Ben wel benieuwd - Die Andre is nog nooit in de media geweest toch?quote:Sophie Hilbrand: ‘Talkshow Sophie Op 3 fascineert me’
Geplaatst op zondag 04 januari 2009 om 13:40
Sophie Hilbrand (33) heeft haar eigen talkshow. Vanavond beleeft Sophie Op 3 haar première op Nederland 3. Negen late zondagavonden (23.05 uur) lang zal ze allerlei werelden verkennen. Tijdens de eerste uitzending is dat de harde kern van Feyenoord. Dat moet volgens Sophie een spannende uitzending opleveren. “Aan tafel zitten onder andere Leonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op FC Twentesupporter Erik Lassche)“, zegt ze.
Sophie Hilbrnad zal aan Leonardo en André vragen waarom er zoveel geweld komt kijken bij voetbal. “Ik ben blij dat ik de kans krijg om ze te interviewen. Sophie op 3 is geen programma met een boodschap voor jongeren, maar het is wel mooi als het zou aanzetten tot nadenken. Het fascineert me mateloos waarom iemand zich aansluit bij zo’n groep.”
dan liggen de kleine kinderen tenminste op bedquote:
dat klnkt wel heel cynischquote:Op zondag 4 januari 2009 14:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Sophie Hilbrnad. Ze zeggen dat zij best getalenteerd is.
Nah, meer een verwijzing naar de typo in het bericht in de OPquote:
Jawel, netwerk reportage/interview na de a10.quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd - Die Andre is nog nooit in de media geweest toch?
Echt?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:29 schreef rubbereend het volgende:
ben benieuwd, denk Sophie ook wel de juiste persoon is voor zo'n interview
juist daarom misschien, dat stelt haar in staat misschien hele basale basisdingen te vragen ipv heel erg incrowd over te komenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Echt?Ik vind haar juist aldoor zo slecht, zeker voor een onderwerp als dit. Lijkt me veel te naïef. Maar we zullen zien
ja, zo bekeken kan je daar wel gelijk in hebben jaquote:Op zondag 4 januari 2009 19:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
juist daarom misschien, dat stelt haar in staat misschien hele basale basisdingen te vragen ipv heel erg incrowd over te komen
Hij stond er volgens mij gewoon erbij hoor bij dat 'beruchte' moment van 'ik ben gewoon gijs, kom maar' bij Netwerk (toch?).quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd - Die Andre is nog nooit in de media geweest toch?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Feyenoord![]()
Het Legioen
Toch maar even kijken.![]()
PM eensquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stat jij er ook tussen met je vlag Jorien?
[insert foto]
quote:
Dat soort gasten houden de kenniseconomie draaiende. We moeten trots zijn op dit soort bachelors.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Longmen het volgende:
Zou het net zo intellect zijn als deze vriend?
heujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |