wij gaan gewoon wandelen (mits het niet glad is) met de draagdoek en extra kleertjes. selene heeft heeft dan aan:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:19 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje, gaan jullie wandelen met de kleine baby;s met dit weer? Het is de hele dag onder nul. Aan de ene kant denk ik, waarom niet, het is niet heel vochtig enzo. Maar wel heel koud..
ja idd, ze hebben daar toen geen afewijking geconstateerd. En voorzover ik weet heb je dat of heb je het niet, is volgens mij niet iets wat je kan "krijgen" Maargoed, we zullen het snel weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef mrien het volgende:
Balen Bla
Wel fijn dat je zo snel terecht kan, maar inderdaad vreemd dat het op de eerste echo niet gezien zou zijn dan
Daar is die echo tenslotte toch voor zou je denken..
Ik zei toevallig vanmorgen tegen F. dat ik het nu zelfs te koud vind om een uur met Sasha te gaan wandelen. Dat doe ik vrij regelmatig, maar ikzelf vind het ook echt wel heel, heel koud en Sasha wil niet altijd met zijn handjes binnen de hoes of wantjes aan ofzo...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:32 schreef owlet het volgende:
Ik wandel alleen de noodzakelijke stukjes zoals Ronja naar het KDV brengen, een paar boodschappen doen, etc.
Meestal met Avalon in de draagdoek onder mijn jas. Twee mutsjes op en niet te lang.
Op zich zou het niet zo heel veel kwaad moeten kunnen, lijkt me, maar lekker een uur buiten lopen voelt toch niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |