Yara heeft ook eczeem maar dan alleen 'maar' op 1 wang. Hydrocortison ben ik alleen mee gestopt, want door de verminderde weerstand van de huid kreeg ze weer schimmelinfecties en dus was ik de ene keer met hydrocortison aan het smeren en de andere keer met lamisil tegen de schimmel. Schoot helaas niet op dus het enige wat ik nu nog doe is vet houden.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Mibos2 het volgende:
Hier een baby met heel erg eczeem precies op dezelfde plekken als Kaith alleen dan nog 2 graadjes erger. Haar knieholte's scheuren gewoon net als haar gezichtje en ellebogen. Hydrocortison voor de extreme plekken en verder 2 tubes lanette per week zo ongeveer.
Vervelend is dat, mijn zoontje heeft ook eczeem maar gelukkig niet zo erg als jij het beschrijft.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:28 schreef Mibos2 het volgende:
Dat lijkt me ook vervelend Bla dat jij thuis bent en je meiske niet...
Hier een baby met heel erg eczeem precies op dezelfde plekken als Kaith alleen dan nog 2 graadjes erger. Haar knieholte's scheuren gewoon net als haar gezichtje en ellebogen. Hydrocortison voor de extreme plekken en verder 2 tubes lanette per week zo ongeveer. Zodra het wat minder schrijnend wordt qua kou zal het wel minderen maar nu is het echt zielig om te zien. De kleine plekjes zitten over al. In haar nek op haar buik, rug, kuit en schoudertje oja en dan vergeten we nog haar polsplooien en 2 vingers zijn schuurpapier.
Verders is het echt mijn lieve kleine kroelkippie die voor de EDS woensdag voor het eerst naar de fysio moet/gaat samen met zuslief.
Alsjeblieft, Ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef Mibos2 het volgende:
Ik heb hem even uitgeprint en ik ga hem inderdaad meenemen donderdag. Heel erg bedankt alvast.
Het zou kunnen dat ik het al een dag vantevoren weet, maar t kan ook best de dag zelf zijn, dat weet ik helaas niet vantevoren. Naja mischien moet ik t idd maar zo zien dat we alle2 kunnen wennen...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:41 schreef Fuente het volgende:
Bla, snap dat dat vervelend is inderdaad! Ik voel me ook altijd schuldig als Sara naar het kdv gaat en ik thuis ben (zoals nu dus zeg maar). Weet je pas op het allerlaatst of je een intake hebt? Het is denk ik voor Dana wel fijn dat ze vast kan wennen, en jij kan zo rustig in het ritme komen van haar 's morgens wegbrengen enzo
pas als ze minstens 30 zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Marie79 het volgende:
Leuk hoor, allemaal meiden in dit topic![]()
Welkom Fee en Annicka!
de meiden zijn ruim in de meerderheid, doen we nog aan uithuwelijken?![]()
Hee dat ga ik ook proberen hahaha... rare kindersquote:Op maandag 5 januari 2009 19:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke, Dana eet dus wel verse groenten als ze niet gepureerd zijn
Ik had dr een sperzieboon gegeven en toen ze doorhad dat het eetbaar was ging ze er lekker op kluiven
hahaha, nou Dana stopt werkelijk alles in dr mond wat ze te pakken krijgt. En dan vooral heel hard gillen als ze dan iets laat vallen en er niet bijkomtquote:Op maandag 5 januari 2009 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee dat ga ik ook proberen hahaha... rare kinders
Zowiezo vind ik dat Koen weinig in zijn mond probeert te stoppen, qua speelgoed maar helemaal met eten. Hij vind er mee zwaaien veul leuker
Heb je Kindicol van VSM al geprobeerd bij Koen? Het hielp bij Lucie indertijd erg goed om de ontlasting zachter te maken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hihi dat is inderdaad grappig, als ze iets willen maar er niet bij kunnen of het lukt net even niet
Ohja Koen is trouwens weer goedgekeurt bij het CB
Hij is nu 8450 gram en 70.5 cm
Op advies van het CB mochten we evt. lactulose of een klysma gebruiken vanwege het feit dat Koen zulke dikke drollen heeft en vooral moeite heeft bij het eruit werken van die dikke drollen. Maar ik vind lactulose en klysma's wel erg ver gaan hoor. (mijn oppaskindje gebruikte lactulose en die reageerde er heel heftig op en liep gewoon leeg, echt sneu, billetjes stuk enzo) Dus ik laat het gewoon maar voor wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |