Ik zit net aan m'n eerste bakkiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:41 schreef Queen_E het volgende:
mooi hoor! Ben benieuwd of de koffie ook lekker isVast wel van nespresso
Gefeliciteerd moeder van Sgele!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 13:34 schreef Sgele het volgende:
M'n moeder is ook jarig...daar open ik toch ook geen topic over?
Mogguh p00p!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mogguh en gefeli Sgele
Wat kosten die nespresso cups trouwens?
Ik geef je helemaal gelijk. Ik ga er vanuit dat 't stukken beter smaakt dan die senseo crapquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh p00p!En ik zal het doorgeven aan m'n moeder
Die Cups zijn best aan de prijzige kant. Maar ik drink niet zo heel veel koffie meer tegenwoordig. Dus als ik een bakkie neem, mag het best van kwaliteit zijn
30 cent per kuippie geloof ik. Heb er net 200 besteldKan ik even vooruit
Ik heb m'n 3e senseo in 2 jaar tijd versleten. Wat een kutkwaliteit hebben die dingen zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik geef je helemaal gelijk. Ik ga er vanuit dat 't stukken beter smaakt dan die senseo crap
Beste wensen jochie!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:18 schreef crazy987 het volgende:
heeey mensen
gelukkig nieuwjaar iedereen
ik ben er ook maar eventjes hoor, ben zo weer weg.
Eensch. De enige koffie die te pruimen is, is de DE Dark, of Lavazzaquote:
Doe is niet zo vrolijk, daar is het veel te vroeg voorquote:Op maandag 5 januari 2009 06:29 schreef Mjahtogh het volgende:
Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden! Wakker worden!
M'n wekker ging ook om 5 uur, daar niet van, maar sowieso is het de komende 2 uur ook nog te vroegquote:Op maandag 5 januari 2009 06:59 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehe ben al dik 2 uur wakker dus tis nie vroeg meer
Ik werd vanmorgen getrakteerd op een mooie laag ijs op m'n voorraam. Heb maar liefst 10 minuten de airco aan moeten zetten voordat ik er doorheen kon kijken! Geen voorraamverwarming sucksquote:Op maandag 5 januari 2009 07:02 schreef Mjahtogh het volgende:
Hehehehe ik zat om 5 uur al in de auto, bagger weer gelukkig geen sneeuw hier!
Hehe bedankt jij ookquote:Op maandag 5 januari 2009 07:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, en de beste wensen nog in geval dat ik je was vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |