Eten?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weeg 125 kilo. Ik heb wel wat beters te doen.
Klopt, maar dan train je vooral de bovenkant van je borstspier.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Andersom is dan wel weer voor bikkels, met je voeten op het bed
Sets is om te trainen. Even kijken hoeveel je er kunt doen geeft misschien een soort van indicatie van kracht in je armen weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:41 schreef Jenglejack het volgende:
Om even terug te komen op de OP.
Zelf kan ik er rond de 40 achter elkaar.
Maar het is beter om het in sets te doen ! Gewoon 5x 20 op een dag ofzo.
Best zielig voor een jongen van 17.quote:
Meer kracht in je borst, maar natuurlijk gebruik je ook je triceps.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:57 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Sets is om te trainen. Even kijken hoeveel je er kunt doen geeft misschien een soort van indicatie van kracht in je armen weer.
Voel helemaal nooit wat in mijn borst, eigenlijk alleen in mijn bovenarmen (en mijn rechterbeen om een onverklaarbare redenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Meer kracht in je borst, maar natuurlijk gebruik je ook je triceps.
Handen iets breder als schouderhoogte, handen een klein beetje naar buiten gedraait, rug en benen strak als een plank en dan naar beneden tot je bijna de grond raakt en weer armen strekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:42 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Voel helemaal nooit wat in mijn borst, eigenlijk alleen in mijn bovenarmen (en mijn rechterbeen om een onverklaarbare reden). Doe ik het fout?
Op die gedraaide handen na doe ik dat (eerder recht naar voren)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:44 schreef Remake het volgende:
[..]
Handen iets breder als schouderhoogte, handen een klein beetje naar buiten gedraait, rug en benen strak als een plank en dan naar beneden tot je bijna de grond raakt en weer armen strekken.
no fucking shit ik word hier gewoned door een vrouwquote:Op maandag 5 januari 2009 12:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
Met die dunne armpies van mij kan ik het met gemak toch zeker 20 á 25 keer.
Ze worden nu wel gespierder.
3 uur is toch veel te lang? Wat doe je dan? Cardio kost wel veel tijd ja, maar gewichten kan zo lang niet duren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef Chriz2k het volgende:
Maar ik heb wel net 3 uur gesport, dus misschien zijn het er meer als ik vers ben.
Ja, vraag me af hoe dat komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel veel verschillen. Getrainde personen die amper de 25 halen, ongetrainde kantoormensen die zo boven de 50 uitkomen...
Als je niet in je eentje traint kan het zeker wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel veel verschillen. Getrainde personen die amper de 25 halen, ongetrainde kantoormensen die zo boven de 50 uitkomen...
[..]
3 uur is toch veel te lang? Wat doe je dan? Cardio kost wel veel tijd ja, maar gewichten kan zo lang niet duren.
Verschillende breedtes en dieptes die mensen gebruiken. En natuurlijk er gewoon 10 bij optellen.quote:
Dat dus. Weeg 75 kilo.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:07 schreef marp0 het volgende:
45![]()
Maar ik weeg amper 65, dat telt dan weer niet
Twee uur tennistraining + heen en terug fietsenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
3 uur is toch veel te lang? Wat doe je dan? Cardio kost wel veel tijd ja, maar gewichten kan zo lang niet duren.
Dat komt omdat sommigen denken dat opdrukken 5 cm zakken is en dan weer omhoog. Dan kan je makkelijk 4, 5 keer zo vaak als wanneer je met je neus tot de grond gaat.quote:
Hmja. Goed punt dit. Ook het recht als een plank blijven of met holle rug maakt ook mega uit in het aantal push ups.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:39 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dat komt omdat sommigen denken dat opdrukken 5 cm zakken is en dan weer omhoog. Dan kan je makkelijk 4, 5 keer zo vaak als wanneer je met je neus tot de grond gaat.
wellicht dat getrainde personen "met een rechte rug de neus aan de grond tikken" terwijl kantoormensen "met een bolle rug knikjes met de ellebogen maken".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je gang, dan ram ik er wel een fipo inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef Remake het volgende:
ik ook de onehundred pushups, kom we maken er een topic over
Ik ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:47 schreef Remake het volgende:
ik ook de onehundred pushups, kom we maken er een topic over
Doe geen moeitequote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:06 schreef Remake het volgende:
k ff OPtje maken.
Is weer openquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Doe geen moeite
Pushups voor newbies
Toen ik 110 kg woog kon ik ook nog wel 40 opdrukken. Gewicht is niet van toepassing, wel relatieve kracht.quote:
Omdat bijv. mensen die veel aan krachtraining doen niet altijd veel spierconditie hebben. Echter kunnen ze dan wel weer vele malen zwaarder bankdrukken dan de kantoormensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |