abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64685580
oei P_iglet .. dat is bálen ja !

hier véééél sneeuw en op de weg vanmorgen spekglad
Alle auto's glibberend met 5km/uur de heuvels op en af. Godzijdank werd de Cauberg nét afgesloten door een politiebusje voor ik moest beslissen of ik het zou aandurven
Heb 1,5uur gedaan over normaal 15min
pi_64685669
De Cauberg..dat klinkt als wintersport/buitenland/vakantie

En onzettend k*t voor je P_iglet..ik baal wel ff met je mee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:24:56 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64685698
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:21 schreef marit1978 het volgende:
oei P_iglet .. dat is bálen ja !

hier véééél sneeuw en op de weg vanmorgen spekglad
Alle auto's glibberend met 5km/uur de heuvels op en af. Godzijdank werd de Cauberg nét afgesloten door een politiebusje voor ik moest beslissen of ik het zou aandurven
Heb 1,5uur gedaan over normaal 15min
daar zou ik dus echt niet afgedurfd zijn
al moet ik bekennen dat ik nu helemaal niet meer in de auto zou durven met dit weer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 14:25:04 #104
43556 miss_dynastie
pi_64685704
Zonde piglet, bij ons zijn ze daar wat minder star in. Is het een groot vak qua ECTS of valt het mee?
pi_64685897
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zonde piglet, bij ons zijn ze daar wat minder star in. Is het een groot vak qua ECTS of valt het mee?
Bij ons zijn ze zeer star. Of althans de uitzonderingen worden slechts met heel veel gedoe toegestaan, moet via brief naar de examencommissie etc. En die uitzonderingen heb ik allemaal al een keer gehad (ok wel voor een ander tentamen). Het is een vak van 7 ECTS geloof ik, 5 oude studiepunten. Maar het maakt geen reet uit hoeveel ECTS of studiepunten het is. Ik moet toch ALLES halen, al zou het maar 1 ECTS zijn. Je kunt bij ons niets compenseren met iets anders.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:30:27 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64685918
Balen p_iglet, hoop dat je t de volgende keer wel haalt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64685951
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

daar zou ik dus echt niet afgedurfd zijn
al moet ik bekennen dat ik nu helemaal niet meer in de auto zou durven met dit weer
Uiteindelijk die andere berg omhoog .. dat ging al amper !
Had Cauberg ook niet aangedurfd hoor!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:33:30 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64686041
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:31 schreef marit1978 het volgende:

[..]

Uiteindelijk die andere berg omhoog .. dat ging al amper !
Had Cauberg ook niet aangedurfd hoor!
aah omhoog, omlaag zou ik t helemaal niet gedaan hebben.
hier is de 15 cm bereikt, buurman was net (t was even opgehouden met sneeuwen) klaar met een looppad te maken over de hele parkeerterrein hier nu begint t weer
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:37:17 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64686178
Weet iemand hoe het met HuupHuup is?
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 14:38:56 #110
43556 miss_dynastie
pi_64686240
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:29 schreef p_iglet het volgende:

Bij ons zijn ze zeer star. Of althans de uitzonderingen worden slechts met heel veel gedoe toegestaan, moet via brief naar de examencommissie etc. En die uitzonderingen heb ik allemaal al een keer gehad (ok wel voor een ander tentamen). Het is een vak van 7 ECTS geloof ik, 5 oude studiepunten. Maar het maakt geen reet uit hoeveel ECTS of studiepunten het is. Ik moet toch ALLES halen, al zou het maar 1 ECTS zijn. Je kunt bij ons niets compenseren met iets anders.
Ja zie, bij ons mag de studieadviseur dat beslissen (en dat gaat dan best willekeurig soms, maar ja). Ik heb er zelf nooit om durven vragen, maar toch wel fijn dat het kan als het echt niet anders gaat. Wij kunnen ook niet compenseren bij verplichte vakken, bij keuzevakken kun je wel gewoon een ander vak kiezen.

Toch zijn die regels binnen een paar jaar rap veranderd. Er zit bij mij op de opleiding nog steeds een aantal mensen met een onbeperkte geldigheidsduur van tentamens. En vlak voor ik begon met studeren was het tien jaar. En nu nog maar 2 voor tentamens uit de propedeuse en vijf voor tentamens uit de bachelor (na het behalen van de propedeuse wordt de geldigheidsduur van die tentamens 6 jaar vanaf de diplomauitreiking). Gelukkig is dat allemaal afgerond met het behalen van de bachelor en hoef je je daar in de master niet meer druk om te maken. Mastertentamens zijn bij ons vijf jaar geldig.
pi_64686276
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:37 schreef Ynske het volgende:
Weet iemand hoe het met HuupHuup is?
Maneki vertelde dat ze ziek was en iets met verhuizen? Ik mis haar ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 januari 2009 @ 14:42:12 #112
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64686353
Jeetje wat is het rustig hier op het werk. De dag kruipt echt voorbij.

Lees ik nou sneeuw?? Hier schijnt het zonnetje en is alles groen [img]ttp://i.fok.nl/s/nosmile.gif[/img]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:43:53 #113
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64686416
bij mij ging t ook allemaal via examencommissie, die heb ik nog ingeschakeld omdat ik 1 tentamen voor de 4e keer niet gehaald had, en dan zou ik mn diploma kunnen halen
gelukkig toen n mondeling gehad

had net iemand van een afspraak van woensdag aan de foon, aangegeven dat ik met dit weer de auto niet indurf
gelukkig begreep ze dat helemaal en kan ik daar volgende week maandag terecht
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 5 januari 2009 @ 14:45:40 #114
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64686479
Jammer P_iglet hoop echt dat je het volgende keer wel haalt

hier net 2,5 uur gedaan om even 2 boodschappen te doen.. bij de ah doe normaal op 10 minuutjes lopen zit ..
Is het heel gemeen als je eigelijk wel heel hard moest lachen om je stuntelende kindje die ineens op der kop in de sneeuw lag?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 januari 2009 @ 14:51:01 #115
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_64686672
Vanochtend zat ik al om 6h in de auto bij om naar Tilburg te glibberen. Hij moest om 6h45 beginnen, ik pas om 8h, maar moest anders met de bus en het was nog maar de vraag of die wel zou rijden [en op tijd]. Dus samen naar de stalling [ is buschauffeur] en vanuit daar naar mijn werk gelopen door de sneeuw. Wel lekker sprookjesachtig met die krakende sneeuw onder mijn voeten.

De portiers meldden dat één collega al ruim een uur in de file te stond en was dus te laat. Afdeling alvast opgestart, want de OK draait sinds twee weken weer gewoon een vol programma. Dus de eerste lading patiënten in m'n eentje naar de voorbereiding gereden. Andere collega die om 7h30 moest beginnen was ook te laat, dus ik was blij dat er om 8h wat mensen binnendruppelden en ik eindelijk een bak koffie kon pakken.

Ik moest met de bus weer terug naar huis, daar heb ik maar twee uur over gedaan in plaats van 5 kwartier, en nu zit ik met tintenlende tenen achter de laptop. Zo naar school om onze junior op te halen, de hond in de sneeuw te laten ravotten en dan straks op de bank met een mok warme chocolademelk met slagroom.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:54:49 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64686805
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Vanochtend zat ik al om 6h in de auto bij om naar Tilburg te glibberen. Hij moest om 6h45 beginnen, ik pas om 8h, maar moest anders met de bus en het was nog maar de vraag of die wel zou rijden [en op tijd]. Dus samen naar de stalling [ is buschauffeur] en vanuit daar naar mijn werk gelopen door de sneeuw. Wel lekker sprookjesachtig met die krakende sneeuw onder mijn voeten.

De portiers meldden dat één collega al ruim een uur in de file te stond en was dus te laat. Afdeling alvast opgestart, want de OK draait sinds twee weken weer gewoon een vol programma. Dus de eerste lading patiënten in m'n eentje naar de voorbereiding gereden. Andere collega die om 7h30 moest beginnen was ook te laat, dus ik was blij dat er om 8h wat mensen binnendruppelden en ik eindelijk een bak koffie kon pakken.

Ik moest met de bus weer terug naar huis, daar heb ik maar twee uur over gedaan in plaats van 5 kwartier, en nu zit ik met tintenlende tenen achter de laptop. Zo naar school om onze junior op te halen, de hond in de sneeuw te laten ravotten en dan straks op de bank met een mok warme chocolademelk met slagroom.
wat klinkt dat lekker, zou nu best graag naar buiten gaan, n sneeuwballengevecht gaan houden, of foto's maken van kinders die lekker genieten van de sneeuw
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 5 januari 2009 @ 14:57:19 #117
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64686900
Jongens, wat een verschillen allemaal. Hier zo'n flinterdun laagje sneeuw (maar wel gemeen glad). Job en zijn vriendje hebben de hele middag in het zonnetje 'in de sneeuw' gespeeld. Het mocht geen naam hebben, maar het was wit, dus er moest in gespeeld worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2009 @ 14:58:10 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64686932
Balen p_iglet, duimen maar dat het volgende keer lukt!

Even showen wat er in onze achtertuin woont

Heb daarstraks een hele serie vogeltjes geschoten door het keukenraam, echt super zo'n voerplek in de tuin

Nu verder met de sneeuwpretfoto's
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 5 januari 2009 @ 14:59:19 #119
37150 livelink
pi_64686977
Eind van de middag heeft Job muziekles in de stad en dan duiken Katja en ik in dat uurtje altijd lekker een café in. Lief schuift dan ook meestal aan vanuit zijn werk en dan gaan we met zijn allen Job weer ophalen van de les. Ik vind dat zo kneuterig gezellig altijd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 14:59:35 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64686990
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:58 schreef Rewimo het volgende:
Balen p_iglet, duimen maar dat het volgende keer lukt!

Even showen wat er in onze achtertuin woont

[ afbeelding ]

Heb daarstraks een hele serie vogeltjes geschoten door het keukenraam, echt super zo'n voerplek in de tuin

Nu verder met de sneeuwpretfoto's
hier willen de vogelkes niet echt

er opperde al iemand om er Josef en Maria in te shoppen, kerstkaart klaar voor volgend jaar
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 5 januari 2009 @ 15:02:11 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64687092
Hier zitten heel veel vogeltjes, ik heb vanmorgen gespot: heggemus, roodborstje, pa en ma merel, koolmeesjes, pimpelmeesjes, vinkjes Lekker veel foto's gemaakt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 15:03:04 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64687129
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:59 schreef livelink het volgende:
Eind van de middag heeft Job muziekles in de stad en dan duiken Katja en ik in dat uurtje altijd lekker een café in. Lief schuift dan ook meestal aan vanuit zijn werk en dan gaan we met zijn allen Job weer ophalen van de les. Ik vind dat zo kneuterig gezellig altijd.
klinkt heel gezellig
wat voor muziekinstrument speelt Job?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 15:04:17 #123
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64687174
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:02 schreef Rewimo het volgende:
Hier zitten heel veel vogeltjes, ik heb vanmorgen gespot: heggemus, roodborstje, pa en ma merel, koolmeesjes, pimpelmeesjes, vinkjes Lekker veel foto's gemaakt.
we (lees: mn ouders) hebben hier regelmatig een merel, duif, bendes roodborstjes en koolmeesjes op bezoek. maar nu nog helemaal niets kunnen spotten.
die duif verdenk ik van niet meer te leven want die is vorige week vol tegen de schuifpui aangevlogen. daarna niet meer gezien
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64687277
Wat een mooie foto Rewimo
Hier op het balkon (twee hoog) een grote kom met brood en kaas en vetbollen gemaakt, er zit vooral een merel duo bij, heel grappig

Ik had van dat Midalgan ofzoiets verwarmzalf op mn rug gedaan, toen mn handen gewassen en daarna aan mn wang en oog gezeten, en blijkbaar toch niet zo goed mn handen gewassen

Oeh, irritant he die sneeuw, het is wel leuk maar niet als je de weg nog op moet, de binnenwegen zijn helemaal niet gestrooid, echt een ijsbaan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 5 januari 2009 @ 15:12:55 #125
37150 livelink
pi_64687508
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

klinkt heel gezellig
wat voor muziekinstrument speelt Job?
Hij zit nu op algemene muzikale vorming, maar thuis hebben we een drumstel, een piano, gitaren, een keyboard en dwarsfluiten, dus hij heeft keus genoeg voor later.
Katja heeft helemaal geen interesse voor muziek, maar Job al van jongsafaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')