Wat jou betreft ben ik over 2,5 jaar afgeschreven. Dan ben ik 35 en als het zo blijft als nu heb ik nog nooit een relatie gehad.quote:
Inderdaad, je moet toch wat verschillend zijn anders wordt het saai.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja is toch zo, waarom iemand die toch al hetzelfde is en van dezelfde dingen houd. En iemand die af en toe een beetje tegengas aan me durft te geven.
woon je dan ook nog thuis bij moeders en kan je niet voor jezelf zorgen (op dat koken na dan!?)quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat jou betreft ben ik over 2,5 jaar afgeschreven. Dan ben ik 35 en als het zo blijft als nu heb ik nog nooit een relatie gehad.
Uiteraardquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
woon je dan ook nog thuis bij moeders en kan je niet voor jezelf zorgen (op dat koken na dan!?)
Nou ja kijk, ik kan me voorstellen dat je partner gewoon geen goede baan kan vinden. De vraag is of dat dan een afknapper is. Voor mij niet. Maar als ze gewoon geen motivatie heeft om iets te bereiken of vast te houden, dan vind ik dat een kwalijke zaak.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tja, leuke baan... Ik heb nog wel veel plezier in de mijne maar om nou te zeggen dat ik veel geld binnenhaal of er een sociale status mee heb waar je U tegen zegt...
Dat je toch ergens goed in moet zijn lijkt me niet meer dan logisch, anders ben je wel een erg saaie partner.
Wat is er ranzig aan bruine bonen die in een bak water staan te wellen? Het is niet dat het stinkt of er smerig uit ziet. Het is gewoon een bak water met bonen erin??? Ziet er een stuk minder ranzig uit dan bonen in een blik hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat vind ik wel een beetje ranzig kwaak.
Daar moet je dan wel de ruimte voor hebbenquote:
quote:Ik kan die shit zelf. Hij mag andere talenten hebben wat mij betreft. Creatieveling bijvoorbeeld. Of een techneut, kan ik nog redelijk in mee zolang er in toepassingen gepraat wordt i.p.v. technische details. Zolang hij met zijn 3 dagen per week maar ongeveer net zoveel geld binnenhaalt als ik, vind ik het best.
Als ik op mezelf ga zou ik het ook niet doenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
En groententuinen zijn niet echt mijn ding.
met een goede wokbrander in het midden erin graag!quote:
Gelukkig er is nog hoop voor mij.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat jou betreft ben ik over 2,5 jaar afgeschreven. Dan ben ik 35 en als het zo blijft als nu heb ik nog nooit een relatie gehad.
Die van mij ook niet, ik wil ook eigenlijk helemaal geen huis met een tuin omdat ik die dan ook bij moet houden. Grond is leuk om over te lopen, maar ik ga er niet vrijwillig in lopen spitten op mijn vrije dagquote:Op zondag 4 januari 2009 23:22 schreef dawg het volgende:
En groententuinen zijn niet echt mijn ding.
Ja, tofquote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
met een goede wokbrander in het midden erin graag!
Oh sorry ik heb je niet goed begrepen, ik dacht dat je soms vanuit je ouders een bak klaargemaakte bonenschotel ofzo meenam en die dan thuis een paar dagen op het aanrecht liet staan en het dan ging opetenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat is er ranzig aan bruine bonen die in een bak water staan te wellen? Het is niet dat het stinkt of er smerig uit ziet. Het is gewoon een bak water met bonen erin??? Ziet er een stuk minder ranzig uit dan bonen in een blik hoor
Liever een appartement met balkon inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ik wil ook eigenlijk helemaal geen huis met een tuin omdat ik die dan ook bij moet houden. Grond is leuk om over te lopen, maar ik ga er niet vrijwillig in lopen spitten op mijn vrije dag
Dan kun je je bonenschotel aaien want dan heeft 'ie een zacht vachtjequote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb je niet goed begrepen, ik dacht dat je soms vanuit je ouders een bak klaargemaakte bonenschotel ofzo meenam en die dan thuis een paar dagen op het aanrecht liet staan en het dan ging opeten
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh sorry ik heb je niet goed begrepen, ik dacht dat je soms vanuit je ouders een bak klaargemaakte bonenschotel ofzo meenam en die dan thuis een paar dagen op het aanrecht liet staan en het dan ging opeten
Nee natuurlijk niet... dat ziet er inderdaad uit alsof er een blik hondevoer drie dagen op de aanrecht staat!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, dat is ranzigquote:Op zondag 4 januari 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh een tuin lijkt me gaaf. maar dan wel een makkelijke, ik ga ook niet elk weekend in mn tuin werken. maar een waar je kan barbecuen en dat je altijd wel ergens een plekje kan vinden om ofwel in de zon te zitten, ofwel in de schaduw te zitten. heerlijk....quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, ik wil ook eigenlijk helemaal geen huis met een tuin omdat ik die dan ook bij moet houden. Grond is leuk om over te lopen, maar ik ga er niet vrijwillig in lopen spitten op mijn vrije dag
precies... en als je beetje geluk hebt is het een huisvriendelijke levensvorm en komt ie naar je toegelopen als je het roeptquote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kun je je bonenschotel aaien want dan heeft 'ie een zacht vachtje
Ik mis eigenlijk wel een tuin. Die woonkubus waar ik nu in zit is leuk en ik heb er weinig onderhoud aan maar in de zomer is het toch wel zo relaxed om in het gras van de zon te genieten.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |