quote:
Nu de 7e dag aan de fruithap; maar het is meteen gedaan met de borstvoedingsontlasting sinds het eerste beetje banaan!
Amber heeft wel wat moeite nu met de ontlasting; dus ik zal eens wat extra laten drinken; en eventueel heb ik nog druppeltjes in de kast staan.
Vanavond met pyama aandoen en luier verschonen hing er net een klein drolletje halverwege

Ze is ook wat onrustiger; ik merk dat het gewoon zwaarder bij d'r valt; ineens is ze savonds ook weer onrustig; en bij oma wilde ze vandaag ook slecht slapen; wel bij oma in bed; maar niet in de wieg.
(En ik ben dan toegeeflijk; omdat ik het niet raar vind dat jonge babietjes nog die warmte en bescherming nodig hebben van hun mama; maar m'n stiefmoeder begon al goedbedoeld over van dat het geen kindje moet worden die zometeen niet meer alleen kan slapen. Ik denk dat het vanzelf wel weer bijdraait; ze heeft een hoop te verwerken; veel prikkels; en dan nu weer allemaal nieuw eten uitproberen).
Amber is in het begin ook ingebakerd; maar gewoon simpel in een badcape. De kraamzorg begon ermee; omdat Amber vrij onrustig was met haar armpjes tijdens het slapen, en zichzelf wakker hield.
Ohw en welkom alle nieuwe mama's en babietjes natuurlijk!
En wat een lieve foto DJMO!
[ Bericht 5% gewijzigd door Llewella op 06-01-2009 21:28:52 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae