tomos at50quote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
btw crazy987 wat voor brommert heb jij
die is duidelijk vd zomer genomen!quote:
Mogguh Barraquote:
Whut?quote:
haha zoveel is het nietquote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ik mijn rekeningnummer mag opgeven doe ik die aangiften graag voor jou
Aaaightquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die is duidelijk vd zomer genomen!
deze zocht je
[ afbeelding ]
Doe datquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Barra
[..]
Whut?
*start google op*
Mogguh BCC!quote:Op maandag 5 januari 2009 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge volk!!!
mogge LLquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Barra
[..]
Whut?
*start google op*
mogge p000pquote:Op maandag 5 januari 2009 09:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Mogguh BCC!
Crazy987, aangezien je oldtimer brommerfan was, dacht ik meer aan Kreidler en Zundapp enzo
Atos heb ik niets aan, in brunssum (3 kwartier rijden) is de dichtsbijzijnde functie, en daar moet ik mezelf eerst voor omscholen, Logica is wazigerquote:
Ik heb precies die ook, en ik krijg ook nog geld terugquote:Op maandag 5 januari 2009 09:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze mag die van mij wel doen
moet nog 2 inkomstenbelastingen doen. van beide krijg ik geld terug
Je mag mijn rekeningnummer wel invullen hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 10:01 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik heb precies die ook, en ik krijg ook nog geld terug
Gewoon bellen dusquote:Op maandag 5 januari 2009 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Atos heb ik niets aan, in brunssum (3 kwartier rijden) is de dichtsbijzijnde functie, en daar moet ik mezelf eerst voor omscholen, Logica is wazigerweinig duidelijkheid
Hier hetzelfde...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Crazy-p het volgende:
het nieuwe jaar begint hier al net zo goed als vorig jaar :S
NIET goed dus!
Lees ik nou fout of doen die ook voornamelijk ICT?quote:
quote:
ach.. als dat het grootste probleem isquote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...koffieapparaat nog steeds kapot
![]()
Gewoon verhuizen dan, zou ik zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik probeer het overal.
Helaas is het in zuid Limburg erg moeilijk werk vinden
ja eigenlijk wel... verder heb ik een zere teenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach.. als dat het grootste probleem is
lolquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel... verder heb ik een zere teen
Nou ik word er niet vrolijk van... teen is dik en paars... dus zal wel lekker gekneusd zijn...quote:
ik wil wel met je ruilenquote:Op maandag 5 januari 2009 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel... verder heb ik een zere teen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |