Klopt ja, zodra het eerste invloedrijke schaap over de dam wasquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe vaak zag je het niet dat iemand amper gekozen was en dat een bepaalde user hem dan koos en dat daarna opeens de massale pick werd
Gelukkig koos ik altijd op een heel eigen wijzequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hoe vaak zag je het niet dat iemand amper gekozen was en dat een bepaalde user hem dan koos en dat daarna opeens de massale pick werd
Jullie worden mijn invloedrijke schapenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik haal met Bruce de masters vast weer, dat is traditie.
En ik, als ik je met Excel moet helpenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het meelopen zelf niet zo'n heel groot probleem (het valt best mee), maar misschien is het idee om de stand om de drie, vier toernooien bekend te maken, niet na elk toernooi. Zo heb alleen ik er voordeel van
Als er in ons midden een 1337 scripter rondloopt die een site kan maken waarop je je pick invoert, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk moet daar toch wel iets op te vinden zijn, met het achterna lopen van picks?
Dat idee had ik ook al ja, maar daar ben ik te 1336 voor +quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als er in ons midden een 1337 scripter rondloopt die een site kan maken waarop je je pick invoert, of iets dergelijks.
Zou in ieder geval wel een verbetering zijn, inderdaad.
Dat zou wel briljant zijn jaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als er in ons midden een 1337 scripter rondloopt die een site kan maken waarop je je pick invoert, of iets dergelijks.
Na de deadline mogen ze wel zichtbaar zijn natuurlijk (moeten eigenlijk), dan heb je dat aspect nog steedsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je de picks niet meer ziet valt er ook niks meer te bediscussiėren, uit te lachen, blij te zijn en weet ik wat, dat maakt het deels zo leuk.
Que?quote:De weg naar die Masters zal lang zijn, vol met blessures, tegenslagen en oneerbare aanbiedingen van de Chinese gokmaffia. Maar de grote Churchill zei het al: “Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm.” Gewoon doorgaan dus, als TheGeneral het kan, kan iedereen het! Per slot van rekening gaat het niet alleen om gezelligheid, maar ook om...
Top ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Donequote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Top idee![]()
Kunnen we deze vraag niet in DIG posten om te kijken of er ergens een script-kiddo zin heeft in een projectje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |