Stiekem is iedereen een hooligan. © Gijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend dat topics over dit soort onderwerpen altijd als een trein lopen. Vinden jullie het stiekem toch wel spannend?
Daar had ik dan ook graag wat meer over willen weten, echt veel kwam er niet uit.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef koemleit het volgende:
die moordenaars zijn JUIST interessant, je wil toch weten hou zij d'r over dachten/denken...
Respect? Voor wát?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Moest even snel, en die lap tekst heb ik zelf niet geschreven. Maar ben het er wel mee eens.
Vind dit gewoon respectloos.
Het is toch wel interessant om te weten wat er in de hoofden van dat soort mafketels omgaat. Net zoals ik ik graag een interview met Osama Bin Laden of Mussolini zou willen zien. Dat zegt niets over het inhoudelijk goedkeuren van waar deze personen zich mee bezig houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend dat topics over dit soort onderwerpen altijd als een trein lopen. Vinden jullie het stiekem toch wel spannend?
Goh, hoe zou dat toch komenquote:Op maandag 5 januari 2009 00:09 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Daar had ik dan ook graag wat meer over willen weten, echt veel kwam er niet uit.
dit dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef reem het volgende:
[..]
Het is toch wel interessant om te weten wat er in de hoofden van dat soort mafketels omgaat. Net zoals ik ik graag een interview met Osama Bin Laden of Mussolini zou willen zien. Dat zegt niets over het inhoudelijk goedkeuren van waar deze personen zich mee bezig houden.
Hij is toch veroordeeld?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
Als ze weten dat ie de moordenaar is waar5om is ie dan nooit veroordeeld
Kijk, ik ben dan bijvoorbeeld wel slim en heb wel degelijk een hoger iq dan het gemiddelde, ik kan rationeel denken: daarom kan ik zeggen dat ik je punt wel begrijp, echter is het voor waarheidsvinding belangrijk dat alle partijen aan het woord komen.quote:
Is hij wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
Als ze weten dat ie de moordenaar is waar5om is ie dan nooit veroordeeld
quote:Sophie op 3 met Feyenoord hooligans
Naar aanleiding van de BNN uitzending "Sophie op 3" op 4 januari 2009 waarin Feyenoord "hooligan" Andre Heil zijn versie op de moord op Erik Lassche geeft, hebben wij, na overleg met direct betrokkenen rondom Erik Lassche, kontakt met de verantwoordelijke redactie van BNN gezocht.
Wij hebben in een goed gesprek onze bezwaren tegen deze uitzending geuit en gevraagd of wij de band van de vooraf opgenomen uitzending konden bekijken. Daar had BNN geen bezwaar tegen en vrijdag 2 januari 2009 hebben we inderdaad de betreffende uitzending bekeken.
Ons verzoek om de passage over Erik te schrappen is jammer genoeg niet gehonoreerd.
Wij betreuren het dat 17 jaar na dato deze zwarte bladzijde in de geschiedenis van FC Twente en Vak-P opnieuw in de publiciteit wordt gebracht. Met alle mogelijke gevolgen vandien.
De journalistieke waarde die deze uitzending zou moeten hebben, weegt naar ons idee niet op tegen de gevolgen die vooral voor de direct betrokkenen zeer pijnlijk kunnen zijn.
Wij willen met nadruk stellen dat dit de versie van Andre Heil is. Een reëel verslag over de nacht van 8 december 1991 is te vinden op www.vakp.nl (historie)
Het zijn "werelden" waar je niet gauw iets over ziet, dus maakt 't nieuwsgierigquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Ok wist ik niet.quote:
Natuurlijk, stiekem vindt heel Fok het spannend, dat weet je ondertussen toch welquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |