abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64629101
Hello, ik zit met een probleem. Er komt een heel verhaal aan, neem alsjeblieft de moeite om het te lezen.

Ik las laatst ergens dat vanaf je tweee levensjaar de eikel bij iedere douchebeurt goed schoongemaakt dient te worden, waarbij de voorhuid compleet naar achter wordt getrokken.
Ik wist tot kort geleden niet dat dit raadzaam was om infecties te voorkomen, niemand heeft mij dit ooit verteld of uitgelegd (misschien weten mijn ouders het zelf niet?)
Als gevolg hiervan is mijn eikel in 17 jaar nooit goed schoongemaakt muv de top.

Bovendien is het me onlangs pas gelukt de eikel bloot te leggen, simpelweg omdat de voorhuid eerst te strak zat. Toen ik de eikel voor het eerst blootlegde rook het allemaal nogal onaangenaam en dat zorgde ervoor dat ik wat ging zwerven op het internet. Zo kwam ik erachter dat schoonmaken raadzaam is.

Er zit aan de rand van de eikel een soort wit smeerseltje, het ziet er niet helemaal tof uit, en ik vermoed dat dit het 'smegma' is? Ik wilde het onder het douchen verwijderen, maar mijn eikel is extreem gevoelig omdat hij nog nooit heeft blootgelegen. Dit had als gevolg dat ik de pogingen tot reiniging staakte; iedere aanraking was werkelijk een marteling. Ik heb daarna maar gewoon gespoeld met een zachte waterstraal.

Beste mensen, ik vermoed dat ik naar de huisarts moet, ook omdat mijn toompje nogal kort is en dit pijn doet bij het terugtrekken van de voorhuid bij een erectie. Het lijkt me echter niet zo fijn om mn ongewassen eikel in het gezicht van de huisarts te duwen (figuurlijk bedoeld uiteraard).

Heeft iemand tips hoe ik mijn eikel kan schoonmaken terwijl het wat minder pijn doet? Of word ik geacht het gewoon maar eraf te wrijven?

Alvast bedankt
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:49:55 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_64629464
Wat ik me afvraag, heb je je dan wel kunnen aftrekken?

En trouwens, gewoon iedere dag die voorhuid naar achteren zodat het na verloop van tijd een keer soepeler gaat, of zoek een vriendin en neuk je eikel gevoelloos tot er een laagje eelt op groeit.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:57:19 #3
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_64629705
Thee helpt en dat is geen garpje.
Thee bevat looizuur en dat looit de huid enigszins waardoor deze minder gevoelig wordt, er komt als het ware wat eelt op.
Dus kijk je ma lief aan en vraag om een kopje pickwick en trek je terug met kopje in de douche....
Het idee is dat je de boel bevochtigt met de thee en zo opbergt en dat iedere dag herhaalt.

Ohja , met een kaaskop naar de dokter gaan is niet echt een goed idee, enige reiniging is toch wel aan te raden tenzij je er geen probleem mee hebt dat de dokter direct het nationale meldpunt terrorisme belt vanwege een mogelijke aanslag

ff op je tanden bijten zou ik zeggen...
pi_64630633
Op Internet genoeg over te vinden toch?
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid.html
http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_voorhuid_oprekken.html

Toch wel gek dat je ouders dat niet geleerd hebben en dat je daar nu op je 17e zelf achter moet komen. Hoe dan ook, niet schamen om er mee naar een huisarts te gaan als het een probleem blijft.
pi_64631907
Nauwe Voorhuid.. , een ervaringsdeskundige.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_64631987
Even door de zure appel heen bijten, als het niet met water wil zul je toch met je hand moeten schrobben.

Maar dat dat vanaf je 2e jaar moet heb ik nog nooit gehoord, ik kan me het niet herinneren iig
  zondag 4 januari 2009 @ 14:02:34 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_64644240
Heb je in 17 jaar nooit een erectie gehad ofzo?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64657724
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef BingleJells het volgende:
Hello, ik zit met een probleem. Er komt een heel verhaal aan, neem alsjeblieft de moeite om het te lezen.

Ik las laatst ergens dat vanaf je tweee levensjaar de eikel bij iedere douchebeurt goed schoongemaakt dient te worden, waarbij de voorhuid compleet naar achter wordt getrokken.
Ik wist tot kort geleden niet dat dit raadzaam was om infecties te voorkomen, niemand heeft mij dit ooit verteld of uitgelegd (misschien weten mijn ouders het zelf niet?)
Als gevolg hiervan is mijn eikel in 17 jaar nooit goed schoongemaakt muv de top.

Bovendien is het me onlangs pas gelukt de eikel bloot te leggen, simpelweg omdat de voorhuid eerst te strak zat. Toen ik de eikel voor het eerst blootlegde rook het allemaal nogal onaangenaam en dat zorgde ervoor dat ik wat ging zwerven op het internet. Zo kwam ik erachter dat schoonmaken raadzaam is.

Er zit aan de rand van de eikel een soort wit smeerseltje, het ziet er niet helemaal tof uit, en ik vermoed dat dit het 'smegma' is? Ik wilde het onder het douchen verwijderen, maar mijn eikel is extreem gevoelig omdat hij nog nooit heeft blootgelegen. Dit had als gevolg dat ik de pogingen tot reiniging staakte; iedere aanraking was werkelijk een marteling. Ik heb daarna maar gewoon gespoeld met een zachte waterstraal.

Beste mensen, ik vermoed dat ik naar de huisarts moet, ook omdat mijn toompje nogal kort is en dit pijn doet bij het terugtrekken van de voorhuid bij een erectie. Het lijkt me echter niet zo fijn om mn ongewassen eikel in het gezicht van de huisarts te duwen (figuurlijk bedoeld uiteraard).

Heeft iemand tips hoe ik mijn eikel kan schoonmaken terwijl het wat minder pijn doet? Of word ik geacht het gewoon maar eraf te wrijven?

Alvast bedankt
Ik wist dit ook niet. Ik ben net 16 geworden en schuif sinds een week mijn voorhuid over mijn eikel (hier geen problemen mee). Ik wou de viezigheid er afhalen maar het voelde niet echt fijn, beetje de pijn-kant op. Niet dat het extreem pijn deed ofzo. Maar als ik elke dag een keertje mijn voorhuid naar achteren haal, hoe lang duurt het dan om mijn eikel minder gevoelig te krijgen?
Toch wel een opluchting om dit te zeggen
BlaDieBla
pi_64658453
Jullie zijn 17 - en 16 - en zijn nog nooit klaargekomen ofzo? Je hebt nooit het idee gehad van 'goh, ik moet het daar misschien ook maar eens wassen'. Ik kan me dat echt niet voorstellen weet je dat.
pi_64663554
Zoals ik gezegd meen te hebben zat mijn voorhuid nogal strak. Het was dus niet mogelijk om de eikel te wassen, en ik wist niet beter, ik dacht misschien hoort het wel zo. Recent pas onderzoek gedaan, god zegene het internet.
Masturberen ging gewoon, met bedekte eikel.
  zondag 4 januari 2009 @ 23:48:38 #11
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_64671376
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef BingleJells het volgende:
Zoals ik gezegd meen te hebben zat mijn voorhuid nogal strak. Het was dus niet mogelijk om de eikel te wassen, en ik wist niet beter, ik dacht misschien hoort het wel zo. Recent pas onderzoek gedaan, god zegene het internet.
Masturberen ging gewoon, met bedekte eikel.
Wat een dombo ben je dan.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
  maandag 5 januari 2009 @ 00:35:05 #12
232952 moonuutgrunn
leven is het meervoud van lef
pi_64672813
wel es met een beetje (sla/baby/massage)olie op een watje geprobeerd om de boel wat los te weken? als je dan weer onder de douche probeert de smegma weg te wassen, zal het makkelijker los laten volgens mij...

Maar ja, dat is iets wat mijn 'gezond verstand' me ingeeft. Ben een vrouw en heb die problemen dus niet
  maandag 5 januari 2009 @ 02:14:20 #13
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_64674194
Ik raad de theemethode aan, lijkt me makkelijk.

En misschien helpt het ook als je een nat wattenstaafje zachtjes over het randje hanteert? Voor mij als vrouw is het in ieder geval veel minder pijnlijk om mascara onder mijn ogen weg te halen met een wattenstaafje dan grofweg te gaan rossen met andere dingen. Het randje van de eikel is m.i. een soortgelijk verhaal.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_64681359
waat? als 16/17 jarige voor het eerst je voorhuid naar achteren halen ? wtf echt...hoe oud waren jullie toen jullie begonnen met masturberen echt? de gemiddelde 16/17 jarige masturbeert meestal al zo'n 4/5 jaar (verscheelt per geval, ik zelf was er wat vroeger bij )

mijn tip is oprekken inderdaad en het gewoon goed blijven reinigen met een klein beetje water, dus geen volle straal erop...anders inderdaad een wattenstaafje oid.
you might aswell do the white line
pi_64688306
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef king_of_the_night het volgende:

[..]

Wat een dombo ben je dan.
Kinderachtige reactie.
Ben jij naar je moeder gerend toen je je eerste snorhaar zag?
Waarschijnlijk niet, omdat je een snor kende van volwassen mannen. Op mijn school douchen we niet met zn allen na gym omdat we daarna toch naar huis gaan, ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Ik wist dus niet beter dan dat mijn lul normaal was, vandaar geen reden tot onderzoek.
pi_64689012
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef BingleJells het volgende:

[..]

Kinderachtige reactie.
Waarschijnlijk niet, omdat je een snor kende van volwassen mannen. Op mijn school douchen we niet met zn allen na gym omdat we daarna toch naar huis gaan, ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Ik wist dus niet beter dan dat mijn lul normaal was, vandaar geen reden tot onderzoek.
nog nooit op school gedoucht of wat dan ook.....en ook geen mammie gehad die het uitlegde, maar ik verwacht dat de meeste mensen wel nieuwsgierig zijn naar hun lichaam, zeker het lichaamsdeel wat je zoveel pret kan bezorgen..

zoals je zelf al hebt uitgevonden kan internet idd helpen...use it wisely..
you might aswell do the white line
  maandag 5 januari 2009 @ 15:51:55 #17
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_64689149
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef BingleJells het volgende:

[..]

Kinderachtige reactie.
Je ziet dat je een eikel hebt, een gedeelte is zichtbaar, je voelt ook dat de voorhuid strak om de eikel zit en dus NIET aan de eikel vast zit. Ach, laat maar, het is gewoon een vreemd verhaal.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_64691142
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef king_of_the_night het volgende:

[..]

Je ziet dat je een eikel hebt, een gedeelte is zichtbaar, je voelt ook dat de voorhuid strak om de eikel zit en dus NIET aan de eikel vast zit. Ach, laat maar, het is gewoon een vreemd verhaal.
Idd, zoals ik zei, ik kan het me echt niet voorstellen.
pi_64691150
Ben ik met je eens, ik heb ook een vreemde pik. Volgens mij is mijn toompje te kort, ik ga dat huisartsbezoek niet te lang uitstellen.
pi_64691774
Ik moest het als kind (sinds mijn 7/8e oid) al van de GGD. Zowel ik als m'n broertje hadden om de zoveel tijd een onderzoek waarbij ook je (lichaams!)lengte en al die crap werd gemeten. Geen idee waarvoor precies. Maarja, die wilde dan ook zien hoe het daar beneden ging. En sinds toen moest ik dat dus bij elke douchebeurt naar achteren trekken en schoonmaken. In het begin was ik bang dat mijn eikel eruit zou vallen Ik dacht dat die vast zat achter de voorhuid, lol.

Maar goed. Gewoon elke dag goed oefenen onder de douche.
Bluh ik kreeg bijna kotsneigingen toen je begon over de geur toen je het voor het eerst deed.. Damn, paddestoelen.
pi_64804850
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef BingleJells het volgende:
Ben ik met je eens, ik heb ook een vreemde pik. Volgens mij is mijn toompje te kort, ik ga dat huisartsbezoek niet te lang uitstellen.

Had ook last van een tekort toompje... nooit echt last van gehad totdat hij een keer scheurde tijdens een lekkere harde vrij partij. Ik bloede als een runt.

Eigenwijs als ik ben niet naar de dokter gegaan en 5x per dag de boel ontsmet met jodium.
Moet zeggen dat het wel een hele voorruit gang is
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:02:54 #22
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_64805310
Anders misschien je een keer laten pijpen.. is het ook schoon..

nee zonder gein, als het je niet lukt om het schoon te maken, moet je er mee naar de huisarts.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')