knuffelbonenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kun je je bonenschotel aaien want dan heeft 'ie een zacht vachtje
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kun je je bonenschotel aaien want dan heeft 'ie een zacht vachtje
Dat laatste is wel mijn plan inderdaad!quote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh een tuin lijkt me gaaf. maar dan wel een makkelijke, ik ga ook niet elk weekend in mn tuin werken. maar een waar je kan barbecuen en dat je altijd wel ergens een plekje kan vinden om ofwel in de zon te zitten, ofwel in de schaduw te zitten. heerlijk....Daar is een balkon toch net te klein voor.
Een groot dakterras mag ookgrote parasol erop (mocht in NL ooit de zon nog gaan schijnen) en dan kan je er ook wel met 10 man barbecuen
Oh maar wij gingen ook emigreren naar een warm land toch kwaak?
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knuffelbonenik hou wel van knuffelen
nee hoor maar ik ben geen keukenprinsesquote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef RealZeus het volgende:
Volgens mij heb ik Duimelot weggejaagd met mijn opmerking.
daarom ging ik afgelopen zomer ook s'middags lekker in het park zitten in Belgrado.. zwaar relaxed in het zonnetje, lekkere pivo erbij en gewoon genieten van het mooie weer en heerlijk mensen kijkenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk wel een tuin. Die woonkubus waar ik nu in zit is leuk en ik heb er weinig onderhoud aan maar in de zomer is het toch wel zo relaxed om in het gras van de zon te genieten.
Daar komen we wel uitquote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat laatste is wel mijn plan inderdaad!
En een dakterras lijkt me ook een goed plan hoor, en dat mag dan ook best in dat warm land zijn
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor maar ik ben geen keukenprinses
ik kook omdat het moet (voor de kids enzo) maar zie er verder de lol niet zo van in
zou dan best graag een vent willen die dol is op koken
ik doe de rest wel als hij dan voor t eten zorgt
Is toch ook geen verkeerde deal? Sprak paar weken geleden iemand die had precies hetzelfde voor elkaar. Haar man is dol op koken, dus die kookt en zij doet de rest van het huis. Prima verdeeld lijkt mequote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kook omdat het moet (voor de kids enzo) maar zie er verder de lol niet zo van in
Samenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm biertje, lekker daar heb ik best zin inquote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daarom ging ik afgelopen zomer ook s'middags lekker in het park zitten in Belgrado.. zwaar relaxed in het zonnetje, lekkere pivo erbij en gewoon genieten van het mooie weer en heerlijk mensen kijken
helaas pindakaasquote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan gaat het niet werken tussen ons.
Ik als niet kokende, thuiswonende verstokte vrijgezel en jij als rokende niet kokende moeder.
It wasn't ment to be
Stel dat het zo was: zegt dat iets?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helaas pindakaas
woon je nog thuis dan?
Ik ook hoor, maar ik bedenk het terwijl ik onderweg benquote:Op zondag 4 januari 2009 23:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daar komen we wel uitIk moet nog wel even bedenken wat ik wil gaan doen in dat warme land. Ben er nog niet uit waar nou mijn passie ligt qua werk ofzo... ook daar wordt aan gewerkt
![]()
ik ben een soort werk in uitvoering project
Maar toch niet met bonen hoop ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
knuffelbonenik hou wel van knuffelen
Wees blij Tquote:Op zondag 4 januari 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ik was eigenlijk net iets te jong voor Jambers.
Dan heb je nu mooi een herkansingquote:Op zondag 4 januari 2009 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ik was eigenlijk net iets te jong voor Jambers.
als het zo is is dat misschien wel een stap in de goede richtingquote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Stel dat het zo was: zegt dat iets?
Hehe, doet me denken aan een tv programma waarin zo'n gast bruine bonen over zichtzelf uitsmeerde en op straat gratis knuffels ging uitdelen.quote:
Jambers??quote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehe, doet me denken aan een tv programma waarin zo'n gast bruine bonen over zichtzelf uitsmeerde en op straat gratis knuffels ging uitdelen.
Welk programma was dat ook alweer?
Ik zie een mooie opener op een relatie sitequote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen keukenprinses zoekt man die wil koken
Juistquote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
geen keukenprinses zoekt man die wil koken
Goed deal.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik wilde in je profiel zien hoe oud jij was en toen zag ik dat je Bedrijfskundige Informatica studeert, cool. Waar?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb je nu mooi een herkansing
ja jij zei samenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist![]()
En hoe valt dat samen daar dan in?
nee ik moet wel een beetje een plan hebben. of eerst hier een hoop geld sparen zodat ik een tijdje kan prutsen daar.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik bedenk het terwijl ik onderweg benIs makkelijker en dan moet je wel. Iets met een stok achter een deur enzo
Sex voor de Buchquote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hehe, doet me denken aan een tv programma waarin zo'n gast bruine bonen over zichtzelf uitsmeerde en op straat gratis knuffels ging uitdelen.
Jambersquote:
Trustequote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bedje opzoeken
morgen werken :S
Ik doe dat gewoon in Enschedequote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde in je profiel zien hoe oud jij was en toen zag ik dat je Bedrijfskundige Informatica studeert, cool. Waar?
Dat programma van Wendy voor 1000 gulden?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
tsktsk vooraf afknappen is zonde weet je nogquote:Op zondag 4 januari 2009 23:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed deal.![]()
Oh wacht ik heb weer niks met kinderen en roken daar houd ik ook niet van.
Sorry gaat het niet worden.
Hbo?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Trustewerkze morgen
[..]
Ik doe dat gewoon in Enschede
Over de rooiequote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat programma van Wendy voor 1000 gulden?
Jah idd.. gewoon aan het Saxion hier.quote:
Toch snap ik nooit waarom het afschrikt. Stel dat iemand vreselijk goed met zijn/haar ouders kan opschieten, gewoon zijn eigen gang gaat verder, zich prima redt met het huishouden en het puur doet omdat hij/zij toch zelden thuis is en als diegene thuis is, hij/zij ook wel wat aanspraak wil. Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het zo is is dat misschien wel een stap in de goede richting
op jezelf gaan wonen....
niet verkeerd bedoeld, maar met mij schrikt het wel meer vrouwen af als iemand boven de 30 nog thuis woont (en nooit op zichzelf heeft gewoont)
en niet alleen om de dames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |