Alsjeblieft, Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef Mibos2 het volgende:
Ik heb hem even uitgeprint en ik ga hem inderdaad meenemen donderdag. Heel erg bedankt alvast.
Het zou kunnen dat ik het al een dag vantevoren weet, maar t kan ook best de dag zelf zijn, dat weet ik helaas niet vantevoren. Naja mischien moet ik t idd maar zo zien dat we alle2 kunnen wennen...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Fuente het volgende:
Bla, snap dat dat vervelend is inderdaad! Ik voel me ook altijd schuldig als Sara naar het kdv gaat en ik thuis ben (zoals nu dus zeg maar). Weet je pas op het allerlaatst of je een intake hebt? Het is denk ik voor Dana wel fijn dat ze vast kan wennen, en jij kan zo rustig in het ritme komen van haar 's morgens wegbrengen enzo
pas als ze minstens 30 zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Marie79 het volgende:
Leuk hoor, allemaal meiden in dit topic![]()
Welkom Fee en Annicka!
de meiden zijn ruim in de meerderheid, doen we nog aan uithuwelijken?![]()
Hee dat ga ik ook proberen hahaha... rare kindersquote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke, Dana eet dus wel verse groenten als ze niet gepureerd zijn
Ik had dr een sperzieboon gegeven en toen ze doorhad dat het eetbaar was ging ze er lekker op kluiven
hahaha, nou Dana stopt werkelijk alles in dr mond wat ze te pakken krijgt. En dan vooral heel hard gillen als ze dan iets laat vallen en er niet bijkomtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee dat ga ik ook proberen hahaha... rare kinders
Zowiezo vind ik dat Koen weinig in zijn mond probeert te stoppen, qua speelgoed maar helemaal met eten. Hij vind er mee zwaaien veul leuker
Heb je Kindicol van VSM al geprobeerd bij Koen? Het hielp bij Lucie indertijd erg goed om de ontlasting zachter te maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hihi dat is inderdaad grappig, als ze iets willen maar er niet bij kunnen of het lukt net even niet
Ohja Koen is trouwens weer goedgekeurt bij het CB
Hij is nu 8450 gram en 70.5 cm
Op advies van het CB mochten we evt. lactulose of een klysma gebruiken vanwege het feit dat Koen zulke dikke drollen heeft en vooral moeite heeft bij het eruit werken van die dikke drollen. Maar ik vind lactulose en klysma's wel erg ver gaan hoor. (mijn oppaskindje gebruikte lactulose en die reageerde er heel heftig op en liep gewoon leeg, echt sneu, billetjes stuk enzo) Dus ik laat het gewoon maar voor wat het is.
wij gaan gewoon wandelen (mits het niet glad is) met de draagdoek en extra kleertjes. selene heeft heeft dan aan:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje, gaan jullie wandelen met de kleine baby;s met dit weer? Het is de hele dag onder nul. Aan de ene kant denk ik, waarom niet, het is niet heel vochtig enzo. Maar wel heel koud..
ja idd, ze hebben daar toen geen afewijking geconstateerd. En voorzover ik weet heb je dat of heb je het niet, is volgens mij niet iets wat je kan "krijgen" Maargoed, we zullen het snel weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef mrien het volgende:
Balen Bla
Wel fijn dat je zo snel terecht kan, maar inderdaad vreemd dat het op de eerste echo niet gezien zou zijn dan
Daar is die echo tenslotte toch voor zou je denken..
Ik zei toevallig vanmorgen tegen F. dat ik het nu zelfs te koud vind om een uur met Sasha te gaan wandelen. Dat doe ik vrij regelmatig, maar ikzelf vind het ook echt wel heel, heel koud en Sasha wil niet altijd met zijn handjes binnen de hoes of wantjes aan ofzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef owlet het volgende:
Ik wandel alleen de noodzakelijke stukjes zoals Ronja naar het KDV brengen, een paar boodschappen doen, etc.
Meestal met Avalon in de draagdoek onder mijn jas. Twee mutsjes op en niet te lang.
Op zich zou het niet zo heel veel kwaad moeten kunnen, lijkt me, maar lekker een uur buiten lopen voelt toch niet prettig.
Ik heb nergens last van. Jen heeft geen echo gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja idd, ze hebben daar toen geen afewijking geconstateerd. En voorzover ik weet heb je dat of heb je het niet, is volgens mij niet iets wat je kan "krijgen" Maargoed, we zullen het snel weten.
@Tico, heb je verder geen last van ofzo? Heeft Jen ook een heupecho gehad?
dat dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh, maar je hoort mij niet zeggen dat de echo onzin is hoor. Zeker doen! Maar ik probeer wel te zeggen dat er meer mensen scheef zijn.
och, tis maar een gevoel wat ik soms heb. en dat weerhield me er ook niet van om met selene toch ffies langs de fysio te gaan voor die voorkeurshoudingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Was ook niet nav van jou, maar meer Simmu's opmerking over te snel ingrijpen.
naar ik begrepen heb kan het toch juist op jonge leeftijd goed opgelost worden? het dochtertje van een vriendin van mijn moeder had het, en goed: het was een tijdje erg vervelend met zo'n houdingsgeval, maar het werd wel helemaal verholpenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Sugar het volgende:
Maar wél als het als mogelijke oorzaak heupdysplasie heeft.
Neequote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef owlet het volgende:
Ze past ze echt niet meer.... Die mooie wol-zijden rompers die ik tijdens de zwangerschap zo voorzichtig heb geverfd, gewassen en geknuffeld. Die ze vanaf de geboorte tot nu altijd aan heeft gehad en die haar zo heerlijk warm en babyachtig maakten... Het laatste restje kraamtijd, nu echt weg![]()
![]()
Kan ik het groeien nog even stil zetten?
idd, door niet snel ingrijpen loop ik nu op mn 32ste met enorm veel pijn, versleten onderrug, en heb ik nog niet al te lang geleden gehoord heupdysplasie te hebben, en nu? wachten tot mn heupen helemaal versleten zijn in de hoop dat er dan wat kunstigs in kan, maar voorlopig kan ik het doen met pijnstillers die alleen maar de scherpe kantjes er af halen en doorgaan met ademhalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef Sugar het volgende:
Jahaaa, maar natuurlijk niet als je dingen te 'te snel ingrijpen' vindt en dus bijvoorbeeld níet die echo zou doen.
Een kunstheup gaat ook maar een jaar of 10 mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
idd, door niet snel ingrijpen loop ik nu op mn 32ste met enorm veel pijn, versleten onderrug, en heb ik nog niet al te lang geleden gehoord heupdysplasie te hebben, en nu? wachten tot mn heupen helemaal versleten zijn in de hoop dat er dan wat kunstigs in kan, maar voorlopig kan ik het doen met pijnstillers die alleen maar de scherpe kantjes er af halen en doorgaan met ademhalen.
15 gemiddeld en kan maar 2x geplaatst worden, waarom dacht je dan dat ik het zo lang moet uit zien te zingen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een kunstheup gaat ook maar een jaar of 10 mee.
Ik denk dat het niet zo'n probleem is Fuente. Het is 'maar' een tijdelijke oplossing toch? En als je moet kiezen tussen twee kwaden. Daryl zit hier op sommige dagen ook vrij lang in de wipstoel/maxicosi, zolang het niet elke dag, uren achter elkaar is maak ik me er niet zo'n zorgen om.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:30 schreef Fuente het volgende:
Trouwens, ik heb Merel nu vrij veel in de wipstoel. Omdat ze last heeft van opkomende melk, houd ik haar na haar fles eerst een tijd rechtop tegen me aan, en dan echt nog zeker 15 a 20 minuten in de wipstoel, die ook iets overeind staat. Als ik haar namelijk neerleg in de box, gaat ze hikken en krijgt ze last van de melk. Dus Merel zit per dag wel langer in de wipstoel dan dat zou mogen, maar een andere oplossing zie ik niet, dus dan maar zo. Op die manier kan ze ook slapen erna, anders blijft ze tot de volgende voeding last houden.
dat bedoel ik helemaal niet en dat staat er ook niet. wellicht is selene's voorkeurshouding een beter voorbeeld. die heeft/had ze, ik heb het een tijdje aangekeken, we zijn langs de fysio geweest en vooralsnog hebben we besloten helemaal niks meer te doen dan we al doen omdat het vanzelf weg lijkt te trekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:11 schreef Sugar het volgende:
Jahaaa, maar natuurlijk niet als je dingen te 'te snel ingrijpen' vindt en dus bijvoorbeeld níet die echo zou doen.
Thnx voor de tip! Het is nog een beetje oefenen allemaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:21 schreef Macka66 het volgende:
Fuente, volgens mij liggen babietjes het fijnst in een ringsling als je ze er ietsjes diagonaal in steekt, met de voetjes tegen jouw zij. Met dit koude weer is het zo lekker knus om je kind te dragen![]()
copy/paste uit de op, dus lieve dames modsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
Estrys het is 4 januari 2009 ipv 2008
Ja wij. Sara was ingebakerd, Merel is ook ingebakerd, maar we gaan over op de puckababy (soort bakerzak) voor Merel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bakert er hier iemand toevallig in?
Leuke, lieve foto DJMO!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef Ticootje het volgende:
oh ja borstvoedingpoep. Soms mis ik dat wel een beetje.
Dat kan prima, maar als je last hebt van een droog huidje zou ik het wat minder vaak doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef peterfan het volgende:
Wat een lieve foto DJMO! Ik deed en doe mijn zoontje om de dag in bad of onder de douche....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |