Bijna.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef MaxC het volgende:
Weer in de 90+4e minuut met 1-0 verloren terwijl je de keeper van de tegenstander een 10 had?
tvp dus
Ray is gewoon alleen goed in FA spelen. Die ene letter maakt toch een groot verschil.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef sjimz het volgende:
Eigenlijk is Ray gewoon een kuttrainer.
Denk dat het alleen veel uitmaakt bij het bekijken van de wedstrijd in 3D, wat ik niet doe want dan is mijn laptop veel te lang bezig. (laptop is 2,5 jaar oud videokaart 128mb)quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:00 schreef Rorata het volgende:
Weet iemand of een grafische kaart belangrijk is voor de snelheid van FM? Dus bijvoorbeeld een laptop met een dual core processor en een mindere grafische kaart.
Wat was eigenlijk de media prediction van jouw Leeds?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
Wie is je vader, wie is je vader!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie wedstrijden te gaan, gat van vier punten.
Weet ik niet meer, maar Spurs was in ieder geval zwaar favoriet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:35 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de media prediction van jouw Leeds?
Ik denk dat hij bedoeld hoeveelste je volgens de media zou gaan eindigen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar Spurs was in ieder geval zwaar favoriet.
Ergens waar ik nu sta.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld hoeveelste je volgens de media zou gaan eindigen.
Screentje dan maar.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:38 schreef captain.lefteye het volgende:
Wat Sjimz zegt. Het klinkt namelijk als best wel een leuk team, als ik die doelpuntenmakers zo zie...
Met dat team presteer je wel echt ondermaatsquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Screentje dan maar.
[ afbeelding ]
Muñoz, Baan, Zöld, Advocaat en Van Beek zijn regens.
Boulahrouz en Amrabat staan beide in de belangstelling van Manchester United. Beide heb ik gratis gehaald, net zoals Suárez, El Hamdaoui, Asenjo en Sisi.
Dat is netjes, maar dat mag ook wel met zo'n selectie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:55 schreef RayMania het volgende:
Voorlopig zit ik wel in de Premier League.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:59 schreef Raspoetin. het volgende:
Kan je club eigenlijk failliet gaan? Ondanks de goede resultaten met MVV (periodetitel en 5e plaats in de winterstop) heb ik een schuld van bijna 2 miljoen opgebouwd. Wat nu? Wat kan je eraan doen eigenlijk? Je kan niet meer sponsors aannemen ofzo toch?
Oke ik ben niet ontslagen, dus ga me best doen zosnel mogelijk terug te keren, want de play offs verliezen was niet nodig, maar sowieso de play offs spelen was niet nodig geweest als ik eerste seizoenshelft het een beetje beter deed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:44 schreef Roberto258 het volgende:
Veendam - De Graafschap 1-1
De Graafschap - Veendam 0-0
De Graafschap - Veendam 4-3
MVV - De Graafschap 4-0
De Graafschap - MVV 1-0
De Graafschap - MVV 0-1
Tsja, laatste wedstrijden in de eredivisie speelde ik super, en tegen Jupiler league ploegjes word ik compleet weggespeeld
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:21 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Post eens een screentje van de financien...
Voor de rest ziet het er volgens mij niet erg beroerd uit ofzo. Je hebt toch niet op alles invloed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:42 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Salaris is wekelijks 48K waar 32K toegestaan is, iets te veel dus, ben al bezig dat terug te dringen...
Volgens mij niet nee. Ik verkoop nog wel wat bankzitters die teveel verdienen en ga ervan uit dat mijn aankomende promotie wat geld in het laatje brengt!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:54 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Voor de rest ziet het er volgens mij niet erg beroerd uit ofzo. Je hebt toch niet op alles invloed.
Ja, dat weet ik. Ik probeer dan ook niet alle 26 talentjes in mijn 1e elftal te krijgen, ik gooi er een hoop naar mijn feeder club om ze een jaar of 2 te rijpen en door te verkopen voor een hoop doekoe.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
Leuk probleem heb je als je Europa in gaat.
Veels te veel spelers die jouw niveau over een paar jaar - als je beter bent dan je nu bent - niet omhoog tillen. Ik had alleen de bovenste 5 gekocht oid.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik probeer dan ook niet alle 26 talentjes in mijn 1e elftal te krijgen, ik gooi er een hoop naar mijn feeder club om ze een jaar of 2 te rijpen en door te verkopen voor een hoop doekoe.
Ondertussen is mijn eigen jeugd aardig aan het doorbreken, en laat ik hen wel spelen
Zoals ik al zei; 90% van wat je daar ziet gaat mijn eerste elftal nooit zien, dat is gewoon veehandel die ik verkoop naarmate ze in de reserves/feederclubs gegroeid zijn.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Veels te veel spelers die jouw niveau over een paar jaar - als je beter bent dan je nu bent - niet omhoog tillen. Ik had alleen de bovenste 5 gekocht oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |