Kun jij je mailadres pm-en, dan stuur ik jou en intel de sheet.quote:Op maandag 19 januari 2009 07:39 schreef Bruce117 het volgende:
XL, heb je een lijstje met het aantal te verdedigen punten per speler.

Helaasquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
FUCK. Kan ik nog meedoen op de een of andere manier ?
quote:Verplicht: Australian Open, Rotterdam, Roland Garros, Rosmalen, Wimbledon, US Open

Je kan Federer nog kiezen voor vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
FUCK. Kan ik nog meedoen op de een of andere manier ?

quote:Op maandag 19 januari 2009 10:30 schreef groenen het volgende:
[..]
Je kan Federer nog kiezen voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

Ik zie wel wat XL besloten heeft.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan wel meedoen en dan proberen toernooiwinnaar te zijn. Vorig jaar zijn er ook een aantal later ingestapt omdat ze 't toch wel leuk vonden.

Mits hij de AO meedoet, wat dus nog kanquote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan wel meedoen en dan proberen toernooiwinnaar te zijn. Vorig jaar zijn er ook een aantal later ingestapt omdat ze 't toch wel leuk vonden.
quote:Verplicht: Australian Open, Rotterdam, Roland Garros, Rosmalen, Wimbledon, US Open

Waarom alleen toernooiwinnaar en niet totaalwinnaarquote:Op maandag 19 januari 2009 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

Ook zonder AO kan je idd winnen, al wordt 't lastig. Point taken. Daarnaast kan ie Fed kiezen en kan ie heel AO nog winnen. Ik ga maar gewoon dag 2 kiezenquote:Op maandag 19 januari 2009 10:41 schreef Bruce117 het volgende:
Waarom alleen toernooiwinnaar en niet totaalwinnaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |