Inderdaad, ik ben (was) veel beter om 1x veel kilo te duwen dan 10x een lichter gewichtquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:25 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Omdat bijv. mensen die veel aan krachtraining doen niet altijd veel spierconditie hebben. Echter kunnen ze dan wel weer vele malen zwaarder bankdrukken dan de kantoormensen.
Wat? 20 keer maar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
Militairen moeten ieder jaar verplicht de Couzy-test doen waarbij ze onder andere in 2 minuten zoveel mogelijk moeten opdrukken. Ik ben daarbij nooit verder gekomen dan 68 (20 is het minimum voor mannen).
Meeste dat ik ooit gehaald heb achter elkaar zonder tijdslimiet is 80.
Die test ziet er wel aardig uit, maar ik denk niet dat iedereen binnen 6 weken daarmee 100 pushups achter elkaar kan.
Voor militairen vind ik 20 wel laag. En da's 120/20 = ehhhh 1 per 6 seconden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef MaartenGrendel het volgende:
Militairen moeten ieder jaar verplicht de Couzy-test doen waarbij ze onder andere in 2 minuten zoveel mogelijk moeten opdrukken. Ik ben daarbij nooit verder gekomen dan 68 (20 is het minimum voor mannen).
Meeste dat ik ooit gehaald heb achter elkaar zonder tijdslimiet is 80.
Die test ziet er wel aardig uit, maar ik denk niet dat iedereen binnen 6 weken daarmee 100 pushups achter elkaar kan.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:30 schreef Fha het volgende:
Ik kom met moeite tot 18. En toen trilde mijn armen zo erg en was ik niet snel genoeg dus smakte ik met mn neus vol op de grond
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Ik weeg 105, deed er net 56..
Wie is de baas?? IK BEN DE BAAS!!
Is wel pittig, maar heerlijk nu je weer die dikke aders over je gebruinde armen hebt lopen.
TOET-TOET!!
Ben jij ook niet diegene die die lul heeft van 25cm en een porsche voor de deur heeft staan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:52 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
75... Terwijl ik er veel meer kan maar dan al verveeld raak
Word moeilijk hoor die lul van 25cm als je een vrouw bentquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben jij ook niet diegene die die lul heeft van 25cm en een porsche voor de deur heeft staan?
Je hoort anders veel vrouwen klagen over een lul die alleen maar voetbal kan kijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Word moeilijk hoor die lul van 25cm als je een vrouw bent
Jep, maar houd er rekening mee dat dat het absolute minimum is om 'geschikt' te zijn. Dat moeten gastjes van 17 die net begonnen zijn kunnen halen, maar adjudanten van 50 ook.quote:
Dat is erwinbeyquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben jij ook niet diegene die die lul heeft van 25cm
Die kan zich dus gewoon met zijn lul opdrukken. Gewoon een kwestie van even aanspannen.quote:
Dat is meestal de dag na een trainingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
18, maar heb dan wel altijd de volgende dag spierpijn aan de voorkant van mijn schouders, dus volgens mij doe ik het ergens verkeerdik kan wel goed optrekken en mijn beenspieren zijn ook
ja, ha haquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef bukake het volgende:
[..]
Dat is meestal de dag na een training
Als je normaal geen fuck uitvoert jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef bukake het volgende:
[..]
Dat is meestal de dag na een training
24 zijn? En normaal postuur. En gezond leven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Philip10 het volgende:
Hoe the fuck kun je ongetraind 46 keer opdrukken?
Hangt af hoe hij opdrukt: 10 cm doorbuigen of daadwerkelijk met de neus op de grond, rug recht en geen knieen op de grond enzo. Heb nog nooit een ongetraind pesoon >10 echte zien halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Philip10 het volgende:
Ligt eraan of je ongetraind op opdrukken bedoelt of totaal ongetraindquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Philip10 het volgende:
Onder anderequote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef yeahmen het volgende:
20.
Trouwens, train je door je handen tegen elkaar te houden, en dan op te drukken ook je borstspieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |