Snap jij al dat gelul over meelopers die de kenners volgen?quote:
Ja, heb er afgelopen jaar echt last van gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:39 schreef APK het volgende:
[..]
Snap jij al dat gelul over meelopers die de kenners volgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:42 schreef kleinzusje het volgende:Dan zou de eindstand idd intrigerend zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:52 schreef Chriz2k het volgende:
Komen in DE post ook alle interessante statistiekjes van vorig seizoen te staan?
Welke speler de meeste mensen heeft genekt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:55 schreef XL het volgende:
[..]
In ieder geval wel een voor 2009 gecorrigeerde puntentelling met break-down schema voor 2008.
Wat voor statistieken zou je graag zien?
Ik weet niet of XL dat allemaal heeft bijgehouden, maar ik niet in elk geval... Nog meer ideeën voor komend jaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welke speler de meeste mensen heeft genekt bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Welke speler de meeste mensen heeft genekt bijvoorbeeld.
De persoon wiens picks het vaakst overeenkomen met de meerderheid.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik weet niet of XL dat allemaal heeft bijgehouden, maar ik niet in elk geval... Nog meer ideeën voor komend jaar?
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:51 schreef XL het volgende:
Ik werk deze week vanuit een redelijk saai hotel. Moet wel goedkomen. Begin van de week komt DE post. Ik heb afgelopen week vanuit mijn studiereis nog wat fotootjes geschoten die me dit seizoen moeten helpen. Ik zal een tipje van de sluier oplichten in DE post. Het moet weer gaan beginnen, dus ik voel nu druk om dit topic weer te doorstarten.
Als er ook suggesties zijn hoe dat te berekenen is met Excel, dan sta ik daar ook voor openquote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De persoon wiens picks het vaakst overeenkomen met de meerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |