quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat hebben die er nou weer mee temaken
Laat ze lekker graven die gasten
Die foto met debbie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:35 schreef Runx het volgende:
[..]
echt wel die paint met debbie , die paint van de wc
Waarom kon hij geen huis bouwen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]die zijn ook allochtonen en Einstein was wel geleerde duss
ja kijk zie je wel dat je kan painten , ja die topic bedoel ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die foto met debbie?
[ afbeelding ]
Die paint van de wc?
Ohw je bedoeld dat topic
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die foto met debbie?
[ afbeelding ]
Die paint van de wc?
Ohw je bedoeld dat topic
hehe meneer Olepquote:
Die bovenste heb ik niet gemaaktquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja kijk zie je wel dat je kan painten , ja die topic bedoel ik
uhh i wonder... 50% chance... but i take Datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Die bovenste heb ik niet gemaakt
En die topic of dat topic
Runxxxxxquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe meneer Olepgelukkig nieuwjaar
![]()
hoe is het er mee ?
Jahquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
uhh i wonder... 50% chance... but i take Dat
en en en en heb ik het goed ?
ja wel gaat wel , en heb je goede voornemens ? minder bans vaker hier langs komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:45 schreef Olep het volgende:
[..]
Runxxxxx![]()
Ook een gelukkig nieuwjaar met veel bier![]()
Ja gaat goedJij?
Ja hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx
Ja ik heb het weer overleefd
Lekker gefeest?
Ik wil dit jaar geen ENKELE ban.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel gaat wel , en heb je goede voornemens ? minder bans vaker hier langs komen![]()
naiis, nou dat zien we graagquote:
Een dag verlenging op je verblijfs vergunningquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Runx het volgende:
[..]
yes yes yes ... en wat heb ik gewonnen ?
Ik zal vaker even langskomenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Runx het volgende:
[..]
naiis, nou dat zien we graagen vaker ons bezoeken hé
![]()
aah das lieffquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik zal vaker even langskomenMoet toch even checken hoe het gaat met de enige echte FOK! allochtoon
Ssst ze kan meelezenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Ja hoorJij hebt vooral veel zitten fappen op debbie zie ik?
dude das geen geheim meer, iedereen doet datquote:
Dudequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
dude das geen geheim meer, iedereen doet dat
mij, ik geloofde er echt inquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie houden we eigenlijk voor de gek
remlofquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wie houden we eigenlijk voor de gek
ik moet tot 17.30.. en moozziej moet tot 6.. dus niet zeurenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Runx het volgende:
fak ik hoor net dat ik tot 17.15 moet zitten
Wie ga je vermoordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:58 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga echt serieus een moord plegen vanavond!
euh geen idee.. zie ik dan welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Niks gemistquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
heb ik trouwens nog wat gemist vandaag?
wie wil ff een samenvatting geven?
Zonder ban? Ik moest lachenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw dat valt nog mee
Ik dacht anderhalve maand
Dank u...waar is m'n bier?quote:
Slootwater...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel even genoeg he?
1 dag is genoegquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej dat zou 3 week zonder slaap zijn
fijn weekend!quote:
Nogmaalsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
dude das geen geheim meer, iedereen doet dat
Zij probeert mij te versierenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Moozzie het volgende:Waar p00p zweedse chickies probeert te versieren via MSN
En terrecht hij is ook gewoon de bestequote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Dude
[ afbeelding ]
Ik voelde zoiets bij je
lmaoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Dude
[ afbeelding ]
Ik voelde zoiets bij je
Voelt dat een beetje nattig?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]Dude
[ afbeelding ]
Ik voelde zoiets bij je
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En terrecht hij is ook gewoon de beste
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geven we ze water is het weer niet goed
Ik pass met commentaar geven op die picquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]en nog verspillen ook
langs zijn kin
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:19 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik pass met commentaar geven op die pic
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wrm? Niet ophouden
dan raak je verstopt
Feel free to help outquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wrm? Niet ophouden
dan raak je verstopt
nah gewone lidl cola is ook goed hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Sorry..hier een nieuwe
[ afbeelding ]
hoe wil je een verstopping verhelpen met kurken dan...blondquote:
Ik dacht dat ik moest helpen een verstopping veroorzaken, maar dont worryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hoe wil je een verstopping verhelpen met kurken dan...blond
je las het verkeerd..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hoe wil je een verstopping verhelpen met kurken dan...blond
Jij snapt emquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je las het verkeerd..
ze wil je aan een verstopping helpen
en daar ging mn cola nog maals..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik moest helpen een verstopping veroorzaken, maar dont worry
dan krijg je deze
[ afbeelding ]
fixed!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
wat ben je homo geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wat ben je homo geworden?nah celibatair (or w/e it's spelled)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
ja net of dat beter isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nah celibatair (or w/e it's spelled)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zo lachen![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat je een man sit-ups doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zo lachen![]()
Help me teach her how to fly......
later sgelequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat je een man sit-ups doen?
Het is zon 30cm, rood en maakt vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zo lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Waarom heeft een vrouw 4 hersencellen?ben ik blij dat mn vriend meestal kooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik die 4 hersencellen ergens anders voor gebruiken..
Help me teach her how to fly......
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Waarom heeft een vrouw 4 hersencellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaha
![]()
Ik moest lachen
Next:
Hoe noem je een man met maar 1 hersenhelft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Jij ook debs!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is zon 30cm, rood en maakt vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ook debs!:* ben alleen nog niet thuis
Toppunt van pedofilie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toppunt van pedofilie?wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toppunt van pedofilie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hoe kan je een vrouw 2 keer laten gillen?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hoe kan je een vrouw 2 keer laten gillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Sgele het volgende:
kent iemand het standje 'raging bull'?Aids rodeoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef debbie_19 het volgende:
Een vrouw van 35 denkt aan kinderen krijgen. Waaraan denkt een man van 35?GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
okeej doei!quote:
Jij ook!quote:
Ik zit net aan m'n eerste bakkiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:41 schreef Queen_E het volgende:
mooi hoor! Ben benieuwd of de koffie ook lekker isVast wel van nespresso
Gefeliciteerd moeder van Sgele!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef Sgele het volgende:
M'n moeder is ook jarig...daar open ik toch ook geen topic over?
Mogguh p00p!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh en gefeli Sgele
Wat kosten die nespresso cups trouwens?
Ik geef je helemaal gelijk. Ik ga er vanuit dat 't stukken beter smaakt dan die senseo crapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh p00p!En ik zal het doorgeven aan m'n moeder
Die Cups zijn best aan de prijzige kant. Maar ik drink niet zo heel veel koffie meer tegenwoordig. Dus als ik een bakkie neem, mag het best van kwaliteit zijn
30 cent per kuippie geloof ik. Heb er net 200 besteldKan ik even vooruit
Ik heb m'n 3e senseo in 2 jaar tijd versleten. Wat een kutkwaliteit hebben die dingen zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk. Ik ga er vanuit dat 't stukken beter smaakt dan die senseo crap
Beste wensen jochie!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef crazy987 het volgende:
heeey mensen
gelukkig nieuwjaar iedereen
ik ben er ook maar eventjes hoor, ben zo weer weg.
Eensch. De enige koffie die te pruimen is, is de DE Dark, of Lavazzaquote:
Doe is niet zo vrolijk, daar is het veel te vroeg voorquote:Op maandag 5 januari 2009 06:29 schreef Mjahtogh het volgende:
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!
M'n wekker ging ook om 5 uur, daar niet van, maar sowieso is het de komende 2 uur ook nog te vroegquote:Op maandag 5 januari 2009 06:59 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehe ben al dik 2 uur wakker dus tis nie vroeg meer
Ik werd vanmorgen getrakteerd op een mooie laag ijs op m'n voorraam. Heb maar liefst 10 minuten de airco aan moeten zetten voordat ik er doorheen kon kijken! Geen voorraamverwarming sucksquote:Op maandag 5 januari 2009 07:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehehe ik zat om 5 uur al in de auto, bagger weer gelukkig geen sneeuw hier!
Hehe bedankt jij ookquote:Op maandag 5 januari 2009 07:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, en de beste wensen nog in geval dat ik je was vergeten
Hehehe, tis hier nu wel onder het vriespunt gekomen t was vanmorgen gewoon 4.5 graden!!! gekkenwerk man die globalwarming shitquote:Op maandag 5 januari 2009 07:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh crap, sneeuw n shit...dat gaat nog leuk worden
Mogguh!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:08 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
hier ook een dik pak sneeuw.. of nou ja.. dik naar nederlandse maatstaven..
ben ik toch blij dat ik maar 15 minuten hoef te fietsen om op werk te zijn
zal nu wel iets langer zijn.. maar dat maakt niets uit
op de fiets.. tuurlijk nietquote:
Niks breken dan he! Binnelandse gipsvlucht is niet iets om het nieuwe jaar mee te beginnen!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
op de fiets.. tuurlijk niet
gewoon lekker glibberen enzo veel leuker
tuurlijk niet.. en als het wel gebeurt is het een goed excuus om niet te hoeven werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 08:16 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Niks breken dan he! Binnelandse gipsvlucht is niet iets om het nieuwe jaar mee te beginnen!
www.anwb.nlquote:Meldingen: 137
Totale lengte: 698 km
ben ik blij dat ik niets met de spits te maken ga krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Moooooi wtf
[..]
www.anwb.nl
Toch ben ik vandaag wel blij dat ik al om 6 uur kon beginnen
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 januari 2009 08:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niets met de spits te maken ga krijgen
morgen moet ik wel met de trein.. maar ja.. das niet verder als 2 keer stoppen 7 minuten ofzo..quote:Op maandag 5 januari 2009 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Nee dat snap ik, morgen zal het nog erger worden...
Ik ook gelukkig wat een klotezooi als je daar nu in staat met dit weer ok nog hehehe..quote:Op maandag 5 januari 2009 08:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niets met de spits te maken ga krijgen
idd.. kan me wel iets leukers voorstellen jaquote:Op maandag 5 januari 2009 08:27 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig wat een klotezooi als je daar nu in staat met dit weer ok nog hehehe..
Mogguhquote:Op maandag 5 januari 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
mogguh! en de beste wensen voor 2009 aan iedereen!
en sgele gefeli!
Suc6 zo! En tot straksquote:Op maandag 5 januari 2009 08:34 schreef Crazy-p het volgende:
gaat er maar vast vandoor
tot straks mensen!
morguh crazyquote:Op maandag 5 januari 2009 08:39 schreef crazy987 het volgende:
goedemorgen WAT EEN KUTOCHTEND
klotebrommer flikkert er godverdomme halverwege weer uit
dus lekker na die heerlijke vakantie weer kunnen lopen ten te laat op m`n werk
godverdegodver
maar verder gaat alles goed en iedereen de beste wensen
hoop hetquote:Op maandag 5 januari 2009 08:41 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh crazy
das idd een kut begin van de dag.... hopelijk heb je dalijk meer geluk
ownedquote:Op maandag 5 januari 2009 08:54 schreef Sgele het volgende:
Wandelend van het station naar de zaak...gooi ik een wildvreemde van z'n fiets af met een sneeuwbalOeps...
Behoorlijk, hij kon er uiteindelijk wel om lachenquote:
hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Behoorlijk, hij kon er uiteindelijk wel om lachen
Hij deed gewoon niet moeiljkquote:
nee hoezo mikte je hem erafquote:Op maandag 5 januari 2009 09:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij deed gewoon niet moeiljkWat valt daar aan uit te leggen?
Waren met een stel collega's...en ik mistte m'n collega...jammer dat die fietser erachter reedquote:
haha okequote:Op maandag 5 januari 2009 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Waren met een stel collega's...en ik mistte m'n collega...jammer dat die fietser erachter reed
awwwquote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
oh ja..
wat een bagger zooi!
deur van de schuur vast gevroren.. ding zit niet aan ons huis vast.. dus dan lopen.. halverwege er achter komen dat je zonder pasje werk niet binnen kunt komen..
maar je dacht toch niet dat ik terug ging lopen he..
nou ja..dus door gelopen.. en gelukkig moesten er meer mensen naar binnen..
maar ja.. warm water in het schuur slot gooien leek me geen goeie zet gezien het nog harder gaat vriezen vandaag
ook lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Wat een morgen
Eerst die sneeuw, snelweg niet gestrooid
Toen begon mn auto op 3 cylinders te lopen(zal wel bougie zijn ofzo
)
en nu al een uur zoenen
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ook lekker
en mag ik ook een kusje ?
Beste wensen jongen!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
oh ja.. De beste wensen voor 2009 mensen!![]()
had het al vermeld hier, maar niemand had het gezien geloof ik
Sterkte Crazy-Pquote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef Crazy-p het volgende:
nou ja.. was zowiezo toch al een bagger weekend!
gooide vrijdag avond warme chocomelk over de enige nog werkende laptop in huis heen.. laptop doet het gelukkig nog steeds..
gister avond bij mn schoonvader afscheid genomen.. gaat ook niet goed
en nu gewoon weer werken..
ik kan wel wat anders verzinnen :S
Tuurlijk, en de standaard zin: de beste wensenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ook lekker
en mag ik ook een kusje ?
Sterktequote:Op maandag 5 januari 2009 09:23 schreef Crazy-p het volgende:
nou ja.. was zowiezo toch al een bagger weekend!
gooide vrijdag avond warme chocomelk over de enige nog werkende laptop in huis heen.. laptop doet het gelukkig nog steeds..
gister avond bij mn schoonvader afscheid genomen.. gaat ook niet goed
en nu gewoon weer werken..
ik kan wel wat anders verzinnen :S
nou zeg dat wel. is typisch weer om in je bed te liggen.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
sneeuw is leuk!
alleen het had wel iets minder koud mogen zijn..
ik heb niet eens vakantie gehadquote:Op maandag 5 januari 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg dat wel. is typisch weer om in je bed te liggen.
bah... ik ben alweer toe aan vakantie
Moet juist niet sneeuwen en heel koud das leuk!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:25 schreef Crazy-p het volgende:
sneeuw is leuk!
alleen het had wel iets minder koud mogen zijn..
hey, ben jij niet de broer van het unox ballen meisje ?quote:
neeeeeeeejquote:Op maandag 5 januari 2009 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
Boem, woensdag op een projectDus dan zal ik hier niet meer verschijnen voor een tijdje, denk ik
haha , ik kon ook niet meer inloggen vanmorgen. ik wist mn password niet meerquote:Op maandag 5 januari 2009 09:29 schreef crazy987 het volgende:
t is hier nu trouwens echt stervens druk
mensen die niet kunnen inloggen enzo
echt kut
zeker omdat ik een pak papier van jewelste moet bijwerken
Sorryquote:
jij ook hequote:Op maandag 5 januari 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk, en de standaard zin: de beste wensen
Nee niet echtquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey, ben jij niet de broer van het unox ballen meisje ?
Met z'n bakkie snertquote:
Moet toch nog eens leren overtuigender over te komenquote:
En harde tepels, mij kan je niks wijs maken hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, ik kwam voor de oranje muts en het bakkie snert
ach dat was maar heel ffquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
't duurde ff, maar ik ben uiteindelijk ook aangekomen op m'n werk
Omfg, wil ik net ff een pic posten van het Unox meisje;quote:Op maandag 5 januari 2009 09:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En harde tepels, mij kan je niks wijs maken hoor
ik ga hem dus hier ook maar niet bekijken danquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Omfg, wil ik net ff een pic posten van het Unox meisje;
Krijg ik dit van Google
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&q=unox+meisje&btnG=Afbeeldingen+zoeken
Eerste hit, ik ga hem hier niet eens posten
Godsammequote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Krijg ik dit van Google
http://images.google.nl/images?gbv=2&hl=nl&safe=off&q=unox+meisje&btnG=Afbeeldingen+zoeken
wheheh omgquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Krijg ik dit van Google
Probeer het bij een grote organisatie?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
iemand nog een secretaresse nodig?
pff ik wil VAST werk
*belt het uitzendbureau om hen eraan te laten herrinneren dat ik aan het werk wil blijven*
Achja waarom niet hehe doe je ook licht administratief werk? Belasting aangiftes enzo?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
iemand nog een secretaresse nodig?
pff ik wil VAST werk
*belt het uitzendbureau om hen eraan te laten herrinneren dat ik aan het werk wil blijven*
gast dat is vieessssquote:Op maandag 5 januari 2009 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Krijg ik dit van Google
Kom maar opquote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Achja waarom niet hehe doe je ook licht administratief werk? Belasting aangiftes enzo?
ze mag die van mij wel doenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Achja waarom niet hehe doe je ook licht administratief werk? Belasting aangiftes enzo?
Ik probeer het overal.quote:Op maandag 5 januari 2009 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Probeer het bij een grote organisatie?
Als ik mijn rekeningnummer mag opgeven doe ik die aangiften graag voor jouquote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze mag die van mij wel doen
moet nog 2 inkomstenbelastingen doen. van beide krijg ik geld terug
Atos? Logica?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik probeer het overal.
Helaas is het in zuid Limburg erg moeilijk werk vinden
tomos at50quote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
btw crazy987 wat voor brommert heb jij
die is duidelijk vd zomer genomen!quote:
Mogguh Barraquote:
Whut?quote:
haha zoveel is het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik mijn rekeningnummer mag opgeven doe ik die aangiften graag voor jou
Aaaightquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die is duidelijk vd zomer genomen!
deze zocht je
[ afbeelding ]
Doe datquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Barra
[..]
Whut?
*start google op*
Mogguh BCC!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge volk!!!
mogge LLquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Barra
[..]
Whut?
*start google op*
mogge p000pquote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mogguh BCC!
Crazy987, aangezien je oldtimer brommerfan was, dacht ik meer aan Kreidler en Zundapp enzo
Atos heb ik niets aan, in brunssum (3 kwartier rijden) is de dichtsbijzijnde functie, en daar moet ik mezelf eerst voor omscholen, Logica is wazigerquote:
Ik heb precies die ook, en ik krijg ook nog geld terugquote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze mag die van mij wel doen
moet nog 2 inkomstenbelastingen doen. van beide krijg ik geld terug
Je mag mijn rekeningnummer wel invullen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 10:01 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik heb precies die ook, en ik krijg ook nog geld terug
Gewoon bellen dusquote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Atos heb ik niets aan, in brunssum (3 kwartier rijden) is de dichtsbijzijnde functie, en daar moet ik mezelf eerst voor omscholen, Logica is wazigerweinig duidelijkheid
Hier hetzelfde...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
het nieuwe jaar begint hier al net zo goed als vorig jaar :S
NIET goed dus!
Lees ik nou fout of doen die ook voornamelijk ICT?quote:
quote:
ach.. als dat het grootste probleem isquote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...koffieapparaat nog steeds kapot
![]()
Gewoon verhuizen dan, zou ik zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik probeer het overal.
Helaas is het in zuid Limburg erg moeilijk werk vinden
ja eigenlijk wel... verder heb ik een zere teenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. als dat het grootste probleem is
lolquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel... verder heb ik een zere teen
Nou ik word er niet vrolijk van... teen is dik en paars... dus zal wel lekker gekneusd zijn...quote:
ik wil wel met je ruilenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel... verder heb ik een zere teen
Is goed, jij hebt ruimte voor mij en mn gezin?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen dan, zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |