abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65294909
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef n00cL30n het volgende:
Bellator, klinkt oostblok?
Of Spaans. Maar ik vind het een beetje veel worden. Je hebt in principe nu al 5 'grote' organisaties die zich op de lichte klassen gaan richting. WEC, Dream en Bellator. En je hebt ook nog UFC en Sengoku. Het feit dat ze Alvarez vastleggen is wel goed natuurlijk, maar we hebben met IFL en Elite XC gezien dat kwaniteit niet altijd boven kwaliteit gaat.

Morgen zal ik mijn picks voor Affliction plaatsen, voor wie er in geinteresseerd is
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65296347
Het doet me onbedoeld eigenlijk een beetje denken aan YWamma.

Een paar grote namen binnenhalen kan iedereen wel, ze structureel zien vast te houden én goede shows afleveren is iets heel anders. We hebben allemaal gezien wat er bij sommige andere organisaties gebeurd is...

Edit: zie ook wat Breach hierboven zegt. Elke week een show afleveren lijkt me niet echt een heel goede zaak.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fyodor op 21-01-2009 21:12:34 ]
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_65296433
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:04 schreef Fyodor het volgende:
Het doet me onbedoeld eigenlijk een beetje denken aan Wamma.

Een paar grote namen binnenhalen kan iedereen wel, ze structureel zien vast te houden én goede shows afleveren is iets heel anders. We hebben allemaal gezien wat er bij sommige andere organisaties gebeurd is...
En Wamma doet mij onbedoeld weer aan YAMMA denken

George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65296630
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:

[..]

Hehe, in mijn vorige post bedoelde ik ook eigenlijk eerst Yamma , maar Wamma is natuurlijk van soortgelijke strekking
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_65296670
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:11 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Hehe, in mijn vorige post bedoelde ik ook eigenlijk eerst Yamma , maar Wamma is natuurlijk van soortgelijke strekking
Hehe, wat een gruwelijk event was dat zeg.
pi_65296732
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Hehe, wat een gruwelijk event was dat zeg.
Idd, vooral een voorbeeld van hoe het NIET moet voor alle MMA (wannebe) organisaties!
Slechtste MMA show die ik ooit gezien heb, no doubt!
pi_65296810
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:14 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Idd, vooral een voorbeeld van hoe het NIET moet voor alle MMA (wannebe) organisaties!
Slechtste MMA show die ik ooit gezien heb, no doubt!
Wat dat betreft vind ik dat Affliction het wat beter aanpakt. Die proberen niet meteen 3 events in een paar maanden te stoppen, maar nemen rustig hun tijd om een goed concept te ontwikkelen. Hetgeen ook wel weer wat makkelijker is met Fedor en Arlovski dan met Patrick Smith en Butterbean. Maar toch.
pi_65297104
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:17 schreef Breach het volgende:

[..]

Wat dat betreft vind ik dat Affliction het wat beter aanpakt. Die proberen niet meteen 3 events in een paar maanden te stoppen, maar nemen rustig hun tijd om een goed concept te ontwikkelen. Hetgeen ook wel weer wat makkelijker is met Fedor en Arlovski dan met Patrick Smith en Butterbean. Maar toch.
Idd, ik hoop echt dat Affliction dit zo vast weet te houden. Het zou niet best zijn als hun 'posterboy' Fedor a.s. zaterdag zou verliezen. Beetje a la Kimbo en EliteXC.

Ik ga nu trouwens Fedor.Baddest.Man.on.the.Planet.WS.DSRip.XviD-aAF kijken
pi_65297173
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:06 schreef Breach het volgende:

[..]

"What a technical fight!"

lol
pi_65297614
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:27 schreef Semargofni het volgende:

[..]

"What a technical fight!"

lol
Breach was scarcastisch hoor
Iedereen haatte destijds Yamma. Moet je voor de gein even terugbladeren toen het hier besproken werd
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:39:08 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65297668
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef n00cL30n het volgende:
Bellator, klinkt oostblok?
Bellator is latijn voor warrior
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:41:37 #212
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65297771
en wat betreft dat wekelijks event snap ik ook niet zo goed.. maar de erst ziet er echt goed uit jongens.. de mensen achter de schermen hebben jarenlange ervaring met sports/marketing en vooral hart en begrip voor MMA

Is say give it a change
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_65298808
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:38 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Breach was scarcastisch hoor
Iedereen haatte destijds Yamma. Moet je voor de gein even terugbladeren toen het hier besproken werd
O ik dacht dat ie het nog serieus meende ook. Dat Yamma niet echt een succes was heb ik hier wel wat van gelezen, zou eigenlijk voor de lol dat event toch eens moeten bekijken.
pi_65298904
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:25 schreef Fyodor het volgende:

[..]
Ik ga nu trouwens Fedor.Baddest.Man.on.the.Planet.WS.DSRip.XviD-aAF kijken
Zeg straks even of dat de moeite waard is. Ook voor iemand die niet Fedor-gek is
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:08:43 #215
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65298932

Move of the night
pi_65299621
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Zeg straks even of dat de moeite waard is. Ook voor iemand die niet Fedor-gek is
Als ik KOTN was dan zat ik hier met een stijve piemelus

Alle gekheid op een stokje: dit is een prachtige documentaire over Fedor, zijn afkomst, zijn trainingen, het mysterieuze was om hem heen hang, paar highlights van gevechten. Een must-see voor MMA fans, ook al ben je geen grote Fedor fan

RIP Andre Arlovski

@ Taz: idd, Butterbean die een lowkick probeert. Royal sadness

@ Semargofni: ik zou niet kijken, is echt zonde van je tijd (dat meen ik serieus). Tenzij je echt heel nieuwsgierig bent natuurlijk.
pi_65299727
Ok dan doe ik het maar niet, dacht dat het wellicht zo slecht was dat het weer leuk zou worden :d

Ben trouwens die dvd nu ook aan het binnen hengelen, ben benieuwd. Goede tip!
  woensdag 21 januari 2009 @ 22:49:57 #218
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_65300493
Ik zal hem morgen ook ff binnenhalen.
  woensdag 21 januari 2009 @ 23:15:47 #219
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65301630
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 22:30 schreef Semargofni het volgende:
Ok dan doe ik het maar niet, dacht dat het wellicht zo slecht was dat het weer leuk zou worden :d

Ben trouwens die dvd nu ook aan het binnen hengelen, ben benieuwd. Goede tip!
Ik zou het gewoon ff downloaden en snel doorheen skippen, hoe slecht het ook was, het zal altijd een deel van de MMA legacy zijn als we er over 10jaar op terugkijken
pi_65303374
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:39 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Bellator is latijn voor warrior
Guerrero

Nee, Bellator richt zich voornamelijk op de spaanstalige markt. Er is heel veel interesse voor MMA in Mexico en aangezien UFC daar nog geen vinger in de papa heeft vind ik het een prima step up, om je via Belllator in de kijker te spelen.
Hoe meer fans je trekt, des te beter je contractonderhandelingen zullen zijn. Voor zover ik heb gelezen pakt Bellator het wel goed aan, geen gekke dingen.

En yes! Vanaf morgen wil ik hier Predictions zien!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_65304451
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 23:15 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon ff downloaden en snel doorheen skippen, hoe slecht het ook was, het zal altijd een deel van de MMA legacy zijn als we er over 10jaar op terugkijken
Yamma verdient idd een plekje!

*Vechter doet superman punch*
Commentator (op zeurderig Brits toontje): 'I don't like that jumping stuff'

pi_65304861
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Excuses voor de tripple post (wat is het hier stil trouwens) maar dit moest ik even met jullie delen

wat een f'n idioot is die WarMachine

[ afbeelding ]
Die mongool mag weer lekker als een bitch gaan huilen. Wat een attention whore.
pi_65304888
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 19:21 schreef Tazmaniac het volgende:
dudes.. serieus... where the F*CK are ya

Ik wil het even met jullie hebben over Bellator Fighting Championship, ik heb zo het idee dat we de komende dagen heul veel over hun gaan horen.. gisteren en vandaag hebben ze al de onderstaande fighters vastgelegd (exclusively!!!) en volgens hun website gaan er nog enkele major announcements aankomen.. maar check eerst maarus dit lijstje;

- Eddie Alvarez
- Wilson Reis (6-0, groot talent)
- Jorge Masvidal (wins over Yves Edwards, Joe Lauzon en Ryan Schultz)

Ik vind het nogal impressive hoe ze opeens 'vanuit het niets' zichzelf in de kijker spelen, ben daarnaast erg benieuwd wie ze nog meer gaan aantrekken!!

Vanaf 3 april hebben ze wekelijks een live event dat met 1dag delay wordt uitgezonden op ESPN Deportes (een ESPN sportkanaal 24uur per dag in het Spaans)

Ze hebben 4 weight classes waarin ze tournements zullen gaan houden (Featherweight, Lightweight, Welterweight en MIddleweight) en daarnaast zullen in de overige weightclasses single bouts worden afgewerkt. Voor elke gewichtsklasse waarin ze een tournement zullen houden zullen ze 8 fighters aantrekken.

De promotion is opgericht door Brad Epstein en Bjorn Rebney.

Zolas ik al zei.. ik kijk hier erg naar uit
Zo te zien willen ze zich voornamelijk op het spaantalige publiek richten. Ook de lichtere gewichtsklassen doen dat vermoeden (veel Hispanics zijn wat kleiner in postuur.
pi_65304914
Die Dana UFC blogs op youtube zijn trouwens best aardig.
pi_65310005

Arlovski ziet er trouwens groot uit naast Fedor, maar goed Fedor is zelf niet zo groot en praktisch altijd kleiner dan zijn tegenstander.
pi_65310461
OMG Barnett
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:55:09 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65312106
Barnett will be next
.
..
en dan nog even dit

quote:
CSAC denies Chris Horodecki license to fight Dan Lauzon at Affliction Jan. 24 because of injury
pi_65312873
Ik hoop echt dat ze een Alvarez regelen! Of Calvacante ofzo...Denk neit dat ze Aoki kunnen krijgen..Hansen was geblesseerd toch?

Barnett creëert beef hahahaha hij is super!
pi_65315475
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef roepdeman het volgende:
Barnett creëert beef hahahaha hij is super!
Nah, Barnett en Fedor zijn goede vrienden dus dat valt wel mee hoor.
Nieuwe tegenstander als Fedor wint lijkt logischerwijs de winnaar van Barnett vs Yvel te zijn.

Hier wat Fyodoro voorspellingen:
quote:
Fedor Emelianenko vs. Andrei Arlovski
Lijkt me logisch
Vladimir Matyushenko vs. Antonio Rogerio Nogueira
Paul Buentello vs. Kiril Sidelnikov
Fedor's vaste trainingspartner. Moet dit kunnen winnen!
Gilbert Yvel vs. Josh Barnett
Hoewel ik zo hoop dat Yvel wint zie ik het niet snel gebeuren. Barnett via submission. Als Yvel wint is het op (T)KO.
Jay Hieron vs. Jason High
Chris Horodecki vs. Dan Lauzon
Brett Cooper vs. Patrick Speight
Albert Rios vs. Antonio Duarte
Vitor Belfort vs. Matt Lindland
Weer even de vraag welke Vitor Belfort in de ring verschijnt. De 'oude' moet van Lindland kunnen winnen.
Renato Sobral vs. Rameau Thierry Sokoudjou
Babalu!
Bao Quach vs. L.C. Davis
pi_65315615
Ik zie dat Arlovski gaat voor de Kimbo-taktiek om zijn kin te beschermen.
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:17:37 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65317063
Affliction: Days of Reckoning
quote:
Fedor for the fucking win
Het gaat 100% zeker weten niet zo gemakkelijk worden als tegen Sylvia en ik denk zelfs dat de beslissing pas in de 3e ronde valt, uhmmm by submission

Matyushenko by decision baby!!! Split decision

Buentello is te oud, hij kan nog wel wat overwinningen pakken maar waarschijnlijk is Sidelnikov
te hoog gegrepen voor The Headhunter.. dit zou eens een brute KO kunnen worden

Ik zie Yvel niet echt winnen maar ik zet zeer zeker wat VCash op hem omdat er altijd de dreiging van
van een flitsende KO is. Maar waarschijnlijk wordt het gewoon een knee bar victory voor Barnett

w00t w00t w00t, Hieron die gaat verliezen van.. ja van wie eigenlijk? Jason High, ongeslagen 6-0 ofzo
ik ken hem totaal niet voor de rest maar hij gaat Hieron verrassen zaterdag!! Héérlijke odds ook

Brett Cooper vs. Patrick Speight
/care, KO victory voor Cooper in de 2e

Duarte met een easy 1st round submission

To close to call volgens de kenners maar ik zie Belfort absoluut niet winnen.. en ookal wint Lindland pas in de 3e ronde, ik ga ervan uit dat Belfort weinig klaar gaat spelen!!

Tja.. dit kan dus écht either way gaan.. het is voor beide heren de vraag in welke vorm/conditie ze de ring gaan betreden.. als Sokoudjou gaat winnen dan is het een 1st round KO, maar waarschijnlijk heeft Sobral een goede gameplan going in to this fight.. zodat ie een de 2e ronde een submission victory kan pakken

Bao Quach vs. L.C. Davis
L.C. Davis is niet zo bekend bij het grote publiek heb ik het idee maar de man heeft skillz, 1st round submission
pi_65317381
Zat even bij verschillende bookies te kijken naar de weddenschappen die er beschikbaar waren. Deze viel me wel erg op:

Machida - Silva (UFC 94)
Duurt het gevecht de volle 3 ronden?
Ja@2.20 / Nee@1.60

Machida is nu niet bepaald een finisher (laatste 9 gevechten, 7 decisions)
Silva is echter weer een heel ander verhaal (laatste 9 geen enkele decision, 8x einde verhaal in eerste ronde)
Machida is echter wel heel erg sterk in het gevecht naar zijn hand te zetten, de pace aan te geven, dus ik zie dit eigenlijk wel naar een decision gaan.

Thoughts?
pi_65318295
Thiago Silva via KO. Maar goed ik ben niet echt neutraal in die partij moet ik zeggen.
pi_65322883
Er komt een moment dat iemand hem gaat pakken. Als er de komende tijd íemand is dan is het Arlovski. Op de grond zal ie het natuurlijk verliezen. Maar in de stand-up kan hij Fedor met een dosis mazzel pakken

Heel moeilijk te zeggen. Zal wel op de scorecards aankomen. Dan gok ik Nogueira

By kill.

Second Round submission. Zoals Tazmaniac zei, Yvel heeft een kleine kans met zijn KO-power maar ik acht de kans klein.

De rest is me allemaal iets te open Kan dus een heel mooi event worden
pi_65325830
Ik hoop op 5 spectaculaire ronden. Ik denk dat dit gevecht binnen 2 ronden beslecht zal worden. Waarom geen Arlovski? Fedor moet de wereld bewijzen waarom hij de beste is, ook voor het voortbestaan van Affliction en om Dana de Bek te snoeren. De HW division is bij Affliction punt

Hij was ooit een top 10 LHW en ik weet zeker dat hij na Day of Reckoning dat weer zal zijn.

Deze guy is 20 jaar en wordt getraind door Fedor. Ik ken nog een jonge jongen die wordt getraind door Fedor....Does Mousasi ring a bell? MURDER

Barnett zal sterk komen, zit goed in zn vel en weet precies wat er tegenover hem staat op zaterdag! Hij heeft het afgelopen jaar 3 keer gevochten en gewonnen. Yvel zn lijst is indrukwekkend maar dit is een enorme stap omhoog, als hij zn conditie op orde heeft, dan geef ik hem trouwens een grote kans om een KO te versieren in de eerste ronde.

Ik hoop dat High wint om de rest van de divisie een beetje glans te geven in Affliction.

Brett Cooper vs. Patrick Speight??

FOTN (na de main event)

TKO in de eerste ronde!

Submission victory in de 2e ronde!

Bao Quach vs. L.C. Davis
PLEASE alles behalve een decision?? Doe het voor de Lightweights!
pi_65332277

donderdag 22 januari 2009 @ 22:52:54 #237
20925 n00cL30n
pi_65333052
Ik weet lang niet over alle gevechten iets te zeggen, maar dit zijn degene waar ik een uitspraak over wil doen:
quote:
Aan een kant hoop ik op de upset van het hele MMA gebeuren, gevolgd door een te spetterend rentree, ik weet alleen niet of Arlovski de aangewezen man is.

Misschien dat lil Nog een beetje gebrand is om te winnen na de loos van zijn broer, alleen maar om te laten zien dat de naam Nog toch echt nogsteeds wat betekend.

Komt uit de stal van Fedor.

De chauvinist in mij zegt Yvel YVELLLL! Misschien ook omdat ik geruchten heb opgevangen dat hij met Fedor had getraind?(Is dit waar jongens?)
Maar de realist in mij zegt Barnett... Still a mean mofo!

Die snelle harde punches van Belfort bezorgen hem een TKO in de eerste ronde!

Een zwak voor Babalu.
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:03:59 #238
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65333467
het Sherdog artikel verwoord het wel goed.
Als Arlovski wint is het gedaan met Affliction.
Als Fedor bruut wint binnen 1 minuut is dat kut
Als Fedor wint na 5 ronden dominant te zijn is dat awesome
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_65333867
Naar mijn weten heeft Yvel in Vegas getraind. Ik weet neit of Fedor daar ook getraind heeft, maar mij lijkt het me van niet.
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:35:57 #240
20925 n00cL30n
pi_65334703
Thanks Roep.

Ik weet nu alleen weer waar ik het gezien en gehoord had.

Dit youtube filmpje:

Als ik dit mag geloven, is hij zelfs sparring partner van Fedor?
pi_65334852
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef n00cL30n het volgende:
Thanks Roep.

Ik weet nu alleen weer waar ik het gezien en gehoord had.

Dit youtube filmpje:

Als ik dit mag geloven, is hij zelfs sparring partner van Fedor?
Yvel heeft o.a. met Fedor en CroCop getraind. Niet voor altijd natuurlijk. Bij Cop was het voor het Kongo gevecht wat Cop zou hebben.

Hij was voor zover ik weet vrijwilliger bij de stage die Fedor in Nederland gaf, kreeg dus continu leglocks te verduren etc. maar vond het allemaal best
  donderdag 22 januari 2009 @ 23:41:53 #242
20925 n00cL30n
pi_65334903
En hier een filmpje met een paar flitsen van een opwarm ronde voor het Cropcop gevecht.

donderdag 22 januari 2009 @ 23:43:19 #243
20925 n00cL30n
pi_65334946
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 23:40 schreef Fyodor het volgende:

[..]

Yvel heeft o.a. met Fedor en CroCop getraind. Niet voor altijd natuurlijk. Bij Cop was het voor het Kongo gevecht wat Cop zou hebben.

Hij was voor zover ik weet vrijwilliger bij de stage die Fedor in Nederland gaf, kreeg dus continu leglocks te verduren etc. maar vond het allemaal best
Tja, ik zou het er denk ik ook wel voor over hebben. Gigantisch gaaf om een insight te krijgen op wat technieken van Fedor!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:17:53 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65342755
Hahaha mensen die denken dat het over is met Affliction als Fedor zou verliezen

jullie kunnen toch serieus zelf wel bedenken dat dat grote BS is of niet dan??
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:40:18 #245
20925 n00cL30n
pi_65343516
Ik denk serieus, dat als Fedor verliest, je nog banger voor Fedor moet gaan worden.

Affliction voorbij? Misschien gaat het dan juist nog wel beter worden met Affliction.

"With a league so tough, even Fedor lost!"
  vrijdag 23 januari 2009 @ 13:50:43 #246
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_65343913
precies.. en hoezo zou Arlovski of Barnett de division niet kunnen dragen.. als je zegt van ze moeten grotere namen gaan aantrekken in andere weight divisions ben ik het helemaal met je eens..

maar stel dat Fedor voor het eerst in zijn leven verliest.. meen je wat er dan een zee aan mogelijkheden opeens wordt gecreerd..
  vrijdag 23 januari 2009 @ 14:04:25 #247
20925 n00cL30n
pi_65344349
Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat Fedor ermee stopt als hij eindelijk een keertje verliest.
Ik denk dat het dan juist interessanter voor hem gaat worden.

Ben trouwens ook erg benieuwd naar Yvel, en de manier waarop het gevecht tussen hem en Barnett zal gaan verlopen.
Daaraan zul je namelijk ook kunnen zien naar het dragen van de HW klasse.
pi_65346731
Wat ik mooi vond aan "The baddest man on the planet!" was dat fedor ondanks alles toch nog zo lekker gewoon is gebleven
pi_65346771
Fedor heeft trouwens wel eens gezegd dat ook hij een keer zal / kan verliezen. Als dat zo is dan wilde hij het liefst door een Russische vechter verslagen worden.

En wat is Arlovski's nationaliteit? Juist ja... Ik heb mijn excuus al klaar als Fedor verliest!

Hoewel ik het niet zie gebeuren. Andere Russen zijn Kharitonov, Alexander en nu z'n protegee Siril Sidelnikov. Maar ik zie geen van deze 3 van Fedor winnen
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:27:17 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_65346864
Ja hij gaat echt tegen Aleks vechten
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')