abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64707310
Fijn dat je weer ei kan eten Tico, en Jen ook! Geeft wat meer mogelijkheden voor haar verjaardagstaart
LovelyLady ik zou ook eerst eens pruimen(sap) proberen, heb je ook van roosvicee. Is wat minder heftig dan lactulose. Ik kan zelf helemaal niet tegen lactulose, zwel op als een zwelbast van dat spul
Saartje
pi_64707636
Kindicol geprobeerd vandaar ook maar even aangekaart bij het CB, bleek eerst wel te werken maar neemt toch echt af, we gaven het zo'n 4 keer op een dag. Toen het niet bleek te werken ben ik er eigenlijk maar mee gestopt.

Pruim zou nog wel eens kunnen ticootje, maar of hij het eet? Koen is nu 6 maanden dus ik denk dat pruim wel mag?
Echt ik schaam me nu al dat ik het vraag maar kan je nog pruimen kopen ??(supermarkt of groenteboer)
En is pruimensap niet heel erg zoet voor zo'n ukkie? (qua suikers? of hebben we het hier weer over natuurlijke suikers)

DJMO heb je geen teelbalkaartje gehad vanuit het ziekenhuis? (misschien in jullie ontslagpapieren? Bij ons was dat zo'n klein blauw kaartje. Kan ook evt in een envelop zitten die je naar je HA moet sturen(of afgeven) Daarin staan ook gegevens over hoe bevalling is verlopen etc.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2009 22:07:07 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 5 januari 2009 @ 22:13:14 #123
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64708145
er is een brief rechtstreeks naar de huisarts gestuurd LL misschien dat het daar in staat ??? hier heb ik niets, het cb heeft het hele zorg/kraamdossier doorgespit
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64708267
jen had ook vaak last van harde poep. Dan gaf ik juist geen banaan of appel maar pruim en rozebottel. ( fruitpotjes olvarit)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:16:45 #125
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64708319
LL, je kan ook gedroogde pruimen kopen en deze door de yoghurt geven. Mag hij eigenlijk al yoghurt? Of is dat pas later?

Hier is Maarten met de voeding van 8 uur keihard in slaap gedonderd na 1 borst... Vind je het gek als je de hele dag loopt te miereken met slapen en voeden
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64708581
yoghurt vanaf 8 maanden dacht ik.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:31:33 #127
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64709080
Aha...
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 5 januari 2009 @ 22:38:17 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_64709400
Eetregels baby's

Daar staat het lijstje wat ik van het CB heb gehad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 januari 2009 @ 22:52:23 #129
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64710118
Ticootje, fijn dat Jennifer geen last meer heeft van ei!

En nieuwe mama's: van harte welkom en natuurlijk ook van harte gefeliciteerd met jullie dochters!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_64712563
nieuwe mama's.

Hier is de machtiging van de huisarts op de post. Voor de verzekering, om het spoelmateriaal, slangetjes en spuiten ed vergoed te krijgen. Anders kost het voor 1 maand 400,- en dat hebben we niet. We hebben nu nog wat liggen wat we van het ziekenhuis hebben gekregen. En met apotheek afgesproken dat we ook per stuk kunnen bestellen. Nu maar hopen dat het vergoed word! En dat we snel bericht krijgen.

Drinken gaat beter nu en hij spuugt minder gelukkig. Hij was wel onrustig vandaag. We denken aan krampjes.Heeft lekker lang op schoot gezeten. Lekker knuffelen.
Morgen komt de wijkverpleegkundige op bezoek. Ben benieuwd wanneer hij voor het eerst naar het cb moet.
pi_64717480
Ingrid, hopen dat die vergoeding snel rond is joh, wat een ellende zo, belachlijk dat dat ook zelf betaald moet worden!
Fijn dat het goed gaat verder
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64718750
Even een vraagje, gaan jullie wandelen met de kleine baby;s met dit weer? Het is de hele dag onder nul. Aan de ene kant denk ik, waarom niet, het is niet heel vochtig enzo. Maar wel heel koud..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64718984
Ik wandel alleen de noodzakelijke stukjes zoals Ronja naar het KDV brengen, een paar boodschappen doen, etc.
Meestal met Avalon in de draagdoek onder mijn jas. Twee mutsjes op en niet te lang.

Op zich zou het niet zo heel veel kwaad moeten kunnen, lijkt me, maar lekker een uur buiten lopen voelt toch niet prettig.
pi_64718987
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje, gaan jullie wandelen met de kleine baby;s met dit weer? Het is de hele dag onder nul. Aan de ene kant denk ik, waarom niet, het is niet heel vochtig enzo. Maar wel heel koud..
wij gaan gewoon wandelen (mits het niet glad is) met de draagdoek en extra kleertjes. selene heeft heeft dan aan:

rompertje, maillot, lekker zacht dik pakje, trainingspakje daaroverheen, jasje erover met capuchonnetje plus nog extra een bandana

en dan voorop in de draagdoek tussen 3 laagjes stof nog. gaan we kijken naar schaatsende sangdrax
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64719005
ze kan niet zo goed meer bewegen dan, maar dat geeft volgens haar niet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64719402
Ik moet eigenlijk wat kleine boodschappen halen, maar dan ben ik toch snel een uur weg, heen en terug. Dan doe ik die toch maar met de auto vanavond en ga ik straks een klein ommetje maken met Merel.
We hebben ring sling, van Cattie gekregen. Maar op de een of andere manier ligt ze er niet lekker in. Vandaag krijg ik ook een tricot slen met de post binnen, misschien dat ik daar even mee ga wandelen
Sara
Merel
Ukje
pi_64719525
In het skipak kan Jen zich ook niet heel goed bewegen, maar het is wel lekker warm.
pi_64719655
Echt wandelen doe ik momenteel ook niet, meer de korte stukjes als even naar de brievenbus, even naar de supermarkt (met de auto) etc

Lotte probeert te kruipen Echt heel grappig om te zien!
Gisteren was ze weer voor het eerst naar het kdv geweest sinds de "vakantie". Had ze alleen heel weinig geslapen maar was wel lekker vrolijk. Gisteravond hadden we nog een etentje van het werk van manlief en we hadden afgesproken dat we gewoon zouden kijken hoe het ging met Lotte (die was dus mee) en als het niet meer ging we naar huis gingen.
Vooraf hielden we rekening met het feit dat we alleen maar de soep zouden redden maar het viel alles mee! We hebben zelfs het toetje kunnen eten (was gelukkig buffet)! Lotte was wel ontzettend moe maar heeft zich super netjes gedragen en naar iedereen zitten lachen (en dat terwijl ze een beetje eenkennig begint te worden)
Overbodig om te melden dat ze vannacht de hele nacht doorgeslapen heeft van 20:30 tot 8:15
pi_64719883
DJMO, vreemd dat ze geen kaartje of aantekening hebben gevonden. Misschien toch bij de HA even navragen of zij iets hebben gehad.

Ingrid, fijn dat het weer iets beter gaat met Tyler.

Fuente, het is natuurlijk wel erg koud(en op sommige wandelstukjes ook behoorlijk glad!!), misschien voor de zekerheid met auto gaan, en als je toch een ommetje doet, lekker inpakken en misschien een kruikje erbij?

Lotte wat ga je hard!

Pruimensap - Check
Potjes Pruimenfruit - Check
We gaan eens kijken of het werken gaat. Bedankt voor de tips, en Troel ook bedankt voor dat eetschema, dat heb ik hier nooit gehad, fijn om een richtlijn te hebben.
Verder brakke nacht gehad, Koen wakker van 23:00 tot 01.00 Geen idee wat er aan de hand is. (ik wou dat ik een babyvertaler had )
pi_64719927
Kom net terug van CB en huisarts, Dana heeft mischien alsnog heupdysplasie. Een beentje lijkt nl langer dan het ander. Mag vanmiddag direct foto's gaan maken, wel fijn dat het zo snel kan, maar vind het wel heel vreemd dat het dan op de eerste echo's die ze daarvoor had niet te zien was..

verder was ze wel goed gegroeid (boekje ligt nog in de auto dus precieze gewicht enzo weet ik ff niet)
pi_64720393
Balen Bla
Wel fijn dat je zo snel terecht kan, maar inderdaad vreemd dat het op de eerste echo niet gezien zou zijn dan
Daar is die echo tenslotte toch voor zou je denken..
pi_64720478
Oh, Jen heeft ook ongelijke benen... Ik ook.
pi_64720725
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef mrien het volgende:
Balen Bla
Wel fijn dat je zo snel terecht kan, maar inderdaad vreemd dat het op de eerste echo niet gezien zou zijn dan
Daar is die echo tenslotte toch voor zou je denken..
ja idd, ze hebben daar toen geen afewijking geconstateerd. En voorzover ik weet heb je dat of heb je het niet, is volgens mij niet iets wat je kan "krijgen" Maargoed, we zullen het snel weten.

@Tico, heb je verder geen last van ofzo? Heeft Jen ook een heupecho gehad?
pi_64720997
Jeetje Blabla, dat is ook wat dat ze toen niets konden vinden en nu wel Wel fijn dat je zo snel terecht kan.

Koen moet duidelijk even wennen aan de smaak van pruimen, hij heeft volgens mij nog nooit zo'n vies gezicht getrokken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 januari 2009 @ 10:48:47 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64721033
ik ga niet met de kleine naar buiten nu .. morgen misschien, goed ingepakt, en met de auto boodschappen doen, vrijdag moet ik iig naar de gehoortest met jr. dus dan ook even auto regelen..

ik las ergens nog een vraag over het wippertje, ik had nog kraamzorg, en jr. zou er nu in principe in ligstand niet langer dan een half uurtje in mogen, hoe ouder hoe langer neem ik aan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64721057
Haha Koen

Lotte vind hier overigens groente volgens mij lekkerder dan fruit. Er gaat zo een potje broccoli naar binnen terwijl fruit nog wat minder interessant is (alhoewel het gisteren op het kdv juist andersom was).
Ze heeft er in ieder geval wel veel plezier in!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:52:28 #147
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64721146
Blablabla, wat vervelend dat het alsnog even de vraag is! Maria had heupdysplasie en dat bleek dus wel meteen uit de eerste echo. Het zou natuurlijk kunnen dat het toen toch niet helemaal goed gedaan is, maar misschien is haar beentje 'gewoon' langer, zonder dysplasie dus. Ik hoop het voor jullie!
Ik duim ervoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64721181
DJMO ik zou niet weten waar ik zonder wipper zou zijn, Koen wilde op een gegeven moment niet liggen in de box/zijn wagen/op boxkleed op de grond. Ja bij je op schoot maar mama heeft niet alle tijd vd wereld dus wipper is uitkomst hier!

Lotte ook al zo'n fan van groentjes, hier ook hoor! Veel lekkerder dan fruit. Maar dat kan nog altijd veranderen (herinnert zich het jaar dat Sander niets at)
pi_64721260
Onze wipper is wel favoriet maar ze zit er momenteel niet echt lekker in
't is een beetje een onding qua sluiting/riempje. We hebben hem gekregen (2ehands), maar misschien toch binnenkort nog even naar een nieuwe kijken met betere riempjes..
Mja, aan de andere kant zal ze er ook steeds minder in zitten denk ik?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:28:56 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64722253
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef owlet het volgende:
Ik wandel alleen de noodzakelijke stukjes zoals Ronja naar het KDV brengen, een paar boodschappen doen, etc.
Meestal met Avalon in de draagdoek onder mijn jas. Twee mutsjes op en niet te lang.

Op zich zou het niet zo heel veel kwaad moeten kunnen, lijkt me, maar lekker een uur buiten lopen voelt toch niet prettig.
Ik zei toevallig vanmorgen tegen F. dat ik het nu zelfs te koud vind om een uur met Sasha te gaan wandelen. Dat doe ik vrij regelmatig, maar ikzelf vind het ook echt wel heel, heel koud en Sasha wil niet altijd met zijn handjes binnen de hoes of wantjes aan ofzo...
Dus met de hele kleintjes zou ik het ook idd maar op hele kleine stukjes houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')