Zou wel jammer zijn, want na de nederlagen van Wanderlei en Noguiera is het dan toch weer een groot stuk van de geschiedenis van Pride dat wegvalt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik begin een beetje te geloven dat Henderson het ook tegen Franklin gaat afleggen.. maar wat een fight
Kijk das nou een geweldige matchupquote:“I think there’s no doubt that B.J. Penn is still the best at 155 pounds. He’s most likely the best fighter in the world. I don’t ignore the UFC. I respect the UFC because it’s a very high level organization — a high summit in the sport…. Personally, the most decisive fight in the world, the culmination, the pinnacle for me is B.J. Penn. Please do not misunderstand — I really need this to be clearly expressed in the media: Shinya Aoki will not go to the UFC. I just want to fight B.J. Penn. This is my selfish wish. I know that everyone says they want Penn, but I think I’m the number one Japanese fighter to be saying this.”
– Newly-crowned WAMMA Lightweight Champion Shinya Aoki talks to Sherdog.com about his desire to challenge BJ Penn to determine the top 155-pound fighter on the planet. He currently feels that Penn is the man to beat in the division. If a match ever happened it would be a clash of two high-level Brazilian jiu-jitsu practitioners. However, Aoki does not appear interested in competing inside the Octagon, which essentially negates a clash anytime soon. In the meantime, share your thoughts on a possible outcome in the comments section below.
Ik zeg ook niets over anabolen kweek of niets, meer zo van wow, wat een verschil. (En ook grappig om deze twee nederlanders voorbij zien komen clinchen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef Paxlie het volgende:
whehee, ietsje verschil. Vergis je alleen niet wat keihard trainen al met je lichaam doet hoor. Hij is niet iemand die de kantjes er vanaf loopt volgens mij.
Al zou ik hem een cursus "Hoe loop ik als een badass terug mijn hoek in" geven
Ja, ik kan niet wachten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:28 schreef Tazmaniac het volgende:
Shinya Aoki wants to fight BJ Penn to determine worlds best lightweight
[..]
Kijk das nou een geweldige matchup
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:19 schreef Paxlie het volgende:
[...]
Al zou ik hem een cursus "Hoe loop ik als een badass terug mijn hoek in" geven
Wat was erquote:
Ik vond het wel meevallen. De eerste kans die hij kreeg pakte hij Mo. Het was geen spectaculair gevecht maar het lijkt me logisch dat je voorzichtig blijft tegen iemand met KO-power in zijn vuisten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:37 schreef Dacide het volgende:
ik vond schilt echt niet overtuigen. Met zijn pancrase ervaring vond ik hem nu maar erg onwenning overkomen op de grond. Die triangle werd hem trouwens bijna letterlijk in zijn schoot geworpen.
De eerste kans? Kijk het gevecht nog eens, hij gaat al eerder voor een triangle en hij is eigenlijk de hele tijd bezig om een armbar te krijgen die er ook was. Als hij iets soepeler was geweest had hij die armbar wel gepakt. Ik ben al verbaasd dat hij die triangle voor elkaar kreeg overigens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. De eerste kans die hij kreeg pakte hij Mo. Het was geen spectaculair gevecht maar het lijkt me logisch dat je voorzichtig blijft tegen iemand met KO-power in zijn vuisten.
Eensch!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Cro Cop = Smart! Geen groundgame, dus dan maar hit and run and a Left High Kick to the knee :p
Hoop dat BJ fit en gedreven is want anders wordt het een teleurstelling. BJ moet gewoon in LW-vorm tegen GSP aantreden dan kan het leuk worden: GSP heeft denk ik een wat completere standup maar BJ kan beter tegen stoten dan GSP. GSP is de betere worstelaar maar BJ is gevaarlijker op de grond. GSP is echter wat sterker en groter en heeft vermoedelijk een betere tank. Best lastig om de uitkomst te voorspellen.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:38 schreef king_of_the_night het volgende:
[ afbeelding ]
BJ Penn, mijn held!
GSP's striking is echt overrated, grotendeels 1-2-combinaties.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:33 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hoop dat BJ fit en gedreven is want anders wordt het een teleurstelling. BJ moet gewoon in LW-vorm tegen GSP aantreden dan kan het leuk worden: GSP heeft denk ik een wat completere standup maar BJ kan beter tegen stoten dan GSP. GSP is de betere worstelaar maar BJ is gevaarlijker op de grond. GSP is echter wat sterker en groter en heeft vermoedelijk een betere tank. Best lastig om de uitkomst te voorspellen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 14:21 schreef Dacide het volgende:
BJ Penn!
die gsp helemaal gek maakt met zijn jabs..
Ja, dat bedacht ik met net ook al toen ik die opmerking las.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet trouwens iemand wat de reach van Penn is.. ik denk namelijk niet dat hij zijn jab effectief kan gebruiken.. GSP heeft een reach van 76
Je ziet BJ niet vaak trappen of trappen checken. Dat bedoel ik met completere standup. BJ is wel kleiner dan GSP. BJ is wanneer hij fit en slank is hooguit 165, GSP zit eerder op 190 (GSP wilde een partij tegen Anderson Silva en dat doe je niet als je op 175 zit). Dat is flink groter. Als BJ GSP niet KO slaat a la Matt Serra in de eerste of tweede ronde zie ik het somber in voor hem.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:51 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
GSP's striking is echt overrated, grotendeels 1-2-combinaties.
Volgens mij is BJ echt niet veel kleiner dan GSP.
Bj zit niet ver van 190, in een video die op youtube circuleert zegt hij iets als: weigth cutten ging op zich best goed, ik was een maand geleden al 180.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef Fokski het volgende:
[..]
Je ziet BJ niet vaak trappen of trappen checken. Dat bedoel ik met completere standup. BJ is wel kleiner dan GSP. BJ is wanneer hij fit en slank is hooguit 165, GSP zit eerder op 190 (GSP wilde een partij tegen Anderson Silva en dat doe je niet als je op 175 zit). Dat is flink groter. Als BJ GSP niet KO slaat a la Matt Serra in de eerste of tweede ronde zie ik het somber in voor hem.
Met weight cutten doel ik op water gewicht verliezen niet iets als vet verliezen in voorbereiding voor een gevecht. BJ Penn is enkel 190 wanneer hij te veel hamburgers heeft binnen gewerkt.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:30 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Bj zit niet ver van 190, in een video die op youtube circuleert zegt hij iets als: weigth cutten ging op zich best goed, ik was een maand geleden al 180.
Ongeacht hoe zn lichaam eruit ziet, hij vecht altijd top. Waarom hoor ik nooit iemand over BJ's prestatie tegen Machida?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:41 schreef Fokski het volgende:
[..]
Met weight cutten doel ik op water gewicht verliezen niet iets als vet verliezen in voorbereiding voor een gevecht. BJ Penn is enkel 190 wanneer hij te veel hamburgers heeft binnen gewerkt.
Hij vecht altijd top totdat hij vermoeid raakt. Ik baal nog steeds van Hughes-Penn 2. Hij heeft zich ontwikkeld maar GSP is ook veel beter geworden en dat baart mij zorgen.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Ongeacht hoe zn lichaam eruit ziet, hij vecht altijd top. Waarom hoor ik nooit iemand over BJ's prestatie tegen Machida?
Hij is alleen tegen Hughes 'vermoeid' geraakt, hij had toen een rib fracture die door ufc-doktoren confirmed is.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:01 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij vecht altijd top totdat hij vermoeid raakt. Ik baal nog steeds van Hughes-Penn 2. Hij heeft zich ontwikkeld maar GSP is ook veel beter geworden en dat baart mij zorgen.
Ik flip zo hard van noobs die denken of beweren dat BJ gassed was tegen Hughes. Gast zijn rib was uitgescheurd, dan sla ik 'm nog in elkaar want ademen doet dan al teveel pijn om te staan. Dat hij uberhaupt nog BEGON aan de derde ronde is een wonder opzicht.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:01 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hij vecht altijd top totdat hij vermoeid raakt. Ik baal nog steeds van Hughes-Penn 2. Hij heeft zich ontwikkeld maar GSP is ook veel beter geworden en dat baart mij zorgen.
Reach is niet alles hoor. Ik 'outjab' regelmatig mensen met een langere reach dan ik.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Weet trouwens iemand wat de reach van Penn is.. ik denk namelijk niet dat hij zijn jab effectief kan gebruiken.. GSP heeft een reach van 76
Het zijn vaak de n00bs die anderen een n00b noemen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik flip zo hard van noobs die denken of beweren dat BJ gassed was tegen Hughes. Gast zijn rib was uitgescheurd, dan sla ik 'm nog in elkaar want ademen doet dan al teveel pijn om te staan. Dat hij uberhaupt nog BEGON aan de derde ronde is een wonder opzicht.
Als je een stoot geeft gaan je schouders altijd naar voren dus vechters met een brede rug hebben ook enig voordeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:04 schreef Jajong het volgende:
Reach is trouwens een beetje een krom begrip, als je namelijk een hele brede rug hebt is je reach automatisch langer. Je kan beter spreken van armlenght, wat ze volgens mij bij boksen tegenwoordig ook doen.
Dan trainen we je eerst heel goed, schrijven je in voor een 10km terwijl je een marathon kan lopen en breken je rib vlak voor de start. Eens kijken of jij daar inderdaad geen last van hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het zijn vaak de n00bs die anderen een n00b noemen.Achteraf kan er altijd wel iets gevonden worden vooral door degene die verliest. BJ Penn heeft wel vaker problemen met de tank en of hij tegelijkertijd een ribfractuur opliep of niet dat doet er niet toe.
Ik zeg niet dat het geen rol kan hebben gespeeld maar ik vind het allemaal zo gemakkelijk. Iedere vechter zoekt een oorzaak voor zijn verliezen. BJ Penn heeft de reputatie tegen en er is geen garantie dat hij zonder die ribfractuur ook gewoon leeg zou zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan trainen we je eerst heel goed, schrijven je in voor een 10km terwijl je een marathon kan lopen en breken je rib vlak voor de start. Eens kijken of jij daar inderdaad geen last van hebt
Noem naast GSP - Penn 1 nog een gevecht waar BJ overduidelijk 'gassed' was pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:20 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen rol kan hebben gespeeld maar ik vind het allemaal zo gemakkelijk. Iedere vechter zoekt een oorzaak voor zijn verliezen. BJ Penn heeft de reputatie tegen en er is geen garantie dat hij zonder die ribfractuur ook gewoon leeg zou zijn.
Go train pleasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:38 schreef Fokski het volgende:
[..]
Het zijn vaak de n00bs die anderen een n00b noemen.Achteraf kan er altijd wel iets gevonden worden vooral door degene die verliest. BJ Penn heeft wel vaker problemen met de tank en of hij tegelijkertijd een ribfractuur opliep of niet dat doet er niet toe.
[..]
Als je een stoot geeft gaan je schouders altijd naar voren dus vechters met een brede rug hebben ook enig voordeel.
One is all it takes om een reputatie te krijgen en vragen over je gas tank worden niet gesteld als je wint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Noem naast GSP - Penn 1 nog een gevecht waar BJ overduidelijk 'gassed' was please. Fucking fabeltje wat door Sherdoggers in de wereld is geholpen.
WIl jij anders beweren dan?quote:
Een reputatie na 1 gevecht? Als je daar op afgaat ben je simpelweg dom. En je kan dus geen andere voorbeelden geven. Jij loopt gewoon achter de massa aan met je mening dus.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef Fokski het volgende:
[..]
One is all it takes om een reputatie te krijgen en vragen over je gas tank worden niet gesteld als je wint.
[..]
WIl jij anders beweren dan?
Het GSP gevecht is het voorbeeld. Als iemand 1x steelt dan heeft iemand een reputatie. Als iemand 1x een kind molesteert dan heeft diegene een reputatie. Dat je het blijkbaar niet erkent en enkel accepteert als ik meer dan 1 geval tevoorschijn tover boeit mij niet. Ik geloof niet dat Penn's cardio ten tijde van Hughes II opgelost was. Dat hij zijn rib blijkbaar brak doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een reputatie na 1 gevecht? Als je daar op afgaat ben je simpelweg dom. En je kan dus geen andere voorbeelden geven. Jij loopt gewoon achter de massa aan met je mening dus.
Ik heb het niet over zijdelings staan (al is het verstandig om enigzins met een punt naar voren te staan) ik heb het over dat wanneer je stoot je schouder mee gaat en derhalve hebben brede schouders wel degelijk enig nut in de reach en juist als je niet zijdelings staat. Bij een jab is het al helemaal duidelijk dat brede schouders helpen:quote:En ja ik wil anders beweren. Je staat heus niet helemaal zijdelings als je stoot ofzo hoor, tis geen taekwondo.
Ga een ander vervelen of zo. Je hebt niets in te brengen en gooit het op een andere boeg. Had je nu verwacht dat ik je nu ga vertellen waar ik train, waarin en hoe lang en o ja dat mijn piemel groter is dan die van jou?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:50 schreef Jajong het volgende:
Zeg eens eerlijk, je hebt nog nooit in een gym gestaan he?
Nee dusquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:55 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ga een ander vervelen of zo. Je hebt niets in te brengen en gooit het op een andere boeg. Had je nu verwacht dat ik je nu ga vertellen waar ik train, waarin en hoe lang en o ja dat mijn piemel groter is dan die van jou?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dus.
Je hebt gewoon geen idee waar je het over hebt en dat maak je met elke post duidelijker. Zeker via TUF bij MMA gekomen Mijn piemel is groter dan die van Fokski.
Voor mij geldt hetzelfde. Met MMA ben ik vooral in aanraking gekomen door Pride en ik heb een Sherdog account daterend van 2003 en dat was een paar jaar nadat ik mij met MMA bezig gehouden had. Nog voor 2000 want ik kan mij de komst van Crocop in Pride nog herinneren en Mark Coleman's GP winst. K-1 en kickboksen volg ik sinds 1995. Gezien je geringe leeftijd ben ik langer bezig met MMA maar dat is geen kwalificatie op zich. Daarom stoor ik mij eraan dat je het blijkbaar nodig vindt om anderen te bekritiseren op zaken die er niet doe doen. Het komt over als mongolen op Sherdog die op white belts zeiken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:04 schreef Jajong het volgende:
Dat ook nog eens. En ik postte hier 'vroeger' wel eens maar ik denk niet dat je aan je activiteit op FOK! kan afmeten hoe lang je je al met MMA bezig houdt. Ik train zelf nu zo'n 3.5 jaar en volg MMA sinds 2002/2003 denk ik. Kickboksen al ruim daarvoor.
Je vraagt wanneer ik bij MMA ben gekomen? Of ben je dat alweer vergeten.quote:
Toen ik reageerde stond er enkel "Dat ook nog eens".quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vraagt wanneer ik bij MMA ben gekomen? Of ben je dat alweer vergeten.
Ja ik snap het punt van discussie ook niet helemaal. Tuurlijk zal de methode van meten niet per definitie de reach beschrijven die wij willen. Maar het verschil is zo groot dat BJ het liever andersom zou zien denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef Tazmaniac het volgende:
haha kom je thuis, lees je dit allemaal
het enige dat ik erover ga zeggen, zoals ik al eerder heb gezegd; ik zie echt niet in dat Penn de jab effectief tegen GSP kan gebruiken.. en of ik wel of geen gelijk heb zien we dan wel
het helpt je iig als je een betere reach hebt lijkt me zo
Eerst in zijn snor spugen, dat zal hem leren aan zijn tepels te tweaken voor een gevecht!quote:Op woensdag 7 januari 2009 02:26 schreef Jajong het volgende:
Ik vecht 76kg! 170! Lekker knokken tegen GSP, ik sla die tjap neer gek.
Niet om het een of ander, maar je denkt wel dat je een of andere pro bent/all that bent omdat je een beetje traint. Je kunt ook wel met wat meer respect praten. (iemand ene noob noemen en beweren dat hij niet traint terwijl hij al langer meedraait dan jijquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vraagt wanneer ik bij MMA ben gekomen? Of ben je dat alweer vergeten.
Check de link in mn sig., dan zal het allemaal duidelijker wordenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:36 schreef n00cL30n het volgende:
Waarom zie ik nou toch altijd een alienoog in je avatar, kotn?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef n00cL30n het volgende:
Ik weet het, als ik ook beter kijk, zie ik dat het de prodent smile van Whitney is. Alleen die eerste indruk blijft he?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef remlof het volgende:
king_of_the_night, trollkloon. Misschien kan de rechtmatige eigenaar mailen voor een unban van z'n originele account?
JA MAAR HIJ DOET MMA DAN WEET HIJ TOCH ALLES???!?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:06 schreef Fokski het volgende:
[..]
Voor mij geldt hetzelfde. Met MMA ben ik vooral in aanraking gekomen door Pride en ik heb een Sherdog account daterend van 2003 en dat was een paar jaar nadat ik mij met MMA bezig gehouden had. Nog voor 2000 want ik kan mij de komst van Crocop in Pride nog herinneren en Mark Coleman's GP winst. K-1 en kickboksen volg ik sinds 1995. Gezien je geringe leeftijd ben ik langer bezig met MMA maar dat is geen kwalificatie op zich. Daarom stoor ik mij eraan dat je het blijkbaar nodig vindt om anderen te bekritiseren op zaken die er niet doe doen. Het komt over als mongolen op Sherdog die op white belts zeiken.
n000000bquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:30 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb ook een sherdog account, maar ik ben slechts een White belt
Ik zou Rampage ook niet al te hard aanpakken als rechter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:01 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, wij zouden allang jaren vast zitten voor hetzelfde vergrijp.
quote:Sherdog.com has the scoop:
“I saw that you have to dedicate as much as you do to training for a fight as you do for an acting role and I’m intrigued by that. I’m 25 years old. I see Chuck Liddell and Randy Couture and they didn’t really hit their primes till their thirties. I’m only going to be young so long and I know that movies and agencies and what not want the young look…. The UFC is my home and it is my family and eventually I’ll come back. Pursuing the modeling and acting thing, that’s kind of where I’m at right now. The fighting will always be there. I’ll always have that in me. The truth is I’ve been fighting my whole life for everything, and this to me, is something else.”
Former top lightweight title contender Roger Huerta talks about his fighting future in this recent interview. “El Matador” apparently did not re-sign a contract extension as MMAWeekly.com incorrectly reported back in December. Huerta most recently lost a unanimous decision to Kenny Florian at UFC 87: “Seek and Destroy” back in August 2007. He will honor the last fight on his contract and then before bolting to the silver stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Thanks voor de tip Dacide!)
[ Bericht 23% gewijzigd door n00cL30n op 11-01-2009 22:31:01 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door n00cL30n op 11-01-2009 22:30:15 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Nouuu, ik denk dat de enige kans voor Penn een verdwaalde stoot op de kin van GSP is. Dat is eigenlijk het enige zwakke punt van GSP. Al is zwak in dezen relatief.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:34 schreef Fyodor het volgende:
Over GSP - Penn 2:
Ik denk dat GSP deze pakt via decision. GSP is genoeg verbeterd en zal zowel in de standup als op de grond niet gesubmit kunnen worden door BJ. Andersom net zo, ik zie GSP niet BJ finishen, laat staan submitten. GSP via decision!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door n00cL30n op 11-01-2009 22:29:08 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
[ Bericht 7% gewijzigd door n00cL30n op 12-01-2009 09:57:08 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef n00cL30n het volgende:
M-1 Challenge Holland vs Red Devil RussiaSpoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef n00cL30n het volgende:
Sorry Fokski, ik had hem eerst open en bloot staan. Ik denk toch maar eens in spoiler zetten voor mensen die de M-1 Challenge nog willen gaan kijken.
Ik zal zo nog even opzoek gaan naar een linkje, ik zat namelijk te kijken over de webcast die Dacide noemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:31 schreef n00cL30n het volgende:
Ik wilde überhaupt niet de discussie of ik teveel zou verraden of niet. Dus vandaar de spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:16 schreef Fyodor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze rekenen er geen extra kosten voor?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:28 schreef Unstoppable het volgende:
Uitbetalen naar je bankrekening? Ik speel al tijdje bij bookmakers als Unibet, Bwin, Nordicbet etc, maar daar heb ik nog nooit een probleem gehad
Uitbetalen is het probleem niet. Denk alleen dat je ergens anders betere odds kunt krijgen. Al heb ik het al tijdje niet meer zelf gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:22 schreef Paxlie het volgende:
Iemand hier die wel eens inzet op de UFC bij unibet?
Vraag me af of ze ook makkelijk uitbetalen of dat dat weer enorm veel geld kost.
Kvond Franklin @ 2.10 wel aardigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Uitbetalen is het probleem niet. Denk alleen dat je ergens anders betere odds kunt krijgen. Al heb ik het al tijdje niet meer zelf gedaan.
Alan staat op 3.10 he, of bedoel je dat ookquote:
Ik hoop dat ik gelijk krijgquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik hoop voor Coleman dat ie na zijn gevecht met Rua ooit nog zonder medische apparatuur kan ademen e.d.
quote:Dan Henderson vs. Rich Franklin
Franklin is waaaaaaaay technischer dan Henderson, eigenlijk gun ik het Rich zelfs heel erg.. heb niks tegen Henderson ofzo maar vind Franklin een toffe peer!! Geloof ook echt dat hij de tools heeft om Henderson voor het eerst in zijn leven (T)KO te meppen
Mauricio Rua vs. Mark Coleman
Rua heeft gewoon de meeste kans om te winnen zoals ik het zie, maar ik hou ervan om voor de underdog te gaan.. ook na wat ik hierboven over Coleman heb gezegd. De Countdown heeft men overtuigd dat een hele kleine kans heeften jullie weten hoe ik over Brazilianen denk (al zijn de Rua bros. en Wanderlei nog wel het goeie soort)
Die brawl in PRIDE.. kom op wat verwacht je nou zelf met Phil Baroni als je cornerman?!![]()
Ninja moet zich niet zo aanstellen.. Coleman maakte echt geen indruk meer dat ie op Shogun zou gaan springen.. dus niet zo huilie doen.
Tomasz Drwal vs. Ivan Serati
Drwal by submission in the 1st or early 2nd
Jeremy Horn vs. Rousimar Palhares
Horn kan er op topniveau beter mee stoppen want dit doet hem allemaal geen eer aan..
Tom Egan vs. John Hathaway
Either way.. who cares?! Egan is de underdog maar heeft imo net zoveel kans om te winnen dan John.
Ik ga maar met de menigte mee..
Marcus Davis vs. Chris Lytle
Lytle gaat dit keer zelf zijn nickname eer aan doen.. of het nou via vrute chocke of KO is.. its nap time
Nate Mohr vs. Dennis Siver
It's do or die for Siver en ik hoop dat hij het ook beseft.. zaterdag verliezen en het is goodbye UFC.
Ik gok erop dat hij een submission weet te pullen
Alan Belcher vs. Denis Kang
Leuke odds voor Belcher, maar waarschijnlijk gaat Kang dit gevecht winnen.. ik ga voor een submission
Eric Schafer vs. Antonio Mendes
Schafer leek zich de vorige keer helemaal opnieuw gevonden te hebben maar ik ben niet overtuigd, eerlijk toegegeven dat ik Mendes niet ken geef ik hem toch de victory aan de hand van zijn fight stats. (T)KO waarschijnlijk
Martin Kampmann vs. Alexandre Barros
Die Barros vind ik maar een vreemd mannetje.. weet niet goed wat we van hem moeten vinden.. ik gun het Kampmann iig heel erg om weer terug te komen op zijn oude niveau. Daarom ga ik voor een 2nd round submission![]()
Ik ben aan een kant bang dat Rua deze keer voor een breuk gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik gelijk krijg
Vrees het echter niet en zie Shogun wel winnen
Ik weet nog goed dat iedereen er bij z'n UFC debuut vanuit ging dat hij compleet over Forrest Griffin heen zou lopen. Destijds zat ik met open mond te kijken toen hij gesubmit werd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:52 schreef roepdeman het volgende:
Mauricio Shogun Rua wint dit keer. Hij is helemaal compleet, hoeft niet te cutten en is boos. Ik wil hem niet tegenkomen in ieder geval en ik denk dat Coleman oprecht bang moet zijn voor Braziliaanse diepgewortelde grudge.
Eigenlijk is het rare dat ik geen één van de vier bovenstaande vechters graag zie verliezen. Maar ja, zo cliche als 't maar kan, er kan er maar één de winnaar zijnquote:Dan Henderson - Rich Franklin
Ik denk zelf via decision, zoals zijn nickname ook wel eens luidt: Dan 'decision' Henderson. Alle gekheid op een stokje, Henderson is te sterk voor Franklin. Ik zie Henderson ook never nooit niet (T)KO gaan.
Mauricio Shogun - Mark Coleman
Mijn money (heel klein beetje hoor) staat op Coleman, overduidelijk de underdog. The Hammer is in vorm en heeft het voordeel van de cage. Plus dat hij in de afgelopen 10 jaar alleen heeft verloren van op dat moment de beste heavyweights, Nogueira, CroCop en Fedor (2x). Ik weet zelf ook dat de kansen klein zijn, maar win or lose, ik ben altijd fan van The Hammer!![]()
Voor zover ik weet was Rua 100% toen hij tegen Coleman vocht?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:20 schreef roepdeman het volgende:
Ja, die bedoelde ik. Maar never mind het is dus een LHW contest. Ik had er niks meer over gelezen tot zojuist en wat ik er wel over gelezen had ergens in oktober was dat Rua naar HW zou gaan, maar niets is minder waar.
Ok, prima. RUA KICKT COLEMAN'S ASS ALS LHW!
bron: http://www.ufc.com/index.cfm?fa=news.detail&gid=17011quote:Rua, who first injured his left knee before his UFC debut (and loss) against Forrest Griffin in September of 2007, first underwent surgery for the ACL in October of that year. After rehabbing the injury, a June 2008 fight with Liddell was scheduled for London, but in March, he ruptured the ACL again, forcing him to go under the knife again
Rua is erg klein voor de UFC en met de regels van de UFC en de ring is groot zijn een stuk beter dan klein, snel en aggressief. Rua is kleiner dan A.Silva, zowel in lengte als gewicht. Rua was zo veel kleiner dan Griffin dat ik mij afvraag of hij uberhaupt aan watergewicht verliezen doet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat iedereen er bij z'n UFC debuut vanuit ging dat hij compleet over Forrest Griffin heen zou lopen. Destijds zat ik met open mond te kijken toen hij gesubmit werd.
Hoe kom je er trouwens bij dat Shogun niet hoeft te cutten? Hij is toch vrij groot voor LHW?
Mijn 2 cents:
[..]
Eigenlijk is het rare dat ik geen één van de vier bovenstaande vechters graag zie verliezen. Maar ja, zo cliche als 't maar kan, er kan er maar één de winnaar zijn
Hot damn!quote:
Punt is dat voor beiden de cage beter is... Coleman heeft ook profijt van de toegestane ellebogenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef Fokski het volgende:
[..]
Rua is erg klein voor de UFC en met de regels van de UFC en de ring is groot zijn een stuk beter dan klein, snel en aggressief. Rua is kleiner dan A.Silva, zowel in lengte als gewicht. Rua was zo veel kleiner dan Griffin dat ik mij afvraag of hij uberhaupt aan watergewicht verliezen doet.
Nou, niet echt lucky bastard hoor, als ik er zo uit zou zien :pquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hot damn!
Ben jij dat op die tweede foto, Dacide??? Zo ja: lucky bastard!![]()
![]()
![]()
Hehe, aan de andere kant had ik 't kunnen weten. Als je echt met haar op de foto zou staan had je 't wel anders gebrachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:40 schreef Dacide het volgende:
[..]
Nou, niet echt lucky bastard hoor, als ik er zo uit zou zien :p
Ik ben het in ieder geval niet.. ik ben knapper
En als ik met haar op de foto zou staan dan zouden mijn handen haar aanraken op die foto
another lame excuse for an eventual lossquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Paxlie het volgende:
net de weigh-ins gekeken. Op Sherdog is er een topic over dat Shogun een beetje limpte, ik kan na het kijken ervan (vanaf 17 minuten) niets anders concluderen dan dat ze gelijk hebben
Overdreven allemaal. Ik zie niets bijzonders.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:48 schreef Paxlie het volgende:
net de weigh-ins gekeken. Op Sherdog is er een topic over dat Shogun een beetje limpte, ik kan na het kijken ervan (vanaf 17 minuten) niets anders concluderen dan dat ze gelijk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op naar AFLLICTION 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Day Of Reckoning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fedor Emelianenko vs. Andrei Arlovski
Vladimir Matyushenko vs. Antonio Rogerio Nogueira
Paul Buentello vs. Kiril Sidelnikov
Gilbert Yvel vs. Josh Barnett
Jay Hieron vs. Jason High
Chris Horodecki vs. Dan Lauzon
Brett Cooper vs. Patrick Speight
Albert Rios vs. Antonio Duarte
Vitor Belfort vs. Matt Lindland
Renato Sobral vs. Rameau Thierry Sokoudjou
Bao Quach vs. L.C. DavisIk ben vergeten wat ik als signature had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een kut eventAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Paxlie het volgende:
Alistair Overeem erin die zegt dat hij er met Dana uit gaat komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Kan mij er zeker iets bij voorstellen. En Schilt ook misschien in UFC?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:55 schreef Paxlie het volgende:
Alistair Overeem erin die zegt dat hij er met Dana uit gaat komen
"They're afterr me locky charmsss!"quote:Op zondag 18 januari 2009 21:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat commentaar van Joe Rogan wanneer dat wijf bij Dana is ook wel lachwekkend zeg.
Ik blijf Schilt ontzettend houterig vinden, zeker wat grondgevecht betreft, ik zou ook gewoon echt niet durven zeggen hoe het zou gaan tegen die drie.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:33 schreef roepdeman het volgende:
Schilt - Lesnar....
Schilt - Mir
Schilt - Nogueira....weer een loss of niet?
Nogueira zou hij deze keer wel van winnen, uitgaande van de vorm van Nogueira sinds hij in de UFC vecht.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik blijf Schilt ontzettend houterig vinden, zeker wat grondgevecht betreft, ik zou ook gewoon echt niet durven zeggen hoe het zou gaan tegen die drie.
Denk niet datquote:Op maandag 19 januari 2009 01:50 schreef Tazmaniac het volgende:
We mogen met z'n alle God dankbaar zijn dat Coleman vs. Lesnar destijds niet is doorgegaan.. stel je voor!!!
In beide gevallen eens!quote:Op maandag 19 januari 2009 13:39 schreef Fokski het volgende:
Schilt heeft niets te zoeken in de UFC. Hij kan dan wel 3x KOP geworden zijn door van kleine Japanners te winnen maar in de UFC krijgt hij vechters die groot en sterk genoeg zijn. Hij kan best wel voldoende kennis hebben maar combineerd het niet goed en snel genoeg om aan de top mee te doen. Hij heeft ook nooit kunnen winnen van een top zwaargewicht, het hoogtepunt wat dat betreft was wel een winst op Gan McGee en dat was ook een wedstrijd waar hij lange tijd enkel aan het verdedigen was.
Overeem daar heb ik meer vertrouwen in en ik hoop dat alle twijfels over cardio en "heart" die in Prde langs kwam tot het verleden behoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:29 schreef Breach het volgende:
UFC 93 (nog maar even tussen spoilertags gezet)Eens met alles ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:47 schreef n00cL30n het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Hmm, jij was dat 30-27 jurylid?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 01:37 schreef Jajong het volgende:
Kenke jury verneukt 't weer eens. Hoe je Hendo 2 rondes kan geven is echt belachelijk, fucking LnP zonder enige schade aan te richten op de grond.
Shogun geef ik nog tijd, 15 maand niet gevochten en het is lastig je conditie op te bouwen na zo'n lange blessureperiode.
Teringquote:
quote:Injury update - UFC 93
January 19th, 2009
After losing the decision to Dan Henderson, Rich has some healing to do. He had to get stitches in two spots on his head from the head butt, and stitches on his shin from one of his kicks. Everyone has been asking about his eye- from the eye poke at the end of the fight- and we are happy to say he doesn’t need surgery. He does have a cut on the white part of his eye and a slight tear, but it doesn’t require surgery. Pictures have been posted so you can see what it looks like now.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Of Spaans. Maar ik vind het een beetje veel worden. Je hebt in principe nu al 5 'grote' organisaties die zich op de lichte klassen gaan richting. WEC, Dream en Bellator. En je hebt ook nog UFC en Sengoku. Het feit dat ze Alvarez vastleggen is wel goed natuurlijk, maar we hebben met IFL en Elite XC gezien dat kwaniteit niet altijd boven kwaliteit gaat.quote:
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Fyodor het volgende:
Het doet me onbedoeld eigenlijk een beetje denken aan Wamma.
Een paar grote namen binnenhalen kan iedereen wel, ze structureel zien vast te houden én goede shows afleveren is iets heel anders. We hebben allemaal gezien wat er bij sommige andere organisaties gebeurd is...
Hehe, in mijn vorige post bedoelde ik ook eigenlijk eerst Yammaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:
[..]
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denken
Hehe, wat een gruwelijk event was dat zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, in mijn vorige post bedoelde ik ook eigenlijk eerst Yamma, maar Wamma is natuurlijk van soortgelijke strekking
Idd, vooral een voorbeeld van hoe het NIET moet voor alle MMA (wannebe) organisaties!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, wat een gruwelijk event was dat zeg.
Wat dat betreft vind ik dat Affliction het wat beter aanpakt. Die proberen niet meteen 3 events in een paar maanden te stoppen, maar nemen rustig hun tijd om een goed concept te ontwikkelen. Hetgeen ook wel weer wat makkelijker is met Fedor en Arlovski dan met Patrick Smith en Butterbean. Maar toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd, vooral een voorbeeld van hoe het NIET moet voor alle MMA (wannebe) organisaties!![]()
Slechtste MMA show die ik ooit gezien heb, no doubt!
Idd, ik hoop echt dat Affliction dit zo vast weet te houden. Het zou niet best zijn als hun 'posterboy' Fedor a.s. zaterdag zou verliezen. Beetje a la Kimbo en EliteXC.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik dat Affliction het wat beter aanpakt. Die proberen niet meteen 3 events in een paar maanden te stoppen, maar nemen rustig hun tijd om een goed concept te ontwikkelen. Hetgeen ook wel weer wat makkelijker is met Fedor en Arlovski dan met Patrick Smith en Butterbean. Maar toch.
"What a technical fight!"quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:
[..]
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denken
Breach was scarcastisch hoorquote:
Bellator is latijn voor warriorquote:
O ik dacht dat ie het nog serieus meende ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Breach was scarcastisch hoor![]()
Iedereen haatte destijds Yamma. Moet je voor de gein even terugbladeren toen het hier besproken werd
Zeg straks even of dat de moeite waard is. Ook voor iemand die niet Fedor-gek isquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens Fedor.Baddest.Man.on.the.Planet.WS.DSRip.XviD-aAF kijken
Als ik KOTN was dan zat ik hier met een stijve piemelusquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeg straks even of dat de moeite waard is. Ook voor iemand die niet Fedor-gek is
Ik zou het gewoon ff downloaden en snel doorheen skippen, hoe slecht het ook was, het zal altijd een deel van de MMA legacy zijn als we er over 10jaar op terugkijkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef Semargofni het volgende:
Ok dan doe ik het maar niet, dacht dat het wellicht zo slecht was dat het weer leuk zou worden :d
Ben trouwens die dvd nu ook aan het binnen hengelen, ben benieuwd. Goede tip!
Guerreroquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bellator is latijn voor warrior
Yamma verdient idd een plekje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon ff downloaden en snel doorheen skippen, hoe slecht het ook was, het zal altijd een deel van de MMA legacy zijn als we er over 10jaar op terugkijken
Die mongool mag weer lekker als een bitch gaan huilen. Wat een attention whore.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Excuses voor de tripple post (wat is het hier stil trouwens) maar dit moest ik even met jullie delen
wat een f'n idioot is die WarMachine
[ afbeelding ]
Zo te zien willen ze zich voornamelijk op het spaantalige publiek richten. Ook de lichtere gewichtsklassen doen dat vermoeden (veel Hispanics zijn wat kleiner in postuur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
dudes.. serieus... where the F*CK are ya
Ik wil het even met jullie hebben over Bellator Fighting Championship, ik heb zo het idee dat we de komende dagen heul veel over hun gaan horen.. gisteren en vandaag hebben ze al de onderstaande fighters vastgelegd (exclusively!!!) en volgens hun website gaan er nog enkele major announcements aankomen.. maar check eerst maarus dit lijstje;
- Eddie Alvarez
- Wilson Reis (6-0, groot talent)
- Jorge Masvidal (wins over Yves Edwards, Joe Lauzon en Ryan Schultz)
Ik vind het nogal impressive hoe ze opeens 'vanuit het niets' zichzelf in de kijker spelen, ben daarnaast erg benieuwd wie ze nog meer gaan aantrekken!!
Vanaf 3 april hebben ze wekelijks een live event dat met 1dag delay wordt uitgezonden op ESPN Deportes (een ESPN sportkanaal 24uur per dag in het Spaans)
Ze hebben 4 weight classes waarin ze tournements zullen gaan houden (Featherweight, Lightweight, Welterweight en MIddleweight) en daarnaast zullen in de overige weightclasses single bouts worden afgewerkt. Voor elke gewichtsklasse waarin ze een tournement zullen houden zullen ze 8 fighters aantrekken.
De promotion is opgericht door Brad Epstein en Bjorn Rebney.
Zolas ik al zei.. ik kijk hier erg naar uit
quote:CSAC denies Chris Horodecki license to fight Dan Lauzon at Affliction Jan. 24 because of injury
Nah, Barnett en Fedor zijn goede vrienden dus dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef roepdeman het volgende:
Barnett creëert beefhahahaha hij is super!
quote:Fedor Emelianenko vs. Andrei Arlovski
Lijkt me logisch![]()
Fedor's vaste trainingspartner. Moet dit kunnen winnen!
Hoewel ik zo hoop dat Yvel wint zie ik het niet snel gebeuren. Barnett via submission. Als Yvel wint is het op (T)KO.
Chris Horodecki vs. Dan Lauzon
Weer even de vraag welke Vitor Belfort in de ring verschijnt. De 'oude' moet van Lindland kunnen winnen.
Babalu!
Bao Quach vs. L.C. Davis
Fedor for the fucking win
Het gaat 100% zeker weten niet zo gemakkelijk worden als tegen Sylvia en ik denk zelfs dat de beslissing pas in de 3e ronde valt, uhmmm by submission
Matyushenko by decision baby!!! Split decision![]()
![]()
Buentello is te oud, hij kan nog wel wat overwinningen pakken maar waarschijnlijk is Sidelnikov
te hoog gegrepen voor The Headhunter.. dit zou eens een brute KO kunnen worden
Ik zie Yvel niet echt winnen maar ik zet zeer zeker wat VCash op hem omdat er altijd de dreiging van
van een flitsende KO is. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon een knee bar victory voor Barnett
w00t w00t w00t, Hieron die gaat verliezen van.. ja van wie eigenlijk? Jason High, ongeslagen 6-0 ofzo
ik ken hem totaal niet voor de rest maar hij gaat Hieron verrassen zaterdag!! Héérlijke odds ook
/care, KO victory voor Cooper in de 2e
Duarte met een easy 1st round submission
To close to call volgens de kenners maar ik zie Belfort absoluut niet winnen.. en ookal wint Lindland pas in de 3e ronde, ik ga ervan uit dat Belfort weinig klaar gaat spelen!!
Tja.. dit kan dus écht either way gaan.. het is voor beide heren de vraag in welke vorm/conditie ze de ring gaan betreden.. als Sokoudjou gaat winnen dan is het een 1st round KO, maar waarschijnlijk heeft Sobral een goede gameplan going in to this fight.. zodat ie een de 2e ronde een submission victory kan pakken
Bao Quach vs. L.C. Davis
L.C. Davis is niet zo bekend bij het grote publiek heb ik het idee maar de man heeft skillz, 1st round submission
Aan een kant hoop ik op de upset van het hele MMA gebeuren, gevolgd door een te spetterend rentree, ik weet alleen niet of Arlovski de aangewezen man is.
Misschien dat lil Nog een beetje gebrand is om te winnen na de loos van zijn broer, alleen maar om te laten zien dat de naam Nog toch echt nogsteeds wat betekend.
Komt uit de stal van Fedor.
De chauvinist in mij zegt Yvel YVELLLL! Misschien ook omdat ik geruchten heb opgevangen dat hij met Fedor had getraind?(Is dit waar jongens?)
Maar de realist in mij zegt Barnett... Still a mean mofo!
Die snelle harde punches van Belfort bezorgen hem een TKO in de eerste ronde!
Een zwak voor Babalu.
Yvel heeft o.a. met Fedor en CroCop getraind. Niet voor altijd natuurlijk. Bij Cop was het voor het Kongo gevecht wat Cop zou hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef n00cL30n het volgende:
Thanks Roep.
Ik weet nu alleen weer waar ik het gezien en gehoord had.
Dit youtube filmpje:
Als ik dit mag geloven, is hij zelfs sparring partner van Fedor?
Tja, ik zou het er denk ik ook wel voor over hebben. Gigantisch gaaf om een insight te krijgen op wat technieken van Fedor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Yvel heeft o.a. met Fedor en CroCop getraind. Niet voor altijd natuurlijk. Bij Cop was het voor het Kongo gevecht wat Cop zou hebben.
Hij was voor zover ik weet vrijwilliger bij de stage die Fedor in Nederland gaf, kreeg dus continu leglocks te verduren etc. maar vond het allemaal best
quote:Ken Shamrock to prove doubters wrong against Ross Clifton on Feb. 13
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Over Shamrock gesproken
[..]
De gast is sinds 2006 1-5 en zelfs Tim Persey heeft hem op strikes gepakt..
hij is 205cm groot en weegt 165 kilo
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat Shamrock hiermee denkt te bewijzen?!
Hij heeft zeker een beter record maar ik vind hem een imbeciel.. zal nooit ver komen in de sportquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Trouwens.. Bij Tim Persey vind ik dit http://www.sherdog.com/fighter/tim-persey-12723
Dat is toch wel een ander record dan (1-5)
Zit jij om 1 uur snachts bij je schoonouders op zaterdagavond?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:19 schreef n00cL30n het volgende:
Damn, dat is zeker een mooie tijd, ik zit dan alleen niet thuis, maar bij mijn schoonouders.
Gaat hem denk ik niet worden ben ik bang.
quote:FiveOuncesofPain.com has learned that Canadian welterweight prospect T.J. Grant has signed a four-fight contract with the Ultimate Fighting Championship.
Grant’s UFC debut will come on April 18 at UFC 97 but no opponent has been announced at this time.
Grant, a native of Dartmouth, Nova Scotia, possesses a mixed martial arts record of 13-2. Grant is currently riding a four-fight winning streak with stoppage victories over Beau Baker, Forrest Petz, Chad Reiner, and Mike Gates.
En ik heb nergens gezegd dat hij tegen Aleks gaat vechtenquote:
Arlvoski heeft niet de Russische nationaliteit.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:24 schreef Fyodor het volgende:
Fedor heeft trouwens wel eens gezegd dat ook hij een keer zal / kan verliezen. Als dat zo is dan wilde hij het liefst door een Russische vechter verslagen worden.
En wat is Arlovski's nationaliteit? Juist ja...Ik heb mijn excuus al klaar als Fedor verliest!
![]()
Hoewel ik het niet zie gebeuren. Andere Russen zijn Kharitonov, Alexander en nu z'n protegee Siril Sidelnikov. Maar ik zie geen van deze 3 van Fedor winnen
Klopt, net verteld door een Amerikaan dat het over anderhalf uurtje begint.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Sorry was mijn fout, het is niet 01:00 uur maar om 02:00 uur
Hehe normaal doe ik dat ook, maar wel toch wel eens live checken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik denk niet dat ik het ga kijken.. stream is toch vaak iets mindere kwaliteit.. morgen lekker vroeg op en dlownoaden dat event
MMA is gewoon verslavend, kijk het pas anderhalf jaar maar tegenwoordig kijk ik alles wel, ook de kleinere organisaties, sowieso heeft Affliction goede cardsquote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:53 schreef Tazmaniac het volgende:
leuk om te zien dat het weer een hoop nieuwe mensen aantrekt.. en dat voor een non-UFC event
Haha was even vergeten dat dit pas 2e event is. Hoop inderdaad dat er weer goede cijfers komen en meer events zullen volgen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Tot nu toe wel, laten we hopen dat ze iig Ortiz kunnen aantrekken en hopekijk zullen er nog vele mooie namen volgen in 2009
quote:Op zondag 25 januari 2009 05:20 schreef Fokski het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tito moest duidelijk nog aan zijn rol wennen![]()
Volgens mij kan hij beter in de ring zijn ‘talking’ doen\
Ohja en mag Scott Ferrall aub dood?
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 25-01-2009 17:57:18 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fedor vs ArlovskiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dus dat Arlovski een Rus was, my bad!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Was geen reactie op jouw Fyodor, maar op Foksi.. die zei namelijk dat Arlovski geen Rus wasquote:Op zondag 25 januari 2009 18:17 schreef Fyodor het volgende:
Affliction.Day.of.Reckoning.PPV.HDTV.XviD-aAF
Rampage's voormalige coach heeft ook een nieuw baantje
@ Tazmaniac: ik dacht dat Arlovski een Rus was, my bad!
Klopt klopt, ik had te snel getypt en het ondertussen alweer ge-edit.quote:Op zondag 25 januari 2009 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Was geen reactie op jouw Fyodor, maar op Foksi.. die zei namelijk dat Arlovski geen Rus was
waarop ik zei.. rus.. wit-rus.. whats the difference.. een rus = een rus
Juanito Ibarra (de ex-coach van Rampage) doet dit al jaren lang hoor.. dat is niks nieuws
Fedor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind een ring nog steeds niet leuk trouwens. Is maar onhandig imo. Is er al wat bekend wanneer Affliction 3 is?
Nou ik las op een ander forum dat de bezoekersaantallen wat tegenvielen. Het schijnt maar de vraag te zijn of er een derde event komt...quote:Op zondag 25 januari 2009 19:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vind een ring nog steeds niet leuk trouwens. Is maar onhandig imo. Is er al wat bekend wanneer Affliction 3 is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |