Goede redenen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 06:29 schreef XL het volgende:
Acapulco ipv Dubai is om meer op gravel te spelen.
De kleinere toernooien zijn toch een soort moeilijkheidsgraad. Je zag afgelopen jaar dat er vaak niet zo zeer voor een bepaalde speler gekozen werd, maar ook vaak dat er tegen spelers gekozen werd. In deze kleine toernooien winnen die josti's ook wel eens en dan wil ik wel eens zien hoe jullie daarmee omgaan. Bovendien was Estoril vorig jaar een erg leuk toernooi. Nietwaar Vaduz?
Rosmalen en Rotterdam krijgen 500 punten voor de eigen land stimulans. Veel van jullie bezoeken die toernooien en hebben meer mogelijkheden om het op tv te bekijken. Daarom wil ik ook het belang groter maken. Daarnaast gaat door meer punten toe te kennen gaat de spanning omhoog als je bijv. in de zaal zit.

Op zich mooi dat het niet meer een verhouding van 1:6 is voor normale toernooien-GS, maar een 1:2 (of zelfs 1:1) verhouding nuquote:

Goed idee, ik zal later vanmiddag de deelnemers van vorig jaar (minus Adothehague) een PM sturen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:26 schreef kleinzusje het volgende:
Omdat de AO verplicht is en bijna start, lijkt het me wel zo aardig om een beetje te spammen/ PM en.
Anders is het voor iemand het hele jaar over en uit

quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal later vanmiddag de deelnemers van vorig jaar (minus Adothehague) een PM sturen.
 .
.

De puntenverdeling is binnen toernooien vooral op de schop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op zich mooi dat het niet meer een verhouding van 1:6 is voor normale toernooien-GS, maar een 1:2 (of zelfs 1:1) verhouding nu

Dit stimuleert wel mug-pickingquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:35 schreef XL het volgende:
[..]
De puntenverdeling is binnen toernooien vooral op de schop.
Finale t.o.v. kwartfinale zitten geen 750 punten tussen enzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |