quote:Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef marit1978 het volgende:
oei P_iglet .. dat is bálen ja !
hier véééél sneeuw en op de weg vanmorgen spekglad![]()
Alle auto's glibberend met 5km/uur de heuvels op en af. Godzijdank werd de Cauberg nét afgesloten door een politiebusje voor ik moest beslissen of ik het zou aandurven![]()
Heb 1,5uur gedaan over normaal 15min
Bij ons zijn ze zeer star. Of althans de uitzonderingen worden slechts met heel veel gedoe toegestaan, moet via brief naar de examencommissie etc. En die uitzonderingen heb ik allemaal al een keer gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zonde piglet, bij ons zijn ze daar wat minder star in. Is het een groot vak qua ECTS of valt het mee?
Uiteindelijk die andere berg omhoog .. dat ging al amper !quote:Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]daar zou ik dus echt niet afgedurfd zijn
al moet ik bekennen dat ik nu helemaal niet meer in de auto zou durven met dit weer
aah omhoog, omlaag zou ik t helemaal niet gedaan hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef marit1978 het volgende:
[..]
Uiteindelijk die andere berg omhoog .. dat ging al amper !
Had Cauberg ook niet aangedurfd hoor!
Ja zie, bij ons mag de studieadviseur dat beslissen (en dat gaat dan best willekeurig soms, maar ja). Ik heb er zelf nooit om durven vragen, maar toch wel fijn dat het kan als het echt niet anders gaat. Wij kunnen ook niet compenseren bij verplichte vakken, bij keuzevakken kun je wel gewoon een ander vak kiezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef p_iglet het volgende:
Bij ons zijn ze zeer star. Of althans de uitzonderingen worden slechts met heel veel gedoe toegestaan, moet via brief naar de examencommissie etc. En die uitzonderingen heb ik allemaal al een keer gehad(ok wel voor een ander tentamen). Het is een vak van 7 ECTS geloof ik, 5 oude studiepunten. Maar het maakt geen reet uit hoeveel ECTS of studiepunten het is. Ik moet toch ALLES halen, al zou het maar 1 ECTS zijn. Je kunt bij ons niets compenseren met iets anders.
Maneki vertelde dat ze ziek was en iets met verhuizen? Ik mis haar ookquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vanochtend zat ik al om 6h in de auto bij
om naar Tilburg te glibberen. Hij moest om 6h45 beginnen, ik pas om 8h, maar moest anders met de bus en het was nog maar de vraag of die wel zou rijden [en op tijd]. Dus samen naar de stalling [
is buschauffeur] en vanuit daar naar mijn werk gelopen door de sneeuw. Wel lekker sprookjesachtig met die krakende sneeuw onder mijn voeten.
De portiers meldden dat één collega al ruim een uur in de file te stond en was dus te laat. Afdeling alvast opgestart, want de OK draait sinds twee weken weer gewoon een vol programma. Dus de eerste lading patiënten in m'n eentje naar de voorbereiding gereden. Andere collega die om 7h30 moest beginnen was ook te laat, dus ik was blij dat er om 8h wat mensen binnendruppelden en ik eindelijk een bak koffie kon pakken.
Ik moest met de bus weer terug naar huis, daar heb ik maar twee uur over gedaan in plaats van 5 kwartier, en nu zit ik met tintenlende tenen achter de laptop. Zo naar school om onze junior op te halen, de hond in de sneeuw te laten ravotten en dan straks op de bank met een mok warme chocolademelk met slagroom.
hier willen de vogelkes niet echtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Balen p_iglet, duimen maar dat het volgende keer lukt!
Even showen wat er in onze achtertuin woont
[ afbeelding ]
Heb daarstraks een hele serie vogeltjes geschoten door het keukenraam, echt super zo'n voerplek in de tuin
Nu verder met de sneeuwpretfoto's
klinkt heel gezelligquote:Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef livelink het volgende:
Eind van de middag heeft Job muziekles in de stad en dan duiken Katja en ik in dat uurtje altijd lekker een café in. Lief schuift dan ook meestal aan vanuit zijn werk en dan gaan we met zijn allen Job weer ophalen van de les. Ik vind dat zo kneuterig gezellig altijd.
we (lees: mn ouders) hebben hier regelmatig een merel, duif, bendes roodborstjes en koolmeesjes op bezoek. maar nu nog helemaal niets kunnen spotten.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Hier zitten heel veel vogeltjes, ik heb vanmorgen gespot: heggemus, roodborstje, pa en ma merel, koolmeesjes, pimpelmeesjes, vinkjesLekker veel foto's gemaakt.
Hij zit nu op algemene muzikale vorming, maar thuis hebben we een drumstel, een piano, gitaren, een keyboard en dwarsfluiten, dus hij heeft keus genoeg voor later.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt heel gezellig
wat voor muziekinstrument speelt Job?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |