Nou het viel me mee! Stond wel even met tranen in mn ogen in de klas. Maar Noah zat daar gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maf kind. 3 jaar lang drama's met naar de creche gaan en dan gewoon zomaar naar school alsof het niks is. Ben zo benieuwd hoe ie het heeft gevonden straks!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:00 schreef livelink het volgende:
Succes, Texelonia. Ik vond het heel erg moeilijk, beide keren. Zo'n klein kind op zo'n grote school. Dat gevoel heb ik overigens nog steeds als ik ze naar school breng.
Spannend inderdaad wat zijn verhalen zijn! Hij spat vast uit elkaar van enthousiasme en vemoeidheid..!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:45 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou het viel me mee! Stond wel even met tranen in mn ogen in de klas. Maar Noah zat daar gewoon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maf kind. 3 jaar lang drama's met naar de creche gaan en dan gewoon zomaar naar school alsof het niks is. Ben zo benieuwd hoe ie het heeft gevonden straks!
Whoops! Sorryquote:Op maandag 5 januari 2009 08:41 schreef Webkim het volgende:
Er was nog geen nieuwe.
Thomas was vroeg wakker vanmorgen. We hobbelen samen slaapdronken (nouja, ik dan) naar beneden voor een boterham. Ik trek de gordijnen open en...
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Sneeuw!
Onaangeroerde sneeuw in de achtertuin!
Toch al gauw een centimeter of... 3?
Ik heb weer helemaal het lagere school-kerstavakantie gevoel.
Zó jammer dat F. wil uitslapen, anders konden we mooie Thomasfoto's maken. Nouja, wie weet ligt het nog een paar uurtjes.
*duimt*
Eindelijk tijd voor jezelfquote:Op maandag 5 januari 2009 09:08 schreef texelonia het volgende:
Ik ga maar even de stad in om de tijd te doden
En je ziet er geen dag ouder uitquote:
Hier vriest het alleen maarquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
hier gaan we voor de 10 cm sneeuw
en het sneeuwt nog
dat heb ik gister hier ook meegemaakt. ben 4x op mn gezicht gegaan, vinger is totaal blauw nu, en knieen liggen nog openquote:
Kwil ook sneeuw, hier is het guur koud, de oudste weer naar schoolquote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
en het sneeuwt nog
Hier is het alleen maar glad en vies. Ik vind het stom.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
en het sneeuwt nog
ja euh, ik liep naar huis vanaf de bus. Vrijdag had het hier gesneeuwd en daarna nog gevroren, dus stap de bus uit, en de stoep is daar niet geruimd, dus vol op mn knieën,quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef dutchie het volgende:
Ynske wat doe jij toch altijd?
Rewimo gefeliciteerd met je 25e verjaardag!Dat je maar een grote meid mag worden.
graag, maar ik ga t niet doenquote:
quote:
doe voorzichtigquote:Rewimo gefeliciteerd!
Hier ook gladde stoepjes..valt niet mee met een nog half brak hoofd en een maxi cosi aan de arm
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
en het sneeuwt nog
zon hier niet te zien, hoop ook dat hij blijft liggen, tis mooie dikkere sneeuw nu, de eerste laag stenen van de vijver is al niet meer zichtbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef Fuente het volgende:
Rocka, aan de bel trekken bij de HA hoor, da's niet goed als je zo lang last van je voet hebt.
Hier schijnt het zonnetje nu, maar ik hoop dat de sneeuw wel blijft liggen!
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik gister hier ook meegemaakt. ben 4x op mn gezicht gegaan, vinger is totaal blauw nu, en knieen liggen nog opencamera had gelukkig niets
Balen zegquote:Op maandag 5 januari 2009 10:18 schreef Reinhilde het volgende:
mooie foto yns! * Reinhilde wilt ook sneeuw
Tex, mn pakje is er nog steeds niet.Stink H&M
![]()
Fijn dat jouw pakje nog wel op tijd was!
Zodra we weten waar we moeten zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 10:41 schreef Reinhilde het volgende:
Burdie, als hij op tijd zijn melk krijgt vind hij alles best.
Wanneer kom je op bezoek?
Was je nog geslaagd voor een leuke outfit voor de jaarwisseling?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef texelonia het volgende:
[..]
Balen zegMaar H&M kan er ook niks aan doen dat het TNT het achterhoudt in Zwolle toch... Zou een klacht indienen bij TNT
Ik heb overigens het pakje van Esprit nog maar even 'verstopt' voor Micha... Net zoals ik de bestelling van de Hema die ik net heb opgehaald ook nog maar even verstop![]()
Zie je PM-boxquote:Op maandag 5 januari 2009 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zodra we weten waar we moeten zijn.
Ja nog wel geslaagdquote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Was je nog geslaagd voor een leuke outfit voor de jaarwisseling?
Volgens mij gaat zo'n buik echt snel, een collega van me meldde laatst dat ze zwanger was, en *plop* daar was ineens de buik.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef dutchie het volgende:
Ben moed aan het verzamelen om zo het hok van Luigi het konijn te verschonen. Tis zo koud.
Ben wel trots op Luigi, die is echt winterhard nu. Heb echt vaak medelijden met hem gehad, maar hij schijnt echt nergens last van te hebben. Je zou verwachten dat hij lekker warm weggestopt in het stro in zijn nachthok zou gaan zitten, maar hij gaat gewoon op 'de begane grond' zitten (ja meneer heeft ook een penthouse). Kan hij nog wat zien. Boven hangt nl. dik plastic voor tegen de tocht.
Vond het met O&N wel lastig. Toen zat hij wel weggestopt in zijn nachthok.
Blij dat dat voorbij is.
Maar goed, een beetje moed dus...
Ja maar ik kan nog wel lopen! En ik strompel niet eens. Ik voel het gewoon continu in de zachte delen van de voet.quote:
Op 't werk doe ik er niet aan hoor, en als ik er niet aan ontkom, dan strek ik mijn arm heel ver uit. Ik ga geen collega's zoenenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:34 schreef texelonia het volgende:
Ja dat gezoen en gedoe met oud&nieuw heb ik ook een hekel aan. En sowieso dat je nog weeeeeken bezig bent met 'de beste wensen' omdat je dan altijd nog mensen tegenkomt die je in het nieuwe jaar nog niet had gezien/gesproken![]()
Heb nu nog 2 weken vakantie, hoop dat ik het op mn werk een beetje heb kunnen ontlopen daarmee
Of je bent aan het zeurpieten, of je bent aan het eigenwijzen. Ik vermoed het laatstequote:Op maandag 5 januari 2009 11:46 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nog wel lopen! En ik strompel niet eens. Ik voel het gewoon continu in de zachte delen van de voet.
Hebben ze die UGG's ook in fatsoenlijke maten? Ik heb maat 42 en zoek al heel lang zulk soort laarzen, ik heb ook dikke kuiten, past dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:02 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Of je bent aan het zeurpieten, of je bent aan het eigenwijzen. Ik vermoed het laatste
Kan je vandaag je voetje niet vertroetelen met rust en warmte? (Warm voetenbadje, even lekker insmeren en masseren, UGGS aan enz) En dan morgen als het niet beter is alsnog naar de HA!
wat een geluk dat jullie heel weer thuis zijn, doe voorzichtig strakjes hequote:Op maandag 5 januari 2009 12:04 schreef E.T. het volgende:
Het is hier nu een grote ijsbaan buitenIk vond het net echt niet fijn om Saskia uit school te halen
![]()
Tijn glibberde alle kanten op en moest hem dus goed vasthouden.. de kinderwagen met Nienke er in glibberde ook alle kanten op, dus ook goed vasthouden en met een hand sturen en duwen.. En dan zelf nog staande blijven..
Zeker plekken waar auto's vanmorgen het flinterdunne laagje sneeuw hebben losgereden en iets gesmolten is nu vastgevroren tot een grote gladde baan.
Ik vond het eng(en straks weer
maar gelukkig heb ik dan een peuter minder, die ligt dan in bed)
Fietsenmaker hoorde ik van Bertquote:Op maandag 5 januari 2009 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een geluk dat jullie heel weer thuis zijn, doe voorzichtig strakjes he
k ben me aan t afvragen of en waar k mn schaatsen moet laten slijpen, misschien wil ik strakjes nog even de vijver op
ah thnx zometeen maar eens even op googlen, en dan de moed verzamelen om de vijver op te gaanquote:Op maandag 5 januari 2009 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Fietsenmaker hoorde ik van BertEn anders even in de Gouden Gids kijken.
ik zou iig niet meer na 4 uur gaan, dan word t weer kouderquote:Ik moet nog naar het ziekenhuis om bloed te prikken, maar ik vind het helemaal niet erg dat Ruben nog slaapt. Hoe langer ik wacht, hoe minder glad het is straks toch?
Nee, ik ga hoe dan ook wel eerder, want de bloedprikpost sluit ook vrij vroeg geloof ikquote:Op maandag 5 januari 2009 12:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ah thnx zometeen maar eens even op googlen, en dan de moed verzamelen om de vijver op te gaan
[..]
ik zou iig niet meer na 4 uur gaan, dan word t weer kouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |