Hehehe, tis hier nu wel onder het vriespunt gekomen t was vanmorgen gewoon 4.5 graden!!! gekkenwerk man die globalwarming shitquote:Op maandag 5 januari 2009 07:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh crap, sneeuw n shit...dat gaat nog leuk worden
Mogguh!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:08 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh mensen!
hier ook een dik pak sneeuw.. of nou ja.. dik naar nederlandse maatstaven..
ben ik toch blij dat ik maar 15 minuten hoef te fietsen om op werk te zijn
zal nu wel iets langer zijn.. maar dat maakt niets uit
op de fiets.. tuurlijk nietquote:
Niks breken dan he! Binnelandse gipsvlucht is niet iets om het nieuwe jaar mee te beginnen!quote:Op maandag 5 januari 2009 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
op de fiets.. tuurlijk niet
gewoon lekker glibberen enzo veel leuker
tuurlijk niet.. en als het wel gebeurt is het een goed excuus om niet te hoeven werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 08:16 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Niks breken dan he! Binnelandse gipsvlucht is niet iets om het nieuwe jaar mee te beginnen!
www.anwb.nlquote:Meldingen: 137
Totale lengte: 698 km
ben ik blij dat ik niets met de spits te maken ga krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Moooooi wtf
[..]
www.anwb.nl
Toch ben ik vandaag wel blij dat ik al om 6 uur kon beginnen
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 januari 2009 08:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niets met de spits te maken ga krijgen
morgen moet ik wel met de trein.. maar ja.. das niet verder als 2 keer stoppen 7 minuten ofzo..quote:Op maandag 5 januari 2009 08:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Nee dat snap ik, morgen zal het nog erger worden...
Ik ook gelukkig wat een klotezooi als je daar nu in staat met dit weer ok nog hehehe..quote:Op maandag 5 januari 2009 08:23 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niets met de spits te maken ga krijgen
idd.. kan me wel iets leukers voorstellen jaquote:Op maandag 5 januari 2009 08:27 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig wat een klotezooi als je daar nu in staat met dit weer ok nog hehehe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |