quote:Op zondag 4 januari 2009 22:12 schreef mrbox het volgende:
Deze dan:
Zeggen mensen tegenwoordig te snel "daar knap ik op af".
Als ik het met mezelf vergelijk en dat gedoe over roken dan zeg ik ja.. Hoe denken jullie daar over ?
Zo beter T?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
maar volgens mij hebben we t er gister over gehad dat je met 1 pink moet beginnen
haha... vies dingquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
maar volgens mij hebben we t er gister over gehad dat je met 1 pink moet beginnen
Nee, ik gooi alleen maar drank over witte T-shirts.quote:
We mochten niet slow chatten van Requote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Jezus christus, hoeveel van deze topics jagen jullie er in een dag door?
heel veelquote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Ongeveer 5/6/7?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
alleen nog maar 7-up en spa blauw voor jouquote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik gooi alleen maar drank over witte T-shirts.
Een eerste stap in de richting van keiharde anale sex natuurlijk. En jij zit in de SEX SC?quote:
Zullen we ze weer gaan tellen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Dat kan nietquote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heel veelik was ff 2 uur weg en heb er 2 gemist
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
We mochten niet slow chatten van Re.
Wat moet je?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eenmalig uiteraard
Extra zonder SC gaat je kosten
Nee dan valt het zo opquote:
1 pink in de reet en de rest van de dag heetquote:
Nee gewoon. Singles #1 Nieuwe stijl.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dan valt het zo opMorgen wordt er weer gewerkt, dan zal het wel stukken langzamer gaan.
Ik heb een week afgewacht. Toen ik zag dat de zelfreinigende werking niet functioneerde, vond ik dat ik ook wel weer een bijdrage mocht leveren.quote:
Zo lang een uur moet toch ook wel lukken.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat kan niet
want 1 topic kost gem altijd wel 2 uur
de wat?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang een uur moet toch ook wel lukken.
Een topic vol krijgen.quote:
soms LIJKEN mensen dat op het eerste gezicht omdat ze moeite hebben zich een houding te nemenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik knap af op mensen die arrogant en kortzichtig zijn.
Vond eerder de zin erg vaagquote:
Daar prik je heel snel doorheen hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms LIJKEN mensen dat op het eerste gezicht omdat ze moeite hebben zich een houding te nemen
dus niet direct op afknappen en eerst even kijken of ze echt arrogant en kortzichtig zijn...
Ach, wat zullen we zeggen:quote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
ik zoek het ff opquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vond eerder de zin erg vaag
Maar als je bedoel in een uur een topic volkrijgen. Ja dat kan ook wel, hebben we voor zover ik weet nu 1x gedaan de afgelopen week. Maar meestal duurt het wat langer
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ach, wat zullen we zeggen:
het ene uur wat meer dan het andere.
Ik ook. Het impliceert geheel ten onrechte dat je deeltjes zou kunnen missenquote:
Ben er al een poos niet geweest.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een eerste stap in de richting van keiharde anale sex natuurlijk. En jij zit in de SEX SC?
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ook. Het impliceert geheel ten onrechte dat je deeltjes zou kunnen missen.
Ja, daar heb je wel een punt. Maar dat geldt voor alles. Ik merk vaak dat mensen snel een oordeel over mij vellen maar als zij mij beter leren kennen dan veranderd dat oordeel meestal. Meestal vinden mensen mij in het begin een vreemde vogel maar als ze mij beter leren kennen ben ik best wel aardig.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms LIJKEN mensen dat op het eerste gezicht omdat ze moeite hebben zich een houding te nemen
dus niet direct op afknappen en eerst even kijken of ze echt arrogant en kortzichtig zijn...
No thnx.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
1 pink in de reet en de rest van de dag heet
als je dus de persoon wel de kans geeftquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar prik je heel snel doorheen hoor.
Ik heb het een vriendin jaren geleden eens gevraagd wat haar eerste indruk van mij was en haar antwoord was:"In het begin kwam je over als een enorme sukkel, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn."quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |