abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64669597
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Qua karakter hoef ik toch echt niet iemand die op mij lijkt hoor dan kan ik net zo goed alleen blijven, liever iemand die me aanvult.
Dat wil ik wel iemand die mijn aanvult.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:07:25 #127
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669620
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Koken.. check... minstens 5 keer per week met dagverse producten. Meestal wel voorgesneden want ik ben wel gemakkelijk aangelegd

Ik knap af op vrouwen die de hele dag vooral druk bezig zijn met mooi proberen te zijn en net een tikje te zelfbewust van hun eigen looks zijn. Verzorgt is prima, maar het moet niet haar dag taak.

En op vrouwen die stil zijn, ik kan totaal niet overweg met introverte mensen die niets zeggen. Heb liever dat we knallende discussie's hebben, dan dat ze me stil op de bank aan kijkt met een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
dat wij een ideale match zijn wisten we al he
ik vrees dat ik dan alleen aan die kale kop en die grijsgroene ogen moet gaan wennen maar zoals je zag had ik die al niet bij de afknappers gezet...

hoewel ik soms wel moeite heb om te zeggen wat ik voel. durf ik soms niet. maar daar werk ik aan
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_64669621
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
Zij kan er ook niets aan doen dat jij geen aanleg hebt voor telepathie .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 4 januari 2009 @ 23:07:27 #129
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64669623
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
En de kou in.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 4 januari 2009 @ 23:07:29 #130
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64669624
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappig
Huilen is dan ook chantage.
pi_64669625
Nou, zal ik de knuppel maar even in het hoenderhok koken: ik heb een teringhekel aan koken en heb er totaal het geduld niet voor.

Huis schoonmaken, geen enkel probleem mee, wasmachine aandoen kan ik ook, maar koken
  zondag 4 januari 2009 @ 23:09:36 #132
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64669715
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef RealZeus het volgende:
Nou, zal ik de knuppel maar even in het hoenderhok koken: ik heb een teringhekel aan koken en heb er totaal het geduld niet voor.

Huis schoonmaken, geen enkel probleem mee, wasmachine aandoen kan ik ook, maar koken
Koken is zo'n beetje het enige wat ik wel leuk vind aan huishoudelijke zaken. Dat ik er niets van kan is een 2e...
pi_64669720
quote:

Daar valt volgens mij best wel een mouw aan te passen. Als zij kookt en jij doet de rest. Dat zullen vrouwen vast niet erg vinden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:09:47 #134
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669724
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Huilen is dan ook chantage.
mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.
ach gewoon een labiel geval. zoeen moet ik er niet meer. heb genoeg aan mezelf dus hoef niet voor nog iemand te zorgen
  zondag 4 januari 2009 @ 23:10:20 #135
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669751
Koken hoeft ie niet leuk te vinden.. kook net als ik.. Uit pakjes.. vlees.. blikje groenten.. ideaal, makkelijk en snel maar het is dus geen opwarm
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 4 januari 2009 @ 23:10:24 #136
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64669755
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:07 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat wij een ideale match zijn wisten we al he
ik vrees dat ik dan alleen aan die kale kop en die grijsgroene ogen moet gaan wennen maar zoals je zag had ik die al niet bij de afknappers gezet...

Sorry en het is niet dat ik je naar je mond schrijf ofzo, het is echt wat ik doe En die kale kop, ach... dat went wel hoor Is mij ook gelukt, net als ik best aan blond kan wennen als de rest van het plaatje klopt
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64669758
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Trashcanman het volgende:
Dat ik er niets van kan is een 2e...
Als je maar slecht genoeg kookt, heb je vanzelf meer huishoudelijke taken om je goede wil mee te bewijzen. Telt het opnieuw schilderen van de keuken als huishoudelijke taak?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64669783
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mwah op zich geloof ik niet dat ie dat zo bedoelde (dit gaat natuurlijk weer over mijn geliefde ex) hij baalde er zelf ook van dat ie altijd moest janken, maar hij deed het toch.
ach gewoon een labiel geval. zoeen moet ik er niet meer. heb genoeg aan mezelf dus hoef niet voor nog iemand te zorgen
Er biggelen wel eens één of meerdere tranen over mijn wangen als ik iets ontroerends zie. En nu? Ben ik nu labiel?
pi_64669809
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Koken hoeft ie niet leuk te vinden.. kook net als ik.. Uit pakjes.. vlees.. blikje groenten.. ideaal, makkelijk en snel maar het is dus geen opwarm
  zondag 4 januari 2009 @ 23:12:01 #140
101353 mrbox
Miep miep
pi_64669810
Vrouwen die niet kunnen koken (meer dan een gebakke ei)

Ik zelf heb dan meer problemen met iets te verzinnen dan met het koken opzich
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_64669814
Ik vind het wel een afknapper als een vrouw zelfs nog make-up op doet als ze naar het tankstation gaat voor een pakje sigaretten. Alsof het belangrijk is wat de gemiddelde kneus bij het tankstation ervan vindt.
pi_64669841
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Ach ik vind koken opzich wel leuk. Alleen ik kan het nog niet zo goed.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 23:12:53 #143
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669844
quote:

ik vind samen koken gezellig echt dat kan ik heel goed. mijn ex die wilde dat eerst niet maar zelfs hij ging het leuk vinden. je moet gewoon de afspraak maken dat je je niet teveel bemoeit met wat de ander doet

(ok ok ik heb wel eens de keuken uit moeten lopen omdat ik anders teveel mn mond zou opentrekken: nee dat moet zo niet! aargh slecht gedrag van mij...)

Maar echt, het was 99 van de 100 keer echt gezellig (hmmm hebben we dat gehaald 100x?)
  zondag 4 januari 2009 @ 23:12:55 #144
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64669847
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:09 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hmm, lijkt me redelijk naar om met iemand die veel huilt iets te hebben. Ik word dan ook steevast chaggerijnig wanneer iemand bij mij in de buurt begint te huilen. Daar kan ik dan weer niets aan doen...
pi_64669848
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef mrbox het volgende:

Dat ook ja.

En als ik geen honger heb heb ik ik geen zin om te koken maar als ik honger heb heb ik er het geduld niet voor
  zondag 4 januari 2009 @ 23:13:04 #146
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669851
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef mrbox het volgende:

Ik kan geen gebakken ei maken
krijg je als je nooit eieren eet
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64669874
quote:

Maar, wat eet je dan?
  zondag 4 januari 2009 @ 23:13:58 #148
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669886
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik vind samen koken gezellig echt dat kan ik heel goed. mijn ex die wilde dat eerst niet maar zelfs hij ging het leuk vinden. je moet gewoon de afspraak maken dat je je niet teveel bemoeit met wat de ander doet

(ok ok ik heb wel eens de keuken uit moeten lopen omdat ik anders teveel mn mond zou opentrekken: nee dat moet zo niet! aargh slecht gedrag van mij...)

Maar echt, het was 99 van de 100 keer echt gezellig (hmmm hebben we dat gehaald 100x?)
zeker als je met 2 keukenprins(essen) in de keuken staat.. is dat mot zeg! Ik heb het wel eens gezien
  zondag 4 januari 2009 @ 23:13:59 #149
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669888
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er biggelen wel eens één of meerdere tranen over mijn wangen als ik iets ontroerends zie. En nu? Ben ik nu labiel?
nee niet op basis daarvan
huilen met reden mag
pi_64669895
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:12 schreef dawg het volgende:
Ik vind het wel een afknapper als een vrouw zelfs nog make-up op doet als ze naar het tankstation gaat voor een pakje sigaretten. Alsof het belangrijk is wat de gemiddelde kneus bij het tankstation ervan vindt.
Idd maar naturel zijn ze toch het mooiste
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')