Een aantal toernooien tellen zeker mee voor de ranking, waaronder de AO. Als je daar niet aan meedoet kom je wel in de ranking, alleen worden er voor de AO 0 punten gerekend.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou zo dom ?![]()
niet qua tennis natuurlijk!
De AO is toch verplicht om mee te doen met de rest van het jaar ?
Dus het missen van de AO is exit 2009 !
Snap er niks meer van
Nee de punten van dit toernooi wordt ten alle tijden gewoon meegenomen in de ranking. Doe je dit toernooi niet mee krijg je 0 punten.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nou zo dom ?![]()
niet qua tennis natuurlijk!
De AO is toch verplicht om mee te doen met de rest van het jaar ?
Dus het missen van de AO is exit 2009 !
Snap er niks meer van
Nee, als je die andere verplichte toernooien het goed doet is de kans redelijk aanwezig dat je aan de masters mee mag doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:01 schreef kleinzusje het volgende:
Dus als je de AO zou missen, kom je niet in de ranking en doe je eig heel 2009 voor spek en beans mee ?
Daar wordt een lijstje van bijgehouden. Als je zelf die fout maakt is het je eigen probleem.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe weet XL nou dat wanneer ik op dag 8 FedEx weer zou kiezen, ik deze dubbel genomen heb.
En hoe weet ik dat, want ik heb af en toe het geheugen van een vergiet.
Er zitten Sherlocks hier die dat in 1 oogopslag zienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
En hoe weet XL nou dat wanneer ik op dag 8 FedEx weer zou kiezen, ik deze dubbel genomen heb.
En hoe weet ik dat, want ik heb af en toe het geheugen van een vergiet.
Je drie slechtste resultaten van het jaar tellen niet mee. Alleen niet die van de verplichte toernooien, deze punten tellen altijd mee. Daarom heten ze verplichte toernooien, niet omdat je hier aan mee moet doen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de uitleg, snap er nog geen hol van
Yep !quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Mindlight het volgende:
Kleinzusje, zo lastig is het toch niet?
Je doet niet mee met een toernooi, dan haal je dus automatisch 0 punten. Je wordt echter nog steeds in de ranglijst opgenomen, alleen met een score van 0 punten. Het is dus niet zo dat je niet meer mee mag doen met andere toernooien omdat je de AO gemist hebt, alleen voor het klassement wordt het een moeilijk verhaal om nog hoog te eindigen. (maar is niet onmogelijk).
Zo iets duidelijker?
Nog duidelijker nuquote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Colplay het volgende:
[..]
Je drie slechtste resultaten van het jaar tellen niet mee. Alleen niet die van de verplichte toernooien, deze punten tellen altijd mee. Daarom heten ze verplichte toernooien, niet omdat je hier aan mee moet doen.
Nog net op tijd !quote:
Mooi BlonT in niet lelijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:12 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor de uitleg, snap er nog geen hol van
Over op het randje gesprokenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:33 schreef Cavalier1 het volgende:
Dag 1: Federer
Ik twijfelde om mee te doen omdat ik het toernooi toch niet kan uitspelen (vakantie). Maar die paar puntjes kan ik maar beter vast mee pakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Over op het randje gesproken
Dan moet je even contact opnemen met 1 van de admins van dit subforum. Die kunnen dit voor je uitzoeken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
(is iedereen ervan overtuigd dat dit niet gewoon een kloon van kz zelf is?)
Federer was echt nog niet begonnen, ik zat zelf nog naar het einde van Hantuchova - Dellaqua te kijken. Daarna begon Federer.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
IN
Welkom aan de mensen die Federer hebben moeten kiezenIk weet niet hoe laat Federer begon, maar aangezien niemand Cavalier1 aanvalt, ga ik er van uit dat dat na 11:30 was, waardoor de_boswachter en KZ-FAN (is iedereen ervan overtuigd dat dit niet gewoon een kloon van kz zelf is?
) ook gewoon mee mogen doen
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...quote:Op maandag 19 januari 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moet je even contact opnemen met 1 van de admins van dit subforum. Die kunnen dit voor je uitzoeken.
PM ze even met je vraag.
Stond nog niet in het overzicht, maar ik ga voor Monfilsquote:
Als het een kloon is van iemand die mee doet, dan vind ik wel dat die geschrapt moet worden. Anders kunnen we straks allemaal wel met meerdere accounts invullen en alle kansen spreiden. Niet dat je er aan het eind dan nog steeds heel veel mee opschietquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...
Ik heb hem straf gegeven, de boefquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...
Dit gaat echt niet werken. 1,02 keer je geld terug. Wat je beter kunt doen is kijken wie het meest gekozen is waar je >1,5 keer je geld voor terugkrijgt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 2: Schuettler
Voor de gokkers onder ons die de data van de tennisgame willen gebruiken, Gilles Simon is nu met 4 uit 18 het populairst.
Ik heb niet van het hele jaar alle stats, maar slechts tot UO ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet werken. 1,02 keer je geld terug. Wat je beter kunt doen is kijken wie het meest gekozen is waar je >1,5 keer je geld voor terugkrijgt.
Volgens mij heeft Gasgay vorig jaar een aantal keer voor flinke slachtingen gezorgd, komen daar nog stats van [ afbeelding ]
Ja vooral Ivo. Ik dacht vorig jaar ook een keer mee te doen, eerste rond Karlovic gelijk eruitquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb niet van het hele jaar alle stats, maar slechts tot UO ofzo.
Gasgay, Dr. Ivo, Verdasco, Ferrer.... dat zijn de verraders
Dit jaar houd ik het bij
Volg je mijn keuze nu alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volg je mijn keuze nu alweer?
Hij kiest wel Stephanek, niet Stepanek hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Degene die daar last van hebben, mogen voor de zekerheid dan ook alvast een nieuwe pick doorgeven en dan wordt met terugwerkende kracht gekeken of hij door mocht.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Szura het volgende:
Even een vraag.
stel er wordt een dag niet gespeeld vanwege regen, wat gebeurt er dan met die picks? blijven de partijen die voor die dag stonden gewoon staan en wordt er gedaan alsof ze op die dag gespeeld zijn?
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volg je mijn keuze nu alweer?
je zal het wel niet geloven maar dat is eigenlijk puur toeval. Wou eerst voor Blake gaan maar die bewaar ik voor een volgende pick. en het schema van stephanek is nog een tikkie zwaarder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tactiek dit keer is namelijk om met de subtop spelers die tegen relatief vrij zwakke spelers moeten. Om zo lang mogelijk in het toernooi te blijven. Maar goed ik hou blijkbaar gewoon van jou picks
sudo is powerrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |