Dat waren er echt geen 30 man, hooguit 10 ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Timmers spamde ooit een topic dicht met meer dan 30 posts omdat ie een nieuwe OP had gemaakt, waarop Ambro heel droog in het volgende topic opende met "Tim, was dat nou echt nodig?". Je maakt wat mee
.
Oh, het gaat dus over de deelnemersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:14 schreef Miss_S het volgende:
En hoezo alleen voor echte mannen? of gaat dat over de tennissers
Lijkt me puik.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
Kunnen we als mooi WOS-experiment niet gaan bijhouden wat de ROI is als je steeds met dezelfde stake de pick speelt die de meerderheid hier kiest?
Zoals gewoonlijk gaat toch iedereen weer de pick van Ambro, Wimmers of Timmers volgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef Chriz2k het volgende:
Kunnen we als mooi WOS-experiment niet gaan bijhouden wat de ROI is als je steeds met dezelfde stake de pick speelt die de meerderheid hier kiest?
en toch heb ik de masters niet eens gehaaldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:23 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk gaat toch iedereen weer de pick van Ambro, Wimmers of Timmers volgen![]()
Ik stel voor dat de top-10 spelers van afgelopen jaar hun picks per pm sturen, dan ben ik inderdaad benieuwd wat de ROI zal zijn over de keuze van de meerderheid. Maar het zal waarschijnlijk wel geen haalbare kaart zijn (lees: degenen die het moeten bijhouden hebben er geen zin in cq. geen tijd voor
)
Idemquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en toch heb ik de masters niet eens gehaald![]()
Ik ook niet....hoe dat kan is mij overigens een volstrekt raadselquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en toch heb ik de masters niet eens gehaald![]()
Nope, ook niet. Maar jullie zijn wel enigszins "tenniskenners" (quote:
Inderdaad, maar hoe vaak zag je het niet dat iemand amper gekozen was en dat een bepaalde user hem dan koos en dat daarna opeens de massale pick werdquote:
Klopt ja, zodra het eerste invloedrijke schaap over de dam wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe vaak zag je het niet dat iemand amper gekozen was en dat een bepaalde user hem dan koos en dat daarna opeens de massale pick werd
Gelukkig koos ik altijd op een heel eigen wijzequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe vaak zag je het niet dat iemand amper gekozen was en dat een bepaalde user hem dan koos en dat daarna opeens de massale pick werd
Jullie worden mijn invloedrijke schapenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik haal met Bruce de masters vast weer, dat is traditie.
En ik, als ik je met Excel moet helpenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het meelopen zelf niet zo'n heel groot probleem (het valt best mee), maar misschien is het idee om de stand om de drie, vier toernooien bekend te maken, niet na elk toernooi. Zo heb alleen ik er voordeel van
Als er in ons midden een 1337 scripter rondloopt die een site kan maken waarop je je pick invoert, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk moet daar toch wel iets op te vinden zijn, met het achterna lopen van picks?
Dat idee had ik ook al ja, maar daar ben ik te 1336 voor +quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als er in ons midden een 1337 scripter rondloopt die een site kan maken waarop je je pick invoert, of iets dergelijks.
Zou in ieder geval wel een verbetering zijn, inderdaad.
Dat zou wel briljant zijn jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als er in ons midden een 1337 scripter rondloopt die een site kan maken waarop je je pick invoert, of iets dergelijks.
Na de deadline mogen ze wel zichtbaar zijn natuurlijk (moeten eigenlijk), dan heb je dat aspect nog steedsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je de picks niet meer ziet valt er ook niks meer te bediscussiëren, uit te lachen, blij te zijn en weet ik wat, dat maakt het deels zo leuk.
Que?quote:De weg naar die Masters zal lang zijn, vol met blessures, tegenslagen en oneerbare aanbiedingen van de Chinese gokmaffia. Maar de grote Churchill zei het al: “Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm.” Gewoon doorgaan dus, als TheGeneral het kan, kan iedereen het! Per slot van rekening gaat het niet alleen om gezelligheid, maar ook om...
Top ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Donequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Top idee![]()
Kunnen we deze vraag niet in DIG posten om te kijken of er ergens een script-kiddo zin heeft in een projectje?
Yepquote:
Snap jij al dat gelul over meelopers die de kenners volgen?quote:
Ja, heb er afgelopen jaar echt last van gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Snap jij al dat gelul over meelopers die de kenners volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef kleinzusje het volgende:Dan zou de eindstand idd intrigerend zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:52 schreef Chriz2k het volgende:
Komen in DE post ook alle interessante statistiekjes van vorig seizoen te staan?
Welke speler de meeste mensen heeft genekt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef XL het volgende:
[..]
In ieder geval wel een voor 2009 gecorrigeerde puntentelling met break-down schema voor 2008.
Wat voor statistieken zou je graag zien?
Ik weet niet of XL dat allemaal heeft bijgehouden, maar ik niet in elk geval... Nog meer ideeën voor komend jaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welke speler de meeste mensen heeft genekt bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welke speler de meeste mensen heeft genekt bijvoorbeeld.
De persoon wiens picks het vaakst overeenkomen met de meerderheid.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet niet of XL dat allemaal heeft bijgehouden, maar ik niet in elk geval... Nog meer ideeën voor komend jaar?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef XL het volgende:
Ik werk deze week vanuit een redelijk saai hotel. Moet wel goedkomen. Begin van de week komt DE post. Ik heb afgelopen week vanuit mijn studiereis nog wat fotootjes geschoten die me dit seizoen moeten helpen. Ik zal een tipje van de sluier oplichten in DE post. Het moet weer gaan beginnen, dus ik voel nu druk om dit topic weer te doorstarten.
Als er ook suggesties zijn hoe dat te berekenen is met Excel, dan sta ik daar ook voor openquote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De persoon wiens picks het vaakst overeenkomen met de meerderheid.
ik ga ook eens iets bedenkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als er ook suggesties zijn hoe dat te berekenen is met Excel, dan sta ik daar ook voor open
[ afbeelding ]
Als XL het niet doet...
Ik ben er nog hoorquote:
Ik wil graag per toernooi een scoreformulier maken. Dat neem ik nog met jou en Bruce117 op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als er ook suggesties zijn hoe dat te berekenen is met Excel, dan sta ik daar ook voor open
[ afbeelding ]
Als XL het niet doet...
Wel lastig als je weg bent bij een verplicht toernooi.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi idee om meer toernooien te hebben dan er meetellen.
Kan je ook een keer een toernooi missen zonder dat het meteen gevolgen heeft. Ok, het beperkt wel de mogelijkheden om een slechte uitslag af te laten vallen, maar altijd beter dan een 0 voor een toernooi als je er niet bent.
Waarom Acapulco ipv Dubai, specifieker? Dubai is vanwege de enorme bedragen een zeer goed bezet toernooi?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:09 schreef wimderon het volgende:
GS zijn wel gedowngrade zeg![]()
Verder: zitten er bewust wat van die mug-toernooitjes als Acapulco en Boekarest bij of is dat toeval
Ik ben ook voor Dubai ipv Acapulco.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Waarom Acapulco ipv Dubai, specifieker? Dubai is vanwege de enorme bedragen een zeer goed bezet toernooi?
En heeft deze niet een beetje een waterhoofd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef wimderon het volgende:
Ben alleen benieuwd naar de reden van XL. Ook wel waarom de GS zo extreem gedowngrade is trouwens.
Op Grand Slams spelen ze niet elke dag intel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe zit het trouwens met de picks voor de GS? Er staan tien dagen vermeld, worden er weer dagen gecombineerd? En gaat het echt om dagen, of om picks?
Omdat Djokovic Dubai speeltquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:51 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Waarom Acapulco ipv Dubai, specifieker?
Na terechte kritiek van jouquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef wimderon het volgende:
Nou ja, het is wat je wil. Wil je het hele jaar uit hetzelfde kringetje spelers kiezen of ook wat afwisseling? Ben alleen benieuwd naar de reden van XL. Ook wel waarom de GS zo extreem gedowngrade is trouwens.
SMS-en met Vaduzquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Wel lastig als je weg bent bij een verplicht toernooi.
Moeten we dan XL een briefje ondertekend door moeder / huisarts / baas mailen?
Goede redenen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:29 schreef XL het volgende:
Acapulco ipv Dubai is om meer op gravel te spelen.
De kleinere toernooien zijn toch een soort moeilijkheidsgraad. Je zag afgelopen jaar dat er vaak niet zo zeer voor een bepaalde speler gekozen werd, maar ook vaak dat er tegen spelers gekozen werd. In deze kleine toernooien winnen die josti's ook wel eens en dan wil ik wel eens zien hoe jullie daarmee omgaan. Bovendien was Estoril vorig jaar een erg leuk toernooi. Nietwaar Vaduz?
Rosmalen en Rotterdam krijgen 500 punten voor de eigen land stimulans. Veel van jullie bezoeken die toernooien en hebben meer mogelijkheden om het op tv te bekijken. Daarom wil ik ook het belang groter maken. Daarnaast gaat door meer punten toe te kennen gaat de spanning omhoog als je bijv. in de zaal zit.
Op zich mooi dat het niet meer een verhouding van 1:6 is voor normale toernooien-GS, maar een 1:2 (of zelfs 1:1) verhouding nuquote:
Goed idee, ik zal later vanmiddag de deelnemers van vorig jaar (minus Adothehague) een PM sturen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat de AO verplicht is en bijna start, lijkt het me wel zo aardig om een beetje te spammen/ PM en.
Anders is het voor iemand het hele jaar over en uit
quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal later vanmiddag de deelnemers van vorig jaar (minus Adothehague) een PM sturen.
De puntenverdeling is binnen toernooien vooral op de schop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op zich mooi dat het niet meer een verhouding van 1:6 is voor normale toernooien-GS, maar een 1:2 (of zelfs 1:1) verhouding nu
Dit stimuleert wel mug-pickingquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:35 schreef XL het volgende:
[..]
De puntenverdeling is binnen toernooien vooral op de schop.
Finale t.o.v. kwartfinale zitten geen 750 punten tussen enzo
Mag wel, maar je krijgt geen punten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Waarom mag je de Australian Open niet missen eigenlijk, het is toch geen probleem als mensen later instromen?
Inderdaad, zie bijv. de stijging van Miss_Squote:
aha ikke snapquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Mag wel, maar je krijgt geen punten.
De verplichte toernooien tellen mee voor de ranking, de andere toernooien waar je slecht presteert kun je aan het eind van het jaar skippen.
Denk ik.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:23 schreef XL het volgende:
[..]
Inderdaad, zie bijv. de stijging van Miss_S
Nouja, dat ga ik toch maar doen denk ik. Ben tot volgende week zondag op wintersport en het wordt een beetje veel om daar nu een lijstje voor in te leveren... De rest van de toernooien maar goed spelen danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Mag wel, maar je krijgt geen punten.
De verplichte toernooien tellen mee voor de ranking, de andere toernooien waar je slecht presteert kun je aan het eind van het jaar skippen.
Denk ik.
Je kunt toch wat namen geven? Heb je iig wat punten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Nouja, dat ga ik toch maar doen denk ik. Ben tot volgende week zondag op wintersport en het wordt een beetje veel om daar nu een lijstje voor in te leveren... De rest van de toernooien maar goed spelen dan.
Ik heb inmiddels een lijst via PM gehadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Leg een hele lijst aan, dan kiest de persoon die de lijst ontvangt telkens de hoogst genoteerde op de lijst die die dag speelt.
En terecht.quote:
Ik heb je ook een lijst gestuurdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een lijst via PM gehad.
wtfquote:
Jawohl und wilkommenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef Mindlight het volgende:
Kan ik ook meedoen?
Zo ja
Dag 1: David Ferrer
Hij wacht al sinds Wimbledonquote:Op zondag 18 januari 2009 21:43 schreef XL het volgende:
mitt wacht weer tot het laatste moment met zijn keuze
Dan zal hij wel met een hele goede komenquote:
Wendelmoet z'n bek houdenquote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zal hij wel met een hele goede komen
Hopelijk mag hij van Wendelmoet snel weer een keer internetten
Kun jij je mailadres pm-en, dan stuur ik jou en intel de sheet.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:39 schreef Bruce117 het volgende:
XL, heb je een lijstje met het aantal te verdedigen punten per speler.
Helaasquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
FUCK. Kan ik nog meedoen op de een of andere manier ?
quote:Verplicht: Australian Open, Rotterdam, Roland Garros, Rosmalen, Wimbledon, US Open
Je kan Federer nog kiezen voor vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
FUCK. Kan ik nog meedoen op de een of andere manier ?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef groenen het volgende:
[..]
Je kan Federer nog kiezen voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik zie wel wat XL besloten heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan wel meedoen en dan proberen toernooiwinnaar te zijn. Vorig jaar zijn er ook een aantal later ingestapt omdat ze 't toch wel leuk vonden.
Mits hij de AO meedoet, wat dus nog kanquote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan wel meedoen en dan proberen toernooiwinnaar te zijn. Vorig jaar zijn er ook een aantal later ingestapt omdat ze 't toch wel leuk vonden.
quote:Verplicht: Australian Open, Rotterdam, Roland Garros, Rosmalen, Wimbledon, US Open
Waarom alleen toernooiwinnaar en niet totaalwinnaarquote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook zonder AO kan je idd winnen, al wordt 't lastig. Point taken. Daarnaast kan ie Fed kiezen en kan ie heel AO nog winnen. Ik ga maar gewoon dag 2 kiezenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom alleen toernooiwinnaar en niet totaalwinnaar
Wanneer zou ik dan niet meer hebben mogen meedoen ? Wanneer dag 1 voorbij was ?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
Volgens de regels mag de_boswachter nog meedoen.
Gevalletje "saved by the bell'
Met dit toernooi zou je niet meer mee kunnen doen als alle wedstrijden al begonnen waren vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wanneer zou ik dan niet meer hebben mogen meedoen ? Wanneer dag 1 voorbij was ?
We houden een ranking aan van vorig jaar met de punten die vorig jaar zijn verdient (zoals de echte tennisranking). Als de Australian open gespeeld is krijg je nieuwe punten erbij en gaan de oude punten(dus de punten van de aussie open van vorig jaar) eraf. In jouw geval gaan er dus 0 af.quote:Pfieeuw...........
Overigens even voor mezelf: Iedereen staat momenteel op 0 punten in 2009 ? Dus alles kan nog voor me ?
Een aantal toernooien tellen zeker mee voor de ranking, waaronder de AO. Als je daar niet aan meedoet kom je wel in de ranking, alleen worden er voor de AO 0 punten gerekend.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou zo dom ?![]()
niet qua tennis natuurlijk!
De AO is toch verplicht om mee te doen met de rest van het jaar ?
Dus het missen van de AO is exit 2009 !
Snap er niks meer van
Nee de punten van dit toernooi wordt ten alle tijden gewoon meegenomen in de ranking. Doe je dit toernooi niet mee krijg je 0 punten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou zo dom ?![]()
niet qua tennis natuurlijk!
De AO is toch verplicht om mee te doen met de rest van het jaar ?
Dus het missen van de AO is exit 2009 !
Snap er niks meer van
Nee, als je die andere verplichte toernooien het goed doet is de kans redelijk aanwezig dat je aan de masters mee mag doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dus als je de AO zou missen, kom je niet in de ranking en doe je eig heel 2009 voor spek en beans mee ?
Daar wordt een lijstje van bijgehouden. Als je zelf die fout maakt is het je eigen probleem.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe weet XL nou dat wanneer ik op dag 8 FedEx weer zou kiezen, ik deze dubbel genomen heb.
En hoe weet ik dat, want ik heb af en toe het geheugen van een vergiet.
Er zitten Sherlocks hier die dat in 1 oogopslag zienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe weet XL nou dat wanneer ik op dag 8 FedEx weer zou kiezen, ik deze dubbel genomen heb.
En hoe weet ik dat, want ik heb af en toe het geheugen van een vergiet.
Je drie slechtste resultaten van het jaar tellen niet mee. Alleen niet die van de verplichte toernooien, deze punten tellen altijd mee. Daarom heten ze verplichte toernooien, niet omdat je hier aan mee moet doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de uitleg, snap er nog geen hol van
Yep !quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Mindlight het volgende:
Kleinzusje, zo lastig is het toch niet?
Je doet niet mee met een toernooi, dan haal je dus automatisch 0 punten. Je wordt echter nog steeds in de ranglijst opgenomen, alleen met een score van 0 punten. Het is dus niet zo dat je niet meer mee mag doen met andere toernooien omdat je de AO gemist hebt, alleen voor het klassement wordt het een moeilijk verhaal om nog hoog te eindigen. (maar is niet onmogelijk).
Zo iets duidelijker?
Nog duidelijker nuquote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Je drie slechtste resultaten van het jaar tellen niet mee. Alleen niet die van de verplichte toernooien, deze punten tellen altijd mee. Daarom heten ze verplichte toernooien, niet omdat je hier aan mee moet doen.
Nog net op tijd !quote:
Mooi BlonT in niet lelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de uitleg, snap er nog geen hol van
Over op het randje gesprokenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Cavalier1 het volgende:
Dag 1: Federer
Ik twijfelde om mee te doen omdat ik het toernooi toch niet kan uitspelen (vakantie). Maar die paar puntjes kan ik maar beter vast mee pakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over op het randje gesproken
Dan moet je even contact opnemen met 1 van de admins van dit subforum. Die kunnen dit voor je uitzoeken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
(is iedereen ervan overtuigd dat dit niet gewoon een kloon van kz zelf is?)
Federer was echt nog niet begonnen, ik zat zelf nog naar het einde van Hantuchova - Dellaqua te kijken. Daarna begon Federer.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
Welkom aan de mensen die Federer hebben moeten kiezenIk weet niet hoe laat Federer begon, maar aangezien niemand Cavalier1 aanvalt, ga ik er van uit dat dat na 11:30 was, waardoor de_boswachter en KZ-FAN (is iedereen ervan overtuigd dat dit niet gewoon een kloon van kz zelf is?
) ook gewoon mee mogen doen
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met 1 van de admins van dit subforum. Die kunnen dit voor je uitzoeken.
PM ze even met je vraag.
Stond nog niet in het overzicht, maar ik ga voor Monfilsquote:
Als het een kloon is van iemand die mee doet, dan vind ik wel dat die geschrapt moet worden. Anders kunnen we straks allemaal wel met meerdere accounts invullen en alle kansen spreiden. Niet dat je er aan het eind dan nog steeds heel veel mee opschietquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...
Ik heb hem straf gegeven, de boefquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...
Dit gaat echt niet werken. 1,02 keer je geld terug. Wat je beter kunt doen is kijken wie het meest gekozen is waar je >1,5 keer je geld voor terugkrijgt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 2: Schuettler
Voor de gokkers onder ons die de data van de tennisgame willen gebruiken, Gilles Simon is nu met 4 uit 18 het populairst.
Ik heb niet van het hele jaar alle stats, maar slechts tot UO ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet werken. 1,02 keer je geld terug. Wat je beter kunt doen is kijken wie het meest gekozen is waar je >1,5 keer je geld voor terugkrijgt.
Volgens mij heeft Gasgay vorig jaar een aantal keer voor flinke slachtingen gezorgd, komen daar nog stats van [ afbeelding ]
Ja vooral Ivo. Ik dacht vorig jaar ook een keer mee te doen, eerste rond Karlovic gelijk eruitquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb niet van het hele jaar alle stats, maar slechts tot UO ofzo.
Gasgay, Dr. Ivo, Verdasco, Ferrer.... dat zijn de verraders
Dit jaar houd ik het bij
Volg je mijn keuze nu alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volg je mijn keuze nu alweer?
Hij kiest wel Stephanek, niet Stepanek hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Degene die daar last van hebben, mogen voor de zekerheid dan ook alvast een nieuwe pick doorgeven en dan wordt met terugwerkende kracht gekeken of hij door mocht.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Szura het volgende:
Even een vraag.
stel er wordt een dag niet gespeeld vanwege regen, wat gebeurt er dan met die picks? blijven de partijen die voor die dag stonden gewoon staan en wordt er gedaan alsof ze op die dag gespeeld zijn?
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volg je mijn keuze nu alweer?
je zal het wel niet geloven maar dat is eigenlijk puur toeval. Wou eerst voor Blake gaan maar die bewaar ik voor een volgende pick. en het schema van stephanek is nog een tikkie zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tactiek dit keer is namelijk om met de subtop spelers die tegen relatief vrij zwakke spelers moeten. Om zo lang mogelijk in het toernooi te blijven. Maar goed ik hou blijkbaar gewoon van jou picks
sudo is powerrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |