quote:
Gewoon van die dingen met 4 ijzertjes onderbinden en een oude stoel meenemenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
fipo
nu nog een beetje fatsoenlijk leren schaatsen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb de boel in elkaar gezet, lees ik in de krant dat de ijsbaan vandaag alleen voor kinderen opengaat, kinderen is toch t/m 24?
Succes vandaag danquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef MaJo het volgende:
Snap wel wat je bedoeld TMMaar aangezien ik dus nog mijn bed uit kon komen ben ik toch gaan werken
Ik zie het morgen wel, misschien valt het allemaal mee
Ja, het is hier nu nog -4, kom op zegquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar eigenlijk vind ik dat je gewoon mag gaan
Dit is toch ideaal winterweerquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet niet hoe koud het is, maar dat het koud is...lekker
quote:Chauffeur is onderweg
Pootje over naar rechts kan echt bijna niemand volgens mij hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Natuurijs vind ik toch echt niet heel tofMaar ik ben al 12 jaar verwend met een schoongeveegd en platgestampt Jaap Edenbaantje
Ik merk ook meteen dat mijn skills achteruitgaan op natuurijs. Pootje over de verkeerde kant op? No wai
En terechtquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pootje over naar rechts kan echt bijna niemand volgens mij hoor
Op ijshockeyschaatsen kun je, zo zegt de naam al, ijshockeyen, doe mij maar lange afstanden schaatsenquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:42 schreef iamredleader het volgende:
Hm, pootje-over heb ik vroeger heel moeilijk gevonden. En Hawaii_Tim geeft al de goede oplossing: ijshockeyschaatsen
Trouwens, bijna lunchtime
Daar kan je links en rechts mee pootje over en snel ook.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pootje over is sowieso nergens voor nodig. IJshockeyschaatsen!
quote:
is dat wel handig en verstandig met die knie van je?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar kan je links en rechts mee pootje over en snel ook.
Ik ga m'n Bauers uit het vet halen...
* MadMaster hoopt morgen weer wat opgeknapt te zijn en dan ook even op het ijs te kunnen staan...
Dat is een goeie...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
is dat wel handig en verstandig met die knie van je?
Ik wil ook wel schaatsen denk ik. Eens overleggen met Pitt(oh en ik zit ook met m'n knie eigenlijk, vandaar dat ik het vraag
)
quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn knieėn houden helemaal niet van schaatsen, maar dat is lullig voor ze want ik wel
mjah okquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is een goeie...
Ik heb geen idee want ik heb sinds mijn knie-perikelen niet meer op de schaats gestaan.
Maar ik ga niet de elfstedentocht schaatsen en ik hoef ook niet meer op full speed, dus een beetje baantje krabbelen moet wel kunnen (hoop ik)...
post maar foto'squote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen in/om Amsterdam zondag?
Dan is het eerst optreden van mijn act
Waar en hoe laat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn linkerknie heeft geen voorste kruisband meer en daardoor heb ik een instabiele knie.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef Etcetera het volgende:
mjah oken als je het niet probeert weet je het nooit natuurlijk
![]()
Je had iets met je kruisbanden toch? Bij mij zit het grootste gevaar in overstrekken, dan ga ik er door
Ik voldoe aan de voorwaarden: Ik ben in/om Amsterdam zondag, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nou niet of dįt zo'n goed idee is MM
Ik heb volgens mij hetzelfde met m'n rechterkniequote:Op dinsdag 30 december 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn linkerknie heeft geen voorste kruisband meer en daardoor heb ik een instabiele knie.
Nu heb ik het afgelopen jaar mijn beenspieren behoorlijk getraind en moet ik het gemis van die kruisband dus met spierkracht kunnen compenseren. De praktijk zal het uitwijzen...
Vertel! Waar/hoe laat/kosten? Waar kaartjes te verkrijgen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is geweest. Was schreklich!quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS hoe is het eigenlijk afgelopen met dat AT5 verhaal?
PMquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vertel! Waar/hoe laat/kosten? Waar kaartjes te verkrijgen?
Vandaar dat we er niets meer over gehoord hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is geweest. Was schreklich!
*gniffeltquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaar dat we er niets meer over gehoord hebben
Veel plezier daarquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben weg, richting het oosten van het land
Fijne jaarwisseling allemaal, pas op met vuurwerk, stel je voor dat je niet meer zou kunnen typen![]()
Jij ook een fijne jaarwisseling PSquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben weg, richting het oosten van het land
Fijne jaarwisseling allemaal, pas op met vuurwerk, stel je voor dat je niet meer zou kunnen typen![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staatsloten totaal uitverkocht
Hm, ik had er gisteravond misschien een kunnen kopen bij Albert Heijn maar ik vind het "echter" om dat bij een sigarenboer te doen, wat ik voor vandaag op de planning had staan. Oh well...
OK, ik zal niet bijten...quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee MM, ik wil je wel zeggen wat en waar, maar wil jij dan beloven me niet aan te spreken ofzoiets?
Dus ook met abbo is de p[erformance onder de maat?quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:59 schreef iamredleader het volgende:
Doet Fok! bij jullie ook zo traag?
het kost wat maar dan heb je ook niet veelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus ook met abbo is de p[erformance onder de maat?
Dat doet me dan weer deugd...
Ik ga ook kijken of ik nog wat leuke explosieven kan bemachtigenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet straks nog even vuurwerk kopen, mag wel zorgen dat ik het niet vergeet
Heb veel meer zin om morgen oliebollen te bakken![]()
Ik ga ook kinderchampagne kopenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben vroeg thuis uit het werk, dus ik kan zo bij gaan lezen/leren. Loop achter
Wel lekker gefietst net (niet half zo koud als gisteren), warme sokken en kinderchampagne gekochteen jasje besteld
en een enorme beer op de kop getikt voor 4 euro
Ik drink niet, dus ik vind dit wel leuk. Alleen ik zie net dat mijn ouders ook al een fles hebben gekocht. Kopen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ook kinderchampagne kopenik kreeg van een vriend een fles sekt, droge ook nog, maar dat vind ik echt niet te zuipen dus die neem ik mee naar mn feestje morgen, en dan neem ik ook een flesje kinderchampagne mee voor mezelf
Droge smaakt niet bij oliebollen, te groot contrast dan. Minstens demi-sec moet je hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga ook kinderchampagne kopenik kreeg van een vriend een fles sekt, droge ook nog, maar dat vind ik echt niet te zuipen dus die neem ik mee naar mn feestje morgen, en dan neem ik ook een flesje kinderchampagne mee voor mezelf
Je lijkt mw. MM wel...quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
WAAROM koop je dan zo'n dure?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lijkt mw. MM wel...
Onlangs een fles roze sjampoepel gekocht voor bijna 35 Euro terwijl we het allebei niet echt lekker vinden.
Maar mw. MM wilde wat laten knallen met Oud & Nieuw en dus heb ik maar toegestemd.
Komt ze vanmiddag thuis met een fles Jip & Janneke-bubbels van de Hema ą ¤ 3,00 of zo, want dat drinkt ze wel...
ben ik dit jaar goedkoop uit met vuurwerk, kost één droge knal me straks bijna 35 Euro...
ach jeetjequote:
Nou ja, ik zou naar Pittquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:44 schreef Soempie het volgende:
Ets! Hoe kun je de postbode nou missen.
Hij komt morgen ook bij mij met een pakketje, ik zal wel vragen hoe laat hij jouw pakket in de planning heeftquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach jeetje
[..]
Nou ja, ik zou naar PittEn dat heb ik gedaan. En ik had tegen m'n ouders gezegd dat ze er niet om moesten thuisblijven
En dat hebben ze gedaan
Morgen komtie weer langs
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hij komt morgen ook bij mij met een pakketje, ik zal wel vragen hoe laat hij jouw pakket in de planning heeft
Een vriend van me heeft die ook volgens mij. Ik zou zijn oude overkopen (MX510 ofzo) maar zijn nieuwe ging dat weekend nog stukquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ik krijg deze morgen
Heerlijke muis, ik heb hem ook op m'n werk
[ afbeelding ]
Die ik nu al heb doet het prima en hij ligt gewoon goed in de handquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft die ook volgens mij. Ik zou zijn oude overkopen (MX510 ofzo) maar zijn nieuwe ging dat weekend nog stukHet lampje van die laser had nauwelijks kracht, dus je kon er niks mee. Hoop dat die van jou dat niet heeft
Ik hoop het ook, anders ruil ik hem met die op m'n werk en gaan ze op m'n werk maar een andere regelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Maar als je een van de batch heeft die hij had dan heb je een probleemMaar zoals ik al zei: ik hoop dat je gewoon een goede hebt
Ik heb ook de MX510.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:10 schreef TradeMarkie het volgende:
ik krijg deze morgen
Heerlijke muis, ik heb hem ook op m'n werk
[ afbeelding ]
Een winnend staatslot nog wel, jij bent ook niet snel tevreden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het van de zotte om speciaal voor oud en nieuw zoveel geld uit te geven, of het nu aan vuurwerk, drank of andere onzin is. Doe mij maar een lekkere maaltijd, gezelligheid met vrienden en een winnend staatslot, dan ben ik allang tevreden
Dat vind ik ook het leuke aan oud en nieuw idd, heel gezellig met vrienden altijd. En ik ben de kroeg niet uit te slaan meestalquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een winnend staatslot nog wel, jij bent ook niet snel tevreden...
Wij gooien er meestal meer geld tegen aan met Oud & Nieuw dan met Kerst.
Kerst hebben we niks mee omdat we niet gelovig zijn en Oud & Nieuw is gewoon een dag/avond feesten met vrienden en bekenden...
Zo mistig als vorig jaar zal het niet worden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het leuke aan oud en nieuw idd, heel gezellig met vrienden altijd. En ik ben de kroeg niet uit te slaan meestal
Wij hebben gepot voor het vuurwerk, dan haalt 1 iemand gewoon wat, we zien wel of het de moeite waard is.
Ik hoop trouwens ook op helder weer, want we zitten in de polder dit jaar en dan kun je mooi alles om je heen zien
Dat viel hier in eerste instantie nog wel mee, als ik verhalen van anderen gehoord heb, maar ze voorspellen wel weer wat mist en zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo mistig als vorig jaar zal het niet worden...
Nee en geen idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM,
Post jij op Whiskybase.com en/ of weet jij wie erachter zit?
Ik dacht bijna dat je mijn straat bedoelde, maar ik weet wat je bedoelt. Die is toch allang weer open?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dan sluiten ze de dijk tussen de Hapse baan en Beerse baan ook nog af...
Duh, vuurwerk geeft van zichzelf al rook. Genoeg daarvan en het wordt vanzelf mistigquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar de kans op mist wordt wel steeds groter volgens Erwin en consorten.
Ik zat (en zit) er ook over te twijfelen, ook omdat er op XBLA een paar hele toffe spellen staan zoals Geometry Wars en Castle Crashersquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb mezelf voor oud & nieuw niet op champagne getrakteerd, maar op een xbox 360 pro.
Dit, en het feit dat het mij 'slechts' 150 euro gaat kosten, hebben me over de streep getrokken.
Ik denk dat ik alleen alcoholdampen tegen ga komen, hoewel het chinees restaurant niet ver weg is van waar ik naartoe gaquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Vorig jaar was het bij ons zo mistigverschrikkelijk, je kon nog geen 20 meter vooruit zien:{ Hoop dat het dit jaar toch echt wat minder is
(en die vuurwerkdampen zullen niet geholpen hebben
)
Je bedoelt zo''n Chinees crackhol waar iedereen zit te dampen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen alcoholdampen tegen ga komen, hoewel het chinees restaurant niet ver weg is van waar ik naartoe ga
Neuh gewoon zo'n Chinees restaurant wat al hun (zwarte) verdiensten aan het eind van het jaar opmaakt aan vuurwerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt zo''n Chinees crackhol waar iedereen zit te dampen?
Die Chinezen zijn vaak sneller weer binnen dan enig Nederlander die even op en neer naar Belgiė (of Duitsland) is geweest...quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Neuh gewoon zo'n Chinees restaurant wat al hun (zwarte) verdiensten aan het eind van het jaar opmaakt aan vuurwerk.
Wat voor kleur vacht heeft 'ie en is er een beloning voor hem uitgeloofd?quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even pauze gedurende de film.
Wie hier heeft "Juno" gezien?
Leef je uit, je bent toch te oud voor Bureau Halt...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin om vuurwerk af te steken
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, je bent toch te oud voor Bureau Halt...
Meh, zoals Soempie ook al zegt: het mag bijna. Geen zin om daarvoor een boete te riskeren, al heb ik nog geen agent in deze buurt gezien. Ik wacht wel af.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leef je uit, je bent toch te oud voor Bureau Halt...
Nooit leuk dat soort berichten, zeker niet in deze tijd als iedereen in een feeststemming is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Soempie het volgende:
't Mag bijna Tim.![]()
Ik wil al de hele avond aan m'n studie, maar het is er nog niet van gekomen. Eerst een paar uur als een blok in slaap gevallen en nu zit ik met een duf hoofd te bekijken wat ik allemaal nog moet leren voor volgende week.
Ook erg slecht nieuws gehad: de opa van Wiebel is overleden. 85 jaar, dus wel een mooie leeftijd. Maar toch
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Wat voor kleur vacht heeft 'ie en is er een beloning voor hem uitgeloofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:11 schreef Soempie het volgende:
Ook erg slecht nieuws gehad: de opa van Wiebel is overleden. 85 jaar, dus wel een mooie leeftijd. Maar toch
Dat zeg je precies goed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Nooit leuk dat soort berichten, zeker niet in deze tijd als iedereen in een feeststemming is.
Gecondoleerd...
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:19 schreef iamredleader het volgende:
En natuurlijk zowat gejankt toenOjee, je wordt toch niet zo'n huil-en-flauwval-papa hč?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
@ de rest: bedankt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik kon hier nog geen 2 meter vooruit zienquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:08 schreef Etcetera het volgende:
Vorig jaar was het bij ons zo mistigverschrikkelijk, je kon nog geen 20 meter vooruit zien:{ Hoop dat het dit jaar toch echt wat minder is
(en die vuurwerkdampen zullen niet geholpen hebben
)
Zijn oma leeft nog inderdaad. Ze is aan het dementeren, dus het is ook afwachten hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef LadyBlack het volgende:Soempie, dat is inderdaad naar.... heeft Sven ook nog een oma? Want dat vind ik altijd zo triest, een achterblijver
Weekend Ardennen kun je misschien juist wel doen ja... als het wil met de begrafenis natuurlijk.
Het geeftquote:
Ik vind een staatslot kopen pas geldverspillingquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef iamredleader het volgende:
Ik vind het van de zotte om speciaal voor oud en nieuw zoveel geld uit te geven, of het nu aan vuurwerk, drank of andere onzin is. Doe mij maar een lekkere maaltijd, gezelligheid met vrienden en een winnend staatslot, dan ben ik allang tevreden
Je gezonde verstand is dus nog geheel intactquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind een staatslot kopen pas geldverspillingvind het sowieso een beetje kromme vergelijking
geen geld uit willen geven aan een goede fles champagne en dan wel 28 euro uitgeven aan iets waarvan je 0,0001 procent hebt om te winnen
nee doe mij dan maar een goed glas champagne
Niet al te bestquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je gezonde verstand is dus nog geheel intact
Hoe gaat het verder?
Ik denk dat die net op zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet al te bestsuper buikpijn
hopelijk heeft de dokter een wonderpilletje voor me
In dat geval kan ik mezelf altijd nog drogeren met valiumquote:
En met alcoholquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval kan ik mezelf altijd nog drogeren met valium
wat een gedoe in israel trouwensmaak me bezorgd om Asmo
ben nu onderweg naar mijn ouders, en ik ga zo meteen hem bellen. Ik hoop dat alles goed gaat...
Kijk, dat is nog eens rationeel denken...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind een staatslot kopen pas geldverspillingvind het sowieso een beetje kromme vergelijking
geen geld uit willen geven aan een goede fles champagne en dan wel 28 euro uitgeven aan iets waarvan je 0,0001 procent hebt om te winnen
Als je 35 euro uitgeeft aan een fles champagne en je vindt dat spul eigenlijk helemaal niet lekker dan is het geen goede investering. Als je 28 euro uitgeeft aan een staatslot en 7 euro aan een fles goedkope bubbelwijn haal je hetzelfde resultaat, maar dan met een kans om geld te winnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kans van 1 op 2,5 mln dusquote:De eindejaarsloten van de Staatsloterij zijn niet aan te slepen.
Oudejaarsavond is 50 miljoen euro te winnen. Dat is een recordbedrag bij de eindejaarsactie. Landelijk zijn 5 miljoen loten te koop, de verwachting is dat alles verkocht zal worden.
2 prijzen van 25 miljoen, ik las ergens dat er 5 miljoen loten verkocht zijn, dat betekent een kans van 1 op 2,5 miljoen op de hoofdprijsquote:Op woensdag 31 december 2008 00:37 schreef Whiteguy het volgende:
Kans van 0,0001 procent om te winnen?!
Ik hoop het wel. Als ik al kans van 1 op 1 miljoen heb...
Ik dacht dat mijn kansen er slechter voor lagen
Of 1x 1 op 5 milj. en 1x 1 op 4,999,999?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
2 prijzen van 25 miljoen, ik las ergens dat er 5 miljoen loten verkocht zijn, dat betekent een kans van 1 op 2,5 miljoen op de hoofdprijs
Dan ga je er van uit dat het winnende lot van de eerste trekking is uitgesloten van de tweede trekkingquote:Op woensdag 31 december 2008 00:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of 1x 1 op 5 milj. en 1x 1 op 4,999,999?
Die joytech switch?quote:Op woensdag 31 december 2008 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
iBood houdt uitverkoop vandaag, net iets gekocht waar ik de vorige keer over twijfelde en wat ik nu voor 15 euro incl. verzendkosten thuis kan krijgen
quote:
Die harmony 885 is ook wel een goeie, zeker voor die prijs.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Leek me de vorige keer al wel een handig ding. Mocht blijken dat dat niet zo is dan kan ik em weggeven of op marktplaats zetten, veel verlies zal ik niet lijden
Is wel een 'oudje' (model stamt uit juli 07)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op het forum daar staat een kick-ass tv, maar er staat geen prijs bij... behalve de prijs van de vorige keer
Ik voor minder dan dat, mijn eigen tv doet het nog prima en ik hoef niet per se over op HD of flatscreen of wat dan ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is wel een 'oudje' (model stamt uit juli 07)
Voor 400 euro neem ik hem though
Als iemand ooit die sloffen nog kooptquote:Op woensdag 31 december 2008 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik voor minder dan dat, mijn eigen tv doet het nog prima en ik hoef niet per se over op HD of flatscreen of wat dan ook.
Maar bij 300 ga ik toch wel twijfelen, en bij 250 koop ik hem zeker. Gelukkig gaat ie meer kosten dan dat
Not me, ik heb prima sloffen (hertenmodel) en geen magnetron. Overigens schijnt die tv 599 te gaan kostenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als iemand ooit die sloffen nog koopt
Tja, kan ik mn digitenne smartcard niet in kwijt.. oftewel alleen nl 1,2,3.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En degene voor na de tv staat er nu ook al... VDO Dayton navigatieding waar je ook tv op kunt kijken
Ik vind het sowieso niet nodig. Voor onderweg heb ik al GPS op mijn telefoon (wat ik al zeer weinig gebruik, de route weten is toch nog altijd sneller)quote:Op woensdag 31 december 2008 01:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, kan ik mn digitenne smartcard niet in kwijt.. oftewel alleen nl 1,2,3.
next.
Idd.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet nodig. Voor onderweg heb ik al GPS op mijn telefoon (wat ik al zeer weinig gebruik, de route weten is toch nog altijd sneller)
Niet alleen dat, dit is er een waarmee je niet op A4 kunt uitprinten maar wel cd's mee kunt branden. Raaaaaaaaaaaar!quote:Op woensdag 31 december 2008 01:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd.
Lexmark printers staan op mn blacklist dus die hoef ik ook sowieso niet.
next
Och.. ik moet morgen om 0900 op mn werk zijn...quote:Op woensdag 31 december 2008 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga wel zo naar bed, ben redelijk moe en moet morgen om 12 uur op werk zijn. Normaal geen probleem maar vanavond is de ketting van mijn fiets afgelopen (foei!) en ik weet niet of ik die morgen nog ga proberen te fixen en zo ja hoe lang dat duurt
Maar heb je dan ook 'levenslange garantie' ??quote:Op woensdag 31 december 2008 01:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2GB SD-kaart, 3,95. Voor die prijs staan ze ook op DealExtreme en dan betaal je geen verzendkosten
Voor producten van 3,95 ga ik geen bonnetje bewarenquote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Maar heb je dan ook 'levenslange garantie' ??
Alsof je zo'n ding over twee jaar niet in de vuilnisbak gooit omdat het waardeloos is
Ik zat bij wat oude aanbiedingen te kijken en een boormachine zou ook wel leuk zijnquote:Op woensdag 31 december 2008 01:41 schreef Whiteguy het volgende:
ik ben benieuwd of mijn videocamera nog langs komt die ik daar gekocht had, koop ik er nog een
Dat ik dat huis niet meer kan vindenquote:Op woensdag 31 december 2008 10:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
op tijd naar de feestlocatie dus. Stel je voor dat het zo mistig is dat je er niet meer kunt komen....
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo mistig als vorig jaar zal het niet worden...
Ik geloof dat ik niet geschikt ben als invaller van Piet Paulusma...quote:Tijdens de jaarwisseling zal het overal nevelig zijn en de kans op mist is ook nu weer groot. De noordelijke helft van het land moet het met veel laaghangende bewolking doen, terwijl het in het zuiden helder is. De temperatuur ligt tijdens de jaarwisseling tussen -4 en -6 graden. In de noordelijke provincies zal het kwik niet veel lager dan op -1 graad uitkomen.
Daar zou ik heel gelukkig mee zijn, Piet Paulusma, wat een zak hooi is datquote:Op woensdag 31 december 2008 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik niet geschikt ben als invaller van Piet Paulusma...
Een palindroomquote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef Etcetera het volgende:
Sterkte Soemp en WiebelDat zijn nooit leuke berichten.
Weer mist dit jaarHoop dat het toch nog enigszins mee gaat vallen
post 27772
Bijna iddquote:
Kijk, dat zijn berichtenquote:Op woensdag 31 december 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Onze vrienden hebben zojuist een gezond zoontje gekregen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net bijna een paar irritantjes omver gereden met de auto, ze stonden midden op de weg vuurwerk af te steken en wilden niet aan de kant.
Ik ook niet, ik won
quote:Op woensdag 31 december 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Jubileum?quote:Op woensdag 31 december 2008 12:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weer mi'n eigen jubileum gemist...
post 12502
en MM gaat z'n zilveren jubileum in januari halen?
En nu maar hopen dat ze je vrienden blijven.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ja erg leuk
Moeder en kind schijnen het ook goed te maken, dus ik ben wel blij vandaag![]()
Nu hebben we gewoon vrienden met een kindjewel apart hoor.
bijna 25000quote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jubileum?
Net een hoop sirene's hier terwijl ik de tuin maar eens bladvrij aan het maken was en ja hoor, er heeft er één een stuk vuurwerk niet volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sneeuwt het elders in het land ook? Er ligt hier een dun laagje op de straten...
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
Net een hoop sirene's hier terwijl ik de tuin maar eens bladvrij aan het maken was en ja hoor, er heeft er één een stuk vuurwerk niet volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd dan LB, nou ja, je vrienden danquote:Op woensdag 31 december 2008 12:41 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
En nu maar hopen dat ze je vrienden blijven.
Een kind doet mensen vaak veranderen, maar daarover heb ik het eerder wel eens gehad...
Geen sneeuw, wel een klein wereldje dat rap kleiner aan het worden isquote:Op woensdag 31 december 2008 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jubileum?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sneeuwt het elders in het land ook? Er ligt hier een dun laagje op de straten...
Kopen?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
bijna 25000
met zoveel posts kan je toch een zwaar verzilverd lepeltje kopen?
Riep jij 2 topics geleden al niet iets over laatste?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:47 schreef iamredleader het volgende:dit topic dreigt toch redelijk vol te zijn voor het eind van de dag!
Dat is aan degene die dit topic volmaaktquote:Op woensdag 31 december 2008 13:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag wordt uds:
Wat wordt de TT voor het laatste topic van '08?
Wie, ik?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
Riep jij 2 topics geleden al niet iets over laatste?
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
De buurman kwam net een moot zelfgerookte zalm brengen...![]()
![]()
Eens bedenken welke whisky we daar vanavond bij zullen doen...
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:
Op woensdag 31 december 2008 10:13 schreef Echo99 het volgende:
56 dvds? Heb je fok! gedownload
Dat past op een normale cd zolang je de bagger eruit filtert.
Hij had het wel al aangekondigd en vanmiddag, toen ik in de tuin bezig was, rook ik de geur wel al, maar ik wilde er natuurlijk niet op rekenen...quote:
Hoeveel maakt hij eigenlijk? En is dat veel werk? Tijdrovend, of juist niet?quote:Op woensdag 31 december 2008 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Hij had het wel al aangekondigd en vanmiddag, toen ik in de tuin bezig was, rook ik de geur wel al, maar ik wilde er natuurlijk niet op rekenen...
Hij heeft een oude olieton omgebouwd met onderin een soort van la waarin smeulende houtsnippers gedaan worden. Bovenin hangen pennen waaraan de zalm, die hij in kippengaas wikkelt (om te voorkomen dat ze door het gaar worden afbreken en in de as vallen), hangt.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoeveel maakt hij eigenlijk? En is dat veel werk? Tijdrovend, of juist niet?
Je hebt hier in Amsterdam een winkel waar ze alles nog zelf roken:quote:Op woensdag 31 december 2008 14:44 schreef Soempie het volgende:
Vis roken ken ik alleen van het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Nooit bedacht dat mensen dat nog steeds doen.![]()
Zulke kinderen zou ik echt kort en klein slaan ben ik bang.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
Stomme rotkinderen met vuurwerkde honden zijn doodsbenauwd en zitten de hele tijd te shaken
![]()
toen ik ze uitliet vroeg een kindje of ze bang waren voor vuurwerk. Toen ik zei dat ze heel bang zijn stak hij meteen vuurwerk richting ons afheb dat kind een flinke draai om de oren gegeven.
en nu ben ik kitty kwijt, kan haar nergens vinden
Wij hebben nog steeds een speeltuin naast het huis en daar schijn je heel goed vuurwerk af te kunnen steken.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:04 schreef iamredleader het volgende:
@ MM: klinkt tof, zoals je buurman dat doet
@MaJo: zulke kindertjes krijgen van mij een oorvijg of een flinke trap onder hun hol
@TM: goed plan
Wij zijn vanavond bij DaviniaHR en PhysicsRules, in een "goed" stuk van Amstelveen, daar kan ik de auto gerust laten staan. Moet zeggen: tot nu toe valt het me enorm mee, dit jaar. Weinig last van opgeschoten jeugd of knalgeluiden
Ben het keind alleen verbaal te lijf gegaan maar de volgende die me zo'n kunstje flikt die pak ik hardquote:Op woensdag 31 december 2008 14:56 schreef MadMaster het volgende:
Vervelend en zo'n ettertje had ik meteen zelf een strijker in z'n capuchon gestopt.
Kan je kat (neem aan dat Kitty een kat is) naar buiten of niet?
Zo niet, dan komt ze vanzelf wel weer voor de dag...
Onze katten houden zich overigens behoorlijk goed voor hun doen.
Meestal zijn we ze op Oudejaarsdag kwijt en liggen ze verstopt achter de wasmachine of zo...
Bange katten rennen niet zo maar naar buiten, dus het zal wel mee vallen...quote:Op woensdag 31 december 2008 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben het keind alleen verbaal te lijf gegaan maar de volgende die me zo'n kunstje flikt die pak ik hard
ik denk inderdaad dat kitty ergens verstopt is, maar vind het naar om niet zeker te weten waar ze is. Ze kan niet zomaar naar buiten, maar mijn vader is nogal een doedel dus het zou kunnen dat ze weggeglipt is
Nog niet helemaal 100%, hoestsiroop, Hot Coldrex en zakdoeken liggen nog binnen handbereik.quote:hoe voel je je trouwens?
't Ruikt altijd zo lekker.quote:Op woensdag 31 december 2008 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt hier in Amsterdam een winkel waar ze alles nog zelf roken:
Frank's Smoke House.
Als ik een whisky-proeverij organiseer, ga ik daar vaak de hapjes halen.
Niet te versmaden...![]()
quote:
Ik gok van welquote:Op woensdag 31 december 2008 15:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch?
Ik hoop het ja... maak me toch wel flink ongerustquote:Op woensdag 31 december 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
Denk inderdaad dat ze gewoon in huis verstopt zit MaJo. Die komt heus terecht.![]()
Onze katten staan voor het raam te kijken. Stel nieuwsgierige apen.Die zijn echt nergens bang voor. Paar dagen terug 2 katten te logeren gehad en daar bleven die van ons ook heel koeltjes onder, terwijl die andere twee alleen maar aan het blazen waren.
Ze hebben me laatst verrast toen we ze aan het plagen waren dat ze vast nooit meer naar de kroeg zouden komen. Ik had instemmend geluid verwacht van de aanstaande ouders, maar ze riepen laconiek "welnee, we nemen m gewoon mee, en anders bestaat er altijd nog een oppas hoor! "quote:Op woensdag 31 december 2008 13:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze je vrienden blijven.
Een kind doet mensen vaak veranderen, maar daarover heb ik het eerder wel eens gehad...
Toffe actie MaJoquote:Op woensdag 31 december 2008 14:53 schreef MaJo het volgende:
Stomme rotkinderen met vuurwerkde honden zijn doodsbenauwd en zitten de hele tijd te shaken
![]()
toen ik ze uitliet vroeg een kindje of ze bang waren voor vuurwerk. Toen ik zei dat ze heel bang zijn stak hij meteen vuurwerk richting ons afheb dat kind een flinke draai om de oren gegeven.
en nu ben ik kitty kwijt, kan haar nergens vinden
Als je iets met mijn honden doet dan ben ik echt super beschermendquote:Op woensdag 31 december 2008 16:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toffe actie MaJo
En ik zou denken dat je kat ergens verstopt zit in het donkerste hoekje van het huis. Lekker laten zittenkatten zijn niet alleen heel toffe beesten, maar doorgaans ook best slim. Doorgaans, de mijne niet meegerekend dus
Dat klinkt heel lekker...quote:Op woensdag 31 december 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eitjes met pesto en parmezaanse kaas vulling gemaakt. Dat lust echt niemand hier waarschijnlijk, behalve ik.![]()
Jup ik, vond het niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:45 schreef iamredleader het volgende:
Zo, even pauze gedurende de film.
Wie hier heeft "Juno" gezien?
Laat ik nou vandaag m'n pakketje binnen hebben gekregenquote:Op woensdag 31 december 2008 13:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, de postboodste was hier net, ze is over een uur bij je
Ik snap dat vernielen van spullen ook nooitquote:Op woensdag 31 december 2008 17:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mocht net nog even naar het clubhuis van de duikvereniging, dat zit in een oud stationsgebouw en daar hadden ze met vuurwerk een ruit uitgeblazen die er net 2 dagen inzat.
Als ik die gasten tegenkom ben ik bang dat ik ze hardstikke dood sla, blijf gvd met je gore tyfuspoten van de troep van een ander af.
Ja, wij hangen ook vlaggen van het ene huis in de houder van een huis zonder vlag op koninginnedag, maar daar sloop je niets mee.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Laat ik nou vandaag m'n pakketje binnen hebben gekregen![]()
Oh, Azerty consumentenervaring: uitstekende verpakkingHad maar 2 balkjes geheugen en een ledlampje voor in m'n kast, maar er zat een flinke doos omheen, veel luchtzakjes ter bescherming
![]()
[..]
Ik snap dat vernielen van spullen ook nooitJa, tuurlijk, ik heb ook wel eens een rotje in een put gegooid maar toen ik echt doorkreeg dat dat niet goed was ben ik daar ook mee opgehouden
Bij ons in de straat valt het nog redelijk mee, heb ook niet gehad dat er iets naar me toe werd gegooid (ben ik niet zo dol op
)
Slepen daarentegen vind ik geniaalMits het goed gebeurd hoor, dus zonder vernielingen, maar echt gewoon dingen verplaatsen
We hebben net maar wat afgestoken, geen idee of het vannacht nog te zien is
Ben je aan de arbeit of zit je thuis?quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar Allemaal !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Arbeit.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben je aan de arbeit of zit je thuis?
Das minder maarja iemand moet het doenquote:
quote:Beste allemaal,
Helaas hebben wij wat tegenslagen met de nieuwe website opgelopen, wat onze planning 7 dagen opschuift. Dit betekend dat we in tegenstelling tot onze oorspronkelijke planning de site niet 1 januari maar 7 januari online hebben. Nog even geduld dus!
In ieder geval een goed en veilig uiteinde gewenst en tot ziens op CampZone 2009!
De CampZone organisatie
P.S. De forumtopics worden wel net als ieder jaar geclosed, uiteraard kunnen jullie wel met de 2009 topics van start!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |