euh, shit, kwas je vergetenquote:
Ik vond lopen met Nienke in de doek over de opgevroren sneeuw ook doodengquote:Op maandag 5 januari 2009 21:12 schreef Leah het volgende:
Hier ook bulten sneeuw, en alles opgevroren, fijn joh.
En mijn oudste zoon wil fietsen, maar de fietspaden zijn mogelijk nog erger, en dat durf ik toch echt niet met nog een kind achterop (dat extra gewicht glijdt zo lekker...).
En nu ben ik een bangerik moeder zeggen ze
als ze niks wil ruiken moet ze in een nieuwbouwhuis gaan wonen dan..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie!![]()
![]()
Onze buuf is een relax-massage-praktijk begonnen.Ik denk dat mijn bloemkool vloekt met haar wierrook.
Eloise, het is idd de buitenmuur, maar er zit een soort van holle verbinding boven de poort, en daar zal het wel doorheen trekken. Maar ja... daar is heel weinig aan te doen... Behalve afsluiten en dat hebben we al gedaan. Verder is het wel allemaal hout hier, dus ja, het kan best kloppen dat zij af en toe iets ruikt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh, shit, kwas je vergeten
* Ynske trekt ps weer open
Met happy ending?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie!![]()
![]()
Onze buuf is een relax-massage-praktijk begonnen.Ik denk dat mijn bloemkool vloekt met haar wierrook.
Eloise, het is idd de buitenmuur, maar er zit een soort van holle verbinding boven de poort, en daar zal het wel doorheen trekken. Maar ja... daar is heel weinig aan te doen... Behalve afsluiten en dat hebben we al gedaan. Verder is het wel allemaal hout hier, dus ja, het kan best kloppen dat zij af en toe iets ruikt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, stijf als ik em naar binnen buig
Vief, kan ik helpen?
Watje.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Rewimo het volgende:
Ehm ja, dat is fotografisch wel leuk maar werktechnisch toch wat minder... Morgen blijf ik maar thuis werken denk ik.
pluphy,quote:Op maandag 5 januari 2009 21:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
!!!
Wat een moment om weer eens op het bankje te gaan lezen!![]()
![]()
edit: ik weet niet waar je het over hebt, maar zo te lezen kan Vief jou beter helpen, met buigen of zo...![]()
Ze moet een hutje op de hei, ze heeft nl. ook ooit eens een briefje naar de andere buren gestuurd of die ervoor konden zorgen dat de kinderen toch wat minder vroeg zoveel herrie wilden maken. Want daardoor konden zij niet uitslapen en was ze zo moe en kregen zij steeds ruzie.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
als ze niks wil ruiken moet ze in een nieuwbouwhuis gaan wonen dan..
Je moet gewoon normaal kunnen koken hoor, en boontjes moet je kunnen koken zonder afzuigkap loeiend boven je hoofd... Dat valt wmb onder hetzelfde kopje als bijv. de wasmachine van de buren horen, of harde zolen op de trap horen e.d.
Heeft ze nog niet geklaagd over lawaai op de zoldertrap? (die zit toch wel tegen hun aan?)
Oh. Gelukkig niks "smerigs"quote:Op maandag 5 januari 2009 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
pluphy,![]()
Ik ben gewoon gestuiterd op mijn voet ja
en ik wil vief helpen met photoshoppen
verder haaai![]()
Sorry dat je leeft in je eigen huisquote:Op maandag 5 januari 2009 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeekie!![]()
![]()
en jij trekt je wat aan van zo iemand?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze moet een hutje op de hei, ze heeft nl. ook ooit eens een briefje naar de andere buren gestuurd of die ervoor konden zorgen dat de kinderen toch wat minder vroeg zoveel herrie wilden maken. Want daardoor konden zij niet uitslapen en was ze zo moe en kregen zij steeds ruzie.
En dat waren dus ruzies waar je echt 20 huizen verderop nog van mee kon genieten. Onze buren hebben ooit getwijfeld over de politie bellen omdat ze voor hem vreesde.![]()
![]()
Rare mensen.
oehh heerlijk die haringuienluchten..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Brighteyes het volgende:Ze zal trouwens vorige week best een slechte week gehad hebben, toen hadden we boven, bij Sasha op zijn kamertje gesneden uien staan wegens heel veel snot. Toen was het net of je in een haringkraam stapte als je hier binnen kwam.
![]()
En dat zal zij ook wel geroken hebben.
Ik ga morgen nog wel een aanbellen en dat even uitleggen, maar ik ga daar niet mee stoppen, als dat nodig is, dan is dat nodig.
Toch doe jij dat ook met enige regelmaat! Bijv. met het instappen van de auto.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, zulke rare dingen als buigen moet je ook niet doen!
Als je de een-na-laatste maat bedoelt: daar speel je Gis-Fis-Gis.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de muzieknoten lezers hier....
In dit nummer staat op bv pagina 1 bij de sopraanblokfluit, en dan laatste set noten rechterkant, een # lage G, lage F, lage G
nu staat bij die laatste G geen # ervoor, en aan het begin van de regel staat alleen een # voor de hoge F
dan heb ik toch gelijk dat je de eerste als Gis speelt en de tweede als gewone G toch?
de laatste maat van de laatste blok onderaan pagina1quote:Op maandag 5 januari 2009 22:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je de een-na-laatste maat bedoelt: daar speel je Gis-Fis-Gis.
Omdat hij binnen dezelfde maat staat en er geen herstelteken voor staat.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
de laatste maat van de laatste blok onderaan pagina1
en waarom 2x de Gis?
ok bedanktquote:Op maandag 5 januari 2009 22:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Omdat hij binnen dezelfde maat staat en er geen herstelteken voor staat.
Het kruis dat bij de muzieksleutel staat, geldt trouwens voor alle Fis-sen in het stuk, dus hier ook.
Ik deed precies hetzelfde fout, vroeger.quote:
Yns, een toevallig voorteken geldt voor de hele maat, dus in jouw voorbeeld is het gis-fis-gis (je bedoelt denk ik maat 20).quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Ynske het volgende:
Vraagje aan de muzieknoten lezers hier....
In dit nummer staat op bv pagina 1 bij de sopraanblokfluit, en dan laatste set noten rechterkant, een # lage G, lage F, lage G
nu staat bij die laatste G geen # ervoor, en aan het begin van de regel staat alleen een # voor de hoge F
dan heb ik toch gelijk dat je de eerste als Gis speelt en de tweede als gewone G toch?
Janet Evanovich - Het achtste wonderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |