quote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef DirkZz het volgende:
Wat vonden jullie er van?
Een bericht van het Ajax Forum:
Tot mijn groet schrik zie ik net bij het nieuwe programma van sophie hillbrand 2 feijenoord hooligans zitten.....het blijkt de moordenaar van carlo te zijn en een moordenaar van een twente suporter.
Schijnbaar geeft Bnn de laagste soort uit onze samenleving een spreekbuis, daar heb ik ivm mijn bnn-lidmaatschap het volgen mailtje aan bnn gestuurd "geachte heer/mevrouw
Op zondag 4 januari zat ik te kijken naar het nieuwe programma van sophie hillbrand, wat mij een boeiend programma leek.
Het ging over feijenoord hooligans, wat op zich een boeiend onderwerp is.
Tot mijn grote schrik zaten bij sophie 2 hooligans aan tafel die allebei een moord op hun geweten hebben.
Ik stond altijd vanaf het begin achter bnn en het gedachtengoed van bnn, en ik vind ook nog steeds dat geen onderwerp geschuwd moet worden.
Maar om veroordeelde moordenaars die nimmer berouw hebben getoond voor hun daden, op deze manier een spreekbuis te geven is gewoon om sprakeloos van te worden.......'
hierbij zeg ik dan ook mijn lidmaatschap op van bnn omdat ik hier mij niet mee kan indentificeren!!
Tevens zal ik deze brief ook posten op de ajax en twente fora, zodat hun mijn voorbeeld kunnen volgen.
Met vriendelijke groet,
Tim xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx 1
4x32xe xxxxxxxxxxx
Ik ga er van uit dat de bnn-leden onder ons dit voorbeeld gaan volgen
Wat een triest mailtje.. Voor een programmamaker zijn dat nu juist de twee meest interessante gasten.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef DirkZz het volgende:
Tot mijn groet schrik zie ik net bij het nieuwe programma van sophie hillbrand 2 feijenoord hooligans zitten.....het blijkt de moordenaar van carlo te zijn en een moordenaar van een twente suporter.
Schijnbaar geeft Bnn de laagste soort uit onze samenleving een spreekbuis, daar heb ik ivm mijn bnn-lidmaatschap het volgen mailtje aan bnn gestuurd "geachte heer/mevrouw
Op zondag 4 januari zat ik te kijken naar het nieuwe programma van sophie hillbrand, wat mij een boeiend programma leek.
Het ging over feijenoord hooligans, wat op zich een boeiend onderwerp is.
Tot mijn grote schrik zaten bij sophie 2 hooligans aan tafel die allebei een moord op hun geweten hebben.
Ik stond altijd vanaf het begin achter bnn en het gedachtengoed van bnn, en ik vind ook nog steeds dat geen onderwerp geschuwd moet worden.
Maar om veroordeelde moordenaars die nimmer berouw hebben getoond voor hun daden, op deze manier een spreekbuis te geven is gewoon om sprakeloos van te worden.......'
hierbij zeg ik dan ook mijn lidmaatschap op van bnn omdat ik hier mij niet mee kan indentificeren!!
Tevens zal ik deze brief ook posten op de ajax en twente fora, zodat hun mijn voorbeeld kunnen volgen.
Met vriendelijke groet,
Tim xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx 1
4x32xe xxxxxxxxxxx
Ik ga er van uit dat de bnn-leden onder ons dit voorbeeld gaan volgen
quote:Tevens zal ik deze brief ook posten op de ajax en twente fora, zodat hun mijn voorbeeld kunnen volgen.
[..]
1993 ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
wanneer is dat gebeurt met die twente supporter ?!
http://www.vakp.nl/historie/erik_lassche.htmlquote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
8 december 1991quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
1991.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Noshiba het volgende:
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Dirkz, als ik eerlijk mag zijn: je komt op mij ook niet over als de slimste. Zeker als ik deze zin van je nogmaals tot mij neem:
[..]²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |