ik noem je geen eikel hoor. ik noem je erudiet. misschien is dat het verschil.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik noem jou een arrogante kwal, jij mij een eikel - Handelen en reageren beide puur uit emotie.
Dan is het toch simpel om te concluderen dat er nooit een uitweg is inzake Palestina - Israël? Beiden reageren ze uit idealen met weinig rekening houden met de tegenpartij.
Hoe zou deze discussie lopen als we met z´n alleen in één ruimte zouden zitten en allen zouden zijn bewapend?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik noem jou een arrogante kwal, jij mij een eikel - Handelen en reageren beide puur uit emotie.
Dan is het toch simpel om te concluderen dat er nooit een uitweg is inzake Palestina - Israël? Beiden reageren ze uit idealen met weinig rekening houden met de tegenpartij.
De bewegingsvrijheid van Hamas in Gaza verder te beperken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luchtoffensief was om strategische doelen uit te schakelen, landoffensief is om de ondergedoken terroristen uit te schakelen. dat jij dat als militair niet begrijpt, begrijp ik weer niet.
Maar dat is nou net het probleem, mij is al op school geleerd jou te haten, op de Arabische telekids zie ik haat ZHI, hij is slecht. In hoeverre kan ik jou nou precies begrijpen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik noem je geen eikel hoor. ik noem je erudiet. misschien is dat het verschil.
kennis van elkaar zal zoveel communicatieproblemen voorkomen.
Ik zou de politie bellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe zou deze discussie lopen als we met z´n alleen in één ruimte zouden zitten en allen zouden zijn bewapend?
Een normale vraag gezien de aard van een aantal postings.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zou de politie bellen.
Wat is dit nou weer voor rare vraag.![]()
Als we onze conflicten proberen op te lossen zoals in het midden oosten weet ik de uitkomst wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe zou deze discussie lopen als we met z´n alleen in één ruimte zouden zitten en allen zouden zijn bewapend?
als ze nu meteen die tanks de gaza strook door hadden laten rollen dan was de kans aanwezig dat ze er idd een paar zouden vangen ja ... geloof niet dat die gasten gewoon thuis blijven zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luchtoffensief was om strategische doelen uit te schakelen, landoffensief is om de ondergedoken terroristen uit te schakelen.
misschien mis je wat vakkennis?quote:dat jij dat als militair niet begrijpt, begrijp ik weer niet.
ik zou me waarschijnlijk laten doodschieten als mijn eigen mening niet begrepen zou worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje Palestijn neemt wel wat kinderen mee om als schild te gebruiken!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als we onze conflicten proberen op te lossen zoals in het midden oosten weet ik de uitkomst wel.
Een beetje Israëliër schiet ze allebei neer, gewoon ook de potentiële lieden opruimen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een beetje Palestijn neemt wel wat kinderen mee om als schild te gebruiken!
tanks is idd geen optie, want daarvoor hebben ze geen ruimte. ik vraag me ook af of ze überhaupt grondtroepen laten gaan, zoals in libanon. ze doen het prima zo. en ze blijven de palestijnse bevolking sms-en dat er in bepaalde gebieden wel eens rottigheid kan komen. kunnen die gewaarschuwden beter weggaan als ze niet dood willen en straks door een horde barbaren dood op de schouders gedragen willen worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze nu meteen die tanks de gaza strook door hadden laten rollen dan was de kans aanwezig dat ze er idd een paar zouden vangen ja ... geloof niet dat die gasten gewoon thuis blijven zitten
vraag me ook af wat men onder strategische doelen verstaat want de infrastructuur om raketten af te vuren lijkt onbeschadigd
[..]
misschien mis je wat vakkennis?
ik zeg niet dat ik niet begrijp wat ze met een grondoffensief willen bereiken, ik vroeg me af wat ze er NU NOG mee willen bereiken, dit is bijne een exacte kopie van de laatste oorlog in Libanon en dat was ook geen succes
die zijn wel gewaarschuwd denk ik hoor en in zo'n bevolkingsdichtheid is het makkelijk verdrwijnen
ja! de joden durven hun huizen al niet meer uit daar. joepie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:40 schreef Meki het volgende:
In Brussel is op twee achtervolgende dag geprotesteerd met duizenden man tegen Israel
Soms is het niet zo raar dat kinderen worden geraakt:quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een beetje Israëliër schiet ze allebei neer, gewoon ook de potentiële lieden opruimen.
Ja wat een lieverds zijn het.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tanks is idd geen optie, want daarvoor hebben ze geen ruimte. ik vraag me ook af of ze überhaupt grondtroepen laten gaan, zoals in libanon. ze doen het prima zo. en ze blijven de palestijnse bevolking sms-en dat er in bepaalde gebieden wel eens rottigheid kan komen. kunnen ze beter weggaan als ze niet dood willen en straks door een horde barbaren dood op de schouders gedragen willen worden.
het is lastig je haat af te werpen, maar het is mogelijk. en als je dat doet zul je er vrede, liefde en begrip voor terugkrijgen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dat is nou net het probleem, mij is al op school geleerd jou te haten, op de Arabische telekids zie ik haat ZHI, hij is slecht. In hoeverre kan ik jou nou precies begrijpen?
Daartegenover staat dat jij bent opgevoed met dat het midden oosten het beloofde land voor jou is, je geboorterecht, een godsgeschenk... Hoe komen we tot een compromis?
Dat is wel heel erg betreurenswaardig.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! de joden durven hun huizen al niet meer uit daar. joepie!
Absoluut slecht, maar dat hebben ze te danken aan Israel die de gevolgen niet wilt inzien.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! de joden durven hun huizen al niet meer uit daar. joepie!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Soms is het niet zo raar dat kinderen worden geraakt:
[ afbeelding ]
Ga je met foto's smeuren, ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Soms is het niet zo raar dat kinderen worden geraakt:
[ afbeelding ]
Ja, ik kan er ook niet anders van maken. Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het terecht dat Israel wordt aangesproken op het maken burgerslachtoffers. Wat mij echter in het verkeerd keelgat schiet is dat Israël ervan wordt beschuldigd express burgerslachtoffers maken. Ik ben van mening dat dit niet zo is omdat ze in tegenstelling tot Hamas uit zijn op militaire doelen. Hamas en ook Hezbollah spelen ook nog eens een vuil spel door civiele doelen als militaire doelen te gebruiken. Dit wordt bevestigd door de VN en Amnesty. Sommige users gaan dit ook nog eens vergelijken met het verzet van tegen de Duitsers. Je moet maar durven. Dat is toch ook een vorm van revisionisme?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verkeerde vergelijking constant zo : 'Ja, Hamas schuilt tussen burgers en sociale centra'.
ik ben serieus! ze doen het úren van te voren en zeggen dat ze constructies kapot gaan maken, ook in libanon met flyers. de grondtroepen zijn er om naar de naald in de hooiberg te zoeken. heel secuur dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja wat een lieverds zijn het.
Ze bellen even midden in de nacht dat je binnen 3 minuten je huis moet verlaten omdat ze erop gaan schieten.
Vervolgens gaan je buren dood door het rondvliegend puin.
Helden!![]()
Maar even serieus:
Als jij een jood zou zijn en ik een arabier, is het mogelijk om het van ons af te gooien denk ik, maar in het midden oosten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is lastig je haat af te werpen, maar het is mogelijk. en als je dat doet zul je er vrede, liefde en begrip voor terugkrijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |