quote:
Het was gewoon een grap (matig blijkbaar, kan niet alles wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou nou nou piet, waar was dat nou voor nodig?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was gewoon een grap (matig blijkbaar, kan niet alles weten), niet eens een aanval, ik heb je vriendin toch nooit gezien
. Stelletje opheffers
.
Aaaah dat heb 'vroeger' ook gedaanquote:Op zondag 4 januari 2009 17:01 schreef Dupje het volgende:
En ik ben verslaafd: http://www.rebubbled.com/
Als je nu weer gaat drinken, zie je wel meteen twee van die dames!quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Nou als niemand een tieten fipo plaatst doe ik het wel
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog, het is op een woensdagquote:Op zondag 4 januari 2009 17:17 schreef Dupje het volgende:
Ik heb kaartje voor Coldplay in Goffertpark gekocht!
Nice, maar wel erg geairbrushed.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:13 schreef HostiMeister het volgende:
Nou als niemand een tieten fipo plaatst doe ik het wel
[ afbeelding ]
Ja klopt, 9 septemberquote:Op zondag 4 januari 2009 17:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, het is op een woensdag.
Hosti heeft zich zo erg naar de tyfus gedronken dat ie nalaat z'n verhalen te postenquote:
Hij is ze gewoon vergeten. Da's iets anders.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hosti heeft zich zo erg naar de tyfus gedronken dat ie nalaat z'n verhalen te posten.
De vrijdag / zaterdag wel, deze is extra geloof ik.quote:
Nee, de 10e wel...quote:Op zondag 4 januari 2009 17:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
is het nog niet uitverkocht dan?
Bluh hoofdpijn
zwak hoor iemand belachelijk maken die zich niet kan verdedigenquote:Op zondag 4 januari 2009 17:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was gewoon een grap (matig blijkbaar, kan niet alles weten), niet eens een aanval, ik heb je vriendin toch nooit gezien
. Stelletje opheffers
.
helaasquote:
Beetje jammer he, moblo belachelijk maken als ze net weg is.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:30 schreef swarmahoer het volgende:
zwak hoor iemand belachelijk maken die zich niet kan verdedigenik schop je in je ballen als je op de meet durft te komen
/moblo
Moblo ging ook over de steiger heen toen haar vriend werd genoemd hoorquote:
quote:
Pff post aanpassertquote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Sander het volgende:
[..]
Moblo ging ook over de steiger heen toen haar vriend werd genoemd hoor. Daar houdt de overeenkomst ook wel op, maar hij is er wel
Nah, gewoon nul komma nul zin om het te herbeleven in de vorm van een forum postquote:Op zondag 4 januari 2009 17:27 schreef Nielez het volgende:
[..]
Hij is ze gewoon vergeten. Da's iets anders.
moblo:quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje jammer he, moblo belachelijk maken als ze net weg is.
Nou, ik doe m'n gymschoenen alvast aan.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:32 schreef Sander het volgende:
Moblo ging ook over de steiger heen toen haar vriend werd genoemd hoor. Daar houdt de overeenkomst ook wel op, maar hij is er wel
Dat is het erge, dit is vers leed, van gisteren.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gaat dit nog steeds om oud op nieuw of is het alweer een new story?
Dude wat doe jij allemaal.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is het erge, dit is vers leed, van gisteren.
Lettervermicelliquote:Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Misschien als-ie lettersoep bestelt.
Nou, kort samengevat, was bij me oude homies, fles southern comfort achter de kiezen, ambulance, kom nooit meer in Venlo iig en drink niet meer. Voila.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Dude wat doe jij allemaal.
En zit ons niet zo lekker te maken!
Ben je afgevoerdquote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, kort samengevat, was bij me oude homies, fles southern comfort achter de kiezen, ambulance, kom nooit meer in Venlo iig en drink niet meer. Voila.
Oei! Maar heb jij je eigen risico er al doorheen gejaagd, of een van je vrienden?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, kort samengevat, was bij me oude homies, fles southern comfort achter de kiezen, ambulance, kom nooit meer in Venlo iig en drink niet meer. Voila.
WTF.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor Mikkie-taalquote:Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
hosti! je kunt niet eens een fles SC hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
hosti! je kunt niet eens een fles SC hebben?
quote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor Mikkie-taal?
Whehehequote:Op zondag 4 januari 2009 17:39 schreef HostiMeister het volgende:
Niet afgevoerd, was op me bek gegaan , maat dacht dat ik out was dus ambulance gebeld, en die hebben nog ff gekeken of ik geen hersenschudding had ofzo.
Geen kater verrassend genoeg, maar wel overal pijn, hand, knie, arm en hoofd openliggen. En natuurlijk een gezonde dosis zelfwalgingquote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef Sander het volgende:
Nou uiteindelijk valt het dus wel mee Hosti. Tenzij je een megabakkes van een kater had, dan kan ik het me voorstellen
*schop*quote:Op zondag 4 januari 2009 17:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet nog steeds mijn spullen bij elkaar gaan rapen
Whehe. Update me maar een keer als je over je schaamte heen bentquote:Op zondag 4 januari 2009 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen kater verrassend genoeg, maar wel overal pijn, hand, knie, arm en hoofd openliggen. En natuurlijk een gezonde dosis zelfwalgingVerder vertel ik natuurlijk ook niet het hele verhaal
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2009 17:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Sorry. Subtiliteit was nodig. Maargoed, CP gaat hier ook niet over de zeik geloof ik
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stommiteiten zitten in de familie dusquote:Op zondag 4 januari 2009 18:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh mijn zusje heeft al s15 jarige zich ook eens op straat laten flikkeren na dat ze teveel gedronken hadNu is ze net Harry Potter, maar dan het lijkt meer gewoon op een snee dan een bliksemschicht
Ze moest een nacht nuchter worden in het ziekenhuis, plus kop vol hechtingen
Straks valt ze nog voor jequote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
Hee, CP die zusje van jou klinkt gezellig, misschien moet ik eens een keer samen met haar gaan drinken
Je moest eens weten...quote:Op zondag 4 januari 2009 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stommiteiten zitten in de familie dus
neem je je banaan mee?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
Hee, CP die zusje van jou klinkt gezellig, misschien moet ik eens een keer samen met haar gaan drinken
Dat effect heb ik op minderjarige meisjesquote:
Jij hebt oud en nieuw met een Marokkaan gevierd hoor ik alquote:Op zondag 4 januari 2009 18:04 schreef HostiMeister het volgende:
Heb je een schroevendraaier?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het niveau is weer bedroevend hoog hier
Ja.......enquote:Op zondag 4 januari 2009 18:15 schreef Sander het volgende:
Leuke discussie achter de schermen. De crew wordt wakker en bemerkt dat de nickchanges definitief zijn.
okquote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zusje is al bezet... Door een glazenwasser van 20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |