Of Spaans. Maar ik vind het een beetje veel worden. Je hebt in principe nu al 5 'grote' organisaties die zich op de lichte klassen gaan richting. WEC, Dream en Bellator. En je hebt ook nog UFC en Sengoku. Het feit dat ze Alvarez vastleggen is wel goed natuurlijk, maar we hebben met IFL en Elite XC gezien dat kwaniteit niet altijd boven kwaliteit gaat.quote:
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Fyodor het volgende:
Het doet me onbedoeld eigenlijk een beetje denken aan Wamma.
Een paar grote namen binnenhalen kan iedereen wel, ze structureel zien vast te houden én goede shows afleveren is iets heel anders. We hebben allemaal gezien wat er bij sommige andere organisaties gebeurd is...
Hehe, in mijn vorige post bedoelde ik ook eigenlijk eerst Yammaquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:
[..]
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denken
Hehe, wat een gruwelijk event was dat zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, in mijn vorige post bedoelde ik ook eigenlijk eerst Yamma, maar Wamma is natuurlijk van soortgelijke strekking
Idd, vooral een voorbeeld van hoe het NIET moet voor alle MMA (wannebe) organisaties!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, wat een gruwelijk event was dat zeg.
Wat dat betreft vind ik dat Affliction het wat beter aanpakt. Die proberen niet meteen 3 events in een paar maanden te stoppen, maar nemen rustig hun tijd om een goed concept te ontwikkelen. Hetgeen ook wel weer wat makkelijker is met Fedor en Arlovski dan met Patrick Smith en Butterbean. Maar toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Idd, vooral een voorbeeld van hoe het NIET moet voor alle MMA (wannebe) organisaties!![]()
Slechtste MMA show die ik ooit gezien heb, no doubt!
Idd, ik hoop echt dat Affliction dit zo vast weet te houden. Het zou niet best zijn als hun 'posterboy' Fedor a.s. zaterdag zou verliezen. Beetje a la Kimbo en EliteXC.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik dat Affliction het wat beter aanpakt. Die proberen niet meteen 3 events in een paar maanden te stoppen, maar nemen rustig hun tijd om een goed concept te ontwikkelen. Hetgeen ook wel weer wat makkelijker is met Fedor en Arlovski dan met Patrick Smith en Butterbean. Maar toch.
"What a technical fight!"quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:
[..]
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denken
Breach was scarcastisch hoorquote:
Bellator is latijn voor warriorquote:
O ik dacht dat ie het nog serieus meende ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Breach was scarcastisch hoor![]()
Iedereen haatte destijds Yamma. Moet je voor de gein even terugbladeren toen het hier besproken werd
Zeg straks even of dat de moeite waard is. Ook voor iemand die niet Fedor-gek isquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens Fedor.Baddest.Man.on.the.Planet.WS.DSRip.XviD-aAF kijken
Als ik KOTN was dan zat ik hier met een stijve piemelusquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Zeg straks even of dat de moeite waard is. Ook voor iemand die niet Fedor-gek is
Ik zou het gewoon ff downloaden en snel doorheen skippen, hoe slecht het ook was, het zal altijd een deel van de MMA legacy zijn als we er over 10jaar op terugkijkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef Semargofni het volgende:
Ok dan doe ik het maar niet, dacht dat het wellicht zo slecht was dat het weer leuk zou worden :d
Ben trouwens die dvd nu ook aan het binnen hengelen, ben benieuwd. Goede tip!
Guerreroquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Bellator is latijn voor warrior
Yamma verdient idd een plekje!quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon ff downloaden en snel doorheen skippen, hoe slecht het ook was, het zal altijd een deel van de MMA legacy zijn als we er over 10jaar op terugkijken
Die mongool mag weer lekker als een bitch gaan huilen. Wat een attention whore.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Excuses voor de tripple post (wat is het hier stil trouwens) maar dit moest ik even met jullie delen
wat een f'n idioot is die WarMachine
[ afbeelding ]
Zo te zien willen ze zich voornamelijk op het spaantalige publiek richten. Ook de lichtere gewichtsklassen doen dat vermoeden (veel Hispanics zijn wat kleiner in postuur.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
dudes.. serieus... where the F*CK are ya
Ik wil het even met jullie hebben over Bellator Fighting Championship, ik heb zo het idee dat we de komende dagen heul veel over hun gaan horen.. gisteren en vandaag hebben ze al de onderstaande fighters vastgelegd (exclusively!!!) en volgens hun website gaan er nog enkele major announcements aankomen.. maar check eerst maarus dit lijstje;
- Eddie Alvarez
- Wilson Reis (6-0, groot talent)
- Jorge Masvidal (wins over Yves Edwards, Joe Lauzon en Ryan Schultz)
Ik vind het nogal impressive hoe ze opeens 'vanuit het niets' zichzelf in de kijker spelen, ben daarnaast erg benieuwd wie ze nog meer gaan aantrekken!!
Vanaf 3 april hebben ze wekelijks een live event dat met 1dag delay wordt uitgezonden op ESPN Deportes (een ESPN sportkanaal 24uur per dag in het Spaans)
Ze hebben 4 weight classes waarin ze tournements zullen gaan houden (Featherweight, Lightweight, Welterweight en MIddleweight) en daarnaast zullen in de overige weightclasses single bouts worden afgewerkt. Voor elke gewichtsklasse waarin ze een tournement zullen houden zullen ze 8 fighters aantrekken.
De promotion is opgericht door Brad Epstein en Bjorn Rebney.
Zolas ik al zei.. ik kijk hier erg naar uit
quote:CSAC denies Chris Horodecki license to fight Dan Lauzon at Affliction Jan. 24 because of injury
Nah, Barnett en Fedor zijn goede vrienden dus dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef roepdeman het volgende:
Barnett creëert beefhahahaha hij is super!
quote:Fedor Emelianenko vs. Andrei Arlovski
Lijkt me logisch![]()
Vladimir Matyushenko vs. Antonio Rogerio Nogueira
Paul Buentello vs. Kiril Sidelnikov
Fedor's vaste trainingspartner. Moet dit kunnen winnen!
Gilbert Yvel vs. Josh Barnett
Hoewel ik zo hoop dat Yvel wint zie ik het niet snel gebeuren. Barnett via submission. Als Yvel wint is het op (T)KO.
Jay Hieron vs. Jason High
Chris Horodecki vs. Dan Lauzon
Brett Cooper vs. Patrick Speight
Albert Rios vs. Antonio Duarte
Vitor Belfort vs. Matt Lindland
Weer even de vraag welke Vitor Belfort in de ring verschijnt. De 'oude' moet van Lindland kunnen winnen.
Renato Sobral vs. Rameau Thierry Sokoudjou
Babalu!
Bao Quach vs. L.C. Davis
Fedor for the fucking win
Het gaat 100% zeker weten niet zo gemakkelijk worden als tegen Sylvia en ik denk zelfs dat de beslissing pas in de 3e ronde valt, uhmmm by submission
Matyushenko by decision baby!!! Split decision![]()
![]()
Buentello is te oud, hij kan nog wel wat overwinningen pakken maar waarschijnlijk is Sidelnikov
te hoog gegrepen voor The Headhunter.. dit zou eens een brute KO kunnen worden
Ik zie Yvel niet echt winnen maar ik zet zeer zeker wat VCash op hem omdat er altijd de dreiging van
van een flitsende KO is. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon een knee bar victory voor Barnett
Jay Hieron vs. Jason High
w00t w00t w00t, Hieron die gaat verliezen van.. ja van wie eigenlijk? Jason High, ongeslagen 6-0 ofzo
ik ken hem totaal niet voor de rest maar hij gaat Hieron verrassen zaterdag!! Héérlijke odds ook
Brett Cooper vs. Patrick Speight
/care, KO victory voor Cooper in de 2e
Albert Rios vs. Antonio Duarte
Duarte met een easy 1st round submission
To close to call volgens de kenners maar ik zie Belfort absoluut niet winnen.. en ookal wint Lindland pas in de 3e ronde, ik ga ervan uit dat Belfort weinig klaar gaat spelen!!
Tja.. dit kan dus écht either way gaan.. het is voor beide heren de vraag in welke vorm/conditie ze de ring gaan betreden.. als Sokoudjou gaat winnen dan is het een 1st round KO, maar waarschijnlijk heeft Sobral een goede gameplan going in to this fight.. zodat ie een de 2e ronde een submission victory kan pakken
Bao Quach vs. L.C. Davis
L.C. Davis is niet zo bekend bij het grote publiek heb ik het idee maar de man heeft skillz, 1st round submission
Aan een kant hoop ik op de upset van het hele MMA gebeuren, gevolgd door een te spetterend rentree, ik weet alleen niet of Arlovski de aangewezen man is.
Misschien dat lil Nog een beetje gebrand is om te winnen na de loos van zijn broer, alleen maar om te laten zien dat de naam Nog toch echt nogsteeds wat betekend.
Komt uit de stal van Fedor.
De chauvinist in mij zegt Yvel YVELLLL! Misschien ook omdat ik geruchten heb opgevangen dat hij met Fedor had getraind?(Is dit waar jongens?)
Maar de realist in mij zegt Barnett... Still a mean mofo!
Die snelle harde punches van Belfort bezorgen hem een TKO in de eerste ronde!
Een zwak voor Babalu.
Yvel heeft o.a. met Fedor en CroCop getraind. Niet voor altijd natuurlijk. Bij Cop was het voor het Kongo gevecht wat Cop zou hebben.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef n00cL30n het volgende:
Thanks Roep.
Ik weet nu alleen weer waar ik het gezien en gehoord had.
Dit youtube filmpje:
Als ik dit mag geloven, is hij zelfs sparring partner van Fedor?
Tja, ik zou het er denk ik ook wel voor over hebben. Gigantisch gaaf om een insight te krijgen op wat technieken van Fedor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Yvel heeft o.a. met Fedor en CroCop getraind. Niet voor altijd natuurlijk. Bij Cop was het voor het Kongo gevecht wat Cop zou hebben.
Hij was voor zover ik weet vrijwilliger bij de stage die Fedor in Nederland gaf, kreeg dus continu leglocks te verduren etc. maar vond het allemaal best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |