Net een briefje in de bus van de buurvrouw, of we alsjeblieft wat meer rekening met ze willen houden met koken.
Dat ze net voor zichzelf begonnen is en dat het heel vervelend is als ze klanten heeft, en haar was en bladiebla.

Maar ik heb net met het koken toch echt de afzuigkap aan gehad.
Ja, als het klaar is gaat hij uit ja, dus dan geurt het wat, maar ik ga toch niet de hele avond met dat kreng aanzitten omdat zij last heeft van mijn etensgeuren? Dat kan toch niet?
Op kerstavond kwam ze ook langs om te vragen of we de afzuigkap aan wilden zetten en toegegeven, toen stond hij niet aan, maar ik was... haricots verts aan het koken.

Dat kan toch nauwelijks ruiken?
Anyway, sindsdien zet ik echt braaf dat ding elke keer als ik ook aan, want ik hou helemaal niet van dit soort netelige situaties, maar blijkbaar is dat dus niet goed genoeg.
En nu zit ik dus met een knoop in mijn maag op de bank.

Heb geljik aangebeld, maar ze deed niet open (hun bel doet het al 3 jaar niet, zou ik even fixen, is toch leuk als je klanten krijgt), dus ik heb maar een briefje teruggeschreven dat ik sinds kerst altijd dat ding aan doe met koken en dat we echt niet meer kunnen doen.
Bah, wat baal ik hiervan zeg.