quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Deze dan:
Zeggen mensen tegenwoordig te snel "daar knap ik op af".
Als ik het met mezelf vergelijk en dat gedoe over roken dan zeg ik ja.. Hoe denken jullie daar over ?
Zo beter T?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
maar volgens mij hebben we t er gister over gehad dat je met 1 pink moet beginnen
haha... vies dingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
maar volgens mij hebben we t er gister over gehad dat je met 1 pink moet beginnen
Nee, ik gooi alleen maar drank over witte T-shirts.quote:
We mochten niet slow chatten van Requote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Jezus christus, hoeveel van deze topics jagen jullie er in een dag door?
heel veelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Ongeveer 5/6/7?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
alleen nog maar 7-up en spa blauw voor jouquote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik gooi alleen maar drank over witte T-shirts.
Een eerste stap in de richting van keiharde anale sex natuurlijk. En jij zit in de SEX SC?quote:
Zullen we ze weer gaan tellen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Dat kan nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heel veelik was ff 2 uur weg en heb er 2 gemist
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
We mochten niet slow chatten van Re.
Wat moet je?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eenmalig uiteraard
Extra zonder SC gaat je kosten
Nee dan valt het zo opquote:
1 pink in de reet en de rest van de dag heetquote:
Nee gewoon. Singles #1 Nieuwe stijl.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dan valt het zo opMorgen wordt er weer gewerkt, dan zal het wel stukken langzamer gaan.
Ik heb een week afgewacht. Toen ik zag dat de zelfreinigende werking niet functioneerde, vond ik dat ik ook wel weer een bijdrage mocht leveren.quote:
Zo lang een uur moet toch ook wel lukken.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan niet
want 1 topic kost gem altijd wel 2 uur
de wat?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang een uur moet toch ook wel lukken.
Een topic vol krijgen.quote:
soms LIJKEN mensen dat op het eerste gezicht omdat ze moeite hebben zich een houding te nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik knap af op mensen die arrogant en kortzichtig zijn.
Vond eerder de zin erg vaagquote:
Daar prik je heel snel doorheen hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms LIJKEN mensen dat op het eerste gezicht omdat ze moeite hebben zich een houding te nemen
dus niet direct op afknappen en eerst even kijken of ze echt arrogant en kortzichtig zijn...
Ach, wat zullen we zeggen:quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
ik zoek het ff opquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond eerder de zin erg vaag
Maar als je bedoel in een uur een topic volkrijgen. Ja dat kan ook wel, hebben we voor zover ik weet nu 1x gedaan de afgelopen week. Maar meestal duurt het wat langer
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, wat zullen we zeggen:
het ene uur wat meer dan het andere.
Ik ook. Het impliceert geheel ten onrechte dat je deeltjes zou kunnen missenquote:
Ben er al een poos niet geweest.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een eerste stap in de richting van keiharde anale sex natuurlijk. En jij zit in de SEX SC?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. Het impliceert geheel ten onrechte dat je deeltjes zou kunnen missen.
Ja, daar heb je wel een punt. Maar dat geldt voor alles. Ik merk vaak dat mensen snel een oordeel over mij vellen maar als zij mij beter leren kennen dan veranderd dat oordeel meestal. Meestal vinden mensen mij in het begin een vreemde vogel maar als ze mij beter leren kennen ben ik best wel aardig.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms LIJKEN mensen dat op het eerste gezicht omdat ze moeite hebben zich een houding te nemen
dus niet direct op afknappen en eerst even kijken of ze echt arrogant en kortzichtig zijn...
No thnx.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 pink in de reet en de rest van de dag heet
als je dus de persoon wel de kans geeftquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar prik je heel snel doorheen hoor.
Ik heb het een vriendin jaren geleden eens gevraagd wat haar eerste indruk van mij was en haar antwoord was:"In het begin kwam je over als een enorme sukkel, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn."quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Wel het belangrijkste ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je dus de persoon wel de kans geeft
Dat kost mij toch meer moeite dan andere mensen. En dat kan soms best wel eens vervelend zijn.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar prik je heel snel doorheen hoor.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef Murmeli het volgende:
ah de laatste 2 duurden ongeveer een uur en 3 kwartier en ik had er inderdaad maar anderhalf gemist en ik was toch ook wel 3 uur weg ofzo....
mijn beste vriendin zegt dat dus van mijquote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel het belangrijkste ja.
Een oud vriendin van mij leek altijd erg boos en chagrijnig. Maar is eig een heel lief persoon. Je moet er alleen wat moeite voor doen en natuurlijk moet ze je toelaten. Maar een eerste indruk zegt zeker niet alles. Zeker niet als mensen een bepaald schild om zich heen hebben.
Oh sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond eerder de zin erg vaag
Maar als je bedoel in een uur een topic volkrijgen. Ja dat kan ook wel, hebben we voor zover ik weet nu 1x gedaan de afgelopen week. Maar meestal duurt het wat langer
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ok, compromis. Niet tellen maar wel de SC eruit?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Mij boeit het allemaal niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
Maar dat kan ook andersom. Dat je je achteraf enorm vergist blijkt te hebben in iemand, en dat iemand niet is wie het lijkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Maar dat geldt voor alles. Ik merk vaak dat mensen snel een oordeel over mij vellen maar als zij mij beter leren kennen dan veranderd dat oordeel meestal. Meestal vinden mensen mij in het begin een vreemde vogel maar als ze mij beter leren kennen ben ik best wel aardig.
Die vriendin waar ik het op de vorige pagina over had kon heel arrogant kijken. Als ze zich niet blij voelde had ze onbedoeld die uitstralingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn beste vriendin zegt dat dus van mij
toen ze me de eerste keer zag had ze zoiets van wat een arrogant kak wijf
nu weet ze wel beter
ik wist gewoon niet goed wat ik moest zeggen en heb dan blijkbaar al snel een soort van air over me heen
Ja iddquote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je dus de persoon wel de kans geeft
Maakt niet uitquote:Op zondag 4 januari 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sorry. Gelukkig duurt het meestal langer wat soms gaat het wel erg snel hier.
sommige mensen hebben daar 'last' van ja.. jammer als mensen je daardoor niet willen leren kennen. (betekend natuurlijk niet dat ik daar zelf geen last van heb somsquote:Op zondag 4 januari 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijn beste vriendin zegt dat dus van mij
toen ze me de eerste keer zag had ze zoiets van wat een arrogant kak wijf
nu weet ze wel beter
ik wist gewoon niet goed wat ik moest zeggen en heb dan blijkbaar al snel een soort van air over me heen
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
ow, we zijn al 56 posts verder in een nieuwe...
ik zat nog in het oude topic
Bwhe, dat doet me denken aan mijn ex. Jimmy. Ik krijg spontaan zin om die foto nog eens te posten.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar dat kan ook andersom. Dat je je achteraf enorm vergist blijkt te hebben in iemand, en dat iemand niet is wie het lijkt.
Klinkt bekend.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb het een vriendin jaren geleden eens gevraagd wat haar eerste indruk van mij was en haar antwoord was:"In het begin kwam je over als een enorme sukkel, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn."Ik moet het niet hebben van eerste indrukken.
Dat is geen edit schatquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef Adolecens het volgende:
ow, we zijn al 56 posts verder in een nieuwe...
ik zat nog in het oude topic
Dat klinkt weer goed in m'n orenquote:
quote:
quote:
Ben ik een keer lief.. is het weer niet goedquote:
Ja dat kan ook.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar dat kan ook andersom. Dat je je achteraf enorm vergist blijkt te hebben in iemand, en dat iemand niet is wie het lijkt.
Nee dat gaat helpen. Van al dat suiker krijg je alleen maar meer dorstquote:Op zondag 4 januari 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
Ik zit trouwens aan de Golden Power omdat ik onwijs veel dorst had en dit het enige in handbereik was. Maarja, straks kan ik niet slapen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]ben blij dat ik je dag goed heb gemaakt.
ik heb een dilemma... heb trek, zal ik nog een boterham nemen? moet eigenlijk naar bed...maar die eerste boterham was zo lekker
Gewoon doen, anders ben je om 2 uur 's nachts opeens wakker omdat je een rammelende maag hebtquote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
ik heb een dilemma... heb trek, zal ik nog een boterham nemen? moet eigenlijk naar bed...maar die eerste boterham was zo lekker
Zeg je een keer schat...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik een keer lief.. is het weer niet goed
Je blijft hier toch nog wel even rondhangen dus ik zou hem gewoon nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben allergisch voor mannen die mij het gevoel geven mij te willen domineren. Haat/liefde verhouding mee, meestal ben ik degene die het afkapt vanwege de vrijheid.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van de grootste afknappers vind ik toch wel het missen van enige intelligentie of ONTZETTEND moeilijk doen over dingen die helemaal de moeite niet waard zijn a.k.a. jankballen/dreinen/zeuren.
Dat noemen wij aandachtsorgelsquote:Op zondag 4 januari 2009 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Eén van de grootste afknappers vind ik toch wel het missen van enige intelligentie of ONTZETTEND moeilijk doen over dingen die helemaal de moeite niet waard zijn a.k.a. jankballen/dreinen/zeuren.
jahquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je blijft hier toch nog wel even rondhangen dus ik zou hem gewoon nemen
Edit: En Cue dacht het ook al![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee dat gaat helpen. Van al dat suiker krijg je alleen maar meer dorst
Ook een goede keuzequote:
Volgens wil je liever de man domineren tochquote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mannen die mij het gevoel geven mij te willen domineren. Haat/liefde verhouding mee, meestal ben ik degene die het afkapt vanwege de vrijheid.
Een leven weet ik niet, maar wel een lekkere boterhamquote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het is wel heel erg dat gewoon meerdere mensen al roepen dat i ktoch wel blijf hangen
* Murmeli vraagt zich af of ze wel een leven heeft
Dan heb jij een raar idee van aandachtsorgels. Aandachtsorgels zijn imho mensen die er niet tegen kunnen als er iemand anders in de picture staat.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wel het belangrijkste ja.
Een oud vriendin van mij leek altijd erg boos en chagrijnig. Maar is eig een heel lief persoon. Je moet er alleen wat moeite voor doen en natuurlijk moet ze je toelaten. Maar een eerste indruk zegt zeker niet alles. Zeker niet als mensen een bepaald schild om zich heen hebben.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het is wel heel erg dat gewoon meerdere mensen al roepen dat i ktoch wel blijf hangen
De keuze is nu.. slapen of fokkenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is dit nou als reactie op mijn post? Want ik heb het niet over dominantiequote:Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mannen die mij het gevoel geven mij te willen domineren. Haat/liefde verhouding mee, meestal ben ik degene die het afkapt vanwege de vrijheid.
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan heb jij een raar idee van aandachtsorgels. Aandachtsorgels zijn imho mensen die er niet tegen kunnen als er iemand anders in de picture staat.
Maar een karaktertrekje van de aandachtsorgels die ik ken is toch wel dat het niet de vrolijkste meiden zijn en de meesten voldeden prima aan het geschetste beeld.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef MLI het volgende:
[..]
Dan heb jij een raar idee van aandachtsorgels. Aandachtsorgels zijn imho mensen die er niet tegen kunnen als er iemand anders in de picture staat.
Ik zou zulke types gewoon omschrijven als 'gefrustreerde tang' en er ook gelijk 'sterf' bij zeggen. Vond mijn collega niet leuk.
Moeilijke keuzequote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De keuze is nu.. slapen of fokken
ik had AH spicey somethings.. best lekker!..quote:
Dat vind ik trouwens een afknapperquote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat ken ik... ik kijk ook altijd boos, maar dat wil niet zeggen dat ik het ben. Ik ben gezegend met te grote oogleden, iets wat in de familie voorkomt en eigenlijk bij allemaal een keer aan geopereerd is omdat het te erg werd en het gezichtsvermogen beinvloed. Tel daarbij op dat ik 1.95 ben, niet echt een sprinkhaan en een kalige kop heb. Nodeloos te zeggen dat mensen die mij niet kennen onterecht denken dat ik een of andere doorgesnoven agressieve vechtersbaas ben. En dat terwijl ik al in geen 20 jaar een klap heb uitgedeeld
Soms werkt het ook in je voordeel, in het cafe bijvoorbeeld, als er weer eens van die gastjes zijn die op zoek zijn naar ruzie zet ik gewoon een nog iets indringendere blik op en blijf ik ze gewoon zo direct aanstaren. En net als bij honden werkt dat prima, en druipen ze vanzelf af
Absoluutquote:
quote:
Huilen? Als in een huillie die bij de pakken neerzet als dingen tegenzitten of hij z'n zin niet krijgt of gewoon een jankbui a la Titanic krijgt?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
ik knap af op mannen die heel erg veel meer huilen dan ik (ik huil niet zo vaak)
en op mannen die stinken, en die niet voor zichzelf kunnen zorgen (bijv NOOIT koken voor zichzelf en een huis als een zwijnenstal hebben)
(al kookt ie maar 1 of 2 keer in de week en de wc hoeft echt niet elke paar dagen gedaan te worden)
ja en mannen van wie ik niets mag natuurlijk en die veel zeuren.
Dat is toch normaal zuke dingen. Bij een vrouw zou ik daar ook op afknapen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
ik knap af op mannen die heel erg veel meer huilen dan ik (ik huil niet zo vaak)
en op mannen die stinken, en die niet voor zichzelf kunnen zorgen (bijv NOOIT koken voor zichzelf en een huis als een zwijnenstal hebben)
(al kookt ie maar 1 of 2 keer in de week en de wc hoeft echt niet elke paar dagen gedaan te worden)
Nee, ik streef totale gelijkwaardigheid na. In mijn ideale wereld ga ik samenwonen of trouwen met een man die net als ik 3 dagen per week werkt, die net zoveel doet in het huishouden als ik en die ook niet bang is om zijn emoties te tonen richting eventuele kinderen. Verder is dat dan iemand die qua karakter toch redelijk op mij lijkt, die een ander heel vrij kan laten binnen bepaalde grenzen die je samen bepaalt (of eventueel verlegt). En dat is ook iemand met wie ik gruwelijk kan lachen en met wie de seks lekker is.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens wil je liever de man domineren toch
Een soort van zelfstandigheid is toch wel prettig en dat ze dus voor zichzelf kunnen/willen zorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
dat bedoel ik!.. ben helemaal geen doorgesnoven agressieve vechtersbaas. Maar dat is helaas wel de eerste indruk die mensen van me hebben als ik een cafe in loop. En ja dat heb ik gewoon gevraagd, gewoon erop aflopen en vragen of ze ook een biertje willen en tegelijkertijd vragen waarom ze me zo aankeken. Komen gespreken meestal vanzelf wel losquote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens een afknapper
Maar wel lastig als je gewoon een andere uitstraling hebt dan je eig bedoelt.. ofzoiets
ja dat wel mannen die 35 zijn en nog thuis wonen, nooit een serieuze relatie hebben gehad etcquote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch normaal zuke dingen. Bij een vrouw zou ik daar ook op afknapen.
Ik doel dan ook voornameiljk op mensen die het wel zijn. Ik heb liever een kerel die bij een mogelijk gevecht wegloopt dan lekker stoer mee gaat doen zeg maar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat bedoel ik!.. ben helemaal geen doorgesnoven agressieve vechtersbaas. Maar dat is helaas wel de eerste indruk die mensen van me hebben als ik een cafe in loop. En ja dat heb ik gewoon gevraagd, gewoon erop aflopen en vragen of ze ook een biertje willen en tegelijkertijd vragen waarom ze me zo aankeken. Komen gespreken meestal vanzelf wel los
Oh dan had ik een verkeerd beeld van jouw.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, ik streef totale gelijkwaardigheid na. In mijn ideale wereld ga ik samenwonen of trouwen met een man die net als ik 3 dagen per week werkt, die net zoveel doet in het huishouden als ik en die ook niet bang is om zijn emoties te tonen richting eventuele kinderen. Verder is dat dan iemand die qua karakter toch redelijk op mij lijkt, die een ander heel vrij kan laten binnen bepaalde grenzen die je samen bepaalt (of eventueel verlegt). En dat is ook iemand met wie ik gruwelijk kan lachen en met wie de seks lekker is.
ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappigquote:Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Huilen? Als in een huillie die bij de pakken neerzet als dingen tegenzitten of hij z'n zin niet krijgt of gewoon een jankbui a la Titanic krijgt?
Nou, ik weet niet of dat het is hoor. Maar het kan best.quote:
even fokken en chips eten en dan slapenquote:
Qua karakter hoef ik toch echt niet iemand die op mij lijkt hoor dan kan ik net zo goed alleen blijven, liever iemand die me aanvult.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan had ik een verkeerd beeld van jouw.![]()
Maar misschien was dat wel de oude MLI.
Wat jij beschrijft dat wil iedereen toch uit eindelijk.
Da's niet grappig, da's gewpoon triest.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappig
Koken.. check... minstens 5 keer per week met dagverse producten. Meestal wel voorgesneden want ik ben wel gemakkelijk aangelegdquote:Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
Als vrouwen dat doen is het net zo irritant.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappig
Mwah, als ik in een relatie beland verwacht ik op voorhand al dat er dingen zullen zijn waar ik en m'n lady het niet over eens zullen zijn. Maar dat mag, je hebt immers naast het leven samen ook nog een eigen leventje wat heus niet altijd overeenkomt met elkaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat wil ik wel iemand die mijn aanvult.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Qua karakter hoef ik toch echt niet iemand die op mij lijkt hoor dan kan ik net zo goed alleen blijven, liever iemand die me aanvult.
dat wij een ideale match zijn wisten we al hequote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Koken.. check... minstens 5 keer per week met dagverse producten. Meestal wel voorgesneden want ik ben wel gemakkelijk aangelegd
Ik knap af op vrouwen die de hele dag vooral druk bezig zijn met mooi proberen te zijn en net een tikje te zelfbewust van hun eigen looks zijn. Verzorgt is prima, maar het moet niet haar dag taak.
En op vrouwen die stil zijn, ik kan totaal niet overweg met introverte mensen die niets zeggen. Heb liever dat we knallende discussie's hebben, dan dat ze me stil op de bank aan kijkt met een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
Zij kan er ook niets aan doen dat jij geen aanleg hebt voor telepathiequote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
En de kou in.
Huilen is dan ook chantage.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Koken is zo'n beetje het enige wat ik wel leuk vind aan huishoudelijke zaken. Dat ik er niets van kan is een 2e...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Nou, zal ik de knuppel maar even in het hoenderhok koken: ik heb een teringhekel aan koken en heb er totaal het geduld niet voor.
Huis schoonmaken, geen enkel probleem mee, wasmachine aandoen kan ik ook, maar koken
Daar valt volgens mij best wel een mouw aan te passen. Als zij kookt en jij doet de rest. Dat zullen vrouwen vast niet erg vinden.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Nou, zal ik de knuppel maar even in het hoenderhok koken: ik heb een teringhekel aan koken en heb er totaal het geduld niet voor.
Huis schoonmaken, geen enkel probleem mee, wasmachine aandoen kan ik ook, maar koken
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.quote:
Sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wij een ideale match zijn wisten we al he![]()
ik vrees dat ik dan alleen aan die kale kop en die grijsgroene ogen moet gaan wennenmaar zoals je zag had ik die al niet bij de afknappers gezet...
Als je maar slecht genoeg kookt, heb je vanzelf meer huishoudelijke taken om je goede wil mee te bewijzen. Telt het opnieuw schilderen van de keuken als huishoudelijke taak?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Trashcanman het volgende:
Dat ik er niets van kan is een 2e...
Er biggelen wel eens één of meerdere tranen over mijn wangen als ik iets ontroerends zie. En nu? Ben ik nu labiel?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.
ach gewoon een labiel geval. zoeen moet ik er niet meer. heb genoeg aan mezelf dus hoef niet voor nog iemand te zorgen
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Koken hoeft ie niet leuk te vinden.. kook net als ik.. Uit pakjes.. vlees.. blikje groenten.. ideaal, makkelijk en snelmaar het is dus geen opwarm
Ach ik vind koken opzich wel leuk. Alleen ik kan het nog niet zo goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Koken hoeft ie niet leuk te vinden.. kook net als ik.. Uit pakjes.. vlees.. blikje groenten.. ideaal, makkelijk en snelmaar het is dus geen opwarm
ik vind samen koken gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Hmm, lijkt me redelijk naar om met iemand die veel huilt iets te hebben. Ik word dan ook steevast chaggerijnig wanneer iemand bij mij in de buurt begint te huilen. Daar kan ik dan weer niets aan doen...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.
ach gewoon een labiel geval. zoeen moet ik er niet meer. heb genoeg aan mezelf dus hoef niet voor nog iemand te zorgen
Dat ook ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen die niet kunnen koken (meer dan een gebakke ei)![]()
Ik zelf heb dan meer problemen met iets te verzinnen dan met het koken opzich
Ik kan geen gebakken ei makenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen die niet kunnen koken (meer dan een gebakke ei)![]()
Ik zelf heb dan meer problemen met iets te verzinnen dan met het koken opzich
Maar, wat eet je dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind samen koken gezelligecht dat kan ik heel goed. mijn ex die wilde dat eerst niet maar zelfs hij ging het leuk vinden. je moet gewoon de afspraak maken dat je je niet teveel bemoeit met wat de ander doet
![]()
(ok ok ik heb wel eens de keuken uit moeten lopen omdat ik anders teveel mn mond zou opentrekken: nee dat moet zo niet! aargh slecht gedrag van mij...)
Maar echt, het was 99 van de 100 keer echt gezellig(hmmm hebben we dat gehaald 100x?)
nee niet op basis daarvanquote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er biggelen wel eens één of meerdere tranen over mijn wangen als ik iets ontroerends zie. En nu? Ben ik nu labiel?
Idd maar naturel zijn ze toch het mooistequote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ik vind het wel een afknapper als een vrouw zelfs nog make-up op doet als ze naar het tankstation gaat voor een pakje sigaretten. Alsof het belangrijk is wat de gemiddelde kneus bij het tankstation ervan vindt.
Als ik kook wil ik ruimte hebben. Ik vind het heerlijk om voor iemand te koken (terwijl als het alleen voor mezelf is het eerder neerkomt op even een maaltijd in elkaar zetten), maar ik moet niet bij elke stap die ik zet uit moeten kijken of ik niet iemand op de tenen ga staan.quote:
hoeft niet, hangt van de situatie af. Als iemand huilt als ie zijn zin niet krijgt wel ja. Dat is kleuter gedrag.quote:
Dat verschilt denk ik per vrouw ..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef Chinless het volgende:
[..]
Idd maar naturel zijn ze toch het mooiste
Samen koken kan ook gezellig zijn. Dat deed ik wel eens met mij ex.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind samen koken gezelligecht dat kan ik heel goed. mijn ex die wilde dat eerst niet maar zelfs hij ging het leuk vinden. je moet gewoon de afspraak maken dat je je niet teveel bemoeit met wat de ander doet
![]()
(ok ok ik heb wel eens de keuken uit moeten lopen omdat ik anders teveel mn mond zou opentrekken: nee dat moet zo niet! aargh slecht gedrag van mij...)
Maar echt, het was 99 van de 100 keer echt gezellig(hmmm hebben we dat gehaald 100x?)
Chips, borrelnootjes, chocola, koekjes en snoep natuurlijk.quote:
Vlam in de pan staat nog op het te doen voor ik doodga lijstjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je maar slecht genoeg kookt, heb je vanzelf meer huishoudelijke taken om je goede wil mee te bewijzen. Telt het opnieuw schilderen van de keuken als huishoudelijke taak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja is toch zo, waarom iemand die toch al hetzelfde is en van dezelfde dingen houd. En iemand die af en toe een beetje tegengas aan me durft te geven.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik wel iemand die mijn aanvult.
En als ik nu zeg dat ik vanavond ook moeite had om het droog te houden toen bij Boer zoekt Vrouw Jan Paulien ten huwelijk vroeg?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee niet op basis daarvan
huilen met reden mag
Complete maaltijden, nee, maar bepaalde ingredienten... wie hier welt bijvoorbeeld zelf bruine bonen of capucijners?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
Eten uit blik vind ik dus echt niet lekker.
dan zou ik me eerder zorgen maken over het feit dat je naar boer zoekt vrouw kijktquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat ik vanavond ook moeite had om het droog te houden toen bij Boer zoekt Vrouw Jan Paulien ten huwelijk vroeg?
schattig.... daar zou ik ook van kunnen huilen. ik moest vandaag ook wel een paar keer huilen om mn vriendinnetje. maar dat zijn normale huildingen denk ik...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hoeft niet, hangt van de situatie af. Als iemand huilt als ie zijn zin niet krijgt wel ja. Dat is kleuter gedrag.
Maar ik vind iemand die oprecht huilt omdat iets gewoon emotioneel is, niet per saldo een afknapper. Heb liever dat ze hun emotie tonen dan alles opkroppen. Beter eruit dan erin..
(Kan soms ook wel huilen om rare dingen, zo was er een tekenfilm genaamd junglebook waar kleine kwaak naar in de bios geweest is. De hele bios blij was omdat mowgli terug bij de mensen was, en kleine kwaak oprecht begon te huilen omdat ie het zielig voor balloo vondt dat ie zijn vriend mowgli kwijt was)
hangt er vanaf... Ik neem ze wel eens bij mij ouders mee, die hebben een eigen groentetuin, en ik vind het geen ramp om een bak met bruine bonen een dag of wat afgedekt op de aanrecht te hebben staan.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Complete maaltijden, nee, maar bepaalde ingredienten... wie hier welt bijvoorbeeld zelf bruine bonen of capucijners?
Dan ben ik een waardeloze man.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Vorige week kwam in een gesprek bovendrijven dat de kunnen koken en klussen 2 skills waren die toch enorm gewaardeerd werden. Verder masseren en een leuke baan erop nahouden(dat laatste is geen skill maar voor sommige toch een kunst
)
Discuss.
Ok, alleen bruine bonen en mais enzo uit blik.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Complete maaltijden, nee, maar bepaalde ingredienten... wie hier welt bijvoorbeeld zelf bruine bonen of capucijners?
wilde ik net zeggenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan zou ik me eerder zorgen maken over het feit dat je naar boer zoekt vrouw kijkt
Tja, leuke baan... Ik heb nog wel veel plezier in de mijne maar om nou te zeggen dat ik veel geld binnenhaal of er een sociale status mee heb waar je U tegen zegt...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Vorige week kwam in een gesprek bovendrijven dat de kunnen koken en klussen 2 skills waren die toch enorm gewaardeerd werden. Verder masseren en een leuke baan erop nahouden(dat laatste is geen skill maar voor sommige toch een kunst
)
Discuss.
Het kan altijd nog erger dan boer zoekt vrouw.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dan zou ik me eerder zorgen maken over het feit dat je naar boer zoekt vrouw kijkt
homoquote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat ik vanavond ook moeite had om het droog te houden toen bij Boer zoekt Vrouw Jan Paulien ten huwelijk vroeg?
t is wel erg maar het moet kunnen. mijn stiefvader huilde ook altijd bij dat soort dingen, dat vond ik wel schattig.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kookeiland.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik kook wil ik ruimte hebben. Ik vind het heerlijk om voor iemand te koken (terwijl als het alleen voor mezelf is het eerder neerkomt op even een maaltijd in elkaar zetten), maar ik moet niet bij elke stap die ik zet uit moeten kijken of ik niet iemand op de tenen ga staan.
Ik kan die shit zelf. Hij mag andere talenten hebben wat mij betreft. Creatieveling bijvoorbeeld. Of een techneut, kan ik nog redelijk in mee zolang er in toepassingen gepraat wordt i.p.v. technische details. Zolang hij met zijn 3 dagen per week maar ongeveer net zoveel geld binnenhaalt als ik, vind ik het best.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
)
Discuss.
dat vind ik wel een beetje ranzig kwaak.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt er vanaf... Ik neem ze wel eens bij mij ouders mee, die hebben een eigen groentetuin, en ik vind het geen ramp om een bak met bruine bonen een dag of wat afgedekt op de aanrecht te hebben staan.
Wat jou betreft ben ik over 2,5 jaar afgeschreven. Dan ben ik 35 en als het zo blijft als nu heb ik nog nooit een relatie gehad.quote:
Inderdaad, je moet toch wat verschillend zijn anders wordt het saai.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja is toch zo, waarom iemand die toch al hetzelfde is en van dezelfde dingen houd. En iemand die af en toe een beetje tegengas aan me durft te geven.
woon je dan ook nog thuis bij moeders en kan je niet voor jezelf zorgen (op dat koken na dan!?)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat jou betreft ben ik over 2,5 jaar afgeschreven. Dan ben ik 35 en als het zo blijft als nu heb ik nog nooit een relatie gehad.
Uiteraardquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
woon je dan ook nog thuis bij moeders en kan je niet voor jezelf zorgen (op dat koken na dan!?)
Nou ja kijk, ik kan me voorstellen dat je partner gewoon geen goede baan kan vinden. De vraag is of dat dan een afknapper is. Voor mij niet. Maar als ze gewoon geen motivatie heeft om iets te bereiken of vast te houden, dan vind ik dat een kwalijke zaak.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tja, leuke baan... Ik heb nog wel veel plezier in de mijne maar om nou te zeggen dat ik veel geld binnenhaal of er een sociale status mee heb waar je U tegen zegt...
Dat je toch ergens goed in moet zijn lijkt me niet meer dan logisch, anders ben je wel een erg saaie partner.
Wat is er ranzig aan bruine bonen die in een bak water staan te wellen? Het is niet dat het stinkt of er smerig uit ziet. Het is gewoon een bak water met bonen erin??? Ziet er een stuk minder ranzig uit dan bonen in een blik hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje ranzig kwaak.
Daar moet je dan wel de ruimte voor hebbenquote:
quote:Ik kan die shit zelf. Hij mag andere talenten hebben wat mij betreft. Creatieveling bijvoorbeeld. Of een techneut, kan ik nog redelijk in mee zolang er in toepassingen gepraat wordt i.p.v. technische details. Zolang hij met zijn 3 dagen per week maar ongeveer net zoveel geld binnenhaalt als ik, vind ik het best.
Als ik op mezelf ga zou ik het ook niet doenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
En groententuinen zijn niet echt mijn ding.
met een goede wokbrander in het midden erin graag!quote:
Gelukkig er is nog hoop voor mij.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat jou betreft ben ik over 2,5 jaar afgeschreven. Dan ben ik 35 en als het zo blijft als nu heb ik nog nooit een relatie gehad.
Die van mij ook niet, ik wil ook eigenlijk helemaal geen huis met een tuin omdat ik die dan ook bij moet houden. Grond is leuk om over te lopen, maar ik ga er niet vrijwillig in lopen spitten op mijn vrije dagquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
En groententuinen zijn niet echt mijn ding.
Ja, tofquote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met een goede wokbrander in het midden erin graag!
Oh sorry ik heb je niet goed begrepen, ik dacht dat je soms vanuit je ouders een bak klaargemaakte bonenschotel ofzo meenam en die dan thuis een paar dagen op het aanrecht liet staan en het dan ging opetenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat is er ranzig aan bruine bonen die in een bak water staan te wellen? Het is niet dat het stinkt of er smerig uit ziet. Het is gewoon een bak water met bonen erin??? Ziet er een stuk minder ranzig uit dan bonen in een blik hoor
Liever een appartement met balkon inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ik wil ook eigenlijk helemaal geen huis met een tuin omdat ik die dan ook bij moet houden. Grond is leuk om over te lopen, maar ik ga er niet vrijwillig in lopen spitten op mijn vrije dag
Dan kun je je bonenschotel aaien want dan heeft 'ie een zacht vachtjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb je niet goed begrepen, ik dacht dat je soms vanuit je ouders een bak klaargemaakte bonenschotel ofzo meenam en die dan thuis een paar dagen op het aanrecht liet staan en het dan ging opeten
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb je niet goed begrepen, ik dacht dat je soms vanuit je ouders een bak klaargemaakte bonenschotel ofzo meenam en die dan thuis een paar dagen op het aanrecht liet staan en het dan ging opeten
Nee natuurlijk niet... dat ziet er inderdaad uit alsof er een blik hondevoer drie dagen op de aanrecht staat!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, dat is ranzigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh een tuin lijkt me gaaf. maar dan wel een makkelijke, ik ga ook niet elk weekend in mn tuin werken. maar een waar je kan barbecuen en dat je altijd wel ergens een plekje kan vinden om ofwel in de zon te zitten, ofwel in de schaduw te zitten. heerlijk....quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ik wil ook eigenlijk helemaal geen huis met een tuin omdat ik die dan ook bij moet houden. Grond is leuk om over te lopen, maar ik ga er niet vrijwillig in lopen spitten op mijn vrije dag
precies... en als je beetje geluk hebt is het een huisvriendelijke levensvorm en komt ie naar je toegelopen als je het roeptquote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kun je je bonenschotel aaien want dan heeft 'ie een zacht vachtje
Ik mis eigenlijk wel een tuin. Die woonkubus waar ik nu in zit is leuk en ik heb er weinig onderhoud aan maar in de zomer is het toch wel zo relaxed om in het gras van de zon te genieten.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
knuffelbonenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat laatste is wel mijn plan inderdaad!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh een tuin lijkt me gaaf. maar dan wel een makkelijke, ik ga ook niet elk weekend in mn tuin werken. maar een waar je kan barbecuen en dat je altijd wel ergens een plekje kan vinden om ofwel in de zon te zitten, ofwel in de schaduw te zitten. heerlijk....Daar is een balkon toch net te klein voor.
Een groot dakterras mag ookgrote parasol erop (mocht in NL ooit de zon nog gaan schijnen) en dan kan je er ook wel met 10 man barbecuen
Oh maar wij gingen ook emigreren naar een warm land toch kwaak?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knuffelbonenik hou wel van knuffelen
nee hoor maar ik ben geen keukenprinsesquote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij heb ik Duimelot weggejaagd met mijn opmerking.
daarom ging ik afgelopen zomer ook s'middags lekker in het park zitten in Belgrado.. zwaar relaxed in het zonnetje, lekkere pivo erbij en gewoon genieten van het mooie weer en heerlijk mensen kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een tuin. Die woonkubus waar ik nu in zit is leuk en ik heb er weinig onderhoud aan maar in de zomer is het toch wel zo relaxed om in het gras van de zon te genieten.
Daar komen we wel uitquote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat laatste is wel mijn plan inderdaad!
En een dakterras lijkt me ook een goed plan hoor, en dat mag dan ook best in dat warm land zijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor maar ik ben geen keukenprinses
ik kook omdat het moet (voor de kids enzo) maar zie er verder de lol niet zo van in
zou dan best graag een vent willen die dol is op koken
ik doe de rest wel als hij dan voor t eten zorgt
Is toch ook geen verkeerde deal? Sprak paar weken geleden iemand die had precies hetzelfde voor elkaar. Haar man is dol op koken, dus die kookt en zij doet de rest van het huis. Prima verdeeld lijkt mequote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kook omdat het moet (voor de kids enzo) maar zie er verder de lol niet zo van in
Samenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm biertje, lekker daar heb ik best zin inquote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daarom ging ik afgelopen zomer ook s'middags lekker in het park zitten in Belgrado.. zwaar relaxed in het zonnetje, lekkere pivo erbij en gewoon genieten van het mooie weer en heerlijk mensen kijken
helaas pindakaasquote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gaat het niet werken tussen ons.
Ik als niet kokende, thuiswonende verstokte vrijgezel en jij als rokende niet kokende moeder.
It wasn't ment to be
Stel dat het zo was: zegt dat iets?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helaas pindakaas
woon je nog thuis dan?
Ik ook hoor, maar ik bedenk het terwijl ik onderweg benquote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar komen we wel uitIk moet nog wel even bedenken wat ik wil gaan doen in dat warme land. Ben er nog niet uit waar nou mijn passie ligt qua werk ofzo... ook daar wordt aan gewerkt
![]()
ik ben een soort werk in uitvoering project
Maar toch niet met bonen hoop ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knuffelbonenik hou wel van knuffelen
Wees blij Tquote:Op zondag 4 januari 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ik was eigenlijk net iets te jong voor Jambers.
Dan heb je nu mooi een herkansingquote:Op zondag 4 januari 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ik was eigenlijk net iets te jong voor Jambers.
als het zo is is dat misschien wel een stap in de goede richtingquote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stel dat het zo was: zegt dat iets?
Hehe, doet me denken aan een tv programma waarin zo'n gast bruine bonen over zichtzelf uitsmeerde en op straat gratis knuffels ging uitdelen.quote:
Jambers??quote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehe, doet me denken aan een tv programma waarin zo'n gast bruine bonen over zichtzelf uitsmeerde en op straat gratis knuffels ging uitdelen.
Welk programma was dat ook alweer?
Ik zie een mooie opener op een relatie sitequote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen keukenprinses zoekt man die wil koken
Juistquote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen keukenprinses zoekt man die wil koken
Goed deal.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik wilde in je profiel zien hoe oud jij was en toen zag ik dat je Bedrijfskundige Informatica studeert, cool. Waar?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je nu mooi een herkansing
ja jij zei samenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist![]()
En hoe valt dat samen daar dan in?
nee ik moet wel een beetje een plan hebben. of eerst hier een hoop geld sparen zodat ik een tijdje kan prutsen daar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik bedenk het terwijl ik onderweg benIs makkelijker en dan moet je wel. Iets met een stok achter een deur enzo
Sex voor de Buchquote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehe, doet me denken aan een tv programma waarin zo'n gast bruine bonen over zichtzelf uitsmeerde en op straat gratis knuffels ging uitdelen.
Jambersquote:
Trustequote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bedje opzoeken
morgen werken :S
Ik doe dat gewoon in Enschedequote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde in je profiel zien hoe oud jij was en toen zag ik dat je Bedrijfskundige Informatica studeert, cool. Waar?
Dat programma van Wendy voor 1000 gulden?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
tsktsk vooraf afknappen is zonde weet je nogquote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed deal.![]()
Oh wacht ik heb weer niks met kinderen en roken daar houd ik ook niet van.
Sorry gaat het niet worden.
Hbo?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trustewerkze morgen
[..]
Ik doe dat gewoon in Enschede
Over de rooiequote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat programma van Wendy voor 1000 gulden?
Jah idd.. gewoon aan het Saxion hier.quote:
Toch snap ik nooit waarom het afschrikt. Stel dat iemand vreselijk goed met zijn/haar ouders kan opschieten, gewoon zijn eigen gang gaat verder, zich prima redt met het huishouden en het puur doet omdat hij/zij toch zelden thuis is en als diegene thuis is, hij/zij ook wel wat aanspraak wil. Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het zo is is dat misschien wel een stap in de goede richting
op jezelf gaan wonen....
niet verkeerd bedoeld, maar met mij schrikt het wel meer vrouwen af als iemand boven de 30 nog thuis woont (en nooit op zichzelf heeft gewoont)
en niet alleen om de dames
samen kokenquote:
Als jij mij deelgenoot maakt van je gedachte's hebben we geen probleem, als je op de bank stil voor je uit gaat zitten staren.. tja... dan welquote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee ik moet wel een beetje een plan hebben. of eerst hier een hoop geld sparen zodat ik een tijdje kan prutsen daar.
Ojee...krijgen toch geen relatieproblemen nu al he? of vind je het niet erg dat ik eerst ga denken wat ik wil doen
Ja, dat roken daar kan ik wel mee leren leven die kinderen misschien ook wel.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk vooraf afknappen is zonde weet je nog
Ik wil misschien dat gaan doen in Eindhoven.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah idd.. gewoon aan het Saxion hier.
tss, en dan zeker nog een beetje met schuim spelen ookquote:Op zondag 4 januari 2009 23:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zie ik de lol ook niet van in
samen afwassen wel
zo en nu ben ik er echt vandoor
Dan moeten de omstandigheden wel zo zijn dat het nog enigszins logisch overkomt ofzo. WEet niet. Het is toch ook een bepaalde vrijheid die iemand heeft als hij een eigen huis heeft. Je bent dan nooit alleen thuis bij hem, maar z'n ma is er vaak ook (ook al is het een andere kamer). En vaak toch een soort van zelfstandigheid die je kan missen (maar dat verschilt idd per man)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik nooit waarom het afschrikt. Stel dat iemand vreselijk goed met zijn/haar ouders kan opschieten, gewoon zijn eigen gang gaat verder, zich prima redt met het huishouden en het puur doet omdat hij/zij toch zelden thuis is en als diegene thuis is, hij/zij ook wel wat aanspraak wil. Wat is dan het probleem?
Niet iedereen die thuis woont is natuurlijk een moederskindje, al moet ik toe geven dat er enge gevallen tussen zitten.En dat is ook zeker niet gezond. Maar ik vind het altijd jammer dat er zo gegeneraliseerd wordt.
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als jij mij deelgenoot maakt van je gedachte's hebben we geen probleem, als je op de bank stil voor je uit gaat zitten staren.. tja... dan wel
Geld sparen had ik uiteraard ook gedaan, ben niet helemaal achterlijk!.. Heb iets van 2 jaar redelijk zuinig geleefd om die maanden weg te kunnen en altijd wat geld achter de hand gehouden om terug te kunnen en hier opnieuw te starten. Schepen verbranden is leuk, maar zorg in ieder geval altijd dat je wel een reddingsboei mee neemt.
(dat is de meest gemaakte fout die ik bij die immigratie shows op tv zie, mensen MOETEN wel verder omdat ze niets meer hebben. DOM!)
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
samen koken![]()
en samen eten... belangrijkste in een relatie(nja en de sex natuurlijk)
Ow gaafquote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil misschien dat gaan doen in Eindhoven.
Geen, als je in oost europa woont omdat het daar gewoon niet anders kan vanwege de centen. Maar hier kan het makkelijk en dan is het toch raar. Als zo graag s'avonds bij moeders aanschuift voor het eten, ga dan 2 deuren verder op op jezelf wonen. Maar het zegt toch wel iets over iemands 'gemakkelijke' karakter als deze met 35 nog steeds bij mams woont omdat het zo 'gezellig' is.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch snap ik nooit waarom het afschrikt. Stel dat iemand vreselijk goed met zijn/haar ouders kan opschieten, gewoon zijn eigen gang gaat verder, zich prima redt met het huishouden en het puur doet omdat hij/zij toch zelden thuis is en als diegene thuis is, hij/zij ook wel wat aanspraak wil. Wat is dan het probleem?
voor thuiswonen na pakweg je 23e moet je wel een heeeeele goede reden hebben, andersquote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moeten de omstandigheden wel zo zijn dat het nog enigszins logisch overkomt ofzo. WEet niet. Het is toch ook een bepaalde vrijheid die iemand heeft als hij een eigen huis heeft. Je bent dan nooit alleen thuis bij hem, maar z'n ma is er vaak ook (ook al is het een andere kamer). En vaak toch een soort van zelfstandigheid die je kan missen (maar dat verschilt idd per man)
en ik denk niet dat ik iemand moet hebben die echt een hele super band met z'n moeder heeft (qua bellen/langsgaan enzo), want dat ken/snap ik niet echt.
Same here..quote:Op zondag 4 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
Ik zou trouwens wel afknappen op kinderen (Sorry JB & Duimelot). Misschien als ik een stukje ouder ben dat ik er dan anders over denk.
Een man met kinderen is toch iets heel anders dan een vrouw met kinderen. Veel vrouwen knappen af op mannen die al kinderen heeft. Andersom zal een man dat niet zo snel doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
Ik zou trouwens wel afknappen op kinderen (Sorry JB & Duimelot). Misschien als ik een stukje ouder ben dat ik er dan anders over denk.
sorry schat... zal ik maar gaan slapen dan!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
pas op he straks gebeurt mijn ergste schrikbeeld voor deze maand nog echt
Mijn eerste gedachte is.. aah 25 mag ook nog wel. Al als ik erover na ga denken. Weet niet.. geef mij maar iemand in een brak studentenhuis.. beter dan thuisquote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor thuiswonen na pakweg je 23e moet je wel een heeeeele goede reden hebben, anders
Dat ligt er aan hoe vaak iedereen thuis is.Maar je hebt wel een punt.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moeten de omstandigheden wel zo zijn dat het nog enigszins logisch overkomt ofzo. WEet niet. Het is toch ook een bepaalde vrijheid die iemand heeft als hij een eigen huis heeft. Je bent dan nooit alleen thuis bij hem, maar z'n ma is er vaak ook (ook al is het een andere kamer).
Dat ligt ook aan jezelf iddquote:En vaak toch een soort van zelfstandigheid die je kan missen (maar dat verschilt idd per man)
quote:en ik denk niet dat ik iemand moet hebben die echt een hele super band met z'n moeder heeft (qua bellen/langsgaan enzo), want dat ken/snap ik niet echt.
Scharrel is 25, zijn broer is op 26 uit huis gegaan (een jaar geleden) en hij en zijn broertje van 22 wonen nog thuisquote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
voor thuiswonen na pakweg je 23e moet je wel een heeeeele goede reden hebben, anders
Ik zou niet meteen wegrennen als iemand kinderen heeft, maar ik denk wel dat het moeilijker is bij het starten van je relatie. Ik vind dat kinderen op de eerste plaats moeten staan, dus sta jij op de tweede plaats. Daar moet je denk ik tegen kunnen. Ik weet niet of ik daar tegen kan, want heb het nog nooit meegemaakt. Denk dat ik het wel zou proberen, maar dus eerst heel voorzichtig voordat je mensen pijn doet als je ineens toch wegrent als je het niet blijkt aan te kunnenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
Wel een beetje kortzuchtig om iemand op dat soort dingen af te kraken omdat je het fijne er niet van weet.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte is.. aah 25 mag ook nog wel. Al als ik erover na ga denken. Weet niet.. geef mij maar iemand in een brak studentenhuis.. beter dan thuis
Mine kind of women.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Same here..
Ik heb al niks met kinderen, laat staan die van een ander..
Kijk, jij snapt waar ik heen wil.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje kortzuchtig om iemand op dat soort dingen af te kraken omdat je het fijne er niet van weet.
dank je... zal wel lukken.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sorry schat... zal ik maar gaan slapen dan!![]()
oh enne voor ik echt in slaap val en het vergeet te zeggen sterkte morgen in Eindhoven he!
Ook al zijn ze niet vaak thuis. Ze kunnen altijd thuiskomen, je moet er rekening mee houden etc etc etc.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef RealZeus het volgende:
Dat ligt er aan hoe vaak iedereen thuis is.Maar je hebt wel een punt.
Tja sommigen mensen hebben zo'n band met hun ouders en dat kan miss erg leuk voor ze zijn. Maar het moet voor mij niet te dichtbij komen. Want ik snap zo'n band nietquote:Dat snap ik ook niet. Mijn oma deed dat altijd, die belde mijn moeder echt elke dag
Ik twijfel tussen verschillende Informatica's en andere Beta-opleidingenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow gaaf
Je moet wel goed kijken welke vakken ze geven enzo. Want hier in Enschede is het echt bagger
Het is een voorkeur dat ik heb. Betekend niet dat ze daardoor gelijk afgewezen worden door mij, absoluut nietquote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een beetje kortzuchtig om iemand op dat soort dingen af te kraken omdat je het fijne er niet van weet.
Dat is met alles toch zo?quote:
Hoi Red wazzupquote:
Als je zo twijfelt is het verstandig om echt naar de vakken te kijken. Waarin krijg je precies les, ipv dat alleen een naam van de opleiding je laat leiden.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen verschillende Informatica's en andere Beta-opleidingen.
ik vind het gewoon erg onzelfstandig allemaal om zo lang thuis te wonen. ik zal niet meteen iemand aan de kant schuiven maar toch wel even een goed gesprek erover aangaan. mijn ex was ook pas op zn 24e uit huis en ik leerde hem kennen toen hij 29 was en daar had ik geen last van (die heeft ook netjes een paar jaar op kamers gewoond, erg leerzaam vind i kzelf altijd). maar zijn zusje die is op dr 24e net uit huis en dat is echt zo'n meisje die verwend is, een prinsesje dat nooit heeft geleerd hoe het is om niet in een groot huis met ee ngrote tuin te wonen waar alles perfect geregeld is door mama.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb de hikquote:
Ademhaling controlerenquote:
Ik raad je aan niet bij Fontys Eindhoven te pakken als je BI wilt kiezenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen verschillende Informatica's en andere Beta-opleidingen.
Dat heeft niks met thuiswonen te maken, dan ben je niet goed opgevoed door je ouders.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar zijn zusje die is op dr 24e net uit huis en dat is echt zo'n meisje die verwend is, een prinsesje dat nooit heeft geleerd hoe het is om niet in een groot huis met ee ngrote tuin te wonen waar alles perfect geregeld is door mama.
Ik krijg nu een hele vreemde gedachten. Iets met hondenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef Tegan het volgende:
Ik wil trouwens geen kinderen. Ook niet van een ander. Ik wil niet het risico lopen om single moeder te worden, want ik heb echt een klote jeugd gehad daardoor. Dus het moet echt geweldig voelen, wat je natuulijk nooit met zekerheid kan zeggen, dus dan maar geen kinderen. Ik neem wel een aantal honden.
Het probleem is meer dat wat ik echt interessant vind, veel lijkt op wat ik nu doe (qua vakken dan), maar dan zonder de economie (waar ik dus vanaf wil, maar wel de reden is dat mijn huidige opleiding goede toekomstmogelijkheden heeft), maar, ik weet dus niet of ik dat wel nog een keer aandurf... Wordt een beetje een vaag verhaal...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je zo twijfelt is het verstandig om echt naar de vakken te kijken. Waarin krijg je precies les, ipv dat alleen een naam van de opleiding je laat leiden.
Misschien dat dan de 1 wat meer in je straatje valt dan de ander.
ik geloof dat ik nu geen mensen in mn vriendenkring heb die bij hun ouders wonen, maarja ik word deze maand 34 dus mijn vrienden zijn wel ruim boven de 20.. onee eentje is 23 ofzo die woont ook al jaren op kamers.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Zolang je niemand kent die boven de 20 nog thuis woont/iemand die nooit op kamers is gegaan is het echt raar, maar zodra je er een hoop kent, dan is het eigenlijk weer de normaalste zaak van de wereld.
Het ligt er ook aan waar je woont. Mijn vrienden gingen allemaal het huis uit omdat ze samen gingen wonen. En als dat uit ging kwamen ze dus weer terug.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
Zolang je niemand kent die boven de 20 nog thuis woont/iemand die nooit op kamers is gegaan is het echt raar, maar zodra je er een hoop kent, dan is het eigenlijk weer de normaalste zaak van de wereld.
Vrouwen gaan meestal vroeger het huis uit als mannen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het gewoon erg onzelfstandig allemaal om zo lang thuis te wonen. ik zal niet meteen iemand aan de kant schuiven maar toch wel even een goed gesprek erover aangaan. mijn ex was ook pas op zn 24e uit huis en ik leerde hem kennen toen hij 29 was en daar had ik geen last van (die heeft ook netjes een paar jaar op kamers gewoond, erg leerzaam vind i kzelf altijd). maar zijn zusje die is op dr 24e net uit huis en dat is echt zo'n meisje die verwend is, een prinsesje dat nooit heeft geleerd hoe het is om niet in een groot huis met ee ngrote tuin te wonen waar alles perfect geregeld is door mama.
maargoed, misschien ben ik wel kortzichtig, zelf weer aan de vroege kant het huis uit gegaan (op mn 18e) dus misschien ben ik daarom zo streng
Ik wou zeggen maak de handstand. Maar dat is niet zo goed idee.quote:
Ik ga denk ik voor de TU/e.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik raad je aan niet bij Fontys Eindhoven te pakken als je BI wilt kiezen![]()
Het is een organisatie van niks en ik kan het weten
Dat is waar. Vrouwen zijn geestelijk ook eerder volwassen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen gaan meestal vroeger het huis uit als mannen.
misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heeft niks met thuiswonen te maken, dan ben je niet goed opgevoed door je ouders.
Hmm ja dat is lastig. BI bestaat ook wel uit een deel economie en alles.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat wat ik echt interessant vind, veel lijkt op wat ik nu doe (qua vakken dan), maar dan zonder de economie (waar ik dus vanaf wil, maar wel de reden is dat mijn huidige opleiding goede toekomstmogelijkheden heeft), maar, ik weet dus niet of ik dat wel nog een keer aandurf... Wordt een beetje een vaag verhaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |