abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64599778
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef IHVK het volgende:
Het was superdruk in Rotterdam, ik ging even kijken tussen het werken door, en de mensen daar spraken van enkele duizenden? Natuurlijk kon ik dat niet beoordelen, maar het waren wel heel veel mensen.

(demonstratie tegen de bombardementen op Gaza)
Ook demonstraties in Caïro, Damascus en Amman waren groter dan in de afgelopen week. Sinds de Israëlische militaire campagne tegen Hamas in de Gazastrook worden in Arabische hoofdsteden dagelijks betogingen georganiseerd.

Sudanese hoofdstad Khartoem hielden eveneens duizenden mensen een protestmars.

Ook in verschillende Turkse steden kwamen duizenden betogers bijeen na het vrijdaggebed. In Rusland, dat zijn banden met Hamas koestert, protesteerden enkele tientallen mensen voor de Israëlische ambassade
.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64599780
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:03 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het meest belangrijke onderdeel van die deal, denk ik, is dat de onderlinge relatie tussen Egypte en Israël genormaliseerd is.
Ze hebben een groot stuk woestijn veroverd, was dat moeilijk?
Ik denk dat je achter je vriendjes moet maken als je het land dat vooruit in het zicht staat wilt hebben. Israel is maar een klein landje, hoe willen ze beide kanten gaan verdedigen als ze Egypte tegen zich hadden?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 23:36:45 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64599801
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maak je niet druk mannetje, ik heb zeker wat te willen. dit was tegen mij gericht. en niet tegen jou.
maakt mij dat nou uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_64599817
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef Slappy het volgende:

[..]

Waren zeker allemaal werkloze linkse tuig
Nee hoor.

Vooral mensen met een kleurtje(maar zeker niet allemaal). Maar gelukkig een vreedzaam protest.
pi_64599847
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:34 schreef damian5700 het volgende:

[..]
Het gaat ze vooral om politieke spelletje, en dan doen ze maar al te graag over lijken.
pi_64599876
Nou ja goed ik denk dat we nog heel veel reeksen gaan krijgen, aangezien men van plan is morgen/overmorgen en grondoffensief te beginnen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:38:40 #207
138914 Slappy
ambtenaar
pi_64599903
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef Meki het volgende:

[..]

In Rusland, dat zijn banden met Hamas koestert, protesteerden enkele tientallen mensen voor de Israëlische ambassade.
tja ze zullen maar een belangerijk klant verliezen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64599909
Ik ben er morgen bij in Amsterdam voor de Palestijnen
Ik denk dag en nacht aan de Palestijnen
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 23:39:04 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64599917
vraag me af wat ze nu nog hopen te bereiken met een grondoffensief
pi_64599943
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef IHVK het volgende:
Nou ja goed ik denk dat we nog heel veel reeksen gaan krijgen, aangezien men van plan is morgen/overmorgen en grondoffensief te beginnen.
Deze oorlog hebben ze allang verloren, je kan geen oorlog winnen tegen Hamas of Hezbollah.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:39:39 #211
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_64599945
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik denk dat je achter je vriendjes moet maken als je het land dat vooruit in het zicht staat wilt hebben. Israel is maar een klein landje, hoe willen ze beide kanten gaan verdedigen als ze Egypte tegen zich hadden?
Het is niet zo moeilijk te bedenken dat zowel Egypte als Israël belang hadden in vrede.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:39:52 #212
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64599959
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

maakt mij dat nou uit
doe eens niet zo vreemd. dat jij toevallig mod bent neemt niet weg dat ik zeker nog wel iets te willen of zeggen heb!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:39:53 #213
138914 Slappy
ambtenaar
pi_64599960
- troll -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 02-01-2009 23:43:00 ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_64599987
In Brussel is op twee achtervolgende dag geprotesteerd met duizenden man tegen Israel
pi_64599988
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe eens niet zo vreemd. dat jij toevallig mod bent neemt niet weg dat ik zeker nog wel iets te willen of zeggen heb!
Maarre ZHI, heb ik ongelijk dan of niet?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:41:36 #216
138914 Slappy
ambtenaar
pi_64600033
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Meki het volgende:
In Brussel is op twee achtervolgende dag geprotesteerd met duizenden man tegen Israel
Oh wat hebben ze nu weer gesloopt of was dat ergens anders in Belgie?
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 23:42:26 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64600077
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet waar het mod gerelateerde zaken betreft

als hij jouw uit gaat lopen schelden of omgekeerd dan is de kans aanwezig dat het verwijderd wordt, kun je nog zo sterk zijn als de Hulk en alles kunnen hebben maar dat wil veranderd verder weinig.

jullie gaan hier niet met zijn tweetjes zitten besluiten wat wel en wat niet mag, dan moet je elkaar pm'en
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:42:31 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600084
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef sp3c het volgende:
vraag me af wat ze nu nog hopen te bereiken met een grondoffensief
luchtoffensief was om strategische doelen uit te schakelen, landoffensief is om de ondergedoken terroristen uit te schakelen. dat jij dat als militair niet begrijpt, begrijp ik weer niet.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:43:23 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600125
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

als hij jou uit gaat lopen schelden of omgekeerd dan is de kans aanwezig dat het verwijderd wordt, kun je nog zo sterk zijn als de Hulk en alles kunnen hebben maar dat wil veranderd verder weinig.

jullie gaan hier niet met zijn tweetjes zitten besluiten wat wel en wat niet mag, dan moet je elkaar pm'en
oh zo! lol. nou dank je voor je steun dan in dit geval. ik begreep je al niet. maar triggershot en ik hebben een speciale band denk ik.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:44:09 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600169
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maarre ZHI, heb ik ongelijk dan of niet?
gelijk in wat? je zegt zoveel. ik denk dat de ene een buffelhuid heeft en de ander hele lange tenen. ik ben de buffelhuid.
pi_64600179
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

als hij jouw uit gaat lopen schelden of omgekeerd dan is de kans aanwezig dat het verwijderd wordt, kun je nog zo sterk zijn als de Hulk en alles kunnen hebben maar dat wil veranderd verder weinig.

Ik mag hem toch wel in een negatief daglicht brengen in een voorbeeld om te concluderen dat een conflict gevoerd door emotie bij voorbaat gedoemd is te mislukken en dat de bystanders me afschrijven als een labiele looney?
pi_64600215
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:36 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

"Als" is geen argument.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:45:33 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600216
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik mag hem toch wel in een negatief daglicht brengen in een voorbeeld om te concluderen dat een conflict gevoerd door emotie bij voorbaat gedoemd is te mislukken en dat de bystanders me afschrijven als een labiele looney?
emotie is prima, maar dan wel samen met je vrouwtje. en als ik echt te emotioneel word, dan worden de posts verwijderd en krijg ik notes of een ban.
pi_64600234
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gelijk in wat? je zegt zoveel. ik denk dat de ene een buffelhuid heeft en de ander hele lange tenen. ik ben de buffelhuid.
Ik noem jou een arrogante kwal, jij mij een eikel - Handelen en reageren beide puur uit emotie.
Dan is het toch simpel om te concluderen dat er nooit een uitweg is inzake Palestina - Israël? Beiden reageren ze uit idealen met weinig rekening houden met de tegenpartij.
pi_64600266
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

emotie is prima, maar dan wel samen met je vrouwtje. en als ik echt te emotioneel wordt, dan worden de posts verwijderd en krijg ik notes of een ban.
Ik heb het meer over het conflict in het midden oosten, dat ik jou even gebruik is om het te plaatsen binnen onze referentiekader. En jou gekozen omdat jij dat niet zo erg zou vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2009 23:47:00 ]
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:47:20 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600309
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik noem jou een arrogante kwal, jij mij een eikel - Handelen en reageren beide puur uit emotie.
Dan is het toch simpel om te concluderen dat er nooit een uitweg is inzake Palestina - Israël? Beiden reageren ze uit idealen met weinig rekening houden met de tegenpartij.
ik noem je geen eikel hoor. ik noem je erudiet. misschien is dat het verschil.
kennis van elkaar zal zoveel communicatieproblemen voorkomen.
pi_64600332
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe zou deze discussie lopen als we met z´n alleen in één ruimte zouden zitten en allen zouden zijn bewapend?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:48:17 #228
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_64600357
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

luchtoffensief was om strategische doelen uit te schakelen, landoffensief is om de ondergedoken terroristen uit te schakelen. dat jij dat als militair niet begrijpt, begrijp ik weer niet.
De bewegingsvrijheid van Hamas in Gaza verder te beperken.
De stad in trekken zo voor de Israëlische verkiezingen is niet verstandig, ze zouden wel eens 50+ militairen kunnen verliezen. Beter om snel terrein winst te boeken langs de steden om vervolgens de overwinning te claimen. Daarna vanuit die posities Hamas verder aan te vallen met gerichte acties zonder in de steden te blijven.
pi_64600420
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik noem je geen eikel hoor. ik noem je erudiet. misschien is dat het verschil.
kennis van elkaar zal zoveel communicatieproblemen voorkomen.
Maar dat is nou net het probleem, mij is al op school geleerd jou te haten, op de Arabische telekids zie ik haat ZHI, hij is slecht. In hoeverre kan ik jou nou precies begrijpen?

Daartegenover staat dat jij bent opgevoed met dat het midden oosten het beloofde land voor jou is, je geboorterecht, een godsgeschenk... Hoe komen we tot een compromis?
pi_64600422
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hoe zou deze discussie lopen als we met z´n alleen in één ruimte zouden zitten en allen zouden zijn bewapend?
Ik zou de politie bellen.

Wat is dit nou weer voor rare vraag.
pi_64600451
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zou de politie bellen.

Wat is dit nou weer voor rare vraag.
Een normale vraag gezien de aard van een aantal postings.
pi_64600465
quote:

[..]

Als we onze conflicten proberen op te lossen zoals in het midden oosten weet ik de uitkomst wel.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 23:50:39 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_64600481
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

luchtoffensief was om strategische doelen uit te schakelen, landoffensief is om de ondergedoken terroristen uit te schakelen.
als ze nu meteen die tanks de gaza strook door hadden laten rollen dan was de kans aanwezig dat ze er idd een paar zouden vangen ja ... geloof niet dat die gasten gewoon thuis blijven zitten

vraag me ook af wat men onder strategische doelen verstaat want de infrastructuur om raketten af te vuren lijkt onbeschadigd
quote:
dat jij dat als militair niet begrijpt, begrijp ik weer niet.
misschien mis je wat vakkennis?

ik zeg niet dat ik niet begrijp wat ze met een grondoffensief willen bereiken, ik vroeg me af wat ze er NU NOG mee willen bereiken, dit is bijne een exacte kopie van de laatste oorlog in Libanon en dat was ook geen succes

die zijn wel gewaarschuwd denk ik hoor en in zo'n bevolkingsdichtheid is het makkelijk verdrwijnen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:50:59 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600500
quote:

[..]

ik zou me waarschijnlijk laten doodschieten als mijn eigen mening niet begrepen zou worden.
pi_64600580
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als we onze conflicten proberen op te lossen zoals in het midden oosten weet ik de uitkomst wel.
Een beetje Palestijn neemt wel wat kinderen mee om als schild te gebruiken!
pi_64600588
pi_64600642
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een beetje Palestijn neemt wel wat kinderen mee om als schild te gebruiken!
Een beetje Israëliër schiet ze allebei neer, gewoon ook de potentiële lieden opruimen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:54:16 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600646
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

als ze nu meteen die tanks de gaza strook door hadden laten rollen dan was de kans aanwezig dat ze er idd een paar zouden vangen ja ... geloof niet dat die gasten gewoon thuis blijven zitten

vraag me ook af wat men onder strategische doelen verstaat want de infrastructuur om raketten af te vuren lijkt onbeschadigd
[..]

misschien mis je wat vakkennis?

ik zeg niet dat ik niet begrijp wat ze met een grondoffensief willen bereiken, ik vroeg me af wat ze er NU NOG mee willen bereiken, dit is bijne een exacte kopie van de laatste oorlog in Libanon en dat was ook geen succes

die zijn wel gewaarschuwd denk ik hoor en in zo'n bevolkingsdichtheid is het makkelijk verdrwijnen
tanks is idd geen optie, want daarvoor hebben ze geen ruimte. ik vraag me ook af of ze überhaupt grondtroepen laten gaan, zoals in libanon. ze doen het prima zo. en ze blijven de palestijnse bevolking sms-en dat er in bepaalde gebieden wel eens rottigheid kan komen. kunnen die gewaarschuwden beter weggaan als ze niet dood willen en straks door een horde barbaren dood op de schouders gedragen willen worden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:55:36 #239
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600690
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Meki het volgende:
ja! de joden durven hun huizen al niet meer uit daar. joepie!
pi_64600727
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een beetje Israëliër schiet ze allebei neer, gewoon ook de potentiële lieden opruimen.
Soms is het niet zo raar dat kinderen worden geraakt:

pi_64600751
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tanks is idd geen optie, want daarvoor hebben ze geen ruimte. ik vraag me ook af of ze überhaupt grondtroepen laten gaan, zoals in libanon. ze doen het prima zo. en ze blijven de palestijnse bevolking sms-en dat er in bepaalde gebieden wel eens rottigheid kan komen. kunnen ze beter weggaan als ze niet dood willen en straks door een horde barbaren dood op de schouders gedragen willen worden.
Ja wat een lieverds zijn het.

Ze bellen even midden in de nacht dat je binnen 3 minuten je huis moet verlaten omdat ze erop gaan schieten.
Vervolgens gaan je buren dood door het rondvliegend puin.
Helden!

Maar even serieus:
Ik vind dit geen goed argument om het morele gelijk van Israël te bewijzen. Maar ik ben ook bang dat niemand in deze discussie ergens komt omdat men van te voren al heeft besloten wie het morele gelijk heeft en vervolgens even de anderen wil wijsmaken waarom dat zo is.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:58:15 #242
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600772
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar dat is nou net het probleem, mij is al op school geleerd jou te haten, op de Arabische telekids zie ik haat ZHI, hij is slecht. In hoeverre kan ik jou nou precies begrijpen?

Daartegenover staat dat jij bent opgevoed met dat het midden oosten het beloofde land voor jou is, je geboorterecht, een godsgeschenk... Hoe komen we tot een compromis?
het is lastig je haat af te werpen, maar het is mogelijk. en als je dat doet zul je er vrede, liefde en begrip voor terugkrijgen.
pi_64600777
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg betreurenswaardig.
Die mensen daar snappen er dus bar weinig van.
pi_64600789
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Absoluut slecht, maar dat hebben ze te danken aan Israel die de gevolgen niet wilt inzien.
pi_64600811
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies.
pi_64600815
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga je met foto's smeuren, ?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:59:47 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_64600828
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vind het echt een verkeerde vergelijking constant zo : 'Ja, Hamas schuilt tussen burgers en sociale centra'.
Ja, ik kan er ook niet anders van maken. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het terecht dat Israel wordt aangesproken op het maken burgerslachtoffers. Wat mij echter in het verkeerd keelgat schiet is dat Israël ervan wordt beschuldigd express burgerslachtoffers maken. Ik ben van mening dat dit niet zo is omdat ze in tegenstelling tot Hamas uit zijn op militaire doelen. Hamas en ook Hezbollah spelen ook nog eens een vuil spel door civiele doelen als militaire doelen te gebruiken. Dit wordt bevestigd door de VN en Amnesty. Sommige users gaan dit ook nog eens vergelijken met het verzet van tegen de Duitsers. Je moet maar durven. Dat is toch ook een vorm van revisionisme?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:00:06 #248
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64600839
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja wat een lieverds zijn het.

Ze bellen even midden in de nacht dat je binnen 3 minuten je huis moet verlaten omdat ze erop gaan schieten.
Vervolgens gaan je buren dood door het rondvliegend puin.
Helden!

Maar even serieus:
ik ben serieus! ze doen het úren van te voren en zeggen dat ze constructies kapot gaan maken, ook in libanon met flyers. de grondtroepen zijn er om naar de naald in de hooiberg te zoeken. heel secuur dus.
pi_64600843
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is lastig je haat af te werpen, maar het is mogelijk. en als je dat doet zul je er vrede, liefde en begrip voor terugkrijgen.
Als jij een jood zou zijn en ik een arabier, is het mogelijk om het van ons af te gooien denk ik, maar in het midden oosten?
pi_64600890
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:59 schreef Meki het volgende:

[..]

Ga je met foto's smeuren, ?
Wat is daar mis mee? Het zegt een stuk meer dan al jouw gebagger bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')