"Leuk dat ze goed kunnen vechten..."quote:
ow dat doet me denken aan dat van discovery dat die ajaciede gingen huilen omdat fr met soort dynamiet staaf met spijkers erin gooidequote:
En toch warm gekleed.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Speed en studiolampen is ook een hele nare combinatie.
ik kan volgende week nietquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Speed en studiolampen is ook een hele nare combinatie.
Die Ajacieden waren juist de patsers met de dynamietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow dat doet me denken aan dat van discovery dat die ajaciede gingen huilen omdat fr met soort dynamiet staaf gooide
Ja, helaas wel.quote:
In de nek van een andere Rotterdammer zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
ow dat doet me denken aan dat van discovery dat die ajaciede gingen huilen omdat fr met soort dynamiet staaf met spijkers erin gooide
Oh je bent er zo één, deed je daarom zo sensitive met wijlen Picornie?quote:
Ohh ja, diequote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die Ajacieden waren juist de patsers met de dynamietMaar die hebben daar ook veel gezeik over gehad geloof ik.
bij discov zeiden ze d8 ik dat fr met die zooi gooide, staat ook op joetoep.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die Ajacieden waren juist de patsers met de dynamietMaar die hebben daar ook veel gezeik over gehad geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |