quote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef DirkZz het volgende:
Wat vonden jullie er van?
Een bericht van het Ajax Forum:
Tot mijn groet schrik zie ik net bij het nieuwe programma van sophie hillbrand 2 feijenoord hooligans zitten.....het blijkt de moordenaar van carlo te zijn en een moordenaar van een twente suporter.
Schijnbaar geeft Bnn de laagste soort uit onze samenleving een spreekbuis, daar heb ik ivm mijn bnn-lidmaatschap het volgen mailtje aan bnn gestuurd "geachte heer/mevrouw
Op zondag 4 januari zat ik te kijken naar het nieuwe programma van sophie hillbrand, wat mij een boeiend programma leek.
Het ging over feijenoord hooligans, wat op zich een boeiend onderwerp is.
Tot mijn grote schrik zaten bij sophie 2 hooligans aan tafel die allebei een moord op hun geweten hebben.
Ik stond altijd vanaf het begin achter bnn en het gedachtengoed van bnn, en ik vind ook nog steeds dat geen onderwerp geschuwd moet worden.
Maar om veroordeelde moordenaars die nimmer berouw hebben getoond voor hun daden, op deze manier een spreekbuis te geven is gewoon om sprakeloos van te worden.......'
hierbij zeg ik dan ook mijn lidmaatschap op van bnn omdat ik hier mij niet mee kan indentificeren!!
Tevens zal ik deze brief ook posten op de ajax en twente fora, zodat hun mijn voorbeeld kunnen volgen.
Met vriendelijke groet,
Tim xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx 1
4x32xe xxxxxxxxxxx
Ik ga er van uit dat de bnn-leden onder ons dit voorbeeld gaan volgen
Wat een triest mailtje.. Voor een programmamaker zijn dat nu juist de twee meest interessante gasten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef DirkZz het volgende:
Tot mijn groet schrik zie ik net bij het nieuwe programma van sophie hillbrand 2 feijenoord hooligans zitten.....het blijkt de moordenaar van carlo te zijn en een moordenaar van een twente suporter.
Schijnbaar geeft Bnn de laagste soort uit onze samenleving een spreekbuis, daar heb ik ivm mijn bnn-lidmaatschap het volgen mailtje aan bnn gestuurd "geachte heer/mevrouw
Op zondag 4 januari zat ik te kijken naar het nieuwe programma van sophie hillbrand, wat mij een boeiend programma leek.
Het ging over feijenoord hooligans, wat op zich een boeiend onderwerp is.
Tot mijn grote schrik zaten bij sophie 2 hooligans aan tafel die allebei een moord op hun geweten hebben.
Ik stond altijd vanaf het begin achter bnn en het gedachtengoed van bnn, en ik vind ook nog steeds dat geen onderwerp geschuwd moet worden.
Maar om veroordeelde moordenaars die nimmer berouw hebben getoond voor hun daden, op deze manier een spreekbuis te geven is gewoon om sprakeloos van te worden.......'
hierbij zeg ik dan ook mijn lidmaatschap op van bnn omdat ik hier mij niet mee kan indentificeren!!
Tevens zal ik deze brief ook posten op de ajax en twente fora, zodat hun mijn voorbeeld kunnen volgen.
Met vriendelijke groet,
Tim xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx 1
4x32xe xxxxxxxxxxx
Ik ga er van uit dat de bnn-leden onder ons dit voorbeeld gaan volgen
quote:Tevens zal ik deze brief ook posten op de ajax en twente fora, zodat hun mijn voorbeeld kunnen volgen.
[..]
1993 ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
wanneer is dat gebeurt met die twente supporter ?!
http://www.vakp.nl/historie/erik_lassche.htmlquote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
8 december 1991quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
1991.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dirkz, als ik eerlijk mag zijn: je komt op mij ook niet over als de slimste. Zeker als ik deze zin van je nogmaals tot mij neem:
[..]²
Stiekem is iedereen een hooligan. © Gijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend dat topics over dit soort onderwerpen altijd als een trein lopen. Vinden jullie het stiekem toch wel spannend?
Daar had ik dan ook graag wat meer over willen weten, echt veel kwam er niet uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef koemleit het volgende:
die moordenaars zijn JUIST interessant, je wil toch weten hou zij d'r over dachten/denken...
Respect? Voor wát?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Moest even snel, en die lap tekst heb ik zelf niet geschreven. Maar ben het er wel mee eens.
Vind dit gewoon respectloos.
Het is toch wel interessant om te weten wat er in de hoofden van dat soort mafketels omgaat. Net zoals ik ik graag een interview met Osama Bin Laden of Mussolini zou willen zien. Dat zegt niets over het inhoudelijk goedkeuren van waar deze personen zich mee bezig houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend dat topics over dit soort onderwerpen altijd als een trein lopen. Vinden jullie het stiekem toch wel spannend?
Goh, hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar had ik dan ook graag wat meer over willen weten, echt veel kwam er niet uit.
dit dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef reem het volgende:
[..]
Het is toch wel interessant om te weten wat er in de hoofden van dat soort mafketels omgaat. Net zoals ik ik graag een interview met Osama Bin Laden of Mussolini zou willen zien. Dat zegt niets over het inhoudelijk goedkeuren van waar deze personen zich mee bezig houden.
Hij is toch veroordeeld?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
Als ze weten dat ie de moordenaar is waar5om is ie dan nooit veroordeeld
Kijk, ik ben dan bijvoorbeeld wel slim en heb wel degelijk een hoger iq dan het gemiddelde, ik kan rationeel denken: daarom kan ik zeggen dat ik je punt wel begrijp, echter is het voor waarheidsvinding belangrijk dat alle partijen aan het woord komen.quote:
Is hij wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
Als ze weten dat ie de moordenaar is waar5om is ie dan nooit veroordeeld
quote:Sophie op 3 met Feyenoord hooligans
Naar aanleiding van de BNN uitzending "Sophie op 3" op 4 januari 2009 waarin Feyenoord "hooligan" Andre Heil zijn versie op de moord op Erik Lassche geeft, hebben wij, na overleg met direct betrokkenen rondom Erik Lassche, kontakt met de verantwoordelijke redactie van BNN gezocht.
Wij hebben in een goed gesprek onze bezwaren tegen deze uitzending geuit en gevraagd of wij de band van de vooraf opgenomen uitzending konden bekijken. Daar had BNN geen bezwaar tegen en vrijdag 2 januari 2009 hebben we inderdaad de betreffende uitzending bekeken.
Ons verzoek om de passage over Erik te schrappen is jammer genoeg niet gehonoreerd.
Wij betreuren het dat 17 jaar na dato deze zwarte bladzijde in de geschiedenis van FC Twente en Vak-P opnieuw in de publiciteit wordt gebracht. Met alle mogelijke gevolgen vandien.
De journalistieke waarde die deze uitzending zou moeten hebben, weegt naar ons idee niet op tegen de gevolgen die vooral voor de direct betrokkenen zeer pijnlijk kunnen zijn.
Wij willen met nadruk stellen dat dit de versie van Andre Heil is. Een reëel verslag over de nacht van 8 december 1991 is te vinden op www.vakp.nl (historie)
Het zijn "werelden" waar je niet gauw iets over ziet, dus maakt 't nieuwsgierigquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok wist ik niet.quote:
Natuurlijk, stiekem vindt heel Fok het spannend, dat weet je ondertussen toch welquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij bent er zeker trots op of niet?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef Hofpleinfontein het volgende:
het maakt wel wat los hier geloof ik
Ga strijken ofzo, als je er niks vanaf weetquote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef tong80 het volgende:
Hebben ze ook gevraagd of ie Picornie dood heeft gestoken ?
+1quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was gewoon een slecht programma natuurlijk. Sophie wist er echt geen zak van af. En was maar een beetje populair aan het meelullen met die gasten. "kankerME" en dat soort dingen.
Aan het einde deed ze nog net alsof ze wat kritische punten ging aansnijden. Maar dit kapte ze zelf al snel af.
De gasten waren voor de programmamakers misschien interessant vanwege hun daden in het verleden. Maar er kwam weinig zinnigs uit. De punten die ze naar voren wilden brengen, kwamen totaal niet over.
-Internethoolie alert-quote:Op maandag 5 januari 2009 00:08 schreef porsche1 het volgende:
Die huilende jood in de OP?
Als er 020 hoolies waren was het fantasties
Het is bereslim, alle ophef is publiciteit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Opzich is het natuurlijk ook niet zo slim om juist twee veroordeelde moordenaars uit te nodigen. Het is niet dat we geen keuze hebben qua hooligans.
Voor die 2 is het nu inderdaad vragen om problemen, ik zou er persoonlijk geen moment om rouwen als ze nu door een misdrijf om het leven komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef denthemen het volgende:
Trieste brief, die 2 mongolen zaten alleen maar voor lul en natuurlijk zijn ze bij de harde kern van Ajax wel bekend maar als je echt berouw hebt en geen wraak akties wilt kom je niet met je verlepte kop op tv
Feyenoord degradeert naar de Jupiler Poulequote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was gewoon een slecht programma natuurlijk. Sophie wist er echt geen zak van af. En was maar een beetje populair aan het meelullen met die gasten. "kankerME" en dat soort dingen.
Aan het einde deed ze nog net alsof ze wat kritische punten ging aansnijden. Maar dit kapte ze zelf al snel af.
De gasten waren voor de programmamakers misschien interessant vanwege hun daden in het verleden. Maar er kwam weinig zinnigs uit. De punten die ze naar voren wilden brengen, kwamen totaal niet over.
Vragen om problemen? Dan hadden ze die al wel gehad lijkt me zo.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Voor die 2 is het nu inderdaad vragen om problemen, ik zou er persoonlijk geen moment om rouwen als ze nu door een misdrijf om het leven komen.
Mailtje is inderdaad wel wat triest nu ik hem nog eens rustig doorlees, maarja geschreven door aan ajacied he.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
-Internethoolie alert-
Overigens triest mailtje..
Dat mag niet van pa, die wilt zelf op tv...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Natuurlijk, stiekem vindt heel Fok het spannend, dat weet je ondertussen toch wel
Volgende keer moeten ze William vragen vind ik. Ekte ekte jongenkern!
Vond dat nog best een snuggere gast.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
had het idee dat Leonardo het nogal moeilijk had. zou me niks verbazen als ie er op een dag zelf een eind aan maakt.
en +1 voor het gebruik van "Ajax". had eigenlijk 020 verwacht..
Echt waar jongen een Ajacied die op Ajaxnetwerk post?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Mailtje is inderdaad wel wat triest nu ik hem nog eens rustig doorlees, maarja geschreven door aan ajacied he.
Zijn geen onbekenden bij ajax denk ik die daar aan tafel zaten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef denthemen het volgende:
Trieste brief, die 2 mongolen zaten alleen maar voor lul en natuurlijk zijn ze bij de harde kern van Ajax wel bekend maar als je echt berouw hebt en geen wraak akties wilt kom je niet met je verlepte kop op tv
waarop?quote:
En wat zou je dan vinden van die moordenaars?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Voor die 2 is het nu inderdaad vragen om problemen, ik zou er persoonlijk geen moment om rouwen als ze nu door een misdrijf om het leven komen.
Ja...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef Noshiba het volgende:
Is leo trouwens die leo met de tattoo shop?!
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Echt waar jongen een Ajacied die op Ajaxnetwerk post?
Ik weet het niet maar de lijnbaanjongeren zijn de bijlmerboys die bij ons de bekerhuldiging 'hooligans' gingen spelenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:16 schreef w00h00 het volgende:
Wat zijn lijbaanjongeren in vredesnaam?
En remember We blijven wie we zijn!![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen een hooligan. © Gijs.
die komt echt nog wel, tuurlijk is het lang geleden maar niemand vergeet dit. Net zoals dat je kunt wachten op een aktie van DH richting Ajaxquote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vragen om problemen? Dan hadden ze die al wel gehad lijkt me zo.
17 en 11 jaar na dato.
zegt meneerquote:Op maandag 5 januari 2009 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
-Internethoolie alert-
Overigens triest mailtje..
omgquote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Precies. Picornie was er toch gewoon, iedereen wist dat het daar een veldslag zou worden. Natuurlijk is het vreselijk dat er een dode viel, maar je kunt niet zeggen dat het een ongeluk was, of dat het verrassend was dat er zoiets zou gebeuren. Ik kan er per definitie dus niet om rouwen; Een eigenschuldjedikkebultje, zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En wat zou je dan vinden van die moordenaars?
En rouwde je wel om de dood van Picornie? Die vroeg ook om problemen.
Het is gewoon één trieste bende, laat ze elkaar lekker aftuigen en afmaken.
Ik loop niet te verkondigen dat het stoer is om een AFCA supporter dood te maken voor je clubje.quote:
Als er ajax hoolies op tv komen ligt die zich daar geloof ik plat te rukken...quote:Op maandag 5 januari 2009 00:15 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Mailtje is inderdaad wel wat triest nu ik hem nog eens rustig doorlees, maarja geschreven door aan ajacied he.
De Marokkanen, duuhquote:
Er zijn wel wat dingen gebeurt alleen hoor je die niet in de media, en zijn ze bij Ajax niet zo triest om te moorden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
die komt echt nog wel, tuurlijk is het lang geleden maar niemand vergeet dit. Net zoals dat je kunt wachten op een aktie van DH richting Ajax
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mister Mxxxxxxz toch?
Wat zou die voor een ajax tattoo vragen?
dat zeg ik niet, ik zeg dat hij heel wat is nu bij fr.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik loop niet te verkondigen dat het stoer is om een AFCA supporter dood te maken voor je clubje.
Nee, groep 8.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Toen je in groep 7 zat bedoel je?
zulke dingen komen onverwacht, en bij Ajax komen ook weer nieuwe groepen maar helaas is het tegenwoordig in de maatschappij zo dat je alles en iedereen maar steekt en omver schietquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg dat hij heel wat is nu bij fr.
En shh we gingen niet meer in discusie
Nuff saidquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.
Dusja.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, ik zeg dat hij heel wat is nu bij fr.
En shh we gingen niet meer in discusie
Dat is wel de slimste van het stel, cum laude geslaagd voor zijn bromfietscertificaat en heeft wel 3 jaar opleiding genoten aan het VMBO.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:23 schreef DirkZz het volgende:
Trouwens, dat ene ventje dat die 2 moordenaars als een voorbeeld zag.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |