Ben wel benieuwd - Die Andre is nog nooit in de media geweest toch?quote:Sophie Hilbrand: ‘Talkshow Sophie Op 3 fascineert me’
Geplaatst op zondag 04 januari 2009 om 13:40
Sophie Hilbrand (33) heeft haar eigen talkshow. Vanavond beleeft Sophie Op 3 haar première op Nederland 3. Negen late zondagavonden (23.05 uur) lang zal ze allerlei werelden verkennen. Tijdens de eerste uitzending is dat de harde kern van Feyenoord. Dat moet volgens Sophie een spannende uitzending opleveren. “Aan tafel zitten onder andere Leonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op FC Twentesupporter Erik Lassche)“, zegt ze.
Sophie Hilbrnad zal aan Leonardo en André vragen waarom er zoveel geweld komt kijken bij voetbal. “Ik ben blij dat ik de kans krijg om ze te interviewen. Sophie op 3 is geen programma met een boodschap voor jongeren, maar het is wel mooi als het zou aanzetten tot nadenken. Het fascineert me mateloos waarom iemand zich aansluit bij zo’n groep.”
dan liggen de kleine kinderen tenminste op bedquote:
dat klnkt wel heel cynischquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Sophie Hilbrnad. Ze zeggen dat zij best getalenteerd is.
Nah, meer een verwijzing naar de typo in het bericht in de OPquote:
Jawel, netwerk reportage/interview na de a10.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd - Die Andre is nog nooit in de media geweest toch?
Echt?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd, denk Sophie ook wel de juiste persoon is voor zo'n interview
juist daarom misschien, dat stelt haar in staat misschien hele basale basisdingen te vragen ipv heel erg incrowd over te komenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Echt?Ik vind haar juist aldoor zo slecht, zeker voor een onderwerp als dit. Lijkt me veel te naïef. Maar we zullen zien
ja, zo bekeken kan je daar wel gelijk in hebben jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist daarom misschien, dat stelt haar in staat misschien hele basale basisdingen te vragen ipv heel erg incrowd over te komen
Hij stond er volgens mij gewoon erbij hoor bij dat 'beruchte' moment van 'ik ben gewoon gijs, kom maar' bij Netwerk (toch?).quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd - Die Andre is nog nooit in de media geweest toch?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord![]()
Het Legioen
Toch maar even kijken.![]()
PM eensquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stat jij er ook tussen met je vlag Jorien?
[insert foto]
quote:
Dat soort gasten houden de kenniseconomie draaiende. We moeten trots zijn op dit soort bachelors.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Longmen het volgende:
Zou het net zo intellect zijn als deze vriend?
heujquote:
Lekker gek.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef Paul het volgende:
Hierdoor komen vast weer nieuwe relluuuh
En geen grijntje spijt.quote:
Triest gegeven inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef Fides het volgende:
2 moordenaars aan tafel...
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.quote:
Die 2 wel, die Leonardo hoor je bijna nietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Ze vinden zichzelf wel heel wat volgens mij.
quote:
bwhehe.quote:
Dan moet je toch wel heel erg dom zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.
Dusja.
Vind je het gek, iq van 102, allemaal bij elkaar dan hé.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef Jasza het volgende:
Ze vinden zichzelf wel heel wat volgens mij.
Sodemieter op met die misselijke grappenquote:
Eerder VOL in beeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Of zijn ze onherkenbaar in beeld?
die 2 zijn echt niet onbekend meer hoor, vooral leonardo niet meer.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien, maar ik vermoed dat ze nu een stuk minder lang zullen leven. Of zijn ze onherkenbaar in beeld?
Absoluut niet leuk, BSB.quote:
Nee gewoon herkenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammer dat ik het niet kan zien, maar ik vermoed dat ze nu een stuk minder lang zullen leven. Of zijn ze onherkenbaar in beeld?
Dit is geen grap man. Dit is een kink naar die hooligans daar. Die alles willen wegrelativeren.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sodemieter op met die misselijke grappen
Jij hebt er dus duidelijk nooit iets mee te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.
Dusja.
zo zijn ze, die Leonardo is een ware held denk ik bij de hoolies want hij heeft toch wel de leider van de amsterdammers vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel heel erg dom zijn.
zeg ik dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt er dus duidelijk nooit iets mee te maken
Nee maar als je denkt dat mensen er trots op zijn als ze een andere supporter doden, dat het daar om draait...quote:
Als jij als fr fan een afca fan dood ben je toch wel heel wat bij de hoolies. Denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar als je denkt dat mensen er trots op zijn als ze een andere supporter doden, dat het daar om draait...
Of zei iemand op tv dat?
Vuurwerk in je jas!quote:
Je snapt er weinig van dus houd je mond maar weerquote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als jij als fr fan een afca fan dood ben je toch wel heel wat bij de hoolies. Denk ik
leg jij het dan beter uit, nerdjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van dus houd je mond maar weer![]()
Volgens mij ga je daar al de fout in, als ik je zo zie posten.quote:
Ik kan er niet bij dat dit soort gasten bestaan. Maar ja, als je die ouders van dit soort gepeupel ziet. Bij dit soort "gastjes" is het rationeel denken op dna niveau uitgeschakeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Te triest voor woorden dit soort randdebielen.
Nee.quote:
wat huil je dan?quote:
Met zo'n triest stuk vreten als jij ga ik niet eens in discussie.quote:
Ja idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oei, dit is de vermeende moordenaar van Picornie?
Lijkt me wel de meeste snuggere.²
Ja. Vage gast, maar wel slim.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oei, dit is de vermeende moordenaar van Picornie?
Lijkt me wel de meeste snuggere.²
dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met zo'n triest stuk vreten als jou ga ik niet eens in discussie.
idd, ga de artsen nog even de schuld geven.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
"Ik heb gestoken, maar misschien hadden ze hem toch kunnen redden?"!
Ja, dat vind ik zo jammer van Sophiequote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef Paul het volgende:
OMG er zitten gewoon moordenaars
En ze lachen erom
Die trut neemt het gewoon niet serieus genoeg..quote:
Neen, speler van Fc Twente en reservekeeper van Sparta.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Fides het volgende:
ben wel benieuwd wie destijds die (Rotterdamse) reservekeep van Twente?
Ik snap er ook niets van.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
Nee, het gebeurt allemaal en je groeit er automatisch in en ja...ik wist wel dat het een beetje fout was dat ik hem met een mes in z'n hart stak, maar ja...het gebeurt...
Veel dommer worden ze volgens mij niet gemaakt.
"Ik koesterde nog de hoop dat mijn mes ondanks het slijpen de avond ervoor, toch bot was."quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
"Ik heb gestoken, maar misschien hadden ze hem toch kunnen redden?"!
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
dat ik hem met een mes in z'n hart stak, maar ja...het gebeurt...
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef DirkZz het volgende:
http://www.vakp.nl/historie/erik_lassche.html
Voor de waarheid.
quote:De psychiater typeert hem als een kwetsbare, schuchtere man, die zich alleen in een groep staande kan houden en ten tijde van zijn daad in lichte mate ontoerekeningsvatbaar moet zijn geweest.
Lemmy Stevens, reservekeeper van Sparta.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Fides het volgende:
ben wel benieuwd wie destijds die (Rotterdamse) reservekeep van Twente?
Zou deze jongen zijn HBO studie hebben afgerond?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
"Daht werk alluhmaal nie snappie"
whehe, hoolie Paul, the real bossquote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef Paul het volgende:
De Utreg hoolies zijn veel stoerderder
Flikker eens op met je bagger.quote:
Wat een kleuter nog.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind die blanke dertiger die net over de geschiedenis praatte wel sympathiek, ergens. Hij heeft wel historisch besef en weet wel veel.
"Leuk dat ze goed kunnen vechten..."quote:
ow dat doet me denken aan dat van discovery dat die ajaciede gingen huilen omdat fr met soort dynamiet staaf met spijkers erin gooidequote:
En toch warm gekleed.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Speed en studiolampen is ook een hele nare combinatie.
ik kan volgende week nietquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Speed en studiolampen is ook een hele nare combinatie.
Die Ajacieden waren juist de patsers met de dynamietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow dat doet me denken aan dat van discovery dat die ajaciede gingen huilen omdat fr met soort dynamiet staaf gooide
Ja, helaas wel.quote:
In de nek van een andere Rotterdammer zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow dat doet me denken aan dat van discovery dat die ajaciede gingen huilen omdat fr met soort dynamiet staaf met spijkers erin gooide
Oh je bent er zo één, deed je daarom zo sensitive met wijlen Picornie?quote:
Ohh ja, diequote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die Ajacieden waren juist de patsers met de dynamietMaar die hebben daar ook veel gezeik over gehad geloof ik.
bij discov zeiden ze d8 ik dat fr met die zooi gooide, staat ook op joetoep.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die Ajacieden waren juist de patsers met de dynamietMaar die hebben daar ook veel gezeik over gehad geloof ik.
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ohh ja, die
"It's from Switzerland, it's like TNT!"![]()
Die zal zich wel gepasseerd voelen.quote:
Feyenoord heeft dan ook een propah firm!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
bij discov zeiden ze d8 ik dat fr met die zooi gooide, staat ook op joetoep.
Is al tijdje geleden dat dat op tv was
ja datquote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ohh ja, die
"It's from Switzerland, it's like TNT!"![]()
Alleen de meeste geilen niet op publiciteit zoals deze.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef Houniet het volgende:
Elke club heeft van zulke apen.
Religie veroorzaakt meer leed.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Hooliganism....
Is gewoon gebombardeerd tot religie.²
Nou, ik heb wel weer genoeg puberende grote bekkies gezien die in werkelijkheid niets voorstellen.quote:
Ik luister graag naar die man.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef AryaMehr het volgende:
Nederland 2, met Mario Been nu.
matigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Fides het volgende:
Bhaha als je je auto in Amsterdam heb gekocht is hij niet veilig op Zuid..
dan hadden ze toch maskers op?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:
ze moeten die serie van Bas van Hout eens herhalen
99% op Fok! dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel weer genoeg puberende grote bekkies gezien die in werkelijkheid niets voorstellen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit soort mongolen moeten ze gewoon ophangen.
quote:
een aantal wel, die van Ado met een geweer door de stadquote:
Hij heeft in rechtzaken altijd gezegd dat hij picorni niet had geslagen, hij gaf toe Fred geslagen te hebben maar werd daarvoor vrijgesproken....quote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Prik0 het volgende:
Die moordenaar van Picornie is nog de normaalste.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een aantal wel, die van Ado met een geweer door de stad
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
Ja als je dan op je werk zit, en je vrienden op Fok! hebben je nodig dan doe je maar alsof je werkt en ga je intussen op Fok!
Snap het ook niet. Eerst dat boek en nu dit. Ze zullen er een reden voor hebben, ik weet het niet...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef Bananenman het volgende:
Beetje raar dat ze tegenwoordig zo graag in de spotlight willen staan.
Jij hebt sowieso niets te vrezen. Opaatjes laten ze met rust.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel weer genoeg puberende grote bekkies gezien die in werkelijkheid niets voorstellen.
je hoeft niet te kijken hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Bestaan kooigevechten nog?
Zo ja, zet ze allemaal in Diergaarde Blijdorp vast en laat ze daar in hun kooi lekker knokken.
Haalt wel het gemiddelde IQ van de populatie van Diergaarde Blijdorp omlaag, maar ja...
"Voor Den Bosch en de joden"quote:Op zondag 4 januari 2009 23:55 schreef rubbereend het volgende:
een aantal wel, die van Ado met een geweer door de stad
Gewoon echt triest dat die lafbekken maar 4 jaar vast hebben gezeten, echt..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef denthemen het volgende:
Dat die moordenaars zelf maar snel onder een trein komen! Die andere jongens zijn ook niet alles natuurlijk maar die zijn hooligan, geen moordenaar
Die ouwe gast wel, maar ik denk serieus wel dat er een kern van waarheid in dat verhaal zat over Picornie. Hij is gewoon zo vaak geslagen, maar er kan niet worden gesproken van 1 iemand die de genadeklap gaf.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef denthemen het volgende:
Dat die moordenaars zelf maar snel onder een trein komen! Die andere jongens zijn ook niet alles natuurlijk maar die zijn hooligan, geen moordenaar
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Zwansen het volgende:
Zulke figuren heb je bij elke club. Al zou het percentage bij Feyenoord wel iets hoger liggen. Zal ook wel door het IQ-gemiddelde van de stad komen.
stoere jongenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:59 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het wel een intrigerend wereldje. Ik heb ook een aantal keren tussen de rellen gestaan en ken ook een flink aantal hooligans. Ik zou m'n moeder alleen niet onder ogen kunnen komen en dat is het me niet waard.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso niets te vrezen. Opaatjes laten ze met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |