abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64669167
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef MLI het volgende:

[..]

Dan heb jij een raar idee van aandachtsorgels. Aandachtsorgels zijn imho mensen die er niet tegen kunnen als er iemand anders in de picture staat.

Ik zou zulke types gewoon omschrijven als 'gefrustreerde tang' en er ook gelijk 'sterf' bij zeggen. Vond mijn collega niet leuk.
Maar een karaktertrekje van de aandachtsorgels die ik ken is toch wel dat het niet de vrolijkste meiden zijn en de meesten voldeden prima aan het geschetste beeld.
pi_64669170
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

De keuze is nu.. slapen of fokken
Moeilijke keuze
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:57:27 #103
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64669178
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:52 schreef Murmeli het volgende:
ok ik neem wel chips... veel gezonder
ik had AH spicey somethings.. best lekker!..

-----------

Oh en klaar met film kijken, Revolver is een rare film.. Best goed op een bepaalde manier, maar ik denk dat ik hem nog een keertje moet kijken maar dan met engelse of nederlandse ondertitels. Kon hier en daar die dialogen niet echt meer volgen.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:57:42 #104
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669192
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Dat ken ik... ik kijk ook altijd boos, maar dat wil niet zeggen dat ik het ben. Ik ben gezegend met te grote oogleden, iets wat in de familie voorkomt en eigenlijk bij allemaal een keer aan geopereerd is omdat het te erg werd en het gezichtsvermogen beinvloed. Tel daarbij op dat ik 1.95 ben, niet echt een sprinkhaan en een kalige kop heb. Nodeloos te zeggen dat mensen die mij niet kennen onterecht denken dat ik een of andere doorgesnoven agressieve vechtersbaas ben. En dat terwijl ik al in geen 20 jaar een klap heb uitgedeeld

Soms werkt het ook in je voordeel, in het cafe bijvoorbeeld, als er weer eens van die gastjes zijn die op zoek zijn naar ruzie zet ik gewoon een nog iets indringendere blik op en blijf ik ze gewoon zo direct aanstaren. En net als bij honden werkt dat prima, en druipen ze vanzelf af
Dat vind ik trouwens een afknapper
Maar wel lastig als je gewoon een andere uitstraling hebt dan je eig bedoelt.. ofzoiets
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 4 januari 2009 @ 22:57:55 #105
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669200
ik knap af op mannen die heel erg veel meer huilen dan ik (ik huil niet zo vaak)
en op mannen die stinken, en die niet voor zichzelf kunnen zorgen (bijv NOOIT koken voor zichzelf en een huis als een zwijnenstal hebben)

(al kookt ie maar 1 of 2 keer in de week en de wc hoeft echt niet elke paar dagen gedaan te worden)

ja en mannen van wie ik niets mag natuurlijk en die veel zeuren.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 4 januari 2009 @ 22:58:24 #106
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669217
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moeilijke keuze
Absoluut
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64669233
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Je gaat toch niet beweren dat jij toch die categorie behoort hè?

Mijn beeld van jou, wat doe je
pi_64669261
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
ik knap af op mannen die heel erg veel meer huilen dan ik (ik huil niet zo vaak)
en op mannen die stinken, en die niet voor zichzelf kunnen zorgen (bijv NOOIT koken voor zichzelf en een huis als een zwijnenstal hebben)

(al kookt ie maar 1 of 2 keer in de week en de wc hoeft echt niet elke paar dagen gedaan te worden)

Huilen? Als in een huillie die bij de pakken neerzet als dingen tegenzitten of hij z'n zin niet krijgt of gewoon een jankbui a la Titanic krijgt?
pi_64669264
quote:

Dat is toch normaal zuke dingen. Bij een vrouw zou ik daar ook op afknapen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64669283
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens wil je liever de man domineren toch
Nee, ik streef totale gelijkwaardigheid na. In mijn ideale wereld ga ik samenwonen of trouwen met een man die net als ik 3 dagen per week werkt, die net zoveel doet in het huishouden als ik en die ook niet bang is om zijn emoties te tonen richting eventuele kinderen. Verder is dat dan iemand die qua karakter toch redelijk op mij lijkt, die een ander heel vrij kan laten binnen bepaalde grenzen die je samen bepaalt (of eventueel verlegt). En dat is ook iemand met wie ik gruwelijk kan lachen en met wie de seks lekker is.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:00:20 #111
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669296
quote:

Een soort van zelfstandigheid is toch wel prettig en dat ze dus voor zichzelf kunnen/willen zorgen.
toen met die jongen van 21 en eerste jaars HBO, was het toch zoiets van.. hmm je bent toch wat jong voor me
  zondag 4 januari 2009 @ 23:00:41 #112
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64669311
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat vind ik trouwens een afknapper
Maar wel lastig als je gewoon een andere uitstraling hebt dan je eig bedoelt.. ofzoiets
dat bedoel ik!.. ben helemaal geen doorgesnoven agressieve vechtersbaas. Maar dat is helaas wel de eerste indruk die mensen van me hebben als ik een cafe in loop. En ja dat heb ik gewoon gevraagd, gewoon erop aflopen en vragen of ze ook een biertje willen en tegelijkertijd vragen waarom ze me zo aankeken. Komen gespreken meestal vanzelf wel los
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64669361
Ik snap dat ook niet. Niet kunnen koken, misschien omdat ik het heel leuk vind om te doen, maar dat constante uit eten gaan kost alleen maar geld. En de kou in.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:01:53 #114
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64669364
quote:

ja dat wel mannen die 35 zijn en nog thuis wonen, nooit een serieuze relatie hebben gehad etc
dat schrikt me toch wel enorm af

of als ze echt een enorme bende thuis hebben, komop een beetje man alleen kan op zn minst zijn huis in een redelijke staat hebben!
  zondag 4 januari 2009 @ 23:02:19 #115
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_64669384
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch normaal zuke dingen. Bij een vrouw zou ik daar ook op afknapen.
Dat dus.

Vrouwen die nooit zin hebben om er op uit te gaan knap ik trouwens gigantisch op af. Van die verveelde soapkijkende huisvrouwen in spé
  zondag 4 januari 2009 @ 23:02:25 #116
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64669393
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

dat bedoel ik!.. ben helemaal geen doorgesnoven agressieve vechtersbaas. Maar dat is helaas wel de eerste indruk die mensen van me hebben als ik een cafe in loop. En ja dat heb ik gewoon gevraagd, gewoon erop aflopen en vragen of ze ook een biertje willen en tegelijkertijd vragen waarom ze me zo aankeken. Komen gespreken meestal vanzelf wel los
Ik doel dan ook voornameiljk op mensen die het wel zijn. Ik heb liever een kerel die bij een mogelijk gevecht wegloopt dan lekker stoer mee gaat doen zeg maar.

Wel handig dat je het weet van jezelf
pi_64669396
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:00 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee, ik streef totale gelijkwaardigheid na. In mijn ideale wereld ga ik samenwonen of trouwen met een man die net als ik 3 dagen per week werkt, die net zoveel doet in het huishouden als ik en die ook niet bang is om zijn emoties te tonen richting eventuele kinderen. Verder is dat dan iemand die qua karakter toch redelijk op mij lijkt, die een ander heel vrij kan laten binnen bepaalde grenzen die je samen bepaalt (of eventueel verlegt). En dat is ook iemand met wie ik gruwelijk kan lachen en met wie de seks lekker is.
Oh dan had ik een verkeerd beeld van jouw. Maar misschien was dat wel de oude MLI.
Wat jij beschrijft dat wil iedereen toch uit eindelijk.
14 SHADES OF GREY
  zondag 4 januari 2009 @ 23:02:30 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669399
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:59 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Huilen? Als in een huillie die bij de pakken neerzet als dingen tegenzitten of hij z'n zin niet krijgt of gewoon een jankbui a la Titanic krijgt?
ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappig
  zondag 4 januari 2009 @ 23:03:55 #119
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64669465
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:53 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat noemen wij aandachtsorgels
Nou, ik weet niet of dat het is hoor. Maar het kan best.
Ik zie wel eens van die stelletjes waarbij de dame in kwestie zo'n geval is dat overal nogal paniekerig op reageert.

"Nee joh, pak die stoel nou niet, dadelijk stoot je iets om"
"Hey, pas op dat je niet valt"

En dat dan heel paniekerig zeggen.
Waar gaat het over?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 4 januari 2009 @ 23:04:34 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64669493
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Moeilijke keuze
even fokken en chips eten en dan slapen
morgen om 7 uur op... kan ik op tijd naar eindhoven vertrekken...
  zondag 4 januari 2009 @ 23:04:36 #121
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64669495
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dan had ik een verkeerd beeld van jouw. Maar misschien was dat wel de oude MLI.
Wat jij beschrijft dat wil iedereen toch uit eindelijk.
Qua karakter hoef ik toch echt niet iemand die op mij lijkt hoor dan kan ik net zo goed alleen blijven, liever iemand die me aanvult.
pi_64669501
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik denk het eerste. gewoon als je dan het een klein beetje niet met elkaar eens bent (niet eens ruzie) en iemand word een beetje met zichzelf geconfronteerd, dat ie dan meteen gaat huilen. heel irritant. eigenlijk bijna grappig
Da's niet grappig, da's gewpoon triest.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:05:04 #123
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64669520
quote:

Koken.. check... minstens 5 keer per week met dagverse producten. Meestal wel voorgesneden want ik ben wel gemakkelijk aangelegd

Ik knap af op vrouwen die de hele dag vooral druk bezig zijn met mooi proberen te zijn en net een tikje te zelfbewust van hun eigen looks zijn. Verzorgt is prima, maar het moet niet haar dag taak.

En op vrouwen die stil zijn, ik kan totaal niet overweg met introverte mensen die niets zeggen. Heb liever dat we knallende discussie's hebben, dan dat ze me stil op de bank aan kijkt met een blik van "Je weet wel wat er is, en als je het niet weet dan ga ik je het zeker niet zeggen"
pi_64669539
quote:

[..]

Als vrouwen dat doen is het net zo irritant.
14 SHADES OF GREY
pi_64669594
quote:

[..]

Mwah, als ik in een relatie beland verwacht ik op voorhand al dat er dingen zullen zijn waar ik en m'n lady het niet over eens zullen zijn. Maar dat mag, je hebt immers naast het leven samen ook nog een eigen leventje wat heus niet altijd overeenkomt met elkaar.

Ik zou ook niet snel een 'ja-knikker' willen, zo één die je in alles gelijk geeft, geen eigen mening ventileert, bang om mij te verliezen als ze het een keer niet met mij eens zou zijn. Wil wel dat ze zichzelf kan blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')