Ik dacht dat ik moest helpen een verstopping veroorzaken, maar dont worryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hoe wil je een verstopping verhelpen met kurken dan...blond
je las het verkeerd..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hoe wil je een verstopping verhelpen met kurken dan...blond
Jij snapt emquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
je las het verkeerd..
ze wil je aan een verstopping helpen
en daar ging mn cola nog maals..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik moest helpen een verstopping veroorzaken, maar dont worry
dan krijg je deze
[ afbeelding ]
fixed!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
wat ben je homo geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:32 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wat ben je homo geworden?nah celibatair (or w/e it's spelled)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
ja net of dat beter isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
nah celibatair (or w/e it's spelled)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zo lachen![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat je een man sit-ups doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zo lachen![]()
Help me teach her how to fly......
later sgelequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:35 schreef debbie_19 het volgende:
Hoe laat je een man sit-ups doen?
Het is zon 30cm, rood en maakt vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zo lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Waarom heeft een vrouw 4 hersencellen?ben ik blij dat mn vriend meestal kooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan ik die 4 hersencellen ergens anders voor gebruiken..
Help me teach her how to fly......
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Waarom heeft een vrouw 4 hersencellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaha
![]()
Ik moest lachen
Next:
Hoe noem je een man met maar 1 hersenhelft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Jij ook debs!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is zon 30cm, rood en maakt vrouwen hysterisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij ook debs!:* ben alleen nog niet thuis
Toppunt van pedofilie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toppunt van pedofilie?wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toppunt van pedofilie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whahaha
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hoe kan je een vrouw 2 keer laten gillen?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Hoe kan je een vrouw 2 keer laten gillen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:51 schreef Sgele het volgende:
kent iemand het standje 'raging bull'?Aids rodeoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:48 schreef debbie_19 het volgende:
Een vrouw van 35 denkt aan kinderen krijgen. Waaraan denkt een man van 35?GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
okeej doei!quote:
Jij ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |