Ik wist dit ook niet. Ik ben net 16 geworden en schuif sinds een week mijn voorhuid over mijn eikel (hier geen problemen mee). Ik wou de viezigheid er afhalen maar het voelde niet echt fijn, beetje de pijn-kant op. Niet dat het extreem pijn deed ofzo. Maar als ik elke dag een keertje mijn voorhuid naar achteren haal, hoe lang duurt het dan om mijn eikel minder gevoelig te krijgen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef BingleJells het volgende:
Hello, ik zit met een probleem. Er komt een heel verhaal aan, neem alsjeblieft de moeite om het te lezen.
Ik las laatst ergens dat vanaf je tweee levensjaar de eikel bij iedere douchebeurt goed schoongemaakt dient te worden, waarbij de voorhuid compleet naar achter wordt getrokken.
Ik wist tot kort geleden niet dat dit raadzaam was om infecties te voorkomen, niemand heeft mij dit ooit verteld of uitgelegd (misschien weten mijn ouders het zelf niet?)
Als gevolg hiervan is mijn eikel in 17 jaar nooit goed schoongemaakt muv de top.
Bovendien is het me onlangs pas gelukt de eikel bloot te leggen, simpelweg omdat de voorhuid eerst te strak zat. Toen ik de eikel voor het eerst blootlegde rook het allemaal nogal onaangenaam en dat zorgde ervoor dat ik wat ging zwerven op het internet. Zo kwam ik erachter dat schoonmaken raadzaam is.
Er zit aan de rand van de eikel een soort wit smeerseltje, het ziet er niet helemaal tof uit, en ik vermoed dat dit het 'smegma' is? Ik wilde het onder het douchen verwijderen, maar mijn eikel is extreem gevoelig omdat hij nog nooit heeft blootgelegen. Dit had als gevolg dat ik de pogingen tot reiniging staakte; iedere aanraking was werkelijk een marteling. Ik heb daarna maar gewoon gespoeld met een zachte waterstraal.![]()
Beste mensen, ik vermoed dat ik naar de huisarts moet, ook omdat mijn toompje nogal kort is en dit pijn doet bij het terugtrekken van de voorhuid bij een erectie. Het lijkt me echter niet zo fijn om mn ongewassen eikel in het gezicht van de huisarts te duwen (figuurlijk bedoeld uiteraard).![]()
Heeft iemand tips hoe ik mijn eikel kan schoonmaken terwijl het wat minder pijn doet? Of word ik geacht het gewoon maar eraf te wrijven?
![]()
Alvast bedankt
Wat een dombo ben je dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:10 schreef BingleJells het volgende:
Zoals ik gezegd meen te hebben zat mijn voorhuid nogal strak. Het was dus niet mogelijk om de eikel te wassen, en ik wist niet beter, ik dacht misschien hoort het wel zo. Recent pas onderzoek gedaan, god zegene het internet.
Masturberen ging gewoon, met bedekte eikel.
Kinderachtige reactie.quote:
nog nooit op school gedoucht of wat dan ook.....en ook geen mammie gehad die het uitlegde, maar ik verwacht dat de meeste mensen wel nieuwsgierig zijn naar hun lichaam, zeker het lichaamsdeel wat je zoveel pret kan bezorgen..quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef BingleJells het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie.
Ben jij naar je moeder gerend toen je je eerste snorhaar zag?
Waarschijnlijk niet, omdat je een snor kende van volwassen mannen. Op mijn school douchen we niet met zn allen na gym omdat we daarna toch naar huis gaan, ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Ik wist dus niet beter dan dat mijn lul normaal was, vandaar geen reden tot onderzoek.
Je ziet dat je een eikel hebt, een gedeelte is zichtbaar, je voelt ook dat de voorhuid strak om de eikel zit en dus NIET aan de eikel vast zit. Ach, laat maar, het is gewoon een vreemd verhaal.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef BingleJells het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie.
Ben jij naar je moeder gerend toen je je eerste snorhaar zag?
Waarschijnlijk niet, omdat je een snor kende van volwassen mannen. Op mijn school douchen we niet met zn allen na gym omdat we daarna toch naar huis gaan, ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal. Ik wist dus niet beter dan dat mijn lul normaal was, vandaar geen reden tot onderzoek.
Idd, zoals ik zei, ik kan het me echt niet voorstellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:51 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Je ziet dat je een eikel hebt, een gedeelte is zichtbaar, je voelt ook dat de voorhuid strak om de eikel zit en dus NIET aan de eikel vast zit. Ach, laat maar, het is gewoon een vreemd verhaal.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef BingleJells het volgende:
Ben ik met je eens, ik heb ook een vreemde pik. Volgens mij is mijn toompje te kort, ik ga dat huisartsbezoek niet te lang uitstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |