Jij hebt er dus duidelijk nooit iets mee te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef porsche1 het volgende:
[..]
voor een hooligan is zijn club alles, hij is er trots op als die een fan van de tegen partij dood.
Dusja.
zo zijn ze, die Leonardo is een ware held denk ik bij de hoolies want hij heeft toch wel de leider van de amsterdammers vermoordquote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel heel erg dom zijn.
zeg ik dat?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij hebt er dus duidelijk nooit iets mee te maken
Nee maar als je denkt dat mensen er trots op zijn als ze een andere supporter doden, dat het daar om draait...quote:
Als jij als fr fan een afca fan dood ben je toch wel heel wat bij de hoolies. Denk ikquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar als je denkt dat mensen er trots op zijn als ze een andere supporter doden, dat het daar om draait...
Of zei iemand op tv dat?
Vuurwerk in je jas!quote:
Je snapt er weinig van dus houd je mond maar weerquote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als jij als fr fan een afca fan dood ben je toch wel heel wat bij de hoolies. Denk ik
leg jij het dan beter uit, nerdjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je snapt er weinig van dus houd je mond maar weer![]()
Volgens mij ga je daar al de fout in, als ik je zo zie posten.quote:
Ik kan er niet bij dat dit soort gasten bestaan. Maar ja, als je die ouders van dit soort gepeupel ziet. Bij dit soort "gastjes" is het rationeel denken op dna niveau uitgeschakeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
Te triest voor woorden dit soort randdebielen.
Nee.quote:
wat huil je dan?quote:
Met zo'n triest stuk vreten als jij ga ik niet eens in discussie.quote:
Ja idd.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oei, dit is de vermeende moordenaar van Picornie?
Lijkt me wel de meeste snuggere.˛
Ja. Vage gast, maar wel slim.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Oei, dit is de vermeende moordenaar van Picornie?
Lijkt me wel de meeste snuggere.˛
dank jequote:Op zondag 4 januari 2009 23:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met zo'n triest stuk vreten als jou ga ik niet eens in discussie.
idd, ga de artsen nog even de schuld geven.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
"Ik heb gestoken, maar misschien hadden ze hem toch kunnen redden?"!
Ja, dat vind ik zo jammer van Sophiequote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef Paul het volgende:
OMG er zitten gewoon moordenaars
En ze lachen erom
Die trut neemt het gewoon niet serieus genoeg..quote:
Neen, speler van Fc Twente en reservekeeper van Sparta.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Fides het volgende:
ben wel benieuwd wie destijds die (Rotterdamse) reservekeep van Twente?
Ik snap er ook niets van.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
Nee, het gebeurt allemaal en je groeit er automatisch in en ja...ik wist wel dat het een beetje fout was dat ik hem met een mes in z'n hart stak, maar ja...het gebeurt...
Veel dommer worden ze volgens mij niet gemaakt.
"Ik koesterde nog de hoop dat mijn mes ondanks het slijpen de avond ervoor, toch bot was."quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
"Ik heb gestoken, maar misschien hadden ze hem toch kunnen redden?"!
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
dat ik hem met een mes in z'n hart stak, maar ja...het gebeurt...
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef DirkZz het volgende:
http://www.vakp.nl/historie/erik_lassche.html
Voor de waarheid.
quote:De psychiater typeert hem als een kwetsbare, schuchtere man, die zich alleen in een groep staande kan houden en ten tijde van zijn daad in lichte mate ontoerekeningsvatbaar moet zijn geweest.
Lemmy Stevens, reservekeeper van Sparta.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Fides het volgende:
ben wel benieuwd wie destijds die (Rotterdamse) reservekeep van Twente?
Zou deze jongen zijn HBO studie hebben afgerond?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef _Mike_ het volgende:
"Daht werk alluhmaal nie snappie"
whehe, hoolie Paul, the real bossquote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef Paul het volgende:
De Utreg hoolies zijn veel stoerderder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |