Stond nog niet in het overzicht, maar ik ga voor Monfilsquote:
Als het een kloon is van iemand die mee doet, dan vind ik wel dat die geschrapt moet worden. Anders kunnen we straks allemaal wel met meerdere accounts invullen en alle kansen spreiden. Niet dat je er aan het eind dan nog steeds heel veel mee opschietquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...
Ik heb hem straf gegeven, de boefquote:Op maandag 19 januari 2009 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Gedaan. Ik laat aan KZ-FAN zelf over of die nog durft om voor dag drie iets in te vullen...
Dit gaat echt niet werken. 1,02 keer je geld terug. Wat je beter kunt doen is kijken wie het meest gekozen is waar je >1,5 keer je geld voor terugkrijgt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dag 2: Schuettler
Voor de gokkers onder ons die de data van de tennisgame willen gebruiken, Gilles Simon is nu met 4 uit 18 het populairst.
Ik heb niet van het hele jaar alle stats, maar slechts tot UO ofzo.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit gaat echt niet werken. 1,02 keer je geld terug. Wat je beter kunt doen is kijken wie het meest gekozen is waar je >1,5 keer je geld voor terugkrijgt.
Volgens mij heeft Gasgay vorig jaar een aantal keer voor flinke slachtingen gezorgd, komen daar nog stats van [ afbeelding ]
Ja vooral Ivo. Ik dacht vorig jaar ook een keer mee te doen, eerste rond Karlovic gelijk eruitquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb niet van het hele jaar alle stats, maar slechts tot UO ofzo.
Gasgay, Dr. Ivo, Verdasco, Ferrer.... dat zijn de verraders
Dit jaar houd ik het bij
Volg je mijn keuze nu alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Volg je mijn keuze nu alweer?
Hij kiest wel Stephanek, niet Stepanek hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Degene die daar last van hebben, mogen voor de zekerheid dan ook alvast een nieuwe pick doorgeven en dan wordt met terugwerkende kracht gekeken of hij door mocht.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:46 schreef Szura het volgende:
Even een vraag.
stel er wordt een dag niet gespeeld vanwege regen, wat gebeurt er dan met die picks? blijven de partijen die voor die dag stonden gewoon staan en wordt er gedaan alsof ze op die dag gespeeld zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |