Dat wil ik wel iemand die mijn aanvult.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Qua karakter hoef ik toch echt niet iemand die op mij lijkt hoor dan kan ik net zo goed alleen blijven, liever iemand die me aanvult.
dat wij een ideale match zijn wisten we al hequote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Koken.. check... minstens 5 keer per week met dagverse producten. Meestal wel voorgesneden want ik ben wel gemakkelijk aangelegd
Ik knap af op vrouwen die de hele dag vooral druk bezig zijn met mooi proberen te zijn en net een tikje te zelfbewust van hun eigen looks zijn. Verzorgt is prima, maar het moet niet haar dag taak.
En op vrouwen die stil zijn, ik kan totaal niet overweg met introverte mensen die niets zeggen. Heb liever dat we knallende discussie's hebben, dan dat ze me stil op de bank aan kijkt met een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
Zij kan er ook niets aan doen dat jij geen aanleg hebt voor telepathiequote:Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
En de kou in.
Huilen is dan ook chantage.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappig
Koken is zo'n beetje het enige wat ik wel leuk vind aan huishoudelijke zaken. Dat ik er niets van kan is een 2e...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Nou, zal ik de knuppel maar even in het hoenderhok koken: ik heb een teringhekel aan koken en heb er totaal het geduld niet voor.
Huis schoonmaken, geen enkel probleem mee, wasmachine aandoen kan ik ook, maar koken
Daar valt volgens mij best wel een mouw aan te passen. Als zij kookt en jij doet de rest. Dat zullen vrouwen vast niet erg vinden.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Nou, zal ik de knuppel maar even in het hoenderhok koken: ik heb een teringhekel aan koken en heb er totaal het geduld niet voor.
Huis schoonmaken, geen enkel probleem mee, wasmachine aandoen kan ik ook, maar koken
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.quote:
Sorryquote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wij een ideale match zijn wisten we al he![]()
ik vrees dat ik dan alleen aan die kale kop en die grijsgroene ogen moet gaan wennenmaar zoals je zag had ik die al niet bij de afknappers gezet...
Als je maar slecht genoeg kookt, heb je vanzelf meer huishoudelijke taken om je goede wil mee te bewijzen. Telt het opnieuw schilderen van de keuken als huishoudelijke taak?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Trashcanman het volgende:
Dat ik er niets van kan is een 2e...
Er biggelen wel eens één of meerdere tranen over mijn wangen als ik iets ontroerends zie. En nu? Ben ik nu labiel?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.
ach gewoon een labiel geval. zoeen moet ik er niet meer. heb genoeg aan mezelf dus hoef niet voor nog iemand te zorgen
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Koken hoeft ie niet leuk te vinden.. kook net als ik.. Uit pakjes.. vlees.. blikje groenten.. ideaal, makkelijk en snelmaar het is dus geen opwarm
Ach ik vind koken opzich wel leuk. Alleen ik kan het nog niet zo goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Koken hoeft ie niet leuk te vinden.. kook net als ik.. Uit pakjes.. vlees.. blikje groenten.. ideaal, makkelijk en snelmaar het is dus geen opwarm
ik vind samen koken gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Hmm, lijkt me redelijk naar om met iemand die veel huilt iets te hebben. Ik word dan ook steevast chaggerijnig wanneer iemand bij mij in de buurt begint te huilen. Daar kan ik dan weer niets aan doen...quote:Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.
ach gewoon een labiel geval. zoeen moet ik er niet meer. heb genoeg aan mezelf dus hoef niet voor nog iemand te zorgen
Dat ook ja.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen die niet kunnen koken (meer dan een gebakke ei)![]()
Ik zelf heb dan meer problemen met iets te verzinnen dan met het koken opzich
Ik kan geen gebakken ei makenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef mrbox het volgende:
Vrouwen die niet kunnen koken (meer dan een gebakke ei)![]()
Ik zelf heb dan meer problemen met iets te verzinnen dan met het koken opzich
Maar, wat eet je dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind samen koken gezelligecht dat kan ik heel goed. mijn ex die wilde dat eerst niet maar zelfs hij ging het leuk vinden. je moet gewoon de afspraak maken dat je je niet teveel bemoeit met wat de ander doet
![]()
(ok ok ik heb wel eens de keuken uit moeten lopen omdat ik anders teveel mn mond zou opentrekken: nee dat moet zo niet! aargh slecht gedrag van mij...)
Maar echt, het was 99 van de 100 keer echt gezellig(hmmm hebben we dat gehaald 100x?)
nee niet op basis daarvanquote:Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er biggelen wel eens één of meerdere tranen over mijn wangen als ik iets ontroerends zie. En nu? Ben ik nu labiel?
Idd maar naturel zijn ze toch het mooistequote:Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ik vind het wel een afknapper als een vrouw zelfs nog make-up op doet als ze naar het tankstation gaat voor een pakje sigaretten. Alsof het belangrijk is wat de gemiddelde kneus bij het tankstation ervan vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |