Een gelukje bij een ongelukquote:Op zondag 4 januari 2009 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het donker zien ze niet dat jij het doet...
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
trek het nu niet op het rokenik probeerde de discussie aan te slingeren met de stelling dat mensen te snel zeggen dat ze ergens op afknappen ...
Dat dusquote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat het zelden een geweldig idee is om meningen over specifieke mensen vooraf te vormen gebaseerd op vooroordelen, zeker als het iets is waar de persoon in kwestie mee zou kunnen stoppen (zoals roken).
Het antwoord vanquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
trek het nu niet op het rokenik probeerde de discussie aan te slingeren met de stelling dat mensen te snel zeggen dat ze ergens op afknappen ...
ik had het over scheren....quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef mrbox het volgende:
En roken. En andere dingen die ook algemeen te trekken zijn.quote:
Als zij dan zegt van 'mijn broek is nat' kun jij bovendien gevat reageren met 'dat effect heb ik op vrouwen'.quote:
scheren?quote:
Zo waar.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef Duimelot het volgende:
maar zou je al bv iemand geen kans geven omdat deze rookt, zou het kunnen zijn dat je toch een heel leuk persoon 'laat schieten'
het is gewoon lastig om nu te bedenken waar je dan op zou kunnen afknappen op voorhand en daardoor iemand al geen kans zou geven.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
En roken. En andere dingen die ook algemeen te trekken zijn.. Wij
. zijn het gewoon eens.
Zeker als je dan gelijk al afknapt en nog niet eens de kans gegeven hebt om die persoon te leren kennen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef Duimelot het volgende:
maar zou je al bv iemand geen kans geven omdat deze rookt, zou het kunnen zijn dat je toch een heel leuk persoon 'laat schieten'
Ik kan één ding bedenken. Ik knap af op mannen. Die hebben op voorhand al geen kans!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
het is gewoon lastig om nu te bedenken waar je dan op zou kunnen afknappen op voorhand en daardoor iemand al geen kans zou geven.
afknappen kan je op de meest gekke dingen die je vooraf dan weer niet voorziet
Net alsof alsof deze discussie in het verlengde staat met de realiteit. Hard maar waar mensen zullen altijd vooroordelen blijven hebben en bij voorbaat al op bepaalde dingen afknappen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is gewoon lastig om nu te bedenken waar je dan op zou kunnen afknappen op voorhand en daardoor iemand al geen kans zou geven.
Ieder mens heeft zo zijn voorkeuren.. Natuurlijk zijn er zaken waar je echt op kan afknappen. Maar zoveel mensen passen niet in dat 'perfecte plaatje'quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan één ding bedenken. Ik knap af op mannen. Die hebben op voorhand al geen kans!
je weet niet wat je mistquote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan één ding bedenken. Ik knap af op mannen. Die hebben op voorhand al geen kans!
Ja, hard voor zichzelf. Die andere persoon vindt wel iemand, de persoon die zich bij het minste of geringste al bij voorbaat laat afknappen...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef S95Sedan het volgende:
Hard maar waar
Ik voel me toch gevleid... Zou het dan toch...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Litpho het volgende:
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
Dit is het moment waar je mij afleidt terwijl MissMSX achter me opduikt met een grote hamer?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel me toch gevleid... Zou het dan toch...
Je wou hem graag proberen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ].
Die weet dat toch niemand haar kan overtreffen!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef Litpho het volgende:
Dit is het moment waar je mij afleidt terwijl MissMSX achter me opduikt met een grote hamer?
Hij mag achteraan sluiten in de rij...quote:
Nee, AirwiN verdient iemand die er echt voor gaat ipv. iemand die alleen maar wat wil testen.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij dan zegt van 'mijn broek is nat' kun jij bovendien gevat reageren met 'dat effect heb ik op vrouwen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |