat een kwats van die buurvrouw![]()
sorry hoor, maar je moet toch gewoon kunnen koken?
wat voor klanten heeft ze dan? laat haar ergens anders een praktijk beginnen zeg, kom.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Belana het volgende:
had je mijn post over het winterkoninkje nog gezien? ik was helemaal happy dat ik wist wat voor vogeltje het was
Ik wou net vragen of je niet meer weg hoeft inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier gelukkig geen afspraken meer deze week
nee die ene afspraak die er nog stond woensdag heb ik voor gebeld, ik zou gek wezen als ik in de auto durfde te stappen kreeg ik gezegdquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of je niet meer weg hoeft inderdaad![]()
Ik heb alleen donderdagavond een afspraak, maar moet eigenlijk voor die tijd nog een keer boodschappen doen. Brrrrr.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook veeeeeeeeeel sneeuw (zit maar een paar km van Ynske af).
Ik heb vanmorgen jankend in de auto gezeten!500m van mijn voordeur verwijderd
Ik stond dus op een heuvel stil en toen ik op wilde trekken, bleef de auto maar schuiven (van links naar rechts met aan de rechterkant een greppel van ongeveer 1,5 meter diep) om even later niet eens meer van zijn plek te komen. Ikgebeld en toen die opnam begon ik dus keihard te huilen van de stress
.
Gelukkig is het goed gekomen en zijn er geen ongelukken gebeurd![]()
Maar ik heb er bijna 1 uur over gereden waar ik normaal in 15 minuten over doe (voor Ynske: ik moest van Oirsbeek naar Hoensbroek)
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:25 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
De meest recente conversatie in huize Sjeekie_Beekie:: Lekker gekookt schat.
S_B: Danki.
: Is er ook een bakje griesmeelpap voor mij?
S_B: Ja, staat in de keuken.
...: Hmm.... hij smaakt wel raar? Heeft Jr. er de vel vanaf gegeten?
S_B:Is dit het bakje uit de koelkast?
: Ja.
S_B: Dan zit je aardappelpuree [met aardbeiensaus] op te eten. De griesmeelpap staat op het aanrecht om af te koelen.
Maar er pas wat van zeggen als het bakje al leeg is.
echt vreemd vind ik het niet, als ik het meer gewoon was, zou t denk ik minder stress/angst opleveren, dan die paar keer per jaar dat het hier voorkomtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:27 schreef RockabeIIa het volgende:
ik ben omgefietst vanochtend en heb het laatste stuk gelopen. Ik had geen zin om op mijn plaat te gaan. Vreemd he, in Noorwegen loopt men 8 maand per jaar op ijsen hier een beetje sneeuw en iedereen is in paniek
whihihi, ik was ook helemaal gestresst!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:24 schreef Asyniur het volgende:
Hier ook veeeeeeeeeel sneeuw (zit maar een paar km van Ynske af).
Ik heb vanmorgen jankend in de auto gezeten!500m van mijn voordeur verwijderd
Ik stond dus op een heuvel stil en toen ik op wilde trekken, bleef de auto maar schuiven (van links naar rechts met aan de rechterkant een greppel van ongeveer 1,5 meter diep) om even later niet eens meer van zijn plek te komen. Ikgebeld en toen die opnam begon ik dus keihard te huilen van de stress
.
Gelukkig is het goed gekomen en zijn er geen ongelukken gebeurd![]()
Maar ik heb er bijna 1 uur over gereden waar ik normaal in 15 minuten over doe (voor Ynske: ik moest van Oirsbeek naar Hoensbroek)
Ow, en ik moet morgen dus ook weer gewoon werken
euh, shit, kwas je vergetenquote:
Ik vond lopen met Nienke in de doek over de opgevroren sneeuw ook doodengquote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef Leah het volgende:
Hier ook bulten sneeuw, en alles opgevroren, fijn joh.
En mijn oudste zoon wil fietsen, maar de fietspaden zijn mogelijk nog erger, en dat durf ik toch echt niet met nog een kind achterop (dat extra gewicht glijdt zo lekker...).
En nu ben ik een bangerik moeder zeggen ze
als ze niks wil ruiken moet ze in een nieuwbouwhuis gaan wonen dan..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie!![]()
![]()
Onze buuf is een relax-massage-praktijk begonnen.Ik denk dat mijn bloemkool vloekt met haar wierrook.
Eloise, het is idd de buitenmuur, maar er zit een soort van holle verbinding boven de poort, en daar zal het wel doorheen trekken. Maar ja... daar is heel weinig aan te doen... Behalve afsluiten en dat hebben we al gedaan. Verder is het wel allemaal hout hier, dus ja, het kan best kloppen dat zij af en toe iets ruikt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh, shit, kwas je vergeten
* Ynske trekt ps weer open
Met happy ending?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie!![]()
![]()
Onze buuf is een relax-massage-praktijk begonnen.Ik denk dat mijn bloemkool vloekt met haar wierrook.
Eloise, het is idd de buitenmuur, maar er zit een soort van holle verbinding boven de poort, en daar zal het wel doorheen trekken. Maar ja... daar is heel weinig aan te doen... Behalve afsluiten en dat hebben we al gedaan. Verder is het wel allemaal hout hier, dus ja, het kan best kloppen dat zij af en toe iets ruikt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, stijf als ik em naar binnen buig
Vief, kan ik helpen?
Watje.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ehm ja, dat is fotografisch wel leuk maar werktechnisch toch wat minder... Morgen blijf ik maar thuis werken denk ik.
pluphy,quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Wat een moment om weer eens op het bankje te gaan lezen!![]()
![]()
edit: ik weet niet waar je het over hebt, maar zo te lezen kan Vief jou beter helpen, met buigen of zo...![]()
Ze moet een hutje op de hei, ze heeft nl. ook ooit eens een briefje naar de andere buren gestuurd of die ervoor konden zorgen dat de kinderen toch wat minder vroeg zoveel herrie wilden maken. Want daardoor konden zij niet uitslapen en was ze zo moe en kregen zij steeds ruzie.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
als ze niks wil ruiken moet ze in een nieuwbouwhuis gaan wonen dan..
Je moet gewoon normaal kunnen koken hoor, en boontjes moet je kunnen koken zonder afzuigkap loeiend boven je hoofd... Dat valt wmb onder hetzelfde kopje als bijv. de wasmachine van de buren horen, of harde zolen op de trap horen e.d.
Heeft ze nog niet geklaagd over lawaai op de zoldertrap? (die zit toch wel tegen hun aan?)
Oh. Gelukkig niks "smerigs"quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
pluphy,![]()
Ik ben gewoon gestuiterd op mijn voet ja
en ik wil vief helpen met photoshoppen
verder haaai![]()
Sorry dat je leeft in je eigen huisquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie!![]()
![]()
en jij trekt je wat aan van zo iemand?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze moet een hutje op de hei, ze heeft nl. ook ooit eens een briefje naar de andere buren gestuurd of die ervoor konden zorgen dat de kinderen toch wat minder vroeg zoveel herrie wilden maken. Want daardoor konden zij niet uitslapen en was ze zo moe en kregen zij steeds ruzie.
En dat waren dus ruzies waar je echt 20 huizen verderop nog van mee kon genieten. Onze buren hebben ooit getwijfeld over de politie bellen omdat ze voor hem vreesde.![]()
![]()
Rare mensen.
oehh heerlijk die haringuienluchten..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:Ze zal trouwens vorige week best een slechte week gehad hebben, toen hadden we boven, bij Sasha op zijn kamertje gesneden uien staan wegens heel veel snot. Toen was het net of je in een haringkraam stapte als je hier binnen kwam.
![]()
En dat zal zij ook wel geroken hebben.
Ik ga morgen nog wel een aanbellen en dat even uitleggen, maar ik ga daar niet mee stoppen, als dat nodig is, dan is dat nodig.
Toch doe jij dat ook met enige regelmaat! Bijv. met het instappen van de auto.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, zulke rare dingen als buigen moet je ook niet doen!
Als je de een-na-laatste maat bedoelt: daar speel je Gis-Fis-Gis.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de muzieknoten lezers hier....
In dit nummer staat op bv pagina 1 bij de sopraanblokfluit, en dan laatste set noten rechterkant, een # lage G, lage F, lage G
nu staat bij die laatste G geen # ervoor, en aan het begin van de regel staat alleen een # voor de hoge F
dan heb ik toch gelijk dat je de eerste als Gis speelt en de tweede als gewone G toch?
de laatste maat van de laatste blok onderaan pagina1quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je de een-na-laatste maat bedoelt: daar speel je Gis-Fis-Gis.
Omdat hij binnen dezelfde maat staat en er geen herstelteken voor staat.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
de laatste maat van de laatste blok onderaan pagina1
en waarom 2x de Gis?
ok bedanktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat hij binnen dezelfde maat staat en er geen herstelteken voor staat.
Het kruis dat bij de muzieksleutel staat, geldt trouwens voor alle Fis-sen in het stuk, dus hier ook.
Ik deed precies hetzelfde fout, vroeger.quote:
Yns, een toevallig voorteken geldt voor de hele maat, dus in jouw voorbeeld is het gis-fis-gis (je bedoelt denk ik maat 20).quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de muzieknoten lezers hier....
In dit nummer staat op bv pagina 1 bij de sopraanblokfluit, en dan laatste set noten rechterkant, een # lage G, lage F, lage G
nu staat bij die laatste G geen # ervoor, en aan het begin van de regel staat alleen een # voor de hoge F
dan heb ik toch gelijk dat je de eerste als Gis speelt en de tweede als gewone G toch?
Janet Evanovich - Het achtste wonderquote:
Ik ga nu wel in bed liggen met Kay Scarpetta jaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef easy-going het volgende:
Spannend he.
Maar je jaagt iedereen weg joh, ze zijn allemaal weer in de boeken gedoken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |