Dat is meestal de dag na een trainingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
18, maar heb dan wel altijd de volgende dag spierpijn aan de voorkant van mijn schouders, dus volgens mij doe ik het ergens verkeerdik kan wel goed optrekken en mijn beenspieren zijn ook
ja, ha haquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef bukake het volgende:
[..]
Dat is meestal de dag na een training
Als je normaal geen fuck uitvoert jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:36 schreef bukake het volgende:
[..]
Dat is meestal de dag na een training
24 zijn? En normaal postuur. En gezond leven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Philip10 het volgende:
Hoe the fuck kun je ongetraind 46 keer opdrukken?
Hangt af hoe hij opdrukt: 10 cm doorbuigen of daadwerkelijk met de neus op de grond, rug recht en geen knieen op de grond enzo. Heb nog nooit een ongetraind pesoon >10 echte zien halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Philip10 het volgende:
Ligt eraan of je ongetraind op opdrukken bedoelt of totaal ongetraindquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Philip10 het volgende:
Onder anderequote:Op zondag 15 februari 2009 21:00 schreef yeahmen het volgende:
20.
Trouwens, train je door je handen tegen elkaar te houden, en dan op te drukken ook je borstspieren?
En?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:38 schreef Micson het volgende:
Ik kwam oorspronkelijk tot 20, maar ik ben sinds deze week met het Onehundred Pushups programma begonnen (bedankt voor de tip trouwens) Ik breng over zes weken nog wel een keer verslag uit of het ook echt te doen is (wat ik eigelijk niet verwacht)
Hmm, vorige week wat gaan trainen. Nu haal ik 27quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch wel triest; eigenlijk hoor je je met boven de 50x te kunnen opdrukken. En natuurlijk met een kaarsrecht lichaam, ipv zo gebogen als een hoepel.
Trouwens dit en je vorige reactie komen ook niet echt overeen he, je kan er zelf 11.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Met opzet niet in Sport geplaatst want daar zijn alleen maar van die sportievelingen. Nee, even een vraag voor het gewone volk.
Op een zaterdagmiddag in een winkelstraat (van bijvoorbeeld Rotterdam) word je door een knap meisje aangesproken en gevraagd om ff een zooi push ups te doen. Eitje natuurlijk.
Zonder dollen: hoeveel zou jij er zo kunnen doen?
Net getest, ik kom op 11. Toen kwam ik niet meer overeind.![]()
En da's übertriest natuurlijk, daarom te zamen met mijn goede voornemens wil ik er over 2 maanden honderd achter elkaar willen doen.
Als je niet weet wat een push up is: klikkerdeklik. Alleen hoef je de vraag eigenlijk niet eens te beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |